natuurlijk! volgens mij de gewone autoventielen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon op internet bestellen joh. Ik ga straks wel effe zoeken. Kan je voor de zekerheid een foto van je ventielen maken? Met dat soort decathlon fietsen wil het nog wel eens zo zijn dat ze afwijken van de standaard omdat dat goedkoper is ofzo.
http://www.fietsbandenkop(...)zvhb4CFdShtAod-hsAYgquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
natuurlijk! volgens mij de gewone autoventielen.
Dank je!
Top.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:32 schreef Ynske het volgende:
Thnx guys, een lieve vriend van mr is het lags geweest voor ik ging lopen en heeft mn fiets meegenomen, hij zou er wel nieuwe banden opleggen
Sushi maken met mini-mequote:Op woensdag 30 april 2014 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus het is weer woensdag iemand nog toffe weekend plannen?
Uiteindelijk zal ondergetekende weer alleen in de keuken staan gok ik, maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Agh geef het kind wat deeg waar ze koekjes van kan bakken ofzo haha Kun jij je op de sushi uitlevenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ondergetekende weer alleen in de keuken staan gok ik, maar dat mag de pret niet drukken
" Koekjes bakken is voor kleuters " .. aldus...quote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Agh geef het kind wat deeg waar ze koekjes van kan bakken ofzo haha Kun jij je op de sushi uitleven
Kei leuk!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:05 schreef Iemand91 het volgende:
Weekend plannen?
In de buurt van de telefoon blijven...wordt dit weekend waarschijnlijk oom...
Nou en ik welquote:Op woensdag 30 april 2014 23:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik vind stenen nou niet bepaald leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |