Of die zittende "baby"quote:Op maandag 28 april 2014 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die ooievaar die totaal niet op een ooievaar lijkt
Ja, dat lijkt meer een zwaan of eendquote:Op maandag 28 april 2014 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die ooievaar die totaal niet op een ooievaar lijkt
Wel hoor, onderaan staat rechtsboven het invoerveld "rapporteer", als je daar op klikt kun je rapporterenquote:
Weer wat geleerd. Thanks!quote:Op maandag 28 april 2014 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel hoor, onderaan staat rechtsboven het invoerveld "rapporteer", als je daar op klikt kun je rapporteren
Niet alleen op Fok.... ook hier in de buurt zijn de laatste tijd veel tweelingen geboren. Ook veel van hetzelfde geslacht ook (net als hier dus).quote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef laziness het volgende:
Wat zit er in het fok water? Echt een boven gemiddeld aantal tweeling zwangerschappen hier het laatste jaar
hebben ze zo'n hekel aan je?quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef danic het volgende:
Cadeautje van mijn schoonouders toen eva was geboren:
[ afbeelding ]
ja heel fijn! Ze gaat volgende week ook mee naar de pretechoquote:Op maandag 28 april 2014 20:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat enorm lief!![]()
En wat fijn dat jullie weer oké zijn.
Serieus ?quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef danic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef danic het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft mijn nicht in februari nog gebaardquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Niet alleen op Fok.... ook hier in de buurt zijn de laatste tijd veel tweelingen geboren. Ook veel van hetzelfde geslacht ook (net als hier dus).
Het wordt wel eens tijd voor een j/m tweeling
ik bedoelde eigenlijk hierquote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die heeft mijn nicht in februari nog gebaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |