quote:Op maandag 28 april 2014 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Ohja envoor de mensen die dit nog steeds geloven. Overal wat achter gaan zoeken
.
Tsjah, je er even in verdiepen en er komt heel wat op je af. Er is eigenlijk meer bewijs dat hij nog leeft dan dat hij niet leeft.quote:Op maandag 28 april 2014 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Ohja envoor de mensen die dit nog steeds geloven. Overal wat achter gaan zoeken
.
Nou en? Blijkbaar wil hij niet gevonden worden mocht hij al leven.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Tsjah, je er even in verdiepen en er komt heel wat op je af. Er is eigenlijk meer bewijs dat hij nog leeft dan dat hij niet leeft.
Dat denk ik inderdaad, ik weet het niet zeker maar volgensmij is het in USA illegaal om je eigen dood in scene te zetten. Ik denk dat een grote come back er niet in zit, ook al zou ik het zeker toejuichen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nou en? Blijkbaar wil hij niet gevonden worden mocht hij al leven.
Gaat hij toch lekker in Canada in tha hood wonenquote:Op maandag 28 april 2014 12:21 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad, ik weet het niet zeker maar volgensmij is het in USA illegaal om je eigen dood in scene te zetten. Ik denk dat een grote come back er niet in zit, ook al zou ik het zeker toejuichen.
Dat is geen bewijs maar theorieën, kom maar eens met echte bewijs.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Tsjah, je er even in verdiepen en er komt heel wat op je af. Er is eigenlijk meer bewijs dat hij nog leeft dan dat hij niet leeft.
alleen bestaat dat bewijs uit ongefundeerde en dubbelzinnige uitspraken die in de juiste setting, met de juiste goedgelovige toeschouwers lijken op bewijs, maart in feite niets laten zien of duidelijk maken.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Na de 'dood' van Tupac zijn er miljoenen albums verkocht. Ook waren er veel mensen die hem dood wilden zien dus door zijn eigen dood in scene te zetten heeft hij wellicht kunnen ontkomen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs maar theorieën, kom maar eens met echte bewijs.
Waarom zou je ineens dood willen terwijl hollywood je aan de voeten ligt en financieel een van de best verdiende rappers zoniet hele muziekindustrie was ?
En marilyn, kurt cobain en john lennon tooquote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
2Pac, Biggie en Elvis zitten samen op een (nu niet meer) onbewoond eiland
effectieve reclame, zo blijktquote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef awiebo het volgende:
[..]
En marilyn, kurt cobain en john lennon too
[ afbeelding ]
Ja, er is altijd meer onzin te verzinnen dan waarheden te vertellen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Er zitten gewoon heel erg veel gaten in het verhaal van zijn dood. Neppe autopsies, rare getuigenverklaringen, dader nooit gevonden, niemand heeft het lichaam gezien.quote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, er is altijd meer onzin te verzinnen dan waarheden te vertellen.
Klopt, heb hier ook een tijdje onderzoek naar gedaan. Erg interessant, jammer dat zulke dingen nooit echt aan het licht komen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Hitler schijnt ook nog geleefd te hebben tot 1961 ofzo. Hij is gevlucht samen met Eva naar Argentinie dacht ik en daar een armoedig leven hebben geleid, hij schijnt ook nog kinderen te hebben gekregen. Echt waar hoor er is zelfs een serieus boek over het voortleven van Der Wolf over geschreven. Voor zijn dood werkte ie met dubbelgangers
Nou ik veeg het ook niet van de hand hoor, het zou best kunnen allemaal. Ik wil dat boek wel nog graag eens lezen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:44 schreef Seconde het volgende:
[..]
Klopt, heb hier ook een tijdje onderzoek naar gedaan. Erg interessant, jammer dat zulke dingen nooit echt aan het licht komen.
Kom je weer met een theorie, zoals ik zei kom eens met harde bewijzen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef Seconde het volgende:
[..]
Na de 'dood' van Tupac zijn er miljoenen albums verkocht. Ook waren er veel mensen die hem dood wilden zien dus door zijn eigen dood in scene te zetten heeft hij wellicht kunnen ontkomen.
Had Tupac die dreiging dan voor hij bekend werd? Niet zo zeer als nu, hij had zich in een strijd gemengd wat hem vroeg of laat de kop ging kosten. Of dit is gebeurd, is dan de vraag. Ook heeft Big Syke, zoals te zien is in de video, toegegeven dat het Tupac zijn plan was om zijn dood te faken, net zoals Suge Knight ook al beweerde.quote:Op maandag 28 april 2014 14:16 schreef Syd het volgende:
[..]
Kom je weer met een theorie, zoals ik zei kom eens met harde bewijzen.
Waar iemand succesvol is zijn er altijd haters.
En waar zou die aan willen ontkomen ? Om vermoord te worden ? Die dreiging had tupac al voor zijn bekendheid.
Daarnaast begon deze man flinke naam te maken in de filmwereld.
Nee ik zie totaal geen reden waarom hij zijn dood in scène zal zetten. En nu nog zal moeten leven.
Die dreiging is en bleef altijd hetzelfde, jij die zo in deze theorie zit zal dit moeten weten, tupac oude vrienden waren destijds niet zo blij met zijn commerciële bekendheid.quote:Op maandag 28 april 2014 14:47 schreef Syd het volgende:
[dag 28 april 2014 14:28[/url] schreef Seconde het volgende:[/b]
[..]
Had Tupac die dreiging dan voor hij bekend werd? Niet zo zeer als nu, hij had zich in een strijd gemengd wat hem vroeg of laat de kop ging kosten. Of dit is gebeurd, is dan de vraag. Ook heeft Big Syke, zoals te zien is in de video, toegegeven dat het Tupac zijn plan was om zijn dood te faken, net zoals Suge Knight ook al beweerde.
Makaveli was zijn alter ego, Tupac zal nooit exit zijn geweestquote:Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Seconde het volgende:
Klopt, hij las het boek van Machiavelli toen hij vast zat. Die zijn dood fakede om zijn vijanden te slim af te zijn en na 18(?) jaar terugkeerde op zijn verjaardag. Destijds verandere hij zijn naar Makaveli. Exit Tupac, Enter Makaveli.
Klopt helemaal dat het theorieen zijn. Maar wat zijn de keiharde bewijzen van zijn dood dan?
Nee? Ooit gehoord van Makaveli Records? Het was geen alter ego.quote:Op maandag 28 april 2014 18:15 schreef Syd het volgende:
[..]
Makaveli was zijn alter ego, Tupac zal nooit exit zijn geweest
Maar wat zijn harde bewijzen van zijn dood ? Nahja het feit dat er tientallen getuigen om zijn auto stonden en langs de kant aangezien die net de MGM in las vegas verlaten had. Het feit dat zijn eigen moeder aangaf in de media hoe moeilijk het was om haar zoon te identificeren.
De politie die bevestigd dmv een persconferentie dat Tupac overleden is, nieuwszenders die een item speciaal over hem hadden.
Vrienden/kennissen, bekenden/onbekenden bevestigen dit allemaal.
De "bewijzen" dat hij nog zou leven komen vaak van complot denkers en niet van zijn directe omgeving.
En alweer kom je met complot theorieen van mensen die totaal niet verwant waren aan tupac of zijn familie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:29 schreef Seconde het volgende:
[..]
Nee? Ooit gehoord van Makaveli Records? Het was geen alter ego.
En ja, Afeni heeft dat idd aangegeven maar wat nou als zij er aan meegewerkt heeft? Ook dit filmpje is daarin dubieus:
Getuigenverklaringen die totaal uiteenlopen met elkaar. Waar de ene getuige zegt dat er een ambulance kwam en de andere getuige zegt dat er een helicopter kwam om Tupac op te halen.. Ook had hij niet 'net' MGM verlaten, er ging alweer wat tijd over heen.
Ook Fatal Hussein, die toch wel uit de omgeving van Tupac komt liet nog wel eens wat los.
En ook op zijn nieuwe album zijn er een aantal dingen die dubieus zijn:
"Unless you disappear on em...wait umpteen years and reappear on em..u think it's think just a game but he really watching" (Fatal confirmed with re tweets that this is about 2pac)..
"we better off believing 2pac alive"
"Hands in the air..raise it .rooftop. gone but i'm still here Vegas/2Pac"
"me with the realest nigga alive no pic stitch"
Ik zie niet in waarom mijn leeftijd in '96 relevant is aan deze discussie?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef Syd het volgende:
[..]
En alweer kom je met complot theorieen van mensen die totaal niet verwant waren aan tupac of zijn familie.
Ik hou op met jouw onzin, je plaatst filmpjes maar gaat er niet eens inhoudelijk naar luisteren, je ziet de titel die zeg dat hij leeft en je plaatst het maar. In die interview zegt ze nergens dat hij nog leeft ook niet indirect zoals die complotdenker dat interpreteert.
Zelfde met 2e filmpje heb je niet eens naar geluisterd en gaat om paar rare teksten om aandacht te krijgen.
Dus deze discussie slaat nergens op, hoe oud was jij destijds in 96 ? heb je de hele scene erom wel meegemaakt of pik je alles van internet weg omdat de titel je aanstaat ?
Het is relevant omdat als jij met de muziek opgegroeid bent je gewoon accepteert dat die doodt is en niet telkens met onzin aan komt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom mijn leeftijd in '96 relevant is aan deze discussie?
En waarom zou Hussein Fatal 'aandacht' willen krijgen? Hetzelfde als EDIDON?
Je hoeft dood niet met dt te doen hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Het is relevant omdat als jij met de muziek opgegroeid bent je gewoon accepteert dat die doodt is en niet telkens met onzin aan komt.
Daarnaast zijn er zat rapper die gebruik willen maken van Tupacs dood door dit soort onzin in hun teksten te verwerken om zo meer luisteraars te krijgen.
Wat lief dat ik nog een keuze krijg, niks moet alles magquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je hoeft dood niet met dt te doen hoor
Dat is waar. Ben het verder wel met je eens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Wat lief dat ik nog een keuze krijg, niks moet alles mag
En meer uitgebracht materiaal dan tijdens z'n leven met suggestieve titels, ook nog kwalitatief goed. Met Michael Jackson konden ze na een halve CD wel stoppen en wat er nog lag was gewoon troep dat niet voor niets op de plank was blijven liggen.Als het waar is zou ik niet verbaasd zijn, het zou een goede levenskunstenaar kunnen zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 12:42 schreef Seconde het volgende:
[..]
Er zitten gewoon heel erg veel gaten in het verhaal van zijn dood. Neppe autopsies, rare getuigenverklaringen, dader nooit gevonden, niemand heeft het lichaam gezien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Eichmannquote:Op maandag 28 april 2014 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Hitler schijnt ook nog geleefd te hebben tot 1961 ofzo. Hij is gevlucht samen met Eva naar Argentinie dacht ik en daar een armoedig leven hebben geleid, hij schijnt ook nog kinderen te hebben gekregen. Echt waar hoor er is zelfs een serieus boek over het voortleven van Der Wolf over geschreven. Voor zijn dood werkte ie met dubbelgangers
Zijn de Tupac uitmelkers weer blut? Tijd voor nieuw onzin materiaal!quote:Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef Seconde het volgende:
Het welbekende verhaal van rapper Tupac die in 1996 september in Las Vegas zou zijn neergeschoten en 7 dagen later in het ziekenhuis overleden zou zijn. Na zijn verdwijning nog vaak gespot in Cuba..
Misschien wel een van de grootste mysteries in de muziekwereld, waar zijn dood nog mysterieuzer is dan een eventuele verdwijning. Het is natuurlijk de vraag die veel mensen nog steeds bezig houd, zelfs 17 jaar na zijn dood.
Hoe denken jullie er over? Ik heb het idee dat hij nog leeft, maar of hij daadwerkelijk terug komt lijkt me zeer twijfelachtig.
Hier onder een redelijk overtuigend filmpje, wat nóg maar de trailer is..
Hmmm...quote:Op zondag 4 mei 2014 15:11 schreef Beathoven het volgende:
En meer uitgebracht materiaal dan tijdens z'n leven met suggestieve titels, ook nog kwalitatief goed. Met Michael Jackson konden ze na een halve CD wel stoppen en wat er nog lag was gewoon troep dat niet voor niets op de plank was blijven liggen.Als het waar is zou ik niet verbaasd zijn, het zou een goede levenskunstenaar kunnen zijn.
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/tupacchart.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.cracked.com/ar(...)kur-still-alive.html
http://elitedaily.com/music/music-news/tupac-sightings/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |