Tehehequote:Op maandag 28 april 2014 17:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik kijk say yes to the dressen er zit echt zo'n kutfamilie, en die moeder en zussen willen persé pouffy en glitter, en de bruid wil simpel en elegant, en ze keuren gewoon alles keihard af, en de bruid is aan t huilen... en ik zou ze echt zó hard klappen! een roundhouse kick in the face weetje...
ik moest heel hard nadenken voor ik daar "schoonmoeder" uit haaldequote:Op maandag 28 april 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tehehegelukkig is dat allemaal redelijk fake
Maar ik heb mijn trouwjurkgezelschap wel zorgvuldig uitgekozen met die reden ja(lees: geen sm
)
hihi daar had ik ook moeite mee... ik dacht geen sm kledingquote:Op maandag 28 april 2014 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik moest heel hard nadenken voor ik daar "schoonmoeder" uit haalde
inmiddels zijn de sister wives gelukkig weer begonnen
quote:Op maandag 28 april 2014 17:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hihi daar had ik ook moeite mee... ik dacht geen sm kleding
Dit soort berichten kan ik echt niet lezen sinds ikmoeder ben, maar hoogzwanger al helemaal niet... vreselijk.quote:Op maandag 28 april 2014 16:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Uit angst dat haar huidige vriendje haar zou verlaten, omdat haar pasgeboren baby op haar ex leek, besloot de Amerikaanse Ana Rosa Mora (18) het kind te dumpen. Ze wikkelde hem in een plastic tas en liet hem buiten liggen. Een bouwvakker vond het jongetje enkele uren nadat hij was achtergelaten.
Ongelooflijk...
Wooww! Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 april 2014 17:50 schreef Zoë23 het volgende:
Heb niet bijgelezen, ben nog wat uh verbaasd
we krijgen een tweelingen ze bewogen en er was hartactiviteit
Ben doorverwezen naar de gyn, die moet kijken of ze een placenta delen enz.
We konden wel zoiets verwachten ben zelf een tweeling en verder mijn broers/zussen ook.. Maar toch!
Mag ik in de op? tweeling 21nov 2014
Edit: foto!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kindje onder is nu ietsje groter dan kindje boven (scheelt 1dag qua groei)
Ik wilde net vragen: wat dacht je! Ik zou ook echt wel even schrikken hoor! Even laten bezinken allemaal! Maar straks gewoon twéé kleintjes erbijquote:Op maandag 28 april 2014 17:56 schreef Zoë23 het volgende:
Ik werd echt duizeligmoest even wennen maar de verloskundige ging gewoon door alsof het heel normaal was
Nu ga ik even lezen wat hier allemaal nog meer gepost is
OMG! Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je even moet bijkomen...!quote:Op maandag 28 april 2014 17:50 schreef Zoë23 het volgende:
Heb niet bijgelezen, ben nog wat uh verbaasd
we krijgen een tweelingen ze bewogen en er was hartactiviteit
Ben doorverwezen naar de gyn, die moet kijken of ze een placenta delen enz.
We konden wel zoiets verwachten ben zelf een tweeling en verder mijn broers/zussen ook.. Maar toch!
Mag ik in de op? tweeling 21nov 2014
Edit: foto!
[ afbeelding ]
Bovenste kindje verstopt
[ afbeelding ]
Kindje boven zie je tegen bovenkant hoofd aan zegmaar en kindje onder is wel duidelijk te zien
Kindje onder is nu ietsje groter dan kindje boven (scheelt 1dag qua groei)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |