abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147701008
Ik ben idd wel benieuwd of ik wordt laten gaan/ontslagen ?
pi_147701082
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik ben idd wel benieuwd of ik wordt laten gaan/ontslagen ?
Volgens de kaarten.. Ja, en dat is even slikken, maar uiteindelijk toch goed te accepteren omdat het uiteindelijk niet zo erg is.. Goed, ik zal de kaarten zsm opnieuw duiden.. Ben superbenieuwd of het gaat uitkomen.
pi_147706854
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Hoi, een maand of wat terug heb je best treffende kaarten voor me gelegd, en nu vraag ik me af of ik goed ga op het spirituele pad zit of dat ik gewoon (weer) knettergek aan het worden ben. Zou veel voor me betekenen.

Alvast bedankt. :)
Hier is alvast de trekking:

0: staqven 10, omgekeerd
1: de ridder van pentakels, omgekeerd
2: de ridder van zwaarden
3: het aas van zwaarden
4: arcana 18, de maan
5: de koning van pentakels
6: staven 6
7: munten 10
8: arcana 20, het oordeel
9: zwaarden 6, omgekeerd
10: staven 8, omgekeerd
pi_147708130
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

0: staqven 10, omgekeerd
1: de ridder van pentakels, omgekeerd
2: de ridder van zwaarden
3: het aas van zwaarden
4: arcana 18, de maan
5: de koning van pentakels
6: staven 6
7: munten 10
8: arcana 20, het oordeel
9: zwaarden 6, omgekeerd
10: staven 8, omgekeerd
Het oordeel! :o

Alvast bedankt! ^O^
pi_147736389
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:46 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Het oordeel! :o

Alvast bedankt! ^O^
Ik heb geen idee of je je erin herkent :p, maar hier is de duiding:

Het 'spirituele pad' kan best goede dingen brengen, maar alleen als er een zekere nuchterheid aan ten grondslag ligt. Anders kun je met de beste bedoelingen oude fouten opnieuw maken of dingen doen die in wezen ingaan tegen wat je werkelijk wilt. Het moet dan ook geen zweverigheid en afwijzing of afzondering van het aardse leven zijn. Dat is ook het thema van deze lezing. Het lijkt erop dat je te graag wil zijn wat je nog niet bent en het daardoor buiten jezelf zoekt.
Je weet wel precies waat je wilt en dat is een hele goede grondhouding. Tot op heden ben je druk in de weer geweest met het verwerken van traumatische ervaringen. Je hoopt daarmee eindelijk goed te kunnen functioneren en je talenten te ontplooien en wellicht ook een studie op te pakken of een baan te vinden of vol te houden die bij je past en waar je je goed bij voelt. Misschien heb je wel het gevoel dat je onder je niveau functioneert.
Als je erin slaagt om beter uit de verf te komen, dan voel je je ook veel beter en daardoor zul je je ook aantrekkelijker voelen. Wie weet zit er een nieuwe liefdesgeschiedenis aan te komen.
Geduld is een schone zaak. De vooruitzichten mogen dan goed zijn, maar je kunt niet alles tegelijk realiseren. Het is mooi dat je het verleden deels een plaatsje hebt gegeven en je vol goede moed en liefdevolle idealen zit, maar maak niet de fout om jezelf te belangrijk te maken, ook al is het een begrijpelijke reactie als je je gevoel van eigenwaarde terughebt.
Je bent je heel duidelijk aan het orienteren op nieuwe mogelijkheden. Met een beetje goede wil en doorzettingsvermogen zul je best wat meer uit jezelf kunnen halen.
Als je irrationele angsten los kunt laten, kun je een nieuw leven beginnen met een schone lei, kom je mss. nog sluimerende talenten tegen. Wie weet wat je allemaal nog in je mars hebt, of hoe je écht bent?
Je moet dan ook niet langer bitterheid of rancune als leidraad nemen. Je kunt beter diplomatiek zijn en ieder ruimhartig het zijne gunnen.
Je zit vol goede intenties en liefdevolle idealen. Het is de kunst om je niet te verliezen in blind fanatisme of wanhoop, anders krijg je het spreekwoordelijke 'de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen'.
pi_147766171
Nu ben ik ook wel eens benieuwd. Als je een keer tijd hebt? :)
  zaterdag 20 december 2014 @ 04:40:08 #282
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_147766640
Zou je voor mij ook willen leggen? Alvast bedankt! :)
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_147767524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of je je erin herkent :p, maar hier is de duiding:

Het 'spirituele pad' kan best goede dingen brengen, maar alleen als er een zekere nuchterheid aan ten grondslag ligt. Anders kun je met de beste bedoelingen oude fouten opnieuw maken of dingen doen die in wezen ingaan tegen wat je werkelijk wilt. Het moet dan ook geen zweverigheid en afwijzing of afzondering van het aardse leven zijn. Dat is ook het thema van deze lezing. Het lijkt erop dat je te graag wil zijn wat je nog niet bent en het daardoor buiten jezelf zoekt.
Je weet wel precies waat je wilt en dat is een hele goede grondhouding. Tot op heden ben je druk in de weer geweest met het verwerken van traumatische ervaringen. Je hoopt daarmee eindelijk goed te kunnen functioneren en je talenten te ontplooien en wellicht ook een studie op te pakken of een baan te vinden of vol te houden die bij je past en waar je je goed bij voelt. Misschien heb je wel het gevoel dat je onder je niveau functioneert.
Als je erin slaagt om beter uit de verf te komen, dan voel je je ook veel beter en daardoor zul je je ook aantrekkelijker voelen. Wie weet zit er een nieuwe liefdesgeschiedenis aan te komen.
Geduld is een schone zaak. De vooruitzichten mogen dan goed zijn, maar je kunt niet alles tegelijk realiseren. Het is mooi dat je het verleden deels een plaatsje hebt gegeven en je vol goede moed en liefdevolle idealen zit, maar maak niet de fout om jezelf te belangrijk te maken, ook al is het een begrijpelijke reactie als je je gevoel van eigenwaarde terughebt.
Je bent je heel duidelijk aan het orienteren op nieuwe mogelijkheden. Met een beetje goede wil en doorzettingsvermogen zul je best wat meer uit jezelf kunnen halen.
Als je irrationele angsten los kunt laten, kun je een nieuw leven beginnen met een schone lei, kom je mss. nog sluimerende talenten tegen. Wie weet wat je allemaal nog in je mars hebt, of hoe je écht bent?
Je moet dan ook niet langer bitterheid of rancune als leidraad nemen. Je kunt beter diplomatiek zijn en ieder ruimhartig het zijne gunnen.
Je zit vol goede intenties en liefdevolle idealen. Het is de kunst om je niet te verliezen in blind fanatisme of wanhoop, anders krijg je het spreekwoordelijke 'de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen'.
Dank. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Heb inderdaad wel met wat problemen gezeten en heb dat pas kortgeleden een plekje gegeven.
pi_147813834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:57 schreef brojo het volgende:
Nu ben ik ook wel eens benieuwd. Als je een keer tijd hebt? :)

0: munten 2, omgekeerd
1: bekers 2
2: arcana 20, het oordeel, omgekeerd
3: zwaarden 3, omgekeerd
4: munten 9
5: koning van staven, omgekeerd
6: zwaarden 9, omgekeerd
7: de ridder van staven, omgekeerd
8: arcana 21, de wereld
9: bekers 5
10: bekers 3
pi_147815630
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

0: munten 2, omgekeerd
1: bekers 2
2: arcana 20, het oordeel, omgekeerd
3: zwaarden 3, omgekeerd
4: munten 9
5: koning van staven, omgekeerd
6: zwaarden 9, omgekeerd
7: de ridder van staven, omgekeerd
8: arcana 21, de wereld
9: bekers 5
10: bekers 3
^O^ Bedankt!
pi_147816396
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef brojo het volgende:

[..]

^O^ Bedankt!
En hier is de uitleg al:

Het is altijd maar de vraag of er iets van klopt.. Maar dat is ook wat het spannend maakt, voor zowel de vrager als de kaartlezer :)

Het lijkt erop dat je een eeuwige twijfelaar bent. Je bent ook bezig met een gevoelsmatig afwegingsproces. Het komt erop aan de juiste keuze te maken. Anders zou je je pessimistisch kunnen gaan voelen over de toekomst. Het is ook zaak om je grondhouding te veranderen. Je durft niet goed op te treden terwijl er knopen doorgehakt moeten worden. Wel heb je altijd een duidelijke visie gehad over wat je wilde bereiken, maar nu is het net of het je niet gegund wordt. Je hebt wellicht last van rivaliteit op relationeel vlak Hoewel het ook vervelendigheid op je werk kan zijn. Waar je voor moet oppassen is dat je je niet verliest in terugpakacties.
Het is goed om eens jezelf onder de loep te nemen. Waarom treed je niet op en waarom voel je je soms achterdochtig?
Je weet goed wat je wilt, maar je was net te chaotisch om je toekomstplannen goed in praktijk te brengen en daardoor heb je de boot gemist, voor je gevoel althans.
Oppervlakkig bezien lijk je mss. in de greep van de emotie van het moment, maar in wezen ben je wellicht boos op jezelf omdat je toch terugschrok voor de risico's en mogelijke consequenties van je optreden.
Wat je moet gaan doen is je richten op zelfontplooiïng. Daardoor zul je alsnog kansen kunnen creeëren om je plannen alsnog te realiseren. Wellicht heb je fouten gemaakt, maar daardoor heb je ook kunnen leren. Gelukkig gaan de scherpe kantjes van je situatie er wel af en durf je je weer verbonden met anderen te voelen.
pi_147817003
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 04:40 schreef Inbox4me het volgende:
Zou je voor mij ook willen leggen? Alvast bedankt! :)

0: munten 9, omgekeerd
1: munten 5
2: arcana 12, de gehangene
3: arcana 14, matigheid
4: de koning van kelken
5: munten 7, omgekeerd
6: arcana 3, de keizerin
7: bekers 3, omgekeerd
8: arcana 11, gerechtigheid, omgekeerd
9: staven 6
10: arcana 1, de magiër
pi_147818513
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En hier is de uitleg al:

Het is altijd maar de vraag of er iets van klopt.. Maar dat is ook wat het spannend maakt, voor zowel de vrager als de kaartlezer :)

Het lijkt erop dat je een eeuwige twijfelaar bent. Je bent ook bezig met een gevoelsmatig afwegingsproces. Het komt erop aan de juiste keuze te maken. Anders zou je je pessimistisch kunnen gaan voelen over de toekomst. Het is ook zaak om je grondhouding te veranderen. Je durft niet goed op te treden terwijl er knopen doorgehakt moeten worden. Wel heb je altijd een duidelijke visie gehad over wat je wilde bereiken, maar nu is het net of het je niet gegund wordt. Je hebt wellicht last van rivaliteit op relationeel vlak Hoewel het ook vervelendigheid op je werk kan zijn. Waar je voor moet oppassen is dat je je niet verliest in terugpakacties.
Het is goed om eens jezelf onder de loep te nemen. Waarom treed je niet op en waarom voel je je soms achterdochtig?
Je weet goed wat je wilt, maar je was net te chaotisch om je toekomstplannen goed in praktijk te brengen en daardoor heb je de boot gemist, voor je gevoel althans.
Oppervlakkig bezien lijk je mss. in de greep van de emotie van het moment, maar in wezen ben je wellicht boos op jezelf omdat je toch terugschrok voor de risico's en mogelijke consequenties van je optreden.
Wat je moet gaan doen is je richten op zelfontplooiïng. Daardoor zul je alsnog kansen kunnen creeëren om je plannen alsnog te realiseren. Wellicht heb je fouten gemaakt, maar daardoor heb je ook kunnen leren. Gelukkig gaan de scherpe kantjes van je situatie er wel af en durf je je weer verbonden met anderen te voelen.
:D Maar hopen dat het laatste stukje uitkomt!
  maandag 22 december 2014 @ 21:01:21 #289
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_147855024
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

0: munten 9, omgekeerd
1: munten 5
2: arcana 12, de gehangene
3: arcana 14, matigheid
4: de koning van kelken
5: munten 7, omgekeerd
6: arcana 3, de keizerin
7: bekers 3, omgekeerd
8: arcana 11, gerechtigheid, omgekeerd
9: staven 6
10: arcana 1, de magiër
Intrigerend! Ben benieuwd naar de uitleg :)
pi_147885489
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Intrigerend! Ben benieuwd naar de uitleg :)
Hier is ie dan. Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

Vaak zie je je genoodzaakt om te vechten tegen je omstandigheden. Je bent echter niet voor één gat te vangen en je weet steeds de beste oplossing te kiezen. Door een ander gezichtspunt te kiezen zou je weleens een hele andere kijk op de situatie kunnen krijgen.
Loslaten en je afvragen of je wel overal tegen moet willen strijden, zou de verhoudingen weleens ten goede kunnen komen.
Een verlies nemen kan een wijs besluit zijn, zeker als je daarmee een situatie oplost die anders geëscaleerd zou kunnen zijn.
Verder is het goed om geen hoge verwachtingen te hebben, dan kun je ook niet teleurgesteld worden. Oftewel: een speculatieve instelling kan fnuikend zijn in jouw situatie.
Uiteindelijk zul je er veel mee winnen. Toegeven kan ook een investering zijn die op termijn voordeel oplevert.
Door diplomatiek te zijn creëer je mogelijkheden. Het is de kunst verantwoordelijk te blijven en niet teveel te speculeren.
Je weet goed met mensen om te gaan. Je zou daar ook verder in kunnen of willen, maar je weet nog niet precies hoe je dat concreet moet maken.
Naar buiten toe kun je wat introvert overkomen en je bent wellicht wat angstig voor al te diepe betrokkenheid. Je hebt wel de kwaliteiten in je om coach of hulpverlener te kunnen zijn.
Het is zaak om over je faalangst heen te komen zodat je je persoonlijke kwaliteiten beter kunt benutten. Wat je graag wilt is je huidige relatie beter laten lopen, maar dan moeten beide partijen wel de situatie onder ogen zien en ook hun verantwoordelijkheid daarin kennen.
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:00:12 #291
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_147888597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is ie dan. Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

Vaak zie je je genoodzaakt om te vechten tegen je omstandigheden. Je bent echter niet voor één gat te vangen en je weet steeds de beste oplossing te kiezen. Door een ander gezichtspunt te kiezen zou je weleens een hele andere kijk op de situatie kunnen krijgen.
Loslaten en je afvragen of je wel overal tegen moet willen strijden, zou de verhoudingen weleens ten goede kunnen komen.
Een verlies nemen kan een wijs besluit zijn, zeker als je daarmee een situatie oplost die anders geëscaleerd zou kunnen zijn.
Verder is het goed om geen hoge verwachtingen te hebben, dan kun je ook niet teleurgesteld worden. Oftewel: een speculatieve instelling kan fnuikend zijn in jouw situatie.
Uiteindelijk zul je er veel mee winnen. Toegeven kan ook een investering zijn die op termijn voordeel oplevert.
Door diplomatiek te zijn creëer je mogelijkheden. Het is de kunst verantwoordelijk te blijven en niet teveel te speculeren.
Je weet goed met mensen om te gaan. Je zou daar ook verder in kunnen of willen, maar je weet nog niet precies hoe je dat concreet moet maken.
Naar buiten toe kun je wat introvert overkomen en je bent wellicht wat angstig voor al te diepe betrokkenheid. Je hebt wel de kwaliteiten in je om coach of hulpverlener te kunnen zijn.
Het is zaak om over je faalangst heen te komen zodat je je persoonlijke kwaliteiten beter kunt benutten. Wat je graag wilt is je huidige relatie beter laten lopen, maar dan moeten beide partijen wel de situatie onder ogen zien en ook hun verantwoordelijkheid daarin kennen.
Ik kan niet alles plaatsen, maar er zitten een paar héle rake zaken in die me op dit moment heel erg bezighouden... Hele mooie reading, dank je wel voor je tijd en moeite :)
pi_147965045
Gaaf topic ^O^
pi_147966717
Do me, do me !
pi_147970247
grappig dat dit topic ineens zo storm loopt aan het eind van het jaar :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_147993401
Ik ben ook wel benieuwd :)
pi_148008176
:o Je krijgt het nog druk.
Wat betreft specifieke vragen: Zou je daar een hele legging voor uit trekken of het beperken tot 3 kaarten bijv? Wil het zelf ook eens proberen.
pi_148039697
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:24 schreef sjampoeh het volgende:
Gaaf topic ^O^
Hier is de trekking. De duiding zal ik je, zoals afgesproken, per PM sturen.

0: staven 5, omgekeerd
1: de dwaas, omgekeerd
2: munten 5
3: munten 10, omgekeerd
4: arcana 20, de wereld
5: arcana 3, de keizerin
6: arcana 12, de gehangene, omgekeerd
7: zwaarden 7
8: arcana 9, de kluizenaar
9: munten 2
10: de koningin van munten, omgekeerd
pi_148041379
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is de trekking. De duiding zal ik je, zoals afgesproken, per PM sturen.

0: staven 5, omgekeerd
1: de dwaas, omgekeerd
2: munten 5
3: munten 10, omgekeerd
4: arcana 20, de wereld
5: arcana 3, de keizerin
6: arcana 12, de gehangene, omgekeerd
7: zwaarden 7
8: arcana 9, de kluizenaar
9: munten 2
10: de koningin van munten, omgekeerd
heel erg bedankt,ben benieuwd !
pi_148065347
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 12:02 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

heel erg bedankt,ben benieuwd !
Je hebt mail! :o
pi_148065483
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef brojo het volgende:
:o Je krijgt het nog druk.
Wat betreft specifieke vragen: Zou je daar een hele legging voor uit trekken of het beperken tot 3 kaarten bijv? Wil het zelf ook eens proberen.
er zijn heel veel manieren om kaarten te leggen.. je kan ookb zeker met 3 kaarten een ligging doen of met 6, 9 of 12. Of zelfs maar met 1 kaart als je dat wil. is heel afhankelijk van wat je wil weten.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')