abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139348429
Het was toch allang duidelijk dat de White Walkers niet een stel doelloze zombies is? Ze hebben duidelijk een eigen wil, zijn intelligent en hebben magische krachten. Dat er dan wat organisatie achter zit verbaast mij niet.

En over Locke. De serie gaat vrij regelmatig een aantal maanden verder in een verhaal lijn omdat er dan niks interessants gebeurdt. En Locke is gewoon nog een recruit en niet eens volledig lid van de Nights watch. Ook geeft er niks blijk van dat hij al iemand kent of dat hij een bepaalde rol heeft binnen de Nights watch, dus hij is misschien pas een dag eerder aangekome. ik snap de kritiek totaal niet.

quote:
En ik kan me totaal niet herinneren wie die Acting Lord Commander is en waarom hij en Janos Slint zo'n persthekel aan Sjon Sneu hebben.
Jon kwam in het eerste seizoen al regelmatig in aanvaring met Alliser Thorne doordat hij bijvoorbeeld Sam hielp. Janos is gewoon een meeloper of misschien haat hij hem omdat Jon deels Stark is.
pi_139348431
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:46 schreef Cataclyst het volgende:
Wie zegt dat de White Walkers slecht zijn..
Ha goeie :P
pi_139348437
quote:
Wie zegt dat de White Walkers slecht zijn...
Melisandre.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_139348456
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kan veel hebben, maar als ze aan babies en beestjes komen ;(
:') :') :')

Het is fucking tv. Stel je niet zo aan.
pi_139348476
quote:
16s.gif Op maandag 28 april 2014 18:48 schreef muzas het volgende:

[..]

Zeik niet, je hoeft er niet op te reageren wel? :')
pi_139348490
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Suggereerde Olenna Tyrell nu echt dat Margaery maar een veertienjarig jongetje moet gaan ontmaagden? :{

nee maar dat ze er wel snel bij moest zijn en dat was ze dus :Y

quote:
En waarom geeft Brienne geen zier om de Arya die vertrokken is om een Bolton te trouwen? Het is een nepperd natuurlijk, maar het is niet alsof ze Arya ooit ontmoet heeft of haar zou herkennen.
arya vertrokken om bolton te trouwen???
quote:
Het was ook enorm cliché dat Littlefinger in zijn diepste schurkenstem zijn kwaadaardige meesterplan aan Sansa uit de doeken deed. Het bewijst overigens wel dat hij het met Sansa op de lange termijn speelt of dat hij haar op zeer korte termijn monddood gaat maken.
had idd niet gehoeven

quote:
Het zou misschien beter zijn geweest als Tyrion tijdens het gebeuren met de Blackwater dood was gegaan want het is gewoon deprimerend om een groots en grappig personage zo door de drek gehaald te zien worden. Zijn grappen zijn niet grappig meer, zijn bitterheid en paranoia zijn niet om aan te zien
zeik niet tyrion blijft BAAS

quote:
En ik kan me totaal niet herinneren wie die Acting Lord Commander is en waarom hij en Janos Slint zo'n persthekel aan Sjon Sneu hebben.

das die lange schreeuwlelijk toch? concurrent en alles?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139348492
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zeik niet, je hoeft er niet op te reageren wel? :')
Net zo min als jij. Toch doe je het, en ik dus ook.
pi_139348518
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:49 schreef muzas het volgende:

[..]

Net zo min als jij. Toch doe je het, en ik dus ook.
Wtf lekkere vergelijking :')
Dáág ontopic graag
pi_139348555
quote:
Vorig topic ook al zo janken toen ze aan Jamie kwamen, dus...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139348558
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wtf lekkere vergelijking :')
Dáág ontopic graag
Jij kiest er voor om je mening kenbaar te maken, ik ook. Argumenten als "Je hoeft niet te reageren" zijn bijzonder zwak. Ik vind het altijd maar aanstellerig geleuter dat "kinderen en diertjes" maar ongedeerd moeten blijven. En juist wel een sterke van GOT dat ze daar dus ook niet moeilijk over doen.
pi_139348575
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat heeft iedereen tegen mij? :') Worden nu al m'n opmerkingen uitgelachen ofzo?
pi_139348583
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:47 schreef terdege het volgende:
Het was toch allang duidelijk dat de White Walkers niet een stel doelloze zombies is? Ze hebben duidelijk een eigen wil, zijn intelligent en hebben magische krachten. Dat er dan wat organisatie achter zit verbaast mij niet.
De WW's waren eerst een constante dreiging, bijna een natuurfenomeen dat onverklaarbaar weer op gang kwam. Dat deze dreiging zo compleet anders was dan de petty wars of the five kings maakte het verhaal extra boeiend. Maar dat de WW's nu ineens dichter bij de "humans" blijken te liggen door ook aan kastelen en koningen te doen, dat vind ik gewoon jammer. Maar da's mijn mening. :')
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139348596
quote:
16s.gif Op maandag 28 april 2014 18:48 schreef muzas het volgende:

[..]

quote:
99s.gif Op maandag 28 april 2014 18:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Arya vertrokken om bolton te trouwen???
Vorige aflevering.
quote:
[..]

had idd niet gehoeven
Het haalde me een beetje uit de serie.
quote:
[..]

zeik niet tyrion blijft BAAS
Van een cel die bijna nog kleiner is dan hijzelf.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_139348598
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:41 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

De mystiek waarmee de WW's omringd waren maakte ze juist veel interessanter. Ze hadden individueel onder het ijs kunnen "slapen"/overwinteren waarna ze "opgeroepen" werden en samenschoolden om een leger te vormen. De motivatie daarachter mag best vaag blijven, zoals het feit dat de winter bij ons elk jaar weer terugkeert (waarbij de wetenschappelijke verklaring ook totaal niet boeiend is). Voor mijn part vervlogen ze elke dag in de lucht.

Dat was allemaal interessanter en unieker geweest dan een concreet gegeven van een ijsburcht waar ww-soldaten getraind worden en wapens gesmeed, zoals we al tig keer gezien hebben. (vgl. LOTR met die ondergrondse orc-"fabrieken" e.d.). God behoede dat de serie straks afgesloten wordt met de grote klapper waarbij de good guys de ijsburcht van de slechte WW's kapot gaan maken, afgezaagder dan dat wordt het niet.

Ik had kunnen leven met de ww-kennis zoals deze tot voor deze aflevering was... :) Meer hoeft niet van mij, vul ik zelf wel in. :Y
je kan toch moeilijk verwachten dat je in ep 1 seizoen 1 de white walkers introduceert en er vervolgens niets mee doet? daarnaast hebben de mensen in het verleden idd strijd geleverd tegen de white walkers en hebben hen verslagen en verbannen naar het noorden, dus zo vergezocht is jouw plot niet, history repeating en alles
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139348624
quote:
Wie zegt dat de White Walkers slecht zijn..
alles wat een bedreiging is voor de mens is slecht en dient uitgeroeid te worden!!! :7
-Rabia Al-Basri
pi_139348691
Ik begrijp niet zo goed wat Cersei "ineens" tegen Margery heeft? Ze mocht wel met Joffrey trouwen, maar voor de troonopvolger zou ze ineens geen geschikte match zijn?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_139348697
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

kap nou ajb over het "verkrachten" van jaime :{
-Rabia Al-Basri
pi_139348720
quote:
99s.gif Op maandag 28 april 2014 18:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

kap nou ajb over het "verkrachten" van jaime :{
:')
pi_139348785
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat Cersei "ineens" tegen Margery heeft? Ze mocht wel met Joffrey trouwen, maar voor de troonopvolger zou ze ineens geen geschikte match zijn?
cersei vertrouwt haar niet omdat ze een andere agenda heeft dan die van cersei en ziet haar daarom ook als bedreiging en terecht overigens ;)
-Rabia Al-Basri
pi_139348791
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:52 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

De WW's waren eerst een constante dreiging, bijna een natuurfenomeen dat onverklaarbaar weer op gang kwam. Dat deze dreiging zo compleet anders was dan de petty wars of the five kings maakte het verhaal extra boeiend. Maar dat de WW's nu ineens dichter bij de "humans" blijken te liggen door ook aan kastelen en koningen te doen, dat vind ik gewoon jammer. Maar da's mijn mening. :')
Zoveel is er nu nog niet duidelijk. Mogelijk hebben ze deze plek alleen om babies om te vormen naar white walkers ofzo. De white walkers zijn nog steeds mysterieuze wezens die opeens uit het niets terug zijn gekomen en een grote bedreiging vormen voor de mensheid.
pi_139348844
quote:
Zo ineens is dat niet toch? Kreeg vorig seizoen ook al een doodsbedreiging aan dr adres.
pi_139348846
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:58 schreef terdege het volgende:

[..]

Zoveel is er nu nog niet duidelijk. Mogelijk hebben ze deze plek alleen om babies om te vormen naar white walkers ofzo. De white walkers zijn nog steeds mysterieuze wezens die opeens uit het niets terug zijn gekomen en een grote bedreiging vormen voor de mensheid.
De baby-omvormer is al aangeduid als de "Night's King".
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139348848
quote:
Babies maken me weinig uit, maar van die leuke wolfjes blijven ze af en van Hodor al helemaal. :(
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 28 april 2014 @ 19:00:53 #74
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139348863
quote:
Ja, echte hartsvriendinnen waren het.

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_139348876
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:00 schreef muzas het volgende:

[..]

Zo ineens is dat niet toch? Kreeg vorig seizoen ook al een doodsbedreiging n dr adres.
Ja is dat zo? Kan me vorig seizoen niet op alle fronten heel goed herinneren. Maar ze gaf iig haar goedkeuring aan het huwelijk.

quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 19:00 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ja, echte hartsvriendinnen waren het.

Ah ja :D

Nou ja zie boven :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')