Blijf hoop houden in middelmaat vliegen we er toch lekker weer uit tegen een Spartak, Steaua of RBSquote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Doe dat maar in Football manager of Fifa.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef Gruisman het volgende:
7 goals in 32 wedstrijden is ook wel erg karig, dan doet Siggy het beter
Scoorde wel tegen Barca![]()
quote:„Vanwege het woordje ‘lang’. Dat vind ik een te zware term. De opleiding is nog niet op het niveau dat we voor ogen hebben. Maar we zijn op de goede weg. Er zitten veel talenten aan te komen. Ik vergeet er ongetwijfeld een paar te noemen, maar Anwar El Ghazi zit op dit moment in een goede periode. In de A1 heb je verder Abdel Nouri en Donny van de Beek, waarvan ik denk dat ze Ajax 1 kunnen halen.”
quote:„Ze zijn heel belangrijk voor me. Hennie met zijn ervaring als trainer en Dennis vanwege zijn indrukwekkende loopbaan. Dat geldt overigens ook voor keeperstrainer Carlo l’Ami en Björn Rekelhof voor het fysieke gedeelte. Daarom zeg ik ook altijd ‘wij’ en heb ik het alleen over ‘ik’ als het slecht gaat. Hennie en Dennis zijn heel bescheiden, willen liever ook geen interviews geven, omdat ze dit de taak van een hoofdcoach vinden. Voor een camera staan is niet de kracht van Hennie, maar achter de schermen werken wel. Schema’s maken, weekplanningen. Maar ook trainingen leiden. Hij heeft heel veel voetbalknowhow.”
quote:„We hebben de afgelopen transferperiodes steeds naar een buitenspeler gezocht. Als we een extreem goede speler kunnen contracteren, zullen we dat zeker doen. Voor de rest zie ik niet heel veel reden om aankopen te doen. Davy Klaassen, Thulani Serero, Joël Veltman, Daley Blind en Lasse Schöne hebben behoorlijk wat ervaring in de Champions League. Ze zijn een jaar verder, waardoor ik denk dat we een heel goed team hebben.”
quote:„We hebben de afgelopen transferperiodes steeds naar een buitenspeler gezocht. Als we een extreem goede speler kunnen contracteren, zullen we dat zeker doen. Voor de rest zie ik niet heel veel reden om aankopen te doen. Davy Klaassen, Thulani Serero, Joël Veltman, Daley Blind en Lasse Schöne hebben behoorlijk wat ervaring in de Champions League. Ze zijn een jaar verder, waardoor ik denk dat we een heel goed team hebben.”
quote:„De kans is aanwezig dat Kenneth Perez en Ronald de Boer volgend seizoen niet meer bij Ajax aanwezig zijn”, bevestigde Marc Overmars. „Ze mogen best als analist op tv werken, maar niet bij live-wedstrijden van Ajax. Dat besluit hebben we genomen, dat is ons beleid.”
En dan gewoon weer kampioen wordenquote:Op maandag 28 april 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax volgend jaar:
Vermeer
Ligeon - Veltman - Denswil - Riedewald
Blind - Serrano - Klaassen
Lukoki - Kolder - Zivkovic
Uiteraard.quote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan gewoon weer kampioen worden
Wij gaan Messi en Robben van de zomer halen, dan kunnen we misschien 2e wordenquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan Messi en Robben van de zomer halen, dan kunnen we misschien 2e worden
Minimaal, zal weer eens tijd worden!quote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan gewoon weer kampioen worden
Dit is het ajax topic?quote:
Gefeliciteerd met de nog kleurlozer tweede plaatsquote:Op maandag 28 april 2014 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd met het meest kleurloze kampioenschap ooit in Nederland
![]()
![]()
Deze wou ik makenquote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de nog kleurlozer tweede plaats![]()
![]()
Kleurlozerequote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de nog kleurlozer tweede plaats![]()
![]()
*O*
![]()
*O*
![]()
*O*
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |