Taboe zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind het zeer respectloos tov. de slachtoffers om ze als leugenaar weg te zetten.
en ook niet van oslo en van alphen en enschede.. steekpartij kleiterschool belgie virginia tech titanic bijlmer ramp etc etc etcquote:Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Taboe zou ik zeggen.
Slachtoffers en helden mag je niet betwijfelen.
Hoe moeten ze dat bewijzen dan?quote:Op maandag 28 april 2014 15:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geklaagd maar geen vaste bewijs dat ze hadden iemand verloren.
Als je wil verder - ga naar de 911 topic.
foto van lijk incl geboorte certificaat en paspoort. duidelijk herkenbaar dat persoon bij deze ramp aanwezig was incl alle gegevens dat hij aanwezig was in betreffende gebouw videobeelden dat hij op de bewuste dag aanwezig was in klok gegevens etc..quote:Op maandag 28 april 2014 15:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dat bewijzen dan?
Als het een drill was zoals sommigen hier denken zouden er zeker beelden van zijn. Doordenkertje.quote:Op maandag 28 april 2014 15:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb Amerika ook nog nooit gezien.
[..]
Er is materiaal genoeg.. Uiteraard geen livebeelden van de schietpartij zelf. Wat dacht je dan?
Geen mensen wegsturen .quote:Op maandag 28 april 2014 15:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geklaagd maar geen vaste bewijs dat ze hadden iemand verloren.
Als je wil verder - ga naar de 911 topic.
Dan is het een acteur die ook in het complot zit..quote:Op maandag 28 april 2014 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
foto van lijk incl geboorte certificaat en paspoort. duidelijk herkenbaar dat persoon bij deze ramp aanwezig was incl alle gegevens dat hij aanwezig was in betreffende gebouw videobeelden dat hij op de bewuste dag aanwezig was in klok gegevens etc..
maar goed is maar gokje.
Als die nu pas op zouden duiken zou ook iedereen roepen dat die nep zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik heb geen camerabeelden van een schietende Lanza fezien, geen slachtoffers, geen paniek, etc. dat zou overtuigen, nu, neuh.
Zo klopt ie weer, ik bedoel maar, zo kan je alles wel gaan bedenken.quote:Op maandag 28 april 2014 15:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan is het een dode acteur die ook in het complot zit..
Jij bent ook een AI, maar zo goed geprogrammeerd dat je het zelf niet doorhebt.quote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo klopt ie weer, ik bedoel maar, zo kan je alles wel gaan bedenken.
jij bent ook niet echt, je bent een AI die voor fok! werkt.
en waarom is dat zo omdat ik me dat nu zo bedacht heb en het is waar.
een AI zoetwaterzonnebaarsvis
Sterker nog , er was een interview met een ouder die zei dat je aan moest bellen voordat je de school kon betreden met videocamera dus dat zou dan betekenen dat ze open hebben gedaan voor iemand bepakt en bezakt met een geweer en munitie en een masker op . Het vermeende moordwapen werd later in de achterbak teruggevonden en de dader lag in de school met alleen handwapens maar de meeste verwondingen waren gemaakt door het geweerquote:Op maandag 28 april 2014 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik heb geen camerabeelden van een schietende Lanza fezien, geen slachtoffers, geen paniek, etc. dat zou overtuigen, nu, neuh.
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 19:33 schreef Summers het volgende:
Sterker nog , er was een interview met een ouder die zei dat je aan moest bellen voordat je de school kon betreden met videocamera dus dat zou dan betekenen dat ze open hebben gedaan voor iemand bepakt en bezakt met een geweer en munitie en een masker op . Het vermeende moordwapen werd later in de achterbak teruggevonden en de dader lag in de school met alleen handwapens maar de meeste verwondingen waren gemaakt door het geweer
Nee hoor de dader had alleen handwapens in de school waar hij zichzelf doodgeschoten zou hebben .quote:Op maandag 28 april 2014 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee.
In de kofferbak lag een 'shotgun'; zo'n ding waar hagel uitkomt.
Bij het lichaam van Lanza werd een 'assault rifle' aangetroffen. Da's zo'n ding waar kogels uitkomen.
Ik lees hele andere dingen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:18 schreef Summers het volgende:
Nee hoor, de dader had alleen handwapens in de school waar hij zichzelf doodgeschoten zou hebben.
Ja joh en dat kan gewoon niet waar zijn al zijn alle bewijzen erquote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik lees hele andere dingen.
Maar ja; da's natuurlijk allemaal MSM.
Die bewijzen voor of tegen even terzijde;quote:Op maandag 28 april 2014 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Ja joh en dat kan gewoon niet waar zijn al zijn alle bewijzen er.
Ik ook niet. En nogmaals, als het een drill was dan zouden er genoeg beelden van de schietpartij zijn. Voor studiemateriaal. Dus het ontbreken daarvan duidt er op dat het géén drill was maar gewoon een verdwaasde jongen die zijn wapen(s) leegschoot op een stel kinderen en personeel.quote:Op maandag 28 april 2014 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die bewijzen voor of tegen even terzijde;
Als het waar zou zijn dat Lanza inderdaad is aangetroffen zonder een wapen wat het gros van de verwondingen veroorzaakt kan hebben, houdt dat in dat de overheid van de VS (met een schier eindeloos budget tot haar beschikking) haar rekwisietenbeheer slechter op orde heeft dan de amateur-toneelvereniging van West-Schubbekuttenveen.
Ik geloof daar niet zo in.
De msm versie is dat hij alleen met handwapens is gevonden in de school . De msm versie is tegelijkertijd ook dat de meeste verwondingen van de kinderen gemaakt zijn met een assault rifle met verwondingen zo groot als een golfbal .quote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik lees hele andere dingen.
Maar ja; da's natuurlijk allemaal MSM.
En gaat tot in den treure door.quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Echt, die hele wapen discussie is 2 topics geleden al geweest.
Hij heeft het erover dat de reacties niet vreemd zijn, dus dat is geen reden om aan de echtheid te twijfelen. Ik snap niet dat het je verband niet ziet.quote:Op maandag 28 april 2014 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niemand hier heeft veel twijfelen over de Enschede vuurwerk ongeluk/ramp.
Ik zie de connectie niet.
Sorry dat ik er, tegen beter weten in, wéér over begon.quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Echt, die hele wapendiscussie is 2 topics geleden al geweest.
-edit, walgelijke reactie-quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Summers het volgende:
[..]
De msm versie is dat hij alleen met handwapens is gevonden in de school . De msm versie is tegelijkertijd ook dat de meeste verwondingen van de kinderen gemaakt zijn met een assault rifle met verwondingen zo groot als een golfbal .
Tijd dat ze de beelden vrijgeven, om een einde te maken aan alle speculatie. Maar ja, dat doen ze nu net niet.quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Summers het volgende:
[..]
De msm versie is dat hij alleen met handwapens is gevonden in de school . De msm versie is tegelijkertijd ook dat de meeste verwondingen van de kinderen gemaakt zijn met een assault rifle met verwondingen zo groot als een golfbal .
Als je die acteurs ziet die rouwende ouders moeten voorstellen, zou je dat juist wel geloven. Het amateurisme druipt ervanaf.quote:Op maandag 28 april 2014 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
houdt dat in dat de overheid van de VS (met een schier eindeloos budget tot haar beschikking) haar rekwisietenbeheer slechter op orde heeft dan de amateur-toneelvereniging van West-Schubbekuttenveen.
Ik geloof daar niet zo in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |