Zeker omdat we zwart zijn.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na UTO verdwijnen ze weer in het niets. FOK! is buiten dit subforum te eng voor ze. Hier voelen ze zich onterecht stoertjes, de schuimpjes.
oooh gezellli, welke film?!quote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker met mijn werk naar de bioscoop geweest.
Welke film!quote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker met mijn werk naar de bioscoop geweest.
Rio 2quote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
Rio 2.
Ik vind het ook vreselijk irritant hoe de "nieuwe garde" zich hier gedraagt. En dat lijkt ook wel het doel te zijn. In de COS mag het niet meer dus doen we het hier maar. Normaal meeposten lijkt er amper bij te zijn en bagger is tof. En baggeren mag ook heus wel eens. Maar dit is een slowchat niet ONZ. Ik ga er eens hard over nadenken hoe we dit kunnen oplossen. En nee, net als bij de COS is een tweede SC geen optie. Suggesties over hoe het anders kan zijn verder wel welkom.
Onverwachts van je, het weer voor een paar opnemen.... Wie bepaald wat bagger is.. Slecht van je liesje.quote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
Rio 2.
Ik vind het ook vreselijk irritant hoe de "nieuwe garde" zich hier gedraagt. En dat lijkt ook wel het doel te zijn. In de COS mag het niet meer dus doen we het hier maar. Normaal meeposten lijkt er amper bij te zijn en bagger is tof. En baggeren mag ook heus wel eens. Maar dit is een slowchat niet ONZ. Ik ga er eens hard over nadenken hoe we dit kunnen oplossen. En nee, net als bij de COS is een tweede SC geen optie. Suggesties over hoe het anders kan zijn verder wel welkom.
Geef je de oude garde gelijk? Dat doet de deur dicht.quote:Op maandag 28 april 2014 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik begrijp heel goed dat het een wisselwerking is. Maar in die zin moet ik de oude garde gelijk geven. Die begrijpen beter wat een SC inhoud. Lees eens her en der op fok een SC door zou ik zeggen, om een beetje een beeld te krijgen. En nogmaals, ik heb jullie al vaker ONZ aangeraden, niet omdat ik jullie hier kwijt wil maar omdat ik denk dat jullie manier van posten daar beter past.
En je kan het slecht van me vinden maar volgens mij ben ik toch redelijk normaal en vriendelijk tegen jullie en neem ik het ook voor jullie op als ik vind dat jullie gelijk hebben. Ik vind het gewoon jammer dat jullie niet zien dat het zo sfeer verziekend is. Of jullie zien dat wel en vinden het juist leuk. Ik vraag niet voor niets ook van jullie suggesties om met elkaar door een deur te kunnen.
pff.. ik ben al braaf vaker in de SC om geen gezeik in de COS te krijgen.. Ik laat me lekker helemaal afzeiken hiero.. Maar kan het best met iedereen vinden, ook met jouw geliefde "oude garde".. van wie ook echt niet iedereen zeurt.quote:Op maandag 28 april 2014 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik begrijp heel goed dat het een wisselwerking is. Maar in die zin moet ik de oude garde gelijk geven. Die begrijpen beter wat een SC inhoud. Lees eens her en der op fok een SC door zou ik zeggen, om een beetje een beeld te krijgen. En nogmaals, ik heb jullie al vaker ONZ aangeraden, niet omdat ik jullie hier kwijt wil maar omdat ik denk dat jullie manier van posten daar beter past.
En je kan het slecht van me vinden maar volgens mij ben ik toch redelijk normaal en vriendelijk tegen jullie en neem ik het ook voor jullie op als ik vind dat jullie gelijk hebben. Ik vind het gewoon jammer dat jullie niet zien dat het zo sfeer verziekend is. Of jullie zien dat wel en vinden het juist leuk. Ik vraag niet voor niets ook van jullie suggesties om met elkaar door een deur te kunnen.
We are the scum of the earth.quote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
pff.. ik ben al braaf vaker in de SC om geen gezeik in de COS te krijgen.. Ik laat me lekker helemaal afzeiken hiero.. Maar kan het best met iedereen vinden, ook met jouw geliefde "oude garde".. van wie ook echt niet iedereen zeurt.
Je laat je opnaaien door een paar mensen, die het beste samen in een whatsappgroepje kunnen zeuren. Volgens mij lezen ze de SC ook nog eens uitgebreid terug en gaan zich er dan achteraf nog aan ergeren. Dit is toch helemaal een realtime gebeuren net als de COS eigenlijk moet zijn... kom op nou toch zeg, sjonge jonge hoor en jeetje mina erbij.
En bedankt dat je ons onzin noemt..
jammerquote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Kijkertje het volgende:
Ik wil dolgraag inhoudelijk aan deze discussie deelnemen maar moet helaas weg.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef voordewind het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor dat hydra team?
Ik smul juist vaak van die posts van joezi en baconbus en pearlbitch en burner en whoelsehaveyougot ..
Vaak lekker recalcitrant en dat is voor mij juist de icing of the cake van de COS
Ik post zelf niet veel maar ben meer een lurker. Meestal raak ik achter met lezen dus heeft commentaar al niet veel zin meer ...
[ afbeelding ]
Neem het nog serieuzer johquote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
Rio 2.
Thnx for the support, uit onverwachte hoek.quote:Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef voordewind het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor dat hydra team?
Ik smul juist vaak van die posts van joezi en baconbus en pearlbitch en burner en whoelsehaveyougot ..
Vaak lekker recalcitrant en dat is voor mij juist de icing of the cake van de COS
Ik post zelf niet veel maar ben meer een lurker. Meestal raak ik achter met lezen dus heeft commentaar al niet veel zin meer ...
[ afbeelding ]
Sorry Lies, maar deze woorden vind ik toch niet gepast/goed gekozen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
Rio 2.
Bedankt voor je bijdrage Inodder. Kan me in het grootste gedeelte wel vinden. Zelf blijf ik buiten deze discussie, aangezien ik al eerder een poging gewaagd heb. De SC is voor iedereen, lijkt mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |