Zeker omdat we zwart zijn.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na UTO verdwijnen ze weer in het niets. FOK! is buiten dit subforum te eng voor ze. Hier voelen ze zich onterecht stoertjes, de schuimpjes.
oooh gezellli, welke film?!quote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker met mijn werk naar de bioscoop geweest.
Welke film!quote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker met mijn werk naar de bioscoop geweest.
Rio 2quote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
Rio 2.
Ik vind het ook vreselijk irritant hoe de "nieuwe garde" zich hier gedraagt. En dat lijkt ook wel het doel te zijn. In de COS mag het niet meer dus doen we het hier maar. Normaal meeposten lijkt er amper bij te zijn en bagger is tof. En baggeren mag ook heus wel eens. Maar dit is een slowchat niet ONZ. Ik ga er eens hard over nadenken hoe we dit kunnen oplossen. En nee, net als bij de COS is een tweede SC geen optie. Suggesties over hoe het anders kan zijn verder wel welkom.
Onverwachts van je, het weer voor een paar opnemen.... Wie bepaald wat bagger is.. Slecht van je liesje.quote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
Rio 2.
Ik vind het ook vreselijk irritant hoe de "nieuwe garde" zich hier gedraagt. En dat lijkt ook wel het doel te zijn. In de COS mag het niet meer dus doen we het hier maar. Normaal meeposten lijkt er amper bij te zijn en bagger is tof. En baggeren mag ook heus wel eens. Maar dit is een slowchat niet ONZ. Ik ga er eens hard over nadenken hoe we dit kunnen oplossen. En nee, net als bij de COS is een tweede SC geen optie. Suggesties over hoe het anders kan zijn verder wel welkom.
Geef je de oude garde gelijk? Dat doet de deur dicht.quote:Op maandag 28 april 2014 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik begrijp heel goed dat het een wisselwerking is. Maar in die zin moet ik de oude garde gelijk geven. Die begrijpen beter wat een SC inhoud. Lees eens her en der op fok een SC door zou ik zeggen, om een beetje een beeld te krijgen. En nogmaals, ik heb jullie al vaker ONZ aangeraden, niet omdat ik jullie hier kwijt wil maar omdat ik denk dat jullie manier van posten daar beter past.
En je kan het slecht van me vinden maar volgens mij ben ik toch redelijk normaal en vriendelijk tegen jullie en neem ik het ook voor jullie op als ik vind dat jullie gelijk hebben. Ik vind het gewoon jammer dat jullie niet zien dat het zo sfeer verziekend is. Of jullie zien dat wel en vinden het juist leuk. Ik vraag niet voor niets ook van jullie suggesties om met elkaar door een deur te kunnen.
pff.. ik ben al braaf vaker in de SC om geen gezeik in de COS te krijgen.. Ik laat me lekker helemaal afzeiken hiero.. Maar kan het best met iedereen vinden, ook met jouw geliefde "oude garde".. van wie ook echt niet iedereen zeurt.quote:Op maandag 28 april 2014 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik begrijp heel goed dat het een wisselwerking is. Maar in die zin moet ik de oude garde gelijk geven. Die begrijpen beter wat een SC inhoud. Lees eens her en der op fok een SC door zou ik zeggen, om een beetje een beeld te krijgen. En nogmaals, ik heb jullie al vaker ONZ aangeraden, niet omdat ik jullie hier kwijt wil maar omdat ik denk dat jullie manier van posten daar beter past.
En je kan het slecht van me vinden maar volgens mij ben ik toch redelijk normaal en vriendelijk tegen jullie en neem ik het ook voor jullie op als ik vind dat jullie gelijk hebben. Ik vind het gewoon jammer dat jullie niet zien dat het zo sfeer verziekend is. Of jullie zien dat wel en vinden het juist leuk. Ik vraag niet voor niets ook van jullie suggesties om met elkaar door een deur te kunnen.
We are the scum of the earth.quote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
pff.. ik ben al braaf vaker in de SC om geen gezeik in de COS te krijgen.. Ik laat me lekker helemaal afzeiken hiero.. Maar kan het best met iedereen vinden, ook met jouw geliefde "oude garde".. van wie ook echt niet iedereen zeurt.
Je laat je opnaaien door een paar mensen, die het beste samen in een whatsappgroepje kunnen zeuren. Volgens mij lezen ze de SC ook nog eens uitgebreid terug en gaan zich er dan achteraf nog aan ergeren. Dit is toch helemaal een realtime gebeuren net als de COS eigenlijk moet zijn... kom op nou toch zeg, sjonge jonge hoor en jeetje mina erbij.
En bedankt dat je ons onzin noemt..
jammerquote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Kijkertje het volgende:
Ik wil dolgraag inhoudelijk aan deze discussie deelnemen maar moet helaas weg.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef voordewind het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor dat hydra team?
Ik smul juist vaak van die posts van joezi en baconbus en pearlbitch en burner en whoelsehaveyougot ..
Vaak lekker recalcitrant en dat is voor mij juist de icing of the cake van de COS
Ik post zelf niet veel maar ben meer een lurker. Meestal raak ik achter met lezen dus heeft commentaar al niet veel zin meer ...
[ afbeelding ]
Neem het nog serieuzer johquote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
Rio 2.
Thnx for the support, uit onverwachte hoek.quote:Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef voordewind het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor dat hydra team?
Ik smul juist vaak van die posts van joezi en baconbus en pearlbitch en burner en whoelsehaveyougot ..
Vaak lekker recalcitrant en dat is voor mij juist de icing of the cake van de COS
Ik post zelf niet veel maar ben meer een lurker. Meestal raak ik achter met lezen dus heeft commentaar al niet veel zin meer ...
[ afbeelding ]
Sorry Lies, maar deze woorden vind ik toch niet gepast/goed gekozen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
Rio 2.
Bedankt voor je bijdrage Inodder. Kan me in het grootste gedeelte wel vinden. Zelf blijf ik buiten deze discussie, aangezien ik al eerder een poging gewaagd heb. De SC is voor iedereen, lijkt mij.quote:
Ik hoop dat je ook nog wat anders hebt?quote:
Ja hoor, heb ook shoarma, daar ben je vast wel van.quote:Op maandag 28 april 2014 17:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook nog wat anders hebt?
Ik ga even een broodje worst met gebakken uitjes en curry maken
Altijd goed!quote:Op maandag 28 april 2014 17:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ook shoarma, daar ben je vast wel van.Toch?
Jouw waarheid is sowieso de enige waarheid, vergeet dat niet.quote:Op maandag 28 april 2014 18:26 schreef mootie het volgende:
Neem gisteravond als voorbeeld. Pullup, de vriendelijkste man ooit, vraagt of het on topic kan in de Cos. Hoon valt hem ten deel.
Ik neem het mee naar de SC, iets minder vriendelijk misschien. En wat gebeurt er? 4 of 5 man sluit de handjes ineens. Takketrol, azijnpisser, nare gifjes, duidelijk gesar in de Cos door uitgebreid te zwaaien. Was echt heel leuk, ik voelde me geweldig.
Het is al honderden keren gevraagd, door mods, in de cos, door users, in de fb. Maar de Billy's en Ruuds van deze wereld hebben hun eigen regels en als dat je niet bevalt rot je maar op. Dat is me gisteren weer eens al te duidelijk geworden.
Helaas blijft men echt hameren op het oude garde, nieuwe garde. Ja, ZIJ zeiken altijd, ZIJ zijn zuur etc. Het is echt onmogelijk om een normaal gesprek aan te gaan omdat elke opmerking als een dramatische aanvsl wordt gezien.
Even een stukje pikken van iemand; Het is alsof je bezoek over de vloer hebt, supergezellig, tot ze met hun modderpoten op tafel zitten en al boerend de maaltijd nuttigen.
Het gaat nu even over de SC. Maar flauw dat je nu een slachtofferrol aanneemt. Andersom is dat net zo goed gebeurt. Vergelijking met Ruud en Billy is heel laag.quote:Op maandag 28 april 2014 18:26 schreef mootie het volgende:
Neem gisteravond als voorbeeld. Pullup, de vriendelijkste man ooit, vraagt of het on topic kan in de Cos. Hoon valt hem ten deel.
Ik neem het mee naar de SC, iets minder vriendelijk misschien. En wat gebeurt er? 4 of 5 man sluit de handjes ineens. Takketrol, azijnpisser, nare gifjes, duidelijk gesar in de Cos door uitgebreid te zwaaien. Was echt heel leuk, ik voelde me geweldig.
Het is al honderden keren gevraagd, door mods, in de cos, door users, in de fb. Maar de Billy's en Ruuds van deze wereld hebben hun eigen regels en als dat je niet bevalt rot je maar op. Dat is me gisteren weer eens al te duidelijk geworden.
Helaas blijft men echt hameren op het oude garde, nieuwe garde. Ja, ZIJ zeiken altijd, ZIJ zijn zuur etc. Het is echt onmogelijk om een normaal gesprek aan te gaan omdat elke opmerking als een dramatische aanvsl wordt gezien.
Even een stukje pikken van iemand; Het is alsof je bezoek over de vloer hebt, supergezellig, tot ze met hun modderpoten op tafel zitten en al boerend de maaltijd nuttigen.
Ik begrijp het hele gedoe tussen oude garde en nieuwe garde niet zo goed. Misschien maar beter ook.quote:De bron zit hem volgens mij in de COS daar zou wellicht wat strakker gemod kunnen worden. Zodra er vanuit de "leiding" duidelijker gewezen word op Offtopic en ander ongewenst gedrag hoeven Users onderling dit minder te doen en niet zoveel over elkaar te vallen (welke discussies dan uiteindelijk weer in de SC "uitgevochten" moeten worden hetgeen de sfeer niet altijd ten goede komt.
Deze bijdrage stel ik op prijs! One Love!quote:Op maandag 28 april 2014 18:53 schreef voordewind het volgende:
[..]
Ik begrijp het hele gedoe tussen oude garde en nieuwe garde niet zo goed. Misschien maar beter ook.
Maar wat ik wél zie is dat sommige users in de COS uitgebreid ziektes, vakanties en andere privé dingen met elkaar uitwisselen en daar steeds mee wegkomen, zelfs "sterkte", "Meid je hebt het nodig" etc worden gewenst.
Maar wanneer iemand een geinig plaatje, dat net zo goed onder de noemer "commentaar" valt (sommigen zijn nu eenmaal beelddenkers!), plaatst wordt heel snel geroepen dat het OT is.
Soms kun je met een plaatje heel goed commentaar geven, en dat hoeft dus niet persé OT te zijn!quote:Op maandag 28 april 2014 18:55 schreef Copycat het volgende:
Allebei die zaken horen niet in de COS thuis. Geen vakantie- en ziektegeouwehoer en geen posts met enkel repeterende gifjes. Maar dat wil er klaarblijkelijk maar niet in.
Je hebt geen idee hoe ik me gisteren voelde.quote:Op maandag 28 april 2014 18:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het gaat nu even over de SC. Maar flauw dat je nu een slachtofferrol aanneemt. Andersom is dat net zo goed gebeurt. Vergelijking met Ruud en Billy is heel laag.
Wat heeft iets toevoegen er uberhaupt mee te maken? En je kunt nu net doen of ik nooit post, ook prima.quote:Op maandag 28 april 2014 18:44 schreef Baconbus het volgende:
Jammer hè. Nu de vermoorde onschuld spelen. Ja wat een aso's en niemand houdt zich aan de regels. Maar zelf wat toevoegen, ho maar.
Als je niks toe te voegen hebt hoef je ook niks te zeggen of een niets zeggend gifje plaatsen.quote:Op maandag 28 april 2014 18:44 schreef Baconbus het volgende:
Jammer hè. Nu de vermoorde onschuld spelen. Ja wat een aso's en niemand houdt zich aan de regels. Maar zelf wat toevoegen, ho maar.
9 van de 10 posts die ik van jou zie in de COS gaan over andere users. Maar blijf er vooral bij.quote:Op maandag 28 april 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft iets toevoegen er uberhaupt mee te maken? En je kunt nu net doen of ik nooit post, ook prima.
Probleem is alleen dat een zo'n gifje anderen aanspoort om ook een gifje te plaatsen, und so weiter. Dan wordt het, zoals al is bewezen, een groot gifjescarnaval en dat komt de COS niet ten goede. Verre van, want dat lokt enkel meer off topic geleuter uit.quote:Op maandag 28 april 2014 18:59 schreef voordewind het volgende:
Soms kun je met een plaatje heel goed commentaar geven, en dat hoeft dus niet persé OT te zijn!
Ik had het niet over repeterende gifjes.
Als andere users normaal zouden posten, zou dat mijn posts overbodig maken.quote:Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
9 van de 10 posts die ik van jou zie in de COS gaan over andere users. Maar blijf er vooral bij.
Als je zelf weinig toevoegt vind ik het raar dat je constant mensen aanspreekt op dat ze dingen anders zouden moeten doen. Zal wel iets geks zijn van mij.quote:Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niks toe te voegen hebt hoef je ook niks te zeggen of een niets zeggend gifje plaatsen.
Er zijn geen kampen![]()
Ik probeer soms ook de cos te lezen omdat ik hoogstens een uurtje op de stream mee kijk.
Dat is dan vooral omdat ik op dat moment iets lees, een ruzie ofzo![]()
Dan lees ik soms wel de cos wel eens terug ja.
Ik heb dan geen zin om een levens verhaal te lezen van een user of een discussie over preischotels.
De sc hoeft niet vol met nietszeggende domme plaatjes. Het kan wat toevoegen maar het is meer spam en irritatie opwekken. Jammer. Het kan zo leuk zijn. Maar je hoeft niet je post account op te krikken met die onzinnige shit zooi. Je heb er niks aan op je c.v.
En ik héb het helemaal niet over gifjes maar over plaatjes. End of discussion.quote:Op maandag 28 april 2014 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat een zo'n gifje anderen aanspoort om ook een gifje te plaatsen, und so weiter. Dan wordt het, zoals al is bewezen, een groot gifjescarnaval en dat komt de COS niet ten goede. Verre van, want dat lokt enkel meer off topic geleuter uit.
Open dan gewoon een 'zeg het met gifjes'-topic.
Maar hoe weet ik dan nog of je leeft?quote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Als andere users normaal zouden posten, zou dat mijn posts overbodig maken.
Zo kun je het ook zien.
Daarom stelde ik ook dat "Wij" "Users" niet degene zouden moeten zijn die het verwijzen moeten doen.quote:Op maandag 28 april 2014 18:59 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn geen oude koeien, maar is een wezenlijk onderdeel van het 'probleem'. Want als je die lui naar de SC verwijst, krijg je een muur aan kinderachtig gezeik tegen je. Zoals vannacht gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |