Waar zit je precies?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was te duur mien jong, heb ik ook nog naar gekeken. Net zoals een Escalade, dat ging qua prijs toch echt iets te ver
Nice, maat van mij moest een keer voor werk naar San Diego, auto al via internet gehuurd etc, komt ie daar aan, hadden ze de auto niet meer, kreeg ie een Corvette cabrio meequote:
Las ook al veel van dat soort verhalenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nice, maat van mij moest een keer voor werk naar San Diego, auto al via internet gehuurd etc, komt ie daar aan, hadden ze de auto niet meer, kreeg ie een Corvette cabrio mee
Denk eerder een Mustang cabrio. Dat is wat de grootste (en goedkoopste) keten daar als duurste auto verhuurt (kost alsnog geen drol).quote:Op woensdag 30 april 2014 23:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nice, maat van mij moest een keer voor werk naar San Diego, auto al via internet gehuurd etc, komt ie daar aan, hadden ze de auto niet meer, kreeg ie een Corvette cabrio mee
Het land van de governator.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Denk eerder een Mustang cabrio. Dat is wat de grootste (en goedkoopste) keten daar als duurste auto verhuurt (kost alsnog geen drol).
Kloptquote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik weet trouwens precies waar je dat plaatje vandaan hebt.![]()
http://www.upcoming.nl/di(...)61-2&src=dumpert_top
busted. Ja ikzelf ook.
Nicequote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Man man, net een auto gehuurd voor 2,5 week:
[ afbeelding ]
![]()
Prijsverschil is echt bizar. Maar het is goed voor je om in die Panda te rijden. Weet je meteen weer waarom je nooit een Fiat wil en waarom het zo slecht gaat in Italiëquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Beter dan die Fiat Panda waar wij het in Italië mee moeten doen voor dubbel de prijs
Goed speelgoedquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Twee vuurpijltjes waar ik aan mee heb gewerkt:
http://www.esa.int/spacei(...)VA216_liftoff_replay
Wel tof om het verschil te zien tussen de zware logge Ariane en de lichte VEGA-raket die in vergelijking als een vuurpijl wegschiet
http://www.esa.int/spacei(...)_VV03_liftoff_replay
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Denk eerder een Mustang cabrio. Dat is wat de grootste (en goedkoopste) keten daar als duurste auto verhuurt (kost alsnog geen drol).
boomerang gevaar...quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat moet dat bord überhaupt voorstellen
Die vega is dan ook net zo groot als een van die SRB's van de Ariane.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Twee vuurpijltjes waar ik aan mee heb gewerkt:
http://www.esa.int/spacei(...)VA216_liftoff_replay
Wel tof om het verschil te zien tussen de zware logge Ariane en de lichte VEGA-raket die in vergelijking als een vuurpijl wegschiet
http://www.esa.int/spacei(...)_VV03_liftoff_replay
[ afbeelding ]
Scheelt niet veel iddquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die vega is dan ook net zo groot als een van die SRB's van de Ariane.
Ik lees net dat de eerste 3 stages van die vega dan ook SRB's zijn. Dan is het ook niet zo vreemd dat dat ding keihard naar boven beukt vergeleken met een topzware liquid motor met 2 relatief kleine SRB's eraan.quote:
Er zijn een hoop voor- en nadelen aan beide opties. Het grootste nadeel van een SRM is dat als hij eenmaal ontstoken is hij niet meer te stoppen is, of überhaupt achteraf te sturen. Als hij gaat, dan gaat hij volgens een patroon zoals dit van te voren is vastgelegd in de geometrie van de stuwstof. Een liquid motor kan ten alle tijden uitgezet, of gecorrigeerd worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:22 schreef Kutmanager het volgende:
Ja is geen booster natuurlijk.
Nee maar de brandstof is vaak een stuk zwaarder toch? Dus heb je lagere T/W ratio. Ik bedoel, anders zou je voor de boosters ook net zo goed altijd een liquid booster kunnen gebruiken, aangezien die dan praktisch geen nadelen zou hebben tov een solid booster, die geen throttle control en een lagere (over het algemeen) specific impulse heeft.
Ja, geld hebben we het natuurlijk niet over he. Dat is in KSP ook geen factor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er zijn een hoop voor- en nadelen aan beide opties. Het grootste nadeel van een SRM is dat als hij eenmaal ontstoken is hij niet meer te stoppen is, of überhaupt achteraf te sturen. Als hij gaat, dan gaat hij volgens een patroon zoals dit van te voren is vastgelegd in de geometrie van de stuwstof. Een liquid motor kan ten alle tijden uitgezet, of gecorrigeerd worden.
Het voordeel van een SRM is dat deze veel simpeler is en dus vaak ook goedkoper is om te maken.
Nee andersomquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:25 schreef KoningStoma het volgende:
Heel leuk, die raketwetenschap, maar het is geen hersenchirurgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |