Kloptquote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik weet trouwens precies waar je dat plaatje vandaan hebt.![]()
http://www.upcoming.nl/di(...)61-2&src=dumpert_top
busted. Ja ikzelf ook.
Nicequote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Man man, net een auto gehuurd voor 2,5 week:
[ afbeelding ]
![]()
Prijsverschil is echt bizar. Maar het is goed voor je om in die Panda te rijden. Weet je meteen weer waarom je nooit een Fiat wil en waarom het zo slecht gaat in Italiëquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Beter dan die Fiat Panda waar wij het in Italië mee moeten doen voor dubbel de prijs
Goed speelgoedquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Twee vuurpijltjes waar ik aan mee heb gewerkt:
http://www.esa.int/spacei(...)VA216_liftoff_replay
Wel tof om het verschil te zien tussen de zware logge Ariane en de lichte VEGA-raket die in vergelijking als een vuurpijl wegschiet
http://www.esa.int/spacei(...)_VV03_liftoff_replay
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Denk eerder een Mustang cabrio. Dat is wat de grootste (en goedkoopste) keten daar als duurste auto verhuurt (kost alsnog geen drol).
boomerang gevaar...quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat moet dat bord überhaupt voorstellen
Die vega is dan ook net zo groot als een van die SRB's van de Ariane.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Twee vuurpijltjes waar ik aan mee heb gewerkt:
http://www.esa.int/spacei(...)VA216_liftoff_replay
Wel tof om het verschil te zien tussen de zware logge Ariane en de lichte VEGA-raket die in vergelijking als een vuurpijl wegschiet
http://www.esa.int/spacei(...)_VV03_liftoff_replay
[ afbeelding ]
Scheelt niet veel iddquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die vega is dan ook net zo groot als een van die SRB's van de Ariane.
Ik lees net dat de eerste 3 stages van die vega dan ook SRB's zijn. Dan is het ook niet zo vreemd dat dat ding keihard naar boven beukt vergeleken met een topzware liquid motor met 2 relatief kleine SRB's eraan.quote:
Er zijn een hoop voor- en nadelen aan beide opties. Het grootste nadeel van een SRM is dat als hij eenmaal ontstoken is hij niet meer te stoppen is, of überhaupt achteraf te sturen. Als hij gaat, dan gaat hij volgens een patroon zoals dit van te voren is vastgelegd in de geometrie van de stuwstof. Een liquid motor kan ten alle tijden uitgezet, of gecorrigeerd worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:22 schreef Kutmanager het volgende:
Ja is geen booster natuurlijk.
Nee maar de brandstof is vaak een stuk zwaarder toch? Dus heb je lagere T/W ratio. Ik bedoel, anders zou je voor de boosters ook net zo goed altijd een liquid booster kunnen gebruiken, aangezien die dan praktisch geen nadelen zou hebben tov een solid booster, die geen throttle control en een lagere (over het algemeen) specific impulse heeft.
Ja, geld hebben we het natuurlijk niet over he. Dat is in KSP ook geen factor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er zijn een hoop voor- en nadelen aan beide opties. Het grootste nadeel van een SRM is dat als hij eenmaal ontstoken is hij niet meer te stoppen is, of überhaupt achteraf te sturen. Als hij gaat, dan gaat hij volgens een patroon zoals dit van te voren is vastgelegd in de geometrie van de stuwstof. Een liquid motor kan ten alle tijden uitgezet, of gecorrigeerd worden.
Het voordeel van een SRM is dat deze veel simpeler is en dus vaak ook goedkoper is om te maken.
Nee andersomquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:25 schreef KoningStoma het volgende:
Heel leuk, die raketwetenschap, maar het is geen hersenchirurgie.
Dit leuk vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit leuk vinden.Gewoon een miljoen miljard euro belastinggeld naar de tyfus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit leuk vinden.Gewoon een miljoen miljard euro belastinggeld naar de tyfus.
Heul niets verspild, gewoon goed excuus om de rijken meer te belasten verdeurieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar niet te hard, Rossdale leest meequote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heul niets verspild, gewoon goed excuus om de rijken meer te belasten verdeurie
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:09 schreef Rossdale het volgende:
I just dropped in, to see what condition my condition was in
Gamma ftw!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:21 schreef Fsmxi het volgende:
In dat geval Pierre, een manier om Beta's te stimuleren, alpha beroepen zwaarder belasten!
ik raise u met een gouwe ouwequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:09 schreef Rossdale het volgende:
I just dropped in, to see what condition my condition was in
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ik raise u met een gouwe ouwe
Snoeihard gratis zuipen, dan dit nummer en gewoon lekker gaan.
Oveerigens, vrouwen waar je een hele avond moeite in steekt en die alleen willen regelen maar niet mee naar huissterf pijnlijk
Echt precies inderdaad.quote:
Haha, je hebt het iig geprobeerd, misschien een meter of 2 achteruit?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:17 schreef PierreTT het volgende:
Oke, ik verveelde me en ben eens gaan kijken hoe het is om een 42" monitor te hebben. Ik zit er een meter vandaan en het doet pijn aan mijn ogenWas te proberen though
Ik zit 2 meter van een 40" af. Geen probleem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:17 schreef PierreTT het volgende:
Oke, ik verveelde me en ben eens gaan kijken hoe het is om een 42" monitor te hebben. Ik zit er een meter vandaan en het doet pijn aan mijn ogenWas te proberen though
Kan niet, zo groot is mijn bureau nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha, je hebt het iig geprobeerd, misschien een meter of 2 achteruit?
moet ik binnenkort ook nog aan beginnen, sorry momenteel wat andere zaken aan de kopf. Maar je zal al wel volledig geboost zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan niet, zo groot is mijn bureau nietheb de helderheid teruggeschroefd en nu is het wel te doen! Diablo spelen op 42"
![]()
Krijgt mijn oude tv toch nog een tweede leven
Valt wel mee hoor. Heb ondertussen bijna met 3 klassen uitgespeeldquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
moet ik binnenkort ook nog aan beginnen, sorry momenteel wat andere zaken aan de kopf. Maar je zal al wel volledig geboost zijn
Zal binnenkort weer eens oppakken. Ben weer vroegtijdig in NL vanwege overlijden van me "schoonpa".quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Heb ondertussen bijna met 3 klassen uitgespeeld
Ja, sowieso. Ik haal 'm wel eerst door abgx360.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
hey mister 90 ga je ook de nieuwe cod pre orderen
Pa van je vriendin? Sterkte manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zal binnenkort weer eens oppakken. Ben weer vroegtijdig in NL vanwege overlijden van me "schoonpa".
Dus nu even alles hectisch.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:39 schreef Kutmanager het volgende:
![]()
![]()
http://www.omroepbrabant.(...)k+me+de+pleuris.aspx
Die comments ook.![]()
![]()
quote:Daar zat ze dan in haar cel van 2 bij 2 , haar Bingo/Kienkaart stijf vastgeklemd in haar oude handjes. Ik heb voor die kaart betaald kraste ze en keek de grinnikende agent vals aan...Mijn kaart krijgen jullie niet , fluistert ze zacht
Nope, goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:43 schreef Michhas het volgende:
Mautje, al begonnen aan seizoen 2 van Da Vinci's Demons?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht even tot het hele tweede seizoen is uitgezonden.
Vind het nog niet bijster interessant tot nu toe. Aflevering 1 gekeken, zit nu aflevering 2 te kijken, bennwel benieuwd waar het heen gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nope, goed dat je het zegt.
Binnenkort weer eens schranzen en zuipen lijkt me he?
leuke brommerquote:Op zondag 4 mei 2014 20:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag mijn oude lijf weer eens op de motor gezet. Lekker even. Rij jij nog wel eens Rossdale?
[ afbeelding ]
Ik ga pas in juni mien jong!quote:Op zondag 4 mei 2014 17:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Chillend, beetje Bioshock Infinite spelen, hoe is California?
Nice manquote:Op zondag 4 mei 2014 20:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag mijn oude lijf weer eens op de motor gezet. Lekker even. Rij jij nog wel eens Rossdale?
[ afbeelding ]
Jaja zeker wel! Volgende maand een lang weekend langs de Engelse zuidkust toeren met vriendenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt goed, wanneer ik ooit mijn bmw heb ga ik dat ook doenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja zeker wel! Volgende maand een lang weekend langs de Engelse zuidkust toeren met vrienden
Gaaf!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja zeker wel! Volgende maand een lang weekend langs de Engelse zuidkust toeren met vrienden
"Nederlanders" die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen.quote:
Mocht je nog een PS4 willen :quote:Op zondag 4 mei 2014 20:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ook wat voor Teun?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mocht je nog een PS4 willen :
http://www.sony.nl/buy/playstation-4
levering rond 8 mei
Denk help Rossdale ff
Moet je aan Teun vragen? Die kan er wel antwoord op gevenquote:
Mag hopen dat hij dat kanquote:Op maandag 5 mei 2014 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je aan Teun vragen? Die kan er wel antwoord op geven
Heb ik alquote:Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mocht je nog een PS4 willen :
http://www.sony.nl/buy/playstation-4
levering rond 8 mei
Denk help Rossdale ff
ik quote scharp tochquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:30 schreef Kutmanager het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Pier
Pieter, ik heb de volgende episode van het leven van Niels gevonden.
Een propere doublehander!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was het zwaard van die gast.
Sorry he, ouwe Bourgondiërquote:Op maandag 5 mei 2014 19:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een Zweihänder noemen we dat in het propere Germaans.
Toevallig dat je dat zegt. Net aardbeien, een ontzettend oude kaas en een flesje port gekocht.quote:
kaasquote:Op maandag 5 mei 2014 20:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Toevallig dat je dat zegt. Net aardbeien, een ontzettend oude kaas en een flesje port gekocht.
sciencequote:Op maandag 5 mei 2014 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Waarom komt er een straal witte rook uit zijn reet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |