Dan Manu ben ik wel van overtuigd ja. Maar is niet haalbaar joh. Die gaat volgend jaar gewoon weer veel spelen daar als ze niet weer zo'n Ruiz gozer huren.quote:
Ik dacht al. Gebruik dan ook een PI johquote:
Logische naam ja. Maar geenn vooruitgang.quote:Op maandag 28 april 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
Rutten wil Beerens volgens Krabby. Logische naam wel.
Wel een vooruitgang imo.quote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Logische naam ja. Maar geenn vooruitgang.
Beerens. Mmm.. momentvoetballer. Zie liever Hupperts of Ziyech ofzo.quote:Op maandag 28 april 2014 21:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens Krabby is Schaken bezig met een club uit Dubai en wil Rutten graag Beerens als vervanger.
Lille of Luik wordt gewoon een buscombi.quote:
Lille wordt echt geen buscombi. Dat wordt dan een combi van richting de ¤100. Misschien is het verstandiger om dan geen supporters mee te nemen want Frankrijk wordt toch geen pretje voor de supporters aangezien de autoriteiten daar Nancy in het achterhoofd zullen hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Lille of Luik wordt gewoon een buscombi.
Natuurlijk niet. Speelt pas een half seizoen bij de A1 en heeft het daar fysiek erg moeilijk.quote:Op maandag 28 april 2014 21:31 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd of Slabbekoorn aankomend seizoen de stap gaat maken.
Oke man.quote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef Xaxax het volgende:
Ik geef Rutte tot de kerst als hij spelers als Beerens naar de kuip gaat halen..
Na de kerst mag Gio het lekker overnemen.,
Ik heb echt helemaal geen vertrouwen met Rutte. Past totaal niet bij Feyenoord.
Bij Oranje onder 17 is hij wel telkens het beste op het veld.quote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Speelt pas een half seizoen bij de A1 en heeft het daar fysiek erg moeilijk.
Genk toen met Mario was ook een buscombi. En Groningen is verder dan Lille.quote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lille wordt echt geen buscombi. Dat wordt dan een combi van richting de ¤100. Misschien is het verstandiger om dan geen supporters mee te nemen want Frankrijk wordt toch geen pretje voor de supporters aangezien de autoriteiten daar Nancy in het achterhoofd zullen hebben.
Klopt ja. Haha ok. Ik wist niet dat Groningen verder is dan Lillequote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Genk toen met Mario was ook een buscombi. En Groningen is verder dan Lille.
Alsjeblieft geen Beerens.. heeft geen goede voorzet en is geen afmaker.. heel vervelend voetballertje om naar te kijken. Ga dan voor Kosticquote:Op maandag 28 april 2014 21:31 schreef PIETR het volgende:
Beerens. Tjah. Misschien ietsie beter dan Schaken. Maar geen speler om een transfersom aan uit te geven ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |