Serieuze reacties op FOK!quote:Op maandag 28 april 2014 04:58 schreef FrankElst het volgende:
Alleen serieuze reacties, alsjeblieft.
quote:Op maandag 28 april 2014 06:09 schreef zatoichi het volgende:
Natuurlijke vijanden van een steenmarter zijn onder andere de vos, wolf, beer en arend. Misschien kun je die ergens vandaan halen? In Nederland zijn ze vaak slachtoffer van autoverkeer dus je kunt en verzoek indienen om een snelweg in je achtertuin aan te laten leggen.
Natuurlijke vijanden van een steenmarter zijn onder andere de vos, wolf, beer en arend. Misschien kun je die ergens vandaan halen? In Nederland zijn ze vaak slachtoffer van autoverkeer dus je kunt en verzoek indienen om een snelweg in je achtertuin aan te laten leggen.
Ik zou hier niet zoveel boodschap aan hebben als hij in mijn huis zat, als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 28 april 2014 07:53 schreef spiritusbus het volgende:
De oplossing is dat jij een andere slaapkamer zoekt, de steenmarter is namelijk een beschermd exemplaar.
Dat doen ze niet omdat het een beschermde diersoort isquote:Op maandag 28 april 2014 08:39 schreef LittleLady het volgende:
Bel even de dierenambulance misschien hebben zij even een vangkooi voor je te leen zodat je hem kan vangen en hun hem weer ergens kunnen uitzetten.
Wat een tandenquote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef Psy-freak het volgende:
R.I.P. aan de nabestaanden toewensen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
net een kadquote:
Of een paart.quote:
Of een k'nijnquote:
Mja in je slaapkamer doen ze dat heus wel.quote:Op maandag 28 april 2014 09:09 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Dat doen ze niet omdat het een beschermde diersoort is.
beste oplossing: om hem op te wachten en dan met een schep doodslaan
Mja zie hem al een gat graven in zijn slaapkamerquote:Op maandag 28 april 2014 09:38 schreef KevinTK het volgende:
Dit werk goed bij katten, misschien ook bij de steenmarter als je weet wat deze lekker vindt. Pak een PVC buis van ongeveer 1 meter lang. Tape de onderkant goed dicht met meerdere lagen ducktape of zelfs beter; (haal er een dekseltje bij in bouwmarkt). Buis 70 MM diameter ongeveer.(verschilt per groote van het beest).
Smeer de pijp in met boter (lekker veel) en onderop leg je iets lekkers, Vervolgens graaf je deze in onder een flinke hoek met iets lekkers onderin.
Volgende ochtend tape je de bovenkant dicht als hij erin zit en laat je hem veel verderop weer vrij.
Succes en geen gebitch van dieren liefhebbers of bomenknuffelaars.
Eerst goed aanbakken in de boter, daarna rosé laten kleuren tot de kern van het vlees de 70 graden bereikt. Lekker met rucola eronder en eventueel een zoetje in de vorm van gegrilde peer.quote:Op maandag 28 april 2014 10:50 schreef SimplyAlex het volgende:
Broodje steenmarter maken .... beetje zout en peper er op .... en smullen maar!
Kijk maar uit. Die beesten vreten je hele kabelboom door als je pech hebt en dat kost aardig wat centen om te laten repareren.quote:Op maandag 28 april 2014 12:07 schreef nikky het volgende:
Tiefusbeesten zijn het. Twee weken geleden aan mijn auto zitten vreten. In de nacht zitten ze in mijn garage (waar mijn auto voor staat)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |