Oh, been there, done that!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je tijdens je relatie depressief wordt, dan pas kun je spreken van een échte relatie!
Misschien moet je even gaan slapen ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:39 schreef Drugshond het volgende:
Beetje zonde, gooi dan het placenta uit het raam. Dan hoeft er nog niks stuk te gaan.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Misschien moet je even gaan slapen ofzo
Paulquote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Specularium het volgende:
Drugshond ligt weer dronken in de bosjes?
maar ze hebben het toch gekocht?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef Drugshond het volgende:
Griekse wedding, is je huisraad kapot smijten en erop gaan dansen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:14 schreef Specularium het volgende:
Takkie kan d'r mond wel ver open doen.
Ik wilde eigenlijk een hairy puur vrouwelijke picca posten (lees ontplofte cavia). Maar ik blijf nog even op mijn handen zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Specularium het volgende:
Drugshond ligt weer dronken in de bosjes?
Heb jij pics van Corrie?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:11 schreef Drugshond het volgende:
Ik wilde eigenlijk een hairy puur vrouwelijke picca posten (lees ontplofte cavia). Maar ik blijf nog even op mijn handen zitten.
Klinkt opwindend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:31 schreef Peunage het volgende:
Werd in Amsterdam praktisch zo'n winkel in getrokken.
Valt wel mee. Ging over 1 of andere lotion vóór het scheren, en eentje er na. Gemaakt van modder en mieralen uit de dooie zee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |