Heb je ook tweelingen in je familie?quote:Op maandag 28 april 2014 18:02 schreef Limone het volgende:
Oh Zoë..!![]()
Gefeliciteerd! Ik zou een tweeling stiekem wel heel erg leuk vinden..!

quote:Op maandag 28 april 2014 17:50 schreef Zoë23 het volgende:
Heb niet bijgelezen, ben nog wat uh verbaasd
we krijgen een tweelingen ze bewogen en er was hartactiviteit
Ben doorverwezen naar de gyn, die moet kijken of ze een placenta delen enz.
We konden wel zoiets verwachten ben zelf een tweeling en verder mijn broers/zussen ook.. Maar toch!
Mag ik in de op? tweeling 21nov 2014
Edit: foto!
[ afbeelding ]
Bovenste kindje verstopt
[ afbeelding ]
Kindje boven zie je tegen bovenkant hoofd aan zegmaar en kindje onder is wel duidelijk te zien
Kindje onder is nu ietsje groter dan kindje boven (scheelt 1dag qua groei)

Ja eigenlijk 3 maar de eerste keer ging het niet helemaal goedquote:Op maandag 28 april 2014 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zoe, heeft jouw moeder twee tweelingen gehad?

tjeezus, dan is het haast een wonder dat jouw eerste een eenling wasquote:Op maandag 28 april 2014 18:07 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk 3 maar de eerste keer ging het niet helemaal goed
En de laatste zw.schap was eigenlijk een drieling maar een vroege miskraam van 1 van de 3 kindjes

Als je zelf ook een tweeling bent dan is de kans groot dat het twee eiig is en dan ook geen op gedeelde placenta. Een één eiige is gewoon toeval en een speling van de natuur en bij een twee eiige zit er vaak een dubbele eisprong in de familie. Je had zo te lezen dus flinke kans op 2.quote:Op maandag 28 april 2014 17:50 schreef Zoë23 het volgende:
Heb niet bijgelezen, ben nog wat uh verbaasd
we krijgen een tweelingen ze bewogen en er was hartactiviteit
Ben doorverwezen naar de gyn, die moet kijken of ze een placenta delen enz.
We konden wel zoiets verwachten ben zelf een tweeling en verder mijn broers/zussen ook.. Maar toch!
Mag ik in de op? tweeling 21nov 2014
Edit: foto!
[ afbeelding ]
Bovenste kindje verstopt
[ afbeelding ]
Kindje boven zie je tegen bovenkant hoofd aan zegmaar en kindje onder is wel duidelijk te zien
Kindje onder is nu ietsje groter dan kindje boven (scheelt 1dag qua groei)

Inderdaad! Ben ook van een tweeling en het is eigenlijk heel leuk!quote:Op maandag 28 april 2014 18:04 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Heb je ook tweelingen in je familie?
Ik weet hoe het is om tweeling te zijn en ik heb echt veel aan m'n broertje ook al zijn we totaal verschillend. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, ben me wel bewust van de risico's enzo maar goed.. Voor nu even genieten

Die 'drukte', het went zo snel.quote:Op maandag 28 april 2014 18:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Inderdaad! Ben ook van een tweeling en het is eigenlijk heel leuk!Tuurlijk, ook arbeidsintensiever met momenten (zeker de eerste maanden) maar ze houden elkaar op een gegeven moment ook lekker bezig.

Oh ja dat is waar! Jouw moeder zat erop!quote:Op maandag 28 april 2014 18:04 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Heb je ook tweelingen in je familie?
Ik weet hoe het is om tweeling te zijn en ik heb echt veel aan m'n broertje ook al zijn we totaal verschillend. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, ben me wel bewust van de risico's enzo maar goed.. Voor nu even genieten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |