abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139336381
Het welbekende verhaal van rapper Tupac die in 1996 september in Las Vegas zou zijn neergeschoten en 7 dagen later in het ziekenhuis overleden zou zijn. Na zijn verdwijning nog vaak gespot in Cuba..

Misschien wel een van de grootste mysteries in de muziekwereld, waar zijn dood nog mysterieuzer is dan een eventuele verdwijning. Het is natuurlijk de vraag die veel mensen nog steeds bezig houd, zelfs 17 jaar na zijn dood.

Hoe denken jullie er over? Ik heb het idee dat hij nog leeft, maar of hij daadwerkelijk terug komt lijkt me zeer twijfelachtig.

Hier onder een redelijk overtuigend filmpje, wat nóg maar de trailer is..

pi_139336472
Nee, die is gewoon heel erg dood.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139336513
2Pac, Biggie en Elvis zitten samen op een (nu niet meer) onbewoond eiland _O_
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_139336540
Hij zegt zelf ook op het Makavelli album dat hij niet dood is DUSSSS
pi_139336545
Lol ook echt stukje van Obama erbij, wat hij duidelijk als grapje zegt, gebruiken als bewijs...
pi_139336579
Hij zit toch met bruce lee en marilyn monroe op een eiland bavaria te drinken?
pi_139336594
Ohja en :') voor de mensen die dit nog steeds geloven. Overal wat achter gaan zoeken :').
pi_139336600
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Ohja en :') voor de mensen die dit nog steeds geloven. Overal wat achter gaan zoeken :').
pi_139336658
pi_139336663
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Tsjah, je er even in verdiepen en er komt heel wat op je af. Er is eigenlijk meer bewijs dat hij nog leeft dan dat hij niet leeft.
pi_139336675
whoops
pi_139336685
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Seconde het volgende:

[..]

Tsjah, je er even in verdiepen en er komt heel wat op je af. Er is eigenlijk meer bewijs dat hij nog leeft dan dat hij niet leeft.
Nou en? Blijkbaar wil hij niet gevonden worden mocht hij al leven.
pi_139336710
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Nou en? Blijkbaar wil hij niet gevonden worden mocht hij al leven.
Dat denk ik inderdaad, ik weet het niet zeker maar volgensmij is het in USA illegaal om je eigen dood in scene te zetten. Ik denk dat een grote come back er niet in zit, ook al zou ik het zeker toejuichen.
  maandag 28 april 2014 @ 12:21:22 #14
425789 Ranph
Gewoon niet
pi_139336718
Mensen die denken dat hij leeft. _O-
pi_139336749
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:21 schreef Seconde het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad, ik weet het niet zeker maar volgensmij is het in USA illegaal om je eigen dood in scene te zetten. Ik denk dat een grote come back er niet in zit, ook al zou ik het zeker toejuichen.
Gaat hij toch lekker in Canada in tha hood wonen
pi_139336770
quote:

[..]

Dat is geen bewijs maar theorieën, kom maar eens met echte bewijs.

Waarom zou je ineens dood willen terwijl hollywood je aan de voeten ligt en financieel een van de best verdiende rappers zoniet hele muziekindustrie was ?
pi_139336782
quote:

[..]

alleen bestaat dat bewijs uit ongefundeerde en dubbelzinnige uitspraken die in de juiste setting, met de juiste goedgelovige toeschouwers lijken op bewijs, maart in feite niets laten zien of duidelijk maken.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_139336788
Juist. Wat is het motief ts?
pi_139337024
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef Syd het volgende:

[..]

Dat is geen bewijs maar theorieën, kom maar eens met echte bewijs.

Waarom zou je ineens dood willen terwijl hollywood je aan de voeten ligt en financieel een van de best verdiende rappers zoniet hele muziekindustrie was ?
Na de 'dood' van Tupac zijn er miljoenen albums verkocht. Ook waren er veel mensen die hem dood wilden zien dus door zijn eigen dood in scene te zetten heeft hij wellicht kunnen ontkomen.
  maandag 28 april 2014 @ 12:32:52 #20
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_139337072
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
2Pac, Biggie en Elvis zitten samen op een (nu niet meer) onbewoond eiland _O_
En marilyn, kurt cobain en john lennon too ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_139337093
quote:
12s.gif Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef awiebo het volgende:

[..]

En marilyn, kurt cobain en john lennon too ;)
[ afbeelding ]
effectieve reclame, zo blijkt
pi_139337183
quote:

[..]

Ja, er is altijd meer onzin te verzinnen dan waarheden te vertellen.
pi_139337232
Levend of dood.. maakt mij geen ene reet uit :)
Zonder wrijving geen glans
pi_139337341
wie :') nooit van gehoord deze amateur
pi_139337357
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja, er is altijd meer onzin te verzinnen dan waarheden te vertellen.
Er zitten gewoon heel erg veel gaten in het verhaal van zijn dood. Neppe autopsies, rare getuigenverklaringen, dader nooit gevonden, niemand heeft het lichaam gezien.
pi_139337365
quote:
99s.gif Op maandag 28 april 2014 12:41 schreef boskameel het volgende:
wie :') nooit van gehoord deze amateur
:')
  maandag 28 april 2014 @ 12:42:55 #27
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_139337383
Hitler schijnt ook nog geleefd te hebben tot 1961 ofzo. Hij is gevlucht samen met Eva naar Argentinie dacht ik en daar een armoedig leven hebben geleid, hij schijnt ook nog kinderen te hebben gekregen. Echt waar hoor er is zelfs een serieus boek over het voortleven van Der Wolf over geschreven. Voor zijn dood werkte ie met dubbelgangers :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_139337430
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Hitler schijnt ook nog geleefd te hebben tot 1961 ofzo. Hij is gevlucht samen met Eva naar Argentinie dacht ik en daar een armoedig leven hebben geleid, hij schijnt ook nog kinderen te hebben gekregen. Echt waar hoor er is zelfs een serieus boek over het voortleven van Der Wolf over geschreven. Voor zijn dood werkte ie met dubbelgangers :)
Klopt, heb hier ook een tijdje onderzoek naar gedaan. Erg interessant, jammer dat zulke dingen nooit echt aan het licht komen.
  maandag 28 april 2014 @ 12:46:50 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_139337490
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:44 schreef Seconde het volgende:

[..]

Klopt, heb hier ook een tijdje onderzoek naar gedaan. Erg interessant, jammer dat zulke dingen nooit echt aan het licht komen.
Nou ik veeg het ook niet van de hand hoor, het zou best kunnen allemaal. Ik wil dat boek wel nog graag eens lezen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_139340109
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef Seconde het volgende:

[..]

Na de 'dood' van Tupac zijn er miljoenen albums verkocht. Ook waren er veel mensen die hem dood wilden zien dus door zijn eigen dood in scene te zetten heeft hij wellicht kunnen ontkomen.
Kom je weer met een theorie, zoals ik zei kom eens met harde bewijzen.

Waar iemand succesvol is zijn er altijd haters.
En waar zou die aan willen ontkomen ? Om vermoord te worden ? Die dreiging had tupac al voor zijn bekendheid.

Daarnaast begon deze man flinke naam te maken in de filmwereld.

Nee ik zie totaal geen reden waarom hij zijn dood in scène zal zetten. En nu nog zal moeten leven.
  maandag 28 april 2014 @ 14:22:32 #31
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_139340326
Het zou kunnen maar dan kom je het toch nooit te weten ;)
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_139340538
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:16 schreef Syd het volgende:

[..]

Kom je weer met een theorie, zoals ik zei kom eens met harde bewijzen.

Waar iemand succesvol is zijn er altijd haters.
En waar zou die aan willen ontkomen ? Om vermoord te worden ? Die dreiging had tupac al voor zijn bekendheid.

Daarnaast begon deze man flinke naam te maken in de filmwereld.

Nee ik zie totaal geen reden waarom hij zijn dood in scène zal zetten. En nu nog zal moeten leven.
Had Tupac die dreiging dan voor hij bekend werd? Niet zo zeer als nu, hij had zich in een strijd gemengd wat hem vroeg of laat de kop ging kosten. Of dit is gebeurd, is dan de vraag. Ook heeft Big Syke, zoals te zien is in de video, toegegeven dat het Tupac zijn plan was om zijn dood te faken, net zoals Suge Knight ook al beweerde.
pi_139341191
[dag 28 april 2014 14:28[/url] schreef Seconde het volgende:[/b]

[..]

Had Tupac die dreiging dan voor hij bekend werd? Niet zo zeer als nu, hij had zich in een strijd gemengd wat hem vroeg of laat de kop ging kosten. Of dit is gebeurd, is dan de vraag. Ook heeft Big Syke, zoals te zien is in de video, toegegeven dat het Tupac zijn plan was om zijn dood te faken, net zoals Suge Knight ook al beweerde.
[/quote]

Die dreiging is en bleef altijd hetzelfde, jij die zo in deze theorie zit zal dit moeten weten, tupac oude vrienden waren destijds niet zo blij met zijn commerciële bekendheid.

Daarnaast ben je weer aan het speculeren en heb je weer geen harde bewijs maar puur theorieën.

Suge en die syke hebben nooit letterlijk van hem gehoord en zeggen ook niet dat hij letterlijk zijn dood zal faken, als je beetje dieper je onderzoek doet weet je dat tupac zeer gefascineerd was van Makaveli de man die zijn dood fakte.

Nogmaals er is nergens zoals jij beweerd meer bewijzen dat hij zou leven dan dat hij dood is.
pi_139341709
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:47 schreef Syd het volgende:
[dag 28 april 2014 14:28[/url] schreef Seconde het volgende:[/b]

[..]

Die dreiging is en bleef altijd hetzelfde, jij die zo in deze theorie zit zal dit moeten weten, tupac oude vrienden waren destijds niet zo blij met zijn commerciële bekendheid.

Daarnaast ben je weer aan het speculeren en heb je weer geen harde bewijs maar puur theorieën.

Suge en die syke hebben nooit letterlijk van hem gehoord en zeggen ook niet dat hij letterlijk zijn dood zal faken, als je beetje dieper je onderzoek doet weet je dat tupac zeer gefascineerd was van Makaveli de man die zijn dood fakte.

Nogmaals er is nergens zoals jij beweerd meer bewijzen dat hij zou leven dan dat hij dood is.
[/quote]
Klopt, hij las het boek van Machiavelli toen hij vast zat. Die zijn dood fakede om zijn vijanden te slim af te zijn en na 18(?) jaar terugkeerde op zijn verjaardag. Destijds verandere hij zijn naar Makaveli. Exit Tupac, Enter Makaveli.

Klopt helemaal dat het theorieen zijn. Maar wat zijn de keiharde bewijzen van zijn dood dan?
pi_139347588
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Seconde het volgende:

Klopt, hij las het boek van Machiavelli toen hij vast zat. Die zijn dood fakede om zijn vijanden te slim af te zijn en na 18(?) jaar terugkeerde op zijn verjaardag. Destijds verandere hij zijn naar Makaveli. Exit Tupac, Enter Makaveli.

Klopt helemaal dat het theorieen zijn. Maar wat zijn de keiharde bewijzen van zijn dood dan?
Makaveli was zijn alter ego, Tupac zal nooit exit zijn geweest ;)

Maar wat zijn harde bewijzen van zijn dood ? Nahja het feit dat er tientallen getuigen om zijn auto stonden en langs de kant aangezien die net de MGM in las vegas verlaten had. Het feit dat zijn eigen moeder aangaf in de media hoe moeilijk het was om haar zoon te identificeren.

De politie die bevestigd dmv een persconferentie dat Tupac overleden is, nieuwszenders die een item speciaal over hem hadden.

Vrienden/kennissen, bekenden/onbekenden bevestigen dit allemaal.

De "bewijzen" dat hij nog zou leven komen vaak van complot denkers en niet van zijn directe omgeving.
pi_139370594
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:15 schreef Syd het volgende:

[..]

Makaveli was zijn alter ego, Tupac zal nooit exit zijn geweest ;)

Maar wat zijn harde bewijzen van zijn dood ? Nahja het feit dat er tientallen getuigen om zijn auto stonden en langs de kant aangezien die net de MGM in las vegas verlaten had. Het feit dat zijn eigen moeder aangaf in de media hoe moeilijk het was om haar zoon te identificeren.

De politie die bevestigd dmv een persconferentie dat Tupac overleden is, nieuwszenders die een item speciaal over hem hadden.

Vrienden/kennissen, bekenden/onbekenden bevestigen dit allemaal.

De "bewijzen" dat hij nog zou leven komen vaak van complot denkers en niet van zijn directe omgeving.
Nee? Ooit gehoord van Makaveli Records? Het was geen alter ego.

En ja, Afeni heeft dat idd aangegeven maar wat nou als zij er aan meegewerkt heeft? Ook dit filmpje is daarin dubieus:
Getuigenverklaringen die totaal uiteenlopen met elkaar. Waar de ene getuige zegt dat er een ambulance kwam en de andere getuige zegt dat er een helicopter kwam om Tupac op te halen.. Ook had hij niet 'net' MGM verlaten, er ging alweer wat tijd over heen.

Ook Fatal Hussein, die toch wel uit de omgeving van Tupac komt liet nog wel eens wat los.

En ook op zijn nieuwe album zijn er een aantal dingen die dubieus zijn:

"Unless you disappear on em...wait umpteen years and reappear on em..u think it's think just a game but he really watching" (Fatal confirmed with re tweets that this is about 2pac)..
"we better off believing 2pac alive"
"Hands in the air..raise it .rooftop. gone but i'm still here Vegas/2Pac"
"me with the realest nigga alive no pic stitch"
pi_139371455
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:29 schreef Seconde het volgende:

[..]

Nee? Ooit gehoord van Makaveli Records? Het was geen alter ego.

En ja, Afeni heeft dat idd aangegeven maar wat nou als zij er aan meegewerkt heeft? Ook dit filmpje is daarin dubieus:
Getuigenverklaringen die totaal uiteenlopen met elkaar. Waar de ene getuige zegt dat er een ambulance kwam en de andere getuige zegt dat er een helicopter kwam om Tupac op te halen.. Ook had hij niet 'net' MGM verlaten, er ging alweer wat tijd over heen.

Ook Fatal Hussein, die toch wel uit de omgeving van Tupac komt liet nog wel eens wat los.

En ook op zijn nieuwe album zijn er een aantal dingen die dubieus zijn:

"Unless you disappear on em...wait umpteen years and reappear on em..u think it's think just a game but he really watching" (Fatal confirmed with re tweets that this is about 2pac)..
"we better off believing 2pac alive"
"Hands in the air..raise it .rooftop. gone but i'm still here Vegas/2Pac"
"me with the realest nigga alive no pic stitch"
En alweer kom je met complot theorieen van mensen die totaal niet verwant waren aan tupac of zijn familie.

Ik hou op met jouw onzin, je plaatst filmpjes maar gaat er niet eens inhoudelijk naar luisteren, je ziet de titel die zeg dat hij leeft en je plaatst het maar. In die interview zegt ze nergens dat hij nog leeft ook niet indirect zoals die complotdenker dat interpreteert.

Zelfde met 2e filmpje heb je niet eens naar geluisterd en gaat om paar rare teksten om aandacht te krijgen.

Dus deze discussie slaat nergens op, hoe oud was jij destijds in 96 ? heb je de hele scene erom wel meegemaakt of pik je alles van internet weg omdat de titel je aanstaat ? ;)
pi_139371556
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef Syd het volgende:

[..]

En alweer kom je met complot theorieen van mensen die totaal niet verwant waren aan tupac of zijn familie.

Ik hou op met jouw onzin, je plaatst filmpjes maar gaat er niet eens inhoudelijk naar luisteren, je ziet de titel die zeg dat hij leeft en je plaatst het maar. In die interview zegt ze nergens dat hij nog leeft ook niet indirect zoals die complotdenker dat interpreteert.

Zelfde met 2e filmpje heb je niet eens naar geluisterd en gaat om paar rare teksten om aandacht te krijgen.

Dus deze discussie slaat nergens op, hoe oud was jij destijds in 96 ? heb je de hele scene erom wel meegemaakt of pik je alles van internet weg omdat de titel je aanstaat ? ;)
Ik zie niet in waarom mijn leeftijd in '96 relevant is aan deze discussie?

En waarom zou Hussein Fatal 'aandacht' willen krijgen? Hetzelfde als EDIDON?
pi_139371817
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef Seconde het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom mijn leeftijd in '96 relevant is aan deze discussie?

En waarom zou Hussein Fatal 'aandacht' willen krijgen? Hetzelfde als EDIDON?
Het is relevant omdat als jij met de muziek opgegroeid bent je gewoon accepteert dat die doodt is en niet telkens met onzin aan komt.

Daarnaast zijn er zat rapper die gebruik willen maken van Tupacs dood door dit soort onzin in hun teksten te verwerken om zo meer luisteraars te krijgen.
pi_139372580
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:06 schreef Syd het volgende:

[..]

Het is relevant omdat als jij met de muziek opgegroeid bent je gewoon accepteert dat die doodt is en niet telkens met onzin aan komt.

Daarnaast zijn er zat rapper die gebruik willen maken van Tupacs dood door dit soort onzin in hun teksten te verwerken om zo meer luisteraars te krijgen.
Je hoeft dood niet met dt te doen hoor :*
pi_139372693
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:28 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Je hoeft dood niet met dt te doen hoor :*
Wat lief dat ik nog een keuze krijg, niks moet alles mag ;)
pi_139372709
Doder dan Tupac vind je ze niet.
pi_139372712
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:31 schreef Syd het volgende:

[..]

Wat lief dat ik nog een keuze krijg, niks moet alles mag ;)
Dat is waar. Ben het verder wel met je eens.
  zondag 4 mei 2014 @ 10:32:53 #44
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_139544376
Tupac is very Caput.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_139550003
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:42 schreef Seconde het volgende:

[..]

