Of die zittende "baby"quote:Op maandag 28 april 2014 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die ooievaar die totaal niet op een ooievaar lijkt
Ja, dat lijkt meer een zwaan of eendquote:Op maandag 28 april 2014 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die ooievaar die totaal niet op een ooievaar lijkt
Wel hoor, onderaan staat rechtsboven het invoerveld "rapporteer", als je daar op klikt kun je rapporterenquote:
Weer wat geleerd. Thanks!quote:Op maandag 28 april 2014 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel hoor, onderaan staat rechtsboven het invoerveld "rapporteer", als je daar op klikt kun je rapporteren
Niet alleen op Fok.... ook hier in de buurt zijn de laatste tijd veel tweelingen geboren. Ook veel van hetzelfde geslacht ook (net als hier dus).quote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef laziness het volgende:
Wat zit er in het fok water? Echt een boven gemiddeld aantal tweeling zwangerschappen hier het laatste jaar
hebben ze zo'n hekel aan je?quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef danic het volgende:
Cadeautje van mijn schoonouders toen eva was geboren:
[ afbeelding ]
ja heel fijn! Ze gaat volgende week ook mee naar de pretechoquote:Op maandag 28 april 2014 20:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat enorm lief!![]()
En wat fijn dat jullie weer oké zijn.
Serieus ?quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef danic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef danic het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft mijn nicht in februari nog gebaardquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Niet alleen op Fok.... ook hier in de buurt zijn de laatste tijd veel tweelingen geboren. Ook veel van hetzelfde geslacht ook (net als hier dus).
Het wordt wel eens tijd voor een j/m tweeling
ik bedoelde eigenlijk hierquote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die heeft mijn nicht in februari nog gebaard
combobreaker!!quote:Op maandag 28 april 2014 21:18 schreef PolkaDots het volgende:
Hallo allemaal! Misschien niet zo netjes dat ik zomaar binnen kom vallen, maar het leek mij leuk om ook mee te schrijven in dit topic als dat magIk ben 25 en bijna 25 weken zwanger van een jongen, 13 augustus uitgerekend
combobreaker EN voordringer...quote:Op maandag 28 april 2014 21:18 schreef PolkaDots het volgende:
Hallo allemaal! Misschien niet zo netjes dat ik zomaar binnen kom vallen, maar het leek mij leuk om ook mee te schrijven in dit topic als dat magIk ben 25 en bijna 25 weken zwanger van een jongen, 13 augustus uitgerekend
13quote:Op maandag 28 april 2014 21:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
combobreaker EN voordringer...![]()
grapje!!
gefeliciteerd en welkom!
ik denk al weken dat ik op 13-8 ga bevallen... maar misschien is dat meer de wens want 13![]()
jij in dit geval...quote:Op maandag 28 april 2014 21:29 schreef PolkaDots het volgende:
Het viel me inderdaad al op, al die meiden in Augustus! Wat toevallig
Maar ehh.. wat is een combobreaker?
quote:Op maandag 28 april 2014 20:22 schreef Amsel het volgende:
Oh wauw, opblaasfiguren, precies wat ik nodig heb!
Zoë wat tof
Chanty, solliciteer je dan nu op banen die in zouden gaan na je verlof?AmselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zou het met Coco en bebie gaan?![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
AmselBalen dat jij ook op zoek moet, volgens mij had ik dat gelezen ja. In die zin bevind ik me in de gelukkige positie dat ik niet moet, maar zelf wil. Of denk te willen, ik ben er nog niet over uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik denk dat het - in mijn geval althans - nu weinig zin heeft, omdat niemand nú op zoek is naar iemand die in pas eind van het jaar kan beginnen.
ja, raar.. ik wil het het liefst vertellen, maar nog niet zo handig haha. Zitten we aan de lunchtafel en hebben 2 collega's het over het combineren van werk/gezin...quote:Op maandag 28 april 2014 22:01 schreef Heliotrope het volgende:
Leuk dat je het verteld hebt krijgertje!
Gek he om het zelf soms te vergeten Crumpette. Dat had ik in het begin ook wel, alsof het toch niet waar kon zijn.
Nu horen mensen het op mijn werk viavia en komt soms iemand me feliciteren en dan denk ik er weer aan. Echt grappig, vooral de mensen met zelf net kinderen doen heel anders, net of ze je ineens begrijpen. Of misschien zie ik spokenen daarbij hoor ik er nog niet bij want ik weet zo weinig! *paniekdoe*
Wauw!! Wat speciaal om als deel van een tweeling (toch?) zelf ook een tweeling te krijgen! Dubbel gefeliciteerdquote:Op maandag 28 april 2014 17:56 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt!
Ik werd echt duizeligmoest even wennen maar de verloskundige ging gewoon door alsof het heel normaal was
Nu ga ik even lezen wat hier allemaal nog meer gepost is
Sorry, maar dit moet even:quote:Op maandag 28 april 2014 20:48 schreef danic het volgende:
Erg hè. En ik durfde er niks van te zeggen. Omdat ik in de tweede week in het ziekenhuis was waren ze zo lief om de huurtijd te verlengen zodat ik er wat langer plezier van had. Ding heeft er 3 weken gestaan![]()
Bij Rosalie hadden ze zo'n opblaasbare kinderwagen. Zo ontzettend lelijk dat ik (met wat hulp van mijn zeer assertieve kraamhulp) er dit keer maar wel wat van heb gezegd.
Schoonmoeder was gelukkig zelf ook al aan het twijfelen
quote:Op maandag 28 april 2014 20:22 schreef Amsel het volgende:
Oh wauw, opblaasfiguren, precies wat ik nodig heb!
Zoë wat tof
Chanty, solliciteer je dan nu op banen die in zouden gaan na je verlof?Ik solliciteer op alles wat me interessant lijkt. Doorgaans staat er bij dat ze per direct iemand zoeken, een enkele keer (in geval van onderwijs) is het voor na de zomer en soms staat er niks genoemd over een startdatum. Mijn redenering is simpel: per direct is vaak een erg rekbaar begrip. Je hebt genoeg mensen die een opzegtermijn van 3 maanden hebben bv. Als ze je echt willen en de werkzaamheden laten het toe, dan wachten ze wel. Daarbij kon ik zes weken geleden nog prima per direct startenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat ook meespeelt is dat ze je misschien niet voor deze functie kunnen aannemen, maar als je echt een goede indruk maakt, valt er wellicht wel iets te regelen voor later. Kortom: lekker solliciteren en afwachten hoe de werkgever reageert. Weet niet hoe t bij jou zit qua opzegtermijn als je volgende week een baan aangeboden krijgt? Anders kun je eventueel wel degelijk heel snel startenEn daarnaast is het alvast een mooie oefening in het schrijven van brieven en het doen van gesprekken
En jij kunt het gewoon lekker op je gemakje doen, lijkt me ook heel fijn.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
nooooooquote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef danic het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |