Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Ben er weg van tot later![]()
![]()
Onzin. Mila.quote:
Ik denk dat je daar een leukere aan hebt in bed.quote:
Taylor spoort volgens mij niet helemaal, komt altijd erg vreemd over.quote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Mila is leuk.Taylor is knap, maar ze komt altijd zo houterig over.
voor de buitenwereld misschienquote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een leukere aan hebt in bed.
Ja, inderdaad. Met haar break-up repertoire. Beetje zelfreflectie zou haar ook goed doen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Taylor spoort volgens mij niet helemaal, komt altijd erg vreemd over.
pluspuntquote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Taylor spoort volgens mij niet helemaal.
Ik vind haar er echt uitzien alsof zij alleen seks gaat hebben om een kind te kweken.quote:
Ze is mooi, maar niet sensueel.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mila ziet er altijd vies uit, op een of andere manier.
Zoals ik zei, ik denkquote:Op maandag 28 april 2014 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
voor de buitenwereld misschien
Je weet het niet...
veel van die hollywoodbobo's ontsporen na overweldigend succes toch? je wil er natuurlijk wel bijhoren lijkt me.quote:Op maandag 28 april 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Met haar break-up repertoire. Beetje zelfreflectie zou haar ook goed doen.
Die momenten heb ik zelf ook.quote:
Zo mag mijn vrouw zich ook best aan de buitenwereld tonen.....quote:Op maandag 28 april 2014 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind haar er echt uitzien alsof zij alleen seks gaat hebben om een kind te kweken.
En toch weet ik zeker dat als je van mij random een foto maakt dat ik er erger opstaquote:
Jij ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Zo mag mijn vrouw zich ook best aan de buitenwereld tonen.....
Zoals ik al zei.. je weet het niet he
Ik denk dat jij dat verkeerd denktquote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem heel brutaal is
Ik hoopte op iets meer info van jou kant, waarom ze wel sexy zou zijn of zo.quote:Op maandag 28 april 2014 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet wat je net zei, nog steeds oneens.
Ik denk dat jij met jouw gedachtes in een verkeerde....... ja zo kna ie wel weerquote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat verkeerd denkt
Hell naw, kijk die bochel op d'r rugquote:Op maandag 28 april 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Veel beter wat mij betreft.
Haha.quote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hell naw, kijk die bochel op d'r rug
Kate.quote:Op maandag 28 april 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een kna?quote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met jouw gedachtes in een verkeerde....... ja zo kna ie wel weer
weet je zeker dat dat niet door dat kindje komt dat je deze beter vindt?quote:Op maandag 28 april 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die doet het niet voor mijquote:Op maandag 28 april 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op maandag 28 april 2014 16:04 schreef perro. het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat niet door dat kindje komt dat je deze beter vindt?
quote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hell naw, kijk die bochel op d'r rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja of nee?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, hooikoortsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja of nee?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja of nee?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |