Jouw opmerking is nogal kortzichtig in dit geval; het punt is niet dat 'het anders is dan in de boeken'. Het punt is dat de TV-serie de boeken voorbij aan het gaan is. Het maakt dat de scheiding boekspoiler/niet boekspoiler irrelevant gaat worden.quote:Op maandag 28 april 2014 21:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik denk dat ik maar afhaak hier. Begin me te irriteren aan die boekenkezers die continu even dingen moeten vermelden dat het toch even anders was dan in het boek.
Ik lees de boeken niet, dus het kan me geen moer interesseren of het linksom of rechtsom gaat. Zolang het maar een goeie serie is. En dat is het. Elke aflevering weer.
Er zijn nauwelijks regels over de TT. De titel van de serie en [USA] moet erin staan.quote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat zijn nou precies de regels wbt de TT?
Gewoon de namen van iedereen die dood is gegaan erin zettenquote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat zijn nou precies de regels wbt de TT?
Komt ie weer hoorquote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
toen ik 9 was had ik zon lekkr wijf moete hebbe gek
quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
ja gast heb je deze en vorige aflevering niet gezien, hij krijgt een trial en dan is het dag tyrion.quote:
Een mock trial net als bij Ned he en we weten hoe die geëindigd is.quote:
Ik vind het ook grafirritant dat users het hier steeds over de boeken hebben, hoe het in de boeken was, dat het anders is, dat wat anders is slecht is enz enz. Daar is een speciaal topic voor in het leven geroepen, ga daar lekker heen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jouw opmerking is nogal kortzichtig in dit geval; het punt is niet dat 'het anders is dan in de boeken'. Het punt is dat de TV-serie de boeken voorbij aan het gaan is. Het maakt dat de scheiding boekspoiler/niet boekspoiler irrelevant gaat worden.
Matig hoor.quote:
Ned was geen match voor Tyrion's wit...quote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een mock trial net als bij Ned he en we weten hoe die geëindigd is.
Inderdaad, dat gejank vorige week over die verkrachtingsscènequote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook grafirritant dat users het hier steeds over de boeken hebben, hoe het in de boeken was, dat het anders is, dat wat anders is slecht is enz enz. Daar is een speciaal topic voor in het leven geroepen, ga daar lekker heen.
Ik heb de boeken zelf gelezen maar erger me er kapot aan. Van die lui die komen huilen JAMIE IS NIET GOED NEERGEZET WANT IN DE BOEKEN ................![]()
Pleur op, het gaat hier over de serie
Wat wil een dwerg nou uitrichten tegen heel kings landing...quote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ned was geen match voor Tyrion's wit...
Mwoah, dat was helemaal aan Joff te wijten, Cersei wilde dat niet en Joff is niet meer.quote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef Maanvis het volgende:
Een mock trial net als bij Ned he en we weten hoe die geëindigd is.
Ja, maar een verrassing over de 'Night King' en de oorsprong van de White Walkers valt toch echt niet in die categorie.quote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook grafirritant dat users het hier steeds over de boeken hebben, hoe het in de boeken was, dat het anders is, dat wat anders is slecht is enz enz. Daar is een speciaal topic voor in het leven geroepen, ga daar lekker heen.
Ik heb de boeken zelf gelezen maar erger me er kapot aan. Van die lui die komen huilen JAMIE IS NIET GOED NEERGEZET WANT IN DE BOEKEN ................![]()
Pleur op, het gaat hier over de serie
Ook dan kan ik het me voorstellen dat het seriekijkers geen bal interesseert of dat in het boek ook zo is of ze daar in het boek ook al zijn of nog niet en dan dat zure gedoe van hullie die alles wat niet letterlijk zo in de boeken staat slecht vinden.quote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, maar een verrassing over de 'Night King' en de oorsprong van de White Walkers valt toch echt niet in die categorie.
Ja, alsof we niet allemaal hadden kunnen weten dat Cersei op ieder willekeurig moment de wacht had kunnen roepen als ze echt verkracht werd. Ik heb het nooit als een onmiskenbare verkrachting gezien, en deze aflevering maakte wel heel duidelijk dat de machtsverhouding tussen Cersei en Jaime de andere kant op loopt.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gejank vorige week over die verkrachtingsscène![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |