Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Ik heb zelfs zonder inspanning al rode wangen. Dat noem ik Hollands glorie Als ik hard loop dan wordt mijn hoofd al snel een tomaat. Maar dat boeit niet, dan zien mensen tenminste dat je je best doet
Op maandag 28 april 2014 12:59 schreef Nirak het volgende: Ik heb zelfs zonder inspanning al rode wangen. Dat noem ik Hollands glorie Als ik hard loop dan wordt mijn hoofd al snel een tomaat. Maar dat boeit niet, dan zien mensen tenminste dat je je best doet
Bij mij denken mensen door m'n rode kop vaak dat ik elk moment dood kan vallen en hulp nodig heb
Op maandag 28 april 2014 13:01 schreef Yuki het volgende: Bij mij denken mensen door m'n rode kop vaak dat ik elk moment dood kan vallen en hulp nodig heb
*boks
Vorige jaar na een LDL in de bossen... Het was erg warm en dan heb ik het ook heel vlug warm. Ik was klaar met mijn rondje en liep de laatste 100 meter terug naar de auto. Kom ik fietsers tegen die gewoon stoppen en vragen of het met mij wel gaat...
Vorige jaar na een LDL in de bossen... Het was erg warm en dan heb ik het ook heel vlug warm. Ik was klaar met mijn rondje en liep de laatste 100 meter terug naar de auto. Kom ik fietsers tegen die gewoon stoppen en vragen of het met mij wel gaat...
Gisteren bij de Koningsloop hield iemand de deur van de kleedkamer open, want "jij hebt net gelopen". Nee, ik start over tien minuten pas. Ik zag er blijkbaar ook uit of ik net meegedaan had met de 1,5 of 3 km.
De 1,5km was trouwens een jeugdloop, dus hij kan het ook als compliment bedoeld hebben. De 3 km was voor "G atleten": geestelijk gehandicapten. Hmmm.
Gisteren bij de Koningsloop hield iemand de deur van de kleedkamer open, want "jij hebt net gelopen". Nee, ik start over tien minuten pas. Ik zag er blijkbaar ook uit of ik net meegedaan had met de 1,5 of 3 km.
De 1,5km was trouwens een jeugdloop, dus hij kan het ook als compliment bedoeld hebben. De 3 km was voor "G atleten": geestelijk gehandicapten. Hmmm.
Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef motorbloempje het volgende: Kroost moet ook gewoon maar leren dat de wereld een grote wedstrijd is. Had ze maar harder moeten rennen.
Ze is "as we speak" in trainingskamp. Kom op zeg, de oudste kinderen waren slechts 12. Als je daar als vierjarige niet van kan winnen, heb je nog een lange weg te gaan.... Mompelt iets over ouders die hun kinderen iets willen laten bereiken wat ze zelf nooit gelukt is.
Ze is "as we speak" in trainingskamp. Kom op zeg, de oudste kinderen waren slechts 12. Als je daar als vierjarige niet van kan winnen, heb je nog een lange weg te gaan.... Mompelt iets over ouders die hun kinderen iets willen laten bereiken wat ze zelf nooit gelukt is.
Deelnemen volgens de olympische gedachte.
Op strafkamp gestuurd omdat ze niet hard genoeg gerend heeft gisteren? Arm kind