SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bbq meet Tamashii
Wie komt er? Meer informatie per pm.
7 juni
14 juni
[ Bericht 2% gewijzigd door Tamashii op 28-04-2014 11:45:22 ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
25quote:
Ben je voor of tegen wiet gebruik?quote:
Hallo.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mogguh!!
Kater![]()
Foon foetsie![]()
Maar mijn god wat een feest
quote:Op maandag 28 april 2014 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat mijn foon bij mn moeder in de auto ligt. Zij heeft mij gisteravond uit Ede-Wageningen opgehaald.
Vooral niet vragen wat ik daar deed want dat weet ik ook niet
quote:Op maandag 28 april 2014 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog even verder slapen denk ik. Volgens mij ben ik nu nog dronken, althans zo voel ik mij![]()
Gelukkig wordt Ajax maar 1x per jaar kampioen hoor. Anders zou ik het niet overleven
quote:
Redelijk goed eigenlijk. Heb m'n moeders hand fijngeknepen.quote:
Fijn dat het in 1 keer goed ging! Sterkte met je krampenquote:Op maandag 28 april 2014 08:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Redelijk goed eigenlijk. Heb m'n moeders hand fijngeknepen.Hij zat wel in één keer goed, gelukkig. Het was heel pijnlijk, maar die pijn duurde maar heel kort. Nu nog wel krampen, maar dat is alles.
Dank je.quote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat het in 1 keer goed ging! Sterkte met je krampenVerwachten ze nog andere klachten?
Bah. Narigheidquote:Op maandag 28 april 2014 08:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.Kruikje erop en een lekkere bak thee. Zo misschien nog even slapen.
Het kan zijn dat mijn lichaam hem probeert uit te stoten, dus ik moet over zes weken terug voor een controle.
De menstruatie kan heviger worden dan daarvoor en er zijn ook mensen die het blijven voelen en buikpijn hebben.
Dank je.quote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bah. NarigheidSterkte ermee!
Volgens mij niet, maar ik lag rond 11 uur al in bed.quote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef artelligence het volgende:
Ik heb weer heel wat gemist gisteren? Nog fitties? Of R&P geklaag?
Beetje lastig als je nog kinderen zou willen als man.quote:Op maandag 28 april 2014 09:04 schreef Fascination het volgende:
Ik zou zo'n ingreep nooit ondergaan, de man laat maar mooi een vasectomie doen.
Zeker.quote:Op maandag 28 april 2014 09:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje lastig als je nog kinderen