Er zitten gewoon heel erg veel gaten in het verhaal van zijn dood. Neppe autopsies, rare getuigenverklaringen, dader nooit gevonden, niemand heeft het lichaam gezien.
En meer uitgebracht materiaal dan tijdens z'n leven met suggestieve titels, ook nog kwalitatief goed. Met Michael Jackson konden ze na een halve CD wel stoppen en wat er nog lag was gewoon troep dat niet voor niets op de plank was blijven liggen.Als het waar is zou ik niet verbaasd zijn, het zou een goede levenskunstenaar kunnen zijn.

http://www.cracked.com/ar(...)kur-still-alive.html

http://elitedaily.com/music/music-news/tupac-sightings/

[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 04-05-2014 15:30:18 ]
pi_139661094
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Eichmann
pi_139661115
OT: Er zijn heel veel onduidelijkheden en vage dingen aan de dood van Tupac, maar desondanks denk ik wel dat ie (inmiddels) tussen 6 planken ligt
pi_139662679
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef Seconde het volgende:
Het welbekende verhaal van rapper Tupac die in 1996 september in Las Vegas zou zijn neergeschoten en 7 dagen later in het ziekenhuis overleden zou zijn. Na zijn verdwijning nog vaak gespot in Cuba..

Misschien wel een van de grootste mysteries in de muziekwereld, waar zijn dood nog mysterieuzer is dan een eventuele verdwijning. Het is natuurlijk de vraag die veel mensen nog steeds bezig houd, zelfs 17 jaar na zijn dood.

Hoe denken jullie er over? Ik heb het idee dat hij nog leeft, maar of hij daadwerkelijk terug komt lijkt me zeer twijfelachtig.

Hier onder een redelijk overtuigend filmpje, wat nóg maar de trailer is..

Zijn de Tupac uitmelkers weer blut? Tijd voor nieuw onzin materiaal!
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:15:49 #49
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_139672424
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:11 schreef Beathoven het volgende:
En meer uitgebracht materiaal dan tijdens z'n leven met suggestieve titels, ook nog kwalitatief goed. Met Michael Jackson konden ze na een halve CD wel stoppen en wat er nog lag was gewoon troep dat niet voor niets op de plank was blijven liggen.Als het waar is zou ik niet verbaasd zijn, het zou een goede levenskunstenaar kunnen zijn.

[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/tupacchart.jpg]afbeelding[/url] ]

http://www.cracked.com/ar(...)kur-still-alive.html

http://elitedaily.com/music/music-news/tupac-sightings/
Hmmm...
Als ik die link van cracked.com zo lees, ga ik er toch naar neigen om de TT met dat zou best eens kunnen te beantwoorden.

- The first album after Tupac's "death" was released in November of 1996: Makaveli: Don Killuminati: The 7 Day Theory.

- This is perhaps mere paranoia, as this album was obviously recorded while Tupac was "still" alive. But then, one year later, R U Still Down? is released in stores (November of '97). This was a full 14 months after the performer's death, and Tupac appeared in three videos in support of the album.

[tot zover kan het nog eenvoudig verklaard worden ...]

- especially after November of 1998. That's when Tupac released 2pac's Greatest, a greatest hits compilation that included six new tracks. Tupac makes references to the film Armageddon in one track and in another he congratulates the Denver Broncos on winning the Super Bowl - both events taking place well after Shakur was supposedly in the grave.

- The next few years turned out to be the most prolithic of Tupac's recording career. Still I Rise (with Outlawz) hit the scene in December of 1999. The "Lost" Tapes: Circa 1989 appeared in April of 2000 and The Rose that Grew from Concrete came in November of that same year. Tupac recorded tracks for Suge Knight Represents: Chronic 2000, a compilation of all of the artists Suge Knight claimed to have killed. He also performed live for an album called Funkmaster Flex & Big Kap: The Tunnel. New Tupac tracks then turned up on Cellblock Compilation: Face Off II and Too Gangsta for Radio, before an album of all-new Tupac tracks, Until the End of Time, appeared in 2001.

- When the album Better Dayz appeared in November of 2002, many music critics noted that Tupac had released more albums since his death (seven) than many of the nation's top living artists. When that fact is coupled with the references to the World Trade Center attack in one track of Better Dayz plus the curious title of the B-side single Empty Coffin, rumors again were rampant.

- Shakur can also be seen starring in the new thriller Streets on Fire with Keanu Reeves this summer and will allegedly host Saturday Night Live in October of this year. [?wat?]

- Add that to the CNN story in Spring of 2005 which clearly stated Tupac was alive...

- ...and the fact that Tupac's name is misspelled on his tombstone...

...and the case becomes more than a curiosity.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_139672544
Hij leeft idd nog
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')