quote:Op maandag 28 april 2014 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Ohja envoor de mensen die dit nog steeds geloven. Overal wat achter gaan zoeken
.
Tsjah, je er even in verdiepen en er komt heel wat op je af. Er is eigenlijk meer bewijs dat hij nog leeft dan dat hij niet leeft.quote:Op maandag 28 april 2014 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Ohja envoor de mensen die dit nog steeds geloven. Overal wat achter gaan zoeken
.
Nou en? Blijkbaar wil hij niet gevonden worden mocht hij al leven.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Tsjah, je er even in verdiepen en er komt heel wat op je af. Er is eigenlijk meer bewijs dat hij nog leeft dan dat hij niet leeft.
Dat denk ik inderdaad, ik weet het niet zeker maar volgensmij is het in USA illegaal om je eigen dood in scene te zetten. Ik denk dat een grote come back er niet in zit, ook al zou ik het zeker toejuichen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nou en? Blijkbaar wil hij niet gevonden worden mocht hij al leven.
Gaat hij toch lekker in Canada in tha hood wonenquote:Op maandag 28 april 2014 12:21 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad, ik weet het niet zeker maar volgensmij is het in USA illegaal om je eigen dood in scene te zetten. Ik denk dat een grote come back er niet in zit, ook al zou ik het zeker toejuichen.
Dat is geen bewijs maar theorieėn, kom maar eens met echte bewijs.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Tsjah, je er even in verdiepen en er komt heel wat op je af. Er is eigenlijk meer bewijs dat hij nog leeft dan dat hij niet leeft.
alleen bestaat dat bewijs uit ongefundeerde en dubbelzinnige uitspraken die in de juiste setting, met de juiste goedgelovige toeschouwers lijken op bewijs, maart in feite niets laten zien of duidelijk maken.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Na de 'dood' van Tupac zijn er miljoenen albums verkocht. Ook waren er veel mensen die hem dood wilden zien dus door zijn eigen dood in scene te zetten heeft hij wellicht kunnen ontkomen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs maar theorieėn, kom maar eens met echte bewijs.
Waarom zou je ineens dood willen terwijl hollywood je aan de voeten ligt en financieel een van de best verdiende rappers zoniet hele muziekindustrie was ?
En marilyn, kurt cobain en john lennon tooquote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
2Pac, Biggie en Elvis zitten samen op een (nu niet meer) onbewoond eiland
effectieve reclame, zo blijktquote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef awiebo het volgende:
[..]
En marilyn, kurt cobain en john lennon too
[ afbeelding ]
Ja, er is altijd meer onzin te verzinnen dan waarheden te vertellen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Er zitten gewoon heel erg veel gaten in het verhaal van zijn dood. Neppe autopsies, rare getuigenverklaringen, dader nooit gevonden, niemand heeft het lichaam gezien.quote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, er is altijd meer onzin te verzinnen dan waarheden te vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |