Een paar posts hierboven staat iemand die het toch echt als zoete koek slikt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik kan het niet geloven.. Het wil er gewoon niet in bij mij.
Dat mensen dat überhaupt durven, zonder na te gaan of het wel klopt.. De manier waarop dat kind wordt vastgehouden is volkomen normaal. Als die commentator weleens een kind heeft opgetild zou ie dat gewoon weten.
Daar kan ik ook niet bij... Als je dan zo wereldvreemd bent dat je nog nooit een kind hebt opgetild, dan sta ik perplex van het totale gebrek aan logica en kritisch vermogen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een paar posts hierboven staat iemand die het toch echt als zoete koek slikt.
Ik geloof dat ik gister nog zo mijn princesje opving vanuit een klimrek.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet bij... Als je dan zo wereldvreemd bent dat je nog nooit een kind hebt opgetild, dan sta ik perplex van het totale gebrek aan logica en kritisch vermogen.
Het ziet er onnatuurlijk uit in precies dezelfde stand bij twee verschillende vrouwen . Ik houd wel van zijn commentaar , gewoon een lijn trekken en niet meer meedoen of meepraten met leugens . Steeds meer mensen wereldwijd trappen er niet meer in en blijven bij wat ze zelf waarnemen , zo zie je dat de wereld veranderd en de msm zijn macht en invloed op mensen aan het verliezen is .quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk niet meer op ingaan, maar wat is er vreemd aan dat filmpje? Ik zie een kind dat zich angstig vastklampt aan een vrouw. Logisch, gezien de omstandigheden.
En dan dat walgelijke commentaar bij dat filmpje van die idioot
Ik zie niets maar dan ook niets vreemds aan dat kind wat die vrouw in de armen vliegt. En waarom is het raar dat het kind laarzen draagt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Het ziet er onnatuurlijk uit in precies dezelfde stand bij twee verschillende vrouwen . Ik houd wel van zijn commentaar , gewoon een lijn trekken en niet meer meedoen of meepraten met leugens . Steeds meer mensen wereldwijd trappen er niet meer in en blijven bij wat ze zelf waarnemen , zo zie je dat de wereld veranderd en de msm zijn macht en invloed op mensen aan het verliezen is .
Ligt eraan wat de waarheid is of het krankjorum is of schofferend , voor beide verhalen zijn onschuldige slachtoffers en verdrietige nabestaanden die rechtvaardigheid verdienen . Ik zie geen kind die in de armen van een vrouw vliegt maar hangen .Het gaat om de onnatuurlijke stand van de benen en vasthouden en het gebrek aan vasthouden en niet om de laarzen maar nu je het over de regenlaarzen hebt , het regende niet , ook dat nog .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie niets maar dan ook niets vreemds aan dat kind wat die vrouw in de armen vliegt. En waarom is het raar dat het kind laarzen draagt?
En zijn commentaar is krankjorem en zoals gebruikelijk bij die types schofferend.
Ja dat is wel heel verdacht natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de waarheid is of het krankjorum is of schofferend , voor beide verhalen zijn onschuldige slachtoffers en verdrietige nabestaanden die rechtvaardigheid verdienen . Ik zie geen kind die in de armen van een vrouw vliegt maar hangen .Het gaat om de onnatuurlijke stand van de benen en vasthouden en het gebrek aan vasthouden en niet om de laarzen maar nu je het over de regenlaarzen hebt , het regende niet , ook dat nog .
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de waarheid is of het krankjorum is of schofferend , voor beide verhalen zijn onschuldige slachtoffers en verdrietige nabestaanden die rechtvaardigheid verdienen . Ik zie geen kind die in de armen van een vrouw vliegt maar hangen .Het gaat om de onnatuurlijke stand van de benen en vasthouden en het gebrek aan vasthouden en niet om de laarzen maar nu je het over de regenlaarzen hebt , het regende niet , ook dat nog .
Onnatuurlijke stand van de benen? Hoe dan!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat jij wilt , je kan alleen onmogelijk het hele verhaal van een jaar ontkrachten of alle beelden en foto's van een jaar met een voorbeeld van je buurjongetje en zijn oorwarmers voor je deur .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
Bij mij voor het huis is een speeltuintje. Een buurjongetje wat daar speelt heeft altijd oorwarmers op. Maakt niet uit wat voor weer. Hij vindt dat gewoon fijn. Misschien is het met dat meisje net zo met haar laarzen. Maar alleen al het idee dat iemand zoiets aangrijpt om iets verdacht te maken zegt veel over de verkniptheid van die persoon . Krankjorem, ik blijf erbij. Sorry Summers.
Jij bent een kloon .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Onnatuurlijke stand van de benen? Hoe dan!!!!
quote:
En waarschijnlijk een van de weinige FOK!kers zonder kloon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Mootie is van de oude FOK!garde.
Ook dat nogeens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En waarschijnlijk een van de weinige FOK!kers zonder kloon.
Heh, ja, alsof je met een paar hoge laarzen, die volgens jou niet kunnen omdat het niet regent, bewijst dat die bomaanslagen niet echt waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat jij wilt , je kan alleen onmogelijk het hele verhaal van een jaar ontkrachten of alle beelden en foto's van een jaar met een voorbeeld van je buurjongetje en zijn oorwarmers voor je deur .
Probeer mijn nichtje maar eens uit haar roze balletpakje met tutu te praten. Voor haar de perfecte outifit voor elke gelegenheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heh, ja, alsof je met een paar hoge laarzen, die volgens jou niet kunnen omdat het niet regent, bewijst dat die bomaanslagen niet echt waren.
En natuurlijk, de moeder was wel een echt persoon, maar om te echter te laten lijken liep ze met een pop rond. Alsof ze dan de benen in een onnatuurlijke stand zou laten, áls het al waar zou zijn.
En daarmee ontkracht jij wel het hele officiele verhaal van de bomaanslag?
Wat een logica, en wat een bewijs.
En daar komt an het verhaal van de oorwarmers overheen, dat bewijst nl. wel dat het niet onmogelijk is om kleren te dragen die niet direct bij het weer passen.
Heb je ook weleens bedacht dat dit kind die hoge laarzen misschien gewoon mooi zou kunnen vinden? Ze zijn niet speciaal bedoelt als regenkleding hoor..
Hoe kun je blijven volharden in die waanzin?
Dat heb ik ook weleens gedacht.. Dat dit filmpje alleen maar satire is. Dit is gewoon tè vergezocht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ik durf er veel onder te verwedden dat als iemand voor de gein een complotfilmpje over Boston zou plaatsen met een absurde claim, Summers het direct voor lief neemt. Gewoon omdat.
Stel je voor dat je met haar dan naar de intocht van Sinterklaas was gaan kijken.. En er waren rellen uitgebroken en agenten vermomd als zwarte piet hadden hun 9 mm tevoorschijn gehaald.. Dan was het allemaal niet echt geweest want ze droeg een tutu in de winter. Dus moet het wel een pop zijn geweest.en dus was het allemaal een false flag.. puhlease..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer mijn nichtje maar eens uit haar roze balletpakje met tutu te praten. Voor haar de perfecte outifit voor elke gelegenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |