Zie de post boven je.quote:Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Kan me vorig seizoen niet op alle fronten heel goed herinneren. Maar ze gaf iig haar goedkeuring aan het huwelijk.
Nogal zo iets. De afstand tussen Craster's keep en het allernoordelijkste punt waar de WW's vandaan komen, dat moet immens zijn. Maar nee hoor, meneer de WW loopt stapvoets met een half blote, doch levende baby door de vrieskou, dit alles in 5 minuten tijd.quote:Op maandag 28 april 2014 19:02 schreef Cataclyst het volgende:
Naar mijn mening is het belangrijkste van de WW's wat we uit die shots kunnen halen, het feit hoe ze ontstaan of 'reproducen'. Dat er blijkbaar een bepaalde hiėrarchie is, met die laatste White Walker waarschijnlijk als leider-achtige figuur. En dat ze ver, ver heel ver in het Noorden zitten, zo zie je bijvoorbeeld Aurora Borealis, wat aangeeft dat ze moeilijk ver noord zitten. Mogelijk verder dan Wilding of ieder ander figuur ooit is geweest.
Overigens vraag ik me ook al een tijdje af wat er nou precies met Benjen Stark is gebeurd.
kennelijk zijn we nog niet klaar met winterfelquote:Op maandag 28 april 2014 19:18 schreef Maanvis het volgende:
waarom zit winterfell nog in de intro, da's nu een hoop smeulende as...
wie zegt dat ze zich ergens ver in het noorden bevinden?quote:Op maandag 28 april 2014 19:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nogal zo iets. De afstand tussen Craster's keep en het allernoordelijkste punt waar de WW's vandaan komen, dat moet immens zijn. Maar nee hoor, meneer de WW loopt stapvoets met een half blote, doch levende baby door de vrieskou, dit alles in 5 minuten tijd.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet zo'n type dat bij elke film "da kan heul niet!!!" zit te schreeuwen, maar dit viel me dan wel weer op
Misschien krijgen ze hulp van Scotty.quote:Op maandag 28 april 2014 19:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nogal zo iets. De afstand tussen Craster's keep en het allernoordelijkste punt waar de WW's vandaan komen, dat moet immens zijn. Maar nee hoor, meneer de WW loopt stapvoets met een half blote, doch levende baby door de vrieskou, dit alles in 5 minuten tijd.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet zo'n type dat bij elke film "da kan heul niet!!!" zit te schreeuwen, maar dit viel me dan wel weer op
Wie zegt dat het 5 minuten was? Je zag ze vertrekken en je zag ze aankomen... Als je de hele reis in beeld zou brengen, zou je er wel een wekelijkse soap van kunnen maken jaquote:Op maandag 28 april 2014 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
wie zegt dat ze zich ergens ver in het noorden bevinden?
iddquote:Op maandag 28 april 2014 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wie zegt dat het 5 minuten was? Je zag ze vertrekken en je zag ze aankomen... Als je de hele reis in beeld zou brengen, zou je er wel een wekelijkse soap van kunnen maken ja
In de boeken 9, de serie wat ouder. Maar hij is even oud als Brandon Stark.quote:Op maandag 28 april 2014 19:33 schreef Evertjan het volgende:
hoe oud is Tommen eigenlijk op dit moment in de serie?
Je moeder is 1 grote filler ep.quote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef Abed het volgende:
De hele serie voelt aan als 1 grote filler ep.
En je vader heeft aars hiv, doei.quote:Op maandag 28 april 2014 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je moeder is 1 grote filler ep.
Is het ook.quote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef Abed het volgende:
De hele serie voelt aan als 1 grote filler ep.
Aan de andere kant, hij heeft een pas geboren kind bij zich. Hoe lang overleeft dat zonder te worden gevoerd door zijn moeder?quote:Op maandag 28 april 2014 19:32 schreef Cataclyst het volgende:
Ze zitten vrij ver in het noorden, dat is wel duidelijk dunkt me. Maar je kan opzich niet echt zeggen dat het in 5minuten is afgelegd :p. Je hebt namelijk geen idee wat het tijdsbestek is tijdens de serie, bovendien loopt die op een paard die 'dood' is (hier werd trouwens best veel nadruk op gelegd, zoom-in shot enzo.).
Ik begrijp niet wat Cersei daarover te zeggen heeft. Ze had ook weinig te zeggen over wie de Joff trouwde. Vooral als ze naar Highgarden gestuurd wordt om met Loras te trouwen. Dat zal binnenkort wel gaan gebeuren als het proces tegen Tyrion voorbij is en een gepaste rouwperiode verstreken is.quote:Op maandag 28 april 2014 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat Cersei "ineens" tegen Margery heeft? Ze mocht wel met Joffrey trouwen, maar voor de troonopvolger zou ze ineens geen geschikte match zijn?
Dat zombie-paard was een merrie die de heerlijk koele melk uit haar wellustige tepels liet zuigen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
Die White Walker had gewoon wat te melk mee voor dat kind. Dat zie je gewoon niet.
Ja, maar ik heb het idee dat nu de indruk gewekt wordt dat ze kost wat kost gaat voorkomen dat Magery met Tommen gaat trouwen, maar daar heeft ze maar weinig over te zeggen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat Cersei daarover te zeggen heeft. Ze had ook weinig te zeggen over wie de Joff trouwde. Vooral als ze naar Highgarden gestuurd wordt om met Loras te trouwen. Dat zal binnenkort wel gaan gebeuren als het proces tegen Tyrion voorbij is en een gepaste rouwperiode verstreken is.
Tja, zei Olenna niet iets over dat ze bang was dat Cersei op de plooibare Tommen in zou praten om hem tegen Margaery op te zetten? Cersei zelf heeft daar weinig over gezegd deze aflevering, maar die heeft andere dingen aan haar hoofd...quote:Op maandag 28 april 2014 19:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het idee dat nu de indruk gewekt wordt dat ze kost wat kost gaat voorkomen dat Magery met Tommen gaat trouwen, maar daar heeft ze maar weinig over te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |