had je de rekening al bevestigd? dat moet volgens mij wel altijd even (een micropayment met een code, en dan die code doorgeven aan paypal).quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:12 schreef Miii3 het volgende:
[..]
Ben bang van niet... Op de Paypal site staat bij de betaling naar mala designs in behandeling tot 19 mei, en die naar lalylala tot 22 meiSnap er niks van, dacht dat het met Paypal altijd zo snel ging... Heb genoeg saldo, account en bankrekening is al een tijdje geactiveerd... Wordt heel veel geduld hebben... Hoop wel dat ik ze voor 22 mei heb, ga dan een weekje op vakantie en wilde er in de vakantie aan gaan werken...
Wat een mooie dingen weer, dat dekentje! (Alleen het vest is niks voor mij haha).
Ik heb niks als back-up en bij mij gaat het ook direct. Voordat het afgeschreven is duurt idd vaak wel een paar werkdagen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:10 schreef kwakz0r het volgende:
bij mij is de betaling altijd direct, maar de afschrijving duurt soms wel een week ofzo. maar ik heb mijn creditcard als backup dus ze gaan er altijd vanuit dat het gelukt is denk ik...
Ja, die bevestiging heb ik een aantal weken terug al gedaan... Heb zelf geen creditcard, dus die kan ik niet toevoegen..quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
had je de rekening al bevestigd? dat moet volgens mij wel altijd even (een micropayment met een code, en dan die code doorgeven aan paypal).
bij mij is de betaling altijd direct, maar de afschrijving duurt soms wel een week ofzo. maar ik heb mijn creditcard als backup dus ze gaan er altijd vanuit dat het gelukt is denk ik...
Ook maar eens reageren danquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef SunshineEva het volgende:
Ik dacht, laat ik hier ook weer eens reageren. Ik lees wel veel mee, maar post amper![]()
Er komen echt gave dingen voorbij, maar zo'n vest zou ik denk ik niet snel maken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook al op facebook gezet, ik begonnen met deze regenboog deken, alleen twijfel ik nog of ik de kleuren steeds ga herhalen(steeds van geel tot groen), of van geel naar groen en weer naar geel of dat ik ze af en toe wissel...twijfel twijlelwaarom heb ik dat toch altijd,
Op je bankrekening of heb je geld overgemaakt op de paypalrekening? Bij mij moet het van m'n bankrekening komen, misschien dat dat nog uitmaakt?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
Miii3 wat raar. Bij mij gaat Paypal ook snel, behalve als ik niets op mijn rekening heb staan, dan komt er een datum te staan tot wanneer het in behandeling is. Ik zou dat dus even controleren.
Voor de rest komen er weer leuke projectjes lang. Mooie dekens en schattige knuffels
Wat een mooie kleuren bij elkaar. Ik zou persoonlijk denk ik weer opnieuw beginnen met de kleuren. Maar dar komt omdat als het van geel naar groen naar geel enzovoort zou worden gehaakt, er 2 keer vlak achter elkaar die rode rij zou komen. Ik heb persoonlijk niks met rood en vind de kleur er hier wel erg uitspringen zeg maar. Maar dat zou dan ook echt de enige reden zijn. Zonder die rode rij zou ik misschien juist wel weer terug naar het gele haken zeg maar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef SunshineEva het volgende:
Ik dacht, laat ik hier ook weer eens reageren. Ik lees wel veel mee, maar post amper![]()
Er komen echt gave dingen voorbij, maar zo'n vest zou ik denk ik niet snel maken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook al op facebook gezet, ik begonnen met deze regenboog deken, alleen twijfel ik nog of ik de kleuren steeds ga herhalen(steeds van geel tot groen), of van geel naar groen en weer naar geel of dat ik ze af en toe wissel...twijfel twijlelwaarom heb ik dat toch altijd,
Dan ligt het misschien daaraan, dit is de eerste keer... Heb net geld met iDeal erop gezet in de hoop dat de betalingen dan wel voltooid werden, maar zo werkt het dus helaas niet als de bestelling al is geplaatst zo te zien... Dan toch maar geduld hebben...quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:20 schreef HannaHaak het volgende:
Wat betreft de paypal vraag/opmerking:
Mijn ervaring is dat de eerste paar keren dat je paypal gebruikt vanaf je bankrekening dat je dan met de wachttijd te maken hebt maar dat daarna de betalingen aan de verkoper per direct worden gedaan.
Welke patronen heb je besteld ban Lalylala?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:29 schreef Miii3 het volgende:
[..]
Dan ligt het misschien daaraan, dit is de eerste keer... Heb net geld met iDeal erop gezet in de hoop dat de betalingen dan wel voltooid werden, maar zo werkt het dus helaas niet als de bestelling al is geplaatst zo te zien... Dan toch maar geduld hebben...
Euhm, even denken, had een pakket van 5 en pakket van 3 (kon me niet inhouden haha): Fibi, Paul, Dirk, Kyra, lupo, loni, Oleg en het vosje geloof ik maar ben daar de naam van kwijt (of is dat Fibi? Heb in ieder geval het vosje en het beertje).quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Welke patronen heb je besteld ban Lalylala?
vind ik ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:56 schreef trui het volgende:
nou zo lelijk was dat vest nou toch ook weer niet? ik zou 't zelf niet gauw maken hoor, maar ik ken afzichtelijker kledingstukken.
Ik ben niet zo van de opvallende kledingstukken. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd veel bewondering heb voor mensen die lak hebben aan wat een ander vindt en gewoon lekker aandoen wat ze mooi vinden. Dus misschien ben ik teveel een schijtlijster om zo'n vest aan te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:56 schreef trui het volgende:
nou zo lelijk was dat vest nou toch ook weer niet? ik zou 't zelf niet gauw maken hoor, maar ik ken afzichtelijker kledingstukken.
ik leg er stiekem een klein knoopje in, merk je vrijwel niks vanquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
is katoen afhechten anders dan wol/acryl?
ik heb het gevoel dat het zichtbaarder blijft of sneller losgaat omdat het zo glad is.
begrijpt iemand wat ik bedoel en zijn daar trucjes voor?
Als ik het afhecht weef ik meestal met een scherpe naald ook dóór draden heen. Heen en terug, en dan terug preferably nog door de heen-draad (als je snapt wat ik bedoel). Dan moet het wel een hele knappe draad zijn die nog teruggaat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
is katoen afhechten anders dan wol/acryl?
ik heb het gevoel dat het zichtbaarder blijft of sneller losgaat omdat het zo glad is.
begrijpt iemand wat ik bedoel en zijn daar trucjes voor?
Dat werkt idd ook heel goed!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:20 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Als ik het afhecht weef ik meestal met een scherpe naald ook dóór draden heen. Heen en terug, en dan terug preferably nog door de heen-draad (als je snapt wat ik bedoel). Dan moet het wel een hele knappe draad zijn die nog teruggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |