SPOILER: met blije doosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spees_Eend op 28-04-2014 17:55:07 ]
Die had ik ervoor al niet, laat staan ernaquote:Op maandag 28 april 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof trouwens helemaal niks van dat plaatje in de OP. Alsof je zo'n buik hebt postpartum
Hehehehe, ik heb een keer iets op Fok gelezen dacht ik, een volwassen vrouw die kickte op poepluiers en dus zelf het liefst de hele dag in een volgescheten luier rondliep en haar kinderen ook nooit verschoonde.quote:Op maandag 28 april 2014 15:13 schreef kwakz0r het volgende:
misschien dragen sommige vrouwen het wel omdat ze het lekker vinden
jij moet de creatieve maaltijdsalade nog ontdekkenquote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Chanty het volgende:
Ik kook tegenwoordig vijf dagen in de week sinds ik thuis zit en ik vind het een crime om elke week weer te verzinnen wat we gaan etenVoor mijn gevoel is er alleen keuze uit: iets met rijst, iets met aardappelen, pasta en ongezond maar makkelijk eten zoals pizza en patat. Hmpf hmpf huisvrouw zijn is niet aan mij besteed
"Mik alle het eetbare wat je kan vinden in een schaal. Dressing erover en tadaaa".quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij moet de creatieve maaltijdsalade nog ontdekken
quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehe, ik heb een keer iets op Fok gelezen dacht ik, een volwassen vrouw die kickte op poepluiers en dus zelf het liefst de hele dag in een volgescheten luier rondliep en haar kinderen ook nooit verschoonde.
Maar het is wel Fok, dik kans dat het een troll was
ik vind t ook lastig, zeker nu ik weinig trek heb, maar ik doe meestal dit:quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Chanty het volgende:
Ik kook tegenwoordig vijf dagen in de week sinds ik thuis zit en ik vind het een crime om elke week weer te verzinnen wat we gaan etenVoor mijn gevoel is er alleen keuze uit: iets met rijst, iets met aardappelen, pasta en ongezond maar makkelijk eten zoals pizza en patat. Hmpf hmpf huisvrouw zijn is niet aan mij besteed
Dat kan kloppen, ik ben niet creatief op het vlak van etenquote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij moet de creatieve maaltijdsalade nog ontdekken
+1! Die zaten zoooo lekker! En het SFG heeft hele mooie, fijn geweven, zodat het eruit als een boxer ipv een visnet. Ik was echt blij ermeequote:
Bezorgenquote:Op maandag 28 april 2014 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
ik vind t ook lastig, zeker nu ik weinig trek heb, maar ik doe meestal dit:
-bedenken of er avonden zijn dat ik of J alleen eten
-checken wat er nog in de vriezer is
-bedenken of er dingen zijn waar ik heel veel zin in heb om een keer te eten
-kijken welke groente in de bonus is
-daar maaltijden bij bedenken, liefst met vlees of andere onderdelen uit de bonus
-vriendje vragen wat hij graag wil voor de andere dagen
sinds we laten bezorgen zijn we op zondagavond seriously nog maar een kwartiertje bezig met de boodschappen voor een hele weekals t bezorgd wordt check ik de houdbaarheidsdata en leg t op volgorde van houdbaarheid in de koelkast of stop iets in de vriezer
bijzonder burgerlijk, maar t werkt wel.
Ja, dit, ik baal echt zo stierlijk dat ik bij het ontwerp van mijn keuken geen grotere koelkast heb ingetekendquote:Op maandag 28 april 2014 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
BezorgenDoe maar luxe! Ik sleep mijn boodschappen gewoon nog zelf
We hebben sowieso een vrij kleine koelkast dus met eten voor 5 dagen zit die ramvol en meestal zit daar dan al 1 dag bij dat ik voor twee dagen kook. Ik denk dat we vrij snel na de geboorte ook een tweede koelkast krijgen
halve sigaretquote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dit, ik baal echt zo stierlijk dat ik bij het ontwerp van mijn keuken geen grotere koelkast heb ingetekend
Maar als het goed is zit over 2 maanden het dak op onze veranda en komt er daar ook een fridge
(ik woon overigens op een halve sigaret lopen van de jumbo, dus ik loop er dagelijks na het werk gewoon even binnen. Straks zal dat lastiger gaan worden) (en nee, ik rook niet meer)
Ja, heel goedkoop is het inderdaad niet. Maar ik woon in het centrum van Eindhoven en ik vind alles wat met de auto moet KUT! En lopend weekboodschappen doen is geen optiequote:Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
halve sigaret
Sinds ik thuis zit heb ik het elke dag boodschappen doen dus afgeschaft. Je bent vaak toch net wat meer geld kwijt, vooral omdat je dingen koopt die je niet nodig hebtEn straks met een kind denk ik dat we al helemaal geen tijd hebben voor elke dag boodschappen doen dus beter nu alvast wennen
Evil!quote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, heel goedkoop is het inderdaad niet. Maar ik woon in het centrum van Eindhoven en ik vind alles wat met de auto moet KUT! En lopend weekboodschappen doen is geen optie
Dus ik ga tzt gewoon mijn man eens per week op zaterdagochtend met een briefje op pad sturen![]()
Ja, hier ook wel hoor! Maar ook dat is weer inherent aan het wonen in de stad - de grootste klantengroep bestaat uit studenten en dinkies en die slapen op zaterdagochtend. Als compensatie hebben we wel een 500persoons bejaardenpakhuis om de hoek zitten, en hoewel die mensen altijd tijd hebben voor boodschappen doen ze het toch altijd op zaterdagquote:Op maandag 28 april 2014 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Evil!
Hoewel de jumbo op zaterdag hier echt heel goed te doen is. Ik HAAT boodschappen doen echt maar in de jumbo word ik blij want daar kan ik gewoon normaal door de gangen lopen en vrijwel direct afrekenen bij de kassa
heel luxe, ik geniet er elke week weer vanquote:Op maandag 28 april 2014 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
BezorgenDoe maar luxe! Ik sleep mijn boodschappen gewoon nog zelf
We hebben sowieso een vrij kleine koelkast dus met eten voor 5 dagen zit die ramvol en meestal zit daar dan al 1 dag bij dat ik voor twee dagen kook. Ik denk dat we vrij snel na de geboorte ook een tweede koelkast krijgen
Toen ik nog in een supermarkt als cassiere werkte had ik een gruwelijke hekel aan zaterdagochtend. Al die bejaarden met hun vers gepind 50 euro biljet waar ze dan alleen een halfje brood en wat broodbeleg mee afrekenen. Na 3 klanten had ik al geen briefgeld meer om terug te gevenquote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel hoor! Maar ook dat is weer inherent aan het wonen in de stad - de grootste klantengroep bestaat uit studenten en dinkies en die slapen op zaterdagochtend. Als compensatie hebben we wel een 500persoons bejaardenpakhuis om de hoek zitten, en hoewel die mensen altijd tijd hebben voor boodschappen doen ze het toch altijd op zaterdag(met een karretje waar dan alleen een Maitre Paul slagroomschnitte en een pakje coburgerham in ligt met zijn allen rond de koffie-automaat
). Dus dan maar 's avonds. Ding is tot 22:00 open gelukkig.
Ohja, dat herken ik. Of van die macho's die een stapel geld uit hun jaszak toveren, even rustig erdoor bladeren, om er vervolgens een briefje van 5 ertussen uit te halenquote:Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Toen ik nog in een supermarkt als cassiere werkte had ik een gruwelijke hekel aan zaterdagochtend. Al die bejaarden met hun vers gepind 50 euro biljet waar ze dan alleen een halfje brood en wat broodbeleg mee afrekenen. Na 3 klanten had ik al geen briefgeld meer om terug te geven
quote:Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Toen ik nog in een supermarkt als cassiere werkte had ik een gruwelijke hekel aan zaterdagochtend. Al die bejaarden met hun vers gepind 50 euro biljet waar ze dan alleen een halfje brood en wat broodbeleg mee afrekenen. Na 3 klanten had ik al geen briefgeld meer om terug te geven
Jaaa! En dan ook maar 1 biljet van 20, de rest 10 en een paar 5jes. Maar oh oh oh wat hadden ze toch een dikke stapelquote:Op maandag 28 april 2014 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ohja, dat herken ik. Of van die macho's die een stapel geld uit hun jaszak toveren, even rustig erdoor bladeren, om er vervolgens een briefje van 5 ertussen uit te halen
En dat ze nooit hun munten willen pakken omdat ze stiekem niet kunnen tellenquote:Op maandag 28 april 2014 15:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jaaa! En dan ook maar 1 biljet van 20, de rest 10 en een paar 5jes. Maar oh oh oh wat hadden ze toch een dikke stapel
Wie weet is het nog efficiënt ook... Als ik mijn man met een lijstje stuur, geeft hij de helft minder geld uit dan ik, voor ongeveer dezelfde boodschappenquote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, heel goedkoop is het inderdaad niet. Maar ik woon in het centrum van Eindhoven en ik vind alles wat met de auto moet KUT! En lopend weekboodschappen doen is geen optie
Dus ik ga tzt gewoon mijn man eens per week op zaterdagochtend met een briefje op pad sturen![]()
Nee dat zie ik niet gebeuren. Ik ben echt een vrek namelijk. Terwijl hij het uitgeeft als waterquote:Op maandag 28 april 2014 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie weet is het nog efficiënt ook... Als ik mijn man met een lijstje stuur, geeft hij de helft minder geld uit dan ik, voor ongeveer dezelfde boodschappen
Of ze keren hun h buideltje om op je toonbank en dan moet je zelf maar het bedrag er tussen uit pakken.quote:Op maandag 28 april 2014 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ja, je hebt ze ook aan het einde van de week, als ze met bevende handjes al hun stuivers uit hun beursje moeten vissen om zo de ¤ 2,38 gepast neer te kunnen leggen. Dat is voor de rest van de klanten weer zoiets
Dat je bij 16,40 vraagt of ze er misschien 1,40 bij hebben en dat ze je zo versuft staan aan te kijken. "Maarruhh, ik heb je 20 euro gegeven dan heb je toch genoeg?!"quote:Op maandag 28 april 2014 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat ze nooit hun munten willen pakken omdat ze stiekem niet kunnen tellen
het gaat wel een stuk snellerquote:Op maandag 28 april 2014 15:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of ze keren hun h buideltje om op je toonbank en dan moet je zelf maar het bedrag er tussen uit pakken..
De eerste keer dat ik die reclame zag heb ik ook met tranen in m'n ogen gezeten. Ik werk ook in een verzorgingshuis en het is af en toe echt heel zielig hoe eenzaam ze zich voelen. Dat ze al blij zijn dat je even een kopje thee of koffie komt brengen, want dan hebben ze iemand om tegen te pratenquote:Op maandag 28 april 2014 15:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet daar dan bijna van huilen, ik kan echt niet tegen eenzame/arme bejaardendie reclame over mishandeling van ouderen, met die zielige opa met zn kapotte bootje op de vloer, echt... ik loop weg tegenwoordig
bij de bakker vroeger hadden we (hoe ouderwets) nog geen pin... altijd kleingeldpaniek op zaterdag... en toen kregen we ook nog de omwisselperiode van gulden naar euro
quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef AwayTL het volgende:
Wtf, geen softijs, cervelaat..? Dachtdat dit mn tweede keer was, maar ben echt niet zoveel met dat soort dingen bezig :p. Gelukkig eet ik die dingen weinig.
Peuter en ik gaan elke dag naar de supermarkt. Altijd zo gedaan eigenlijk. Ben juist duurder uit als ik voor de hele week haal, dan gooi ik de helft weg omdat ik dat dan toch niet wil eten :p. We zijn alleen duurder uit als mijn vriend mee gaat, die stouwt het hele karretje vol!
SPOILER: weekmenuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zei al, burgerlijk. vorige week zat er meer pasta/rijst/oosters in...Kwak
quote:Op maandag 28 april 2014 15:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik wil ook wel eens iets niet meer eten, maar t zal wel moeten, want er is niks anders.
heel enkele keer haalt vriendje nog iets los, als ik toch wraps wil maken ipv rijst bijvoorbeeld.
vanavond eten we t laatste van vorige week: snijbonen, verse krieltjes (koken en dan bakken met een beetje kerriepoeder, lekkah) en karbonade die ik zelf marineer met wat olie, citroen, knoflook, honing en provencaalse kruidenohja en salade met rucola en slauitjes uit mijn ouders' groentetuin
Ik kom donderdag ook bij je eten!SPOILER: weekmenuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zei al, burgerlijk. vorige week zat er meer pasta/rijst/oosters in...
t is echt easy peasy en ZO lekkerquote:Op maandag 28 april 2014 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kom donderdag ook bij je eten!
uit de oven mag t sowieso, gerookte cervelaat kun je kopen (bij AH hebben ze het) dat is sowieso bewerkt en kan ook.quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Hilmo het volgende:
Jullie gaan te snel.
Ten eerste, ik kreeg zomaar weer een echo(ze wou me potverdorie niet het geslacht vertellen aaaaaaaah!!!), na het gesprek over mijn migraine en heb via arts-assistent die heeft overlegd met gynaecoloog, morfine achtige pillen meegekregen: Tramadol, dat mocht ik wel hebben voor migraine.
Daarnaast schrik me het hoedje over salami. Rauw vlees oke, maar salami is toch niet rauw? Net als Kwak lust ik verder geen brood, geen kaas, geen zoet beleg, hartig beleg eigenlijk ook niet en ik leef sinds ik weer kan eten op broodje uit de oven met salami en kaas, of pizza met salami, of salami op geroosterd brood...![]()
![]()
![]()
Wij hebben een boekje van het voedingscentrum over eten en zwangerschap en ik heb nog niets gegeten wat niet mocht wat daar in stond geloof ik. Ik rook, drink niet, was alles goed af, rood vlees lust ik niet, rauw vlees ook niet, vage kaassoorten ook niet... Ik ga denk ik VK meteen maar even bellen...
Als je de salami verwarmd is er niks aan de hand. Ook had ik gelezen dat het vooral verse salami is en niet voorverpakte salami van de supermarkt waar je voor op moet letten, maar dat kan ik ook fout hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Hilmo het volgende:
Jullie gaan te snel.
Ten eerste, ik kreeg zomaar weer een echo(ze wou me potverdorie niet het geslacht vertellen aaaaaaaah!!!), na het gesprek over mijn migraine en heb via arts-assistent die heeft overlegd met gynaecoloog, morfine achtige pillen meegekregen: Tramadol, dat mocht ik wel hebben voor migraine.
Daarnaast schrik me het hoedje over salami. Rauw vlees oke, maar salami is toch niet rauw? Net als Kwak lust ik verder geen brood, geen kaas, geen zoet beleg, hartig beleg eigenlijk ook niet en ik leef sinds ik weer kan eten op broodje uit de oven met salami en kaas, of pizza met salami, of salami op geroosterd brood...![]()
![]()
![]()
Wij hebben een boekje van het voedingscentrum over eten en zwangerschap en ik heb nog niets gegeten wat niet mocht wat daar in stond geloof ik. Ik rook, drink niet, was alles goed af, rood vlees lust ik niet, rauw vlees ook niet, vage kaassoorten ook niet... Ik ga denk ik VK meteen maar even bellen...
Nope, zit in je verlof...quote:Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg, ik zat me gister wat te bedenken (misschien heul domme vraag). Als je een keizersnede hebt gehad en je moet daarvan herstellen, zit die tijd dan in je zwangerschapsverlof? Of krijg je daar ook weer apart ziekteuren voor?
Bij ons is het juist andersom wat betreft onzin kopen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij maken ook zo'n burgerlijke lijst, al wissel ik soms de dagen wel om,dan hebik op dinsdag al trek in wat we vrijdag eten. Dan gooi ik t om, maar alles wat op de lijst staat wordt gegeten in de week.
Man en ik doen overigens samen boodschappen, want ik koop teveel zooi volgens mn man!
Wel altijd zelf in de winkel en niet online, ik ben een zeikerd en wil zien wat ik koop.. Dat de groente er goed uit ziet en t vlees niet grauw..n dat soort dingen ben ik.echt zeikwijf in...
Vanavond staat er op t menu: krieltjes, gehaktbal met ui en jonge veldertjes...
Verse salami, hoe ziet dat eruit dan? Ik koop nooit anders dan gewoon in zo'n pakje bij de supermarkt (niet van de slager ofzo), vaccuum verpakt zeg maar. En gister ook zo'n dikke rol salami, voor door het warme eten, maar dat is verwarmd, maar op brood gewoon van die plakjes uit de koelafdeling...quote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef Skittles het volgende:
[..]
Als je de salami verwarmd is er niks aan de hand. Ook had ik gelezen dat het vooral verse salami is en niet voorverpakte salami van de supermarkt waar je voor op moet letten, maar dat kan ik ook fout hebben.
2 dagen invriezen en dan is het ook geen probleem.quote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Verse salami, hoe ziet dat eruit dan? Ik koop nooit anders dan gewoon in zo'n pakje bij de supermarkt (niet van de slager ofzo), vaccuum verpakt zeg maar. En gister ook zo'n dikke rol salami, voor door het warme eten, maar dat is verwarmd, maar op brood gewoon van die plakjes uit de koelafdeling...
Tonijn uit blik mag gewoon volgens mij. Rauwe tonijn mag echter niet. Ik eet ook gewoon tonijnsalade...quote:Op maandag 28 april 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ze raden ook tonijn af tijdens de zwangerschap, maar geldt dat ook voor tonijn uit blik? Dat kan ik er eigenlijk niet uit halen
Ja, ik vond het net iddquote:Op maandag 28 april 2014 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tonijn uit blik mag gewoon volgens mij. Rauwe tonijn mag echter niet. Ik eet ook gewoon tonijnsalade...
mijn ervaring met Albert is dat ik hele ruime houdbaarheidsdata krijg, en versere groente dan in de winkel. t is altijd uit t magazijn natuurlijk, dus het meest verse dat verkrijgbaar is.quote:Op maandag 28 april 2014 15:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij maken ook zo'n burgerlijke lijst, al wissel ik soms de dagen wel om,dan hebik op dinsdag al trek in wat we vrijdag eten. Dan gooi ik t om, maar alles wat op de lijst staat wordt gegeten in de week.
Man en ik doen overigens samen boodschappen, want ik koop teveel zooi volgens mn man!
Wel altijd zelf in de winkel en niet online, ik ben een zeikerd en wil zien wat ik koop.. Dat de groente er goed uit ziet en t vlees niet grauw..n dat soort dingen ben ik.echt zeikwijf in...
Vanavond staat er op t menu: krieltjes, gehaktbal met ui en jonge veldertjes...
Zelfscan doen wij idd ook, wat een uitvindingquote:Op maandag 28 april 2014 16:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Bij ons is het juist andersom wat betreft onzin kopen.
Mijn vriend heeft een keer zonnebloemzaadjes gekocht, 'want dat is leuk voor in de tuin'. Na een half jaar toch maar weggegooid![]()
Wij hebben wel zelfscan in de supermarkt, ook heel handig, alles scannen en inpakken terwijl je nog boodschappen aan het doen bent
Als salamiquote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Verse salami, hoe ziet dat eruit dan? Ik koop nooit anders dan gewoon in zo'n pakje bij de supermarkt (niet van de slager ofzo), vaccuum verpakt zeg maar. En gister ook zo'n dikke rol salami, voor door het warme eten, maar dat is verwarmd, maar op brood gewoon van die plakjes uit de koelafdeling...
ik dacht dat t meestal ook als ah t afsnijdt wel flink bewerkt is, maar dat t meer om salami op t boerenland in Italië ging, met een beetje poep eraan enzoquote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
Als salami![]()
Vers gesneden bij de slager of bij de AH, maar uit pak is het toch al best bewerkt enzo?
quote:Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik dacht dat t meestal ook als ah t afsnijdt wel flink bewerkt is, maar dat t meer om salami op t boerenland in Italië ging, met een beetje poep eraan enzo
Gaat het niet om de kwik? Dan geldt het ook voor tonijn uit blik, maar het advies was 17 voedingslijsten geleden toen ik zwanger was nog 'met mate', één of twee keer per week dacht ik.quote:Op maandag 28 april 2014 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tonijn uit blik mag gewoon volgens mij. Rauwe tonijn mag echter niet. Ik eet ook gewoon tonijnsalade...
maar dat ligt aan de verpakking, niet aan de inhoudquote:Op maandag 28 april 2014 16:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De voorverpakte vleeswaren zijn altijd langer houdbaar dan de versgesneden
ik dacht idd om dioxines/zware metalen die meer in vette vis voorkomen, dus max 2 keer per week.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gaat het niet om de kwik? Dan geldt het ook voor tonijn uit blik, maar het advies was 17 voedingslijsten geleden toen ik zwanger was nog 'met mate'
jullie zijn fijn wog-lurkvoer!![]()
![]()
Krijg je die in het SFG standaard?quote:Op maandag 28 april 2014 15:21 schreef Cwen het volgende:
[..]
+1! Die zaten zoooo lekker! En het SFG heeft hele mooie, fijn geweven, zodat het eruit als een boxer ipv een visnet. Ik was echt blij ermee
Nee, want tonijn is geen vette vis. Het gaat er om dat het roofvissen zijn, dus andere dieren eten, en dat dat bepaalde parasieten met zich mee kan brengen die planteneters wat minder snel hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar dat ligt aan de verpakking, niet aan de inhoudgewoon verpakt of onder beschermde atmosnfeer. als je voorverpakte openmaakt is t vervolgens even kort houdbaar als vers afgesneden, onafhankelijk van de datum op de verpakking.
[..]
ik dacht idd om dioxines/zware metalen die meer in vette vis voorkomen, dus max 2 keer per week.
zo leer ik nog eens watquote:Op maandag 28 april 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want tonijn is geen vette vis. Het gaat er om dat het roofvissen zijn, dus andere dieren eten, en dat dat bepaalde parasieten met zich mee kan brengen die planteneters wat minder snel hebben.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:21 schreef BlueEyes het volgende:
Toppunt van zwangerschapshormonen..
Je schuldig voelen dat je de schuifdeur iets te dicht hebt gedaan zodat de 7kilo-kat er niet door kon en hij heul zielig buiten voor de deur zat te wachten, en ook nog een paar spettertjes regen op zijn kop heeft gehad![]()
Van schrik mocht hij even met me mee naar boven naar de badkamer want uit de kraan in bad water drinken is het beste en mooiste wat je kan doen
quote:Op maandag 28 april 2014 16:21 schreef BlueEyes het volgende:
Toppunt van zwangerschapshormonen..
Je schuldig voelen dat je de schuifdeur iets te dicht hebt gedaan zodat de 7kilo-kat er niet door kon en hij heul zielig buiten voor de deur zat te wachten, en ook nog een paar spettertjes regen op zijn kop heeft gehad![]()
Van schrik mocht hij even met me mee naar boven naar de badkamer want uit de kraan in bad water drinken is het beste en mooiste wat je kan doen
Tehehequote:Op maandag 28 april 2014 17:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik kijk say yes to the dressen er zit echt zo'n kutfamilie, en die moeder en zussen willen persé pouffy en glitter, en de bruid wil simpel en elegant, en ze keuren gewoon alles keihard af, en de bruid is aan t huilen... en ik zou ze echt zó hard klappen! een roundhouse kick in the face weetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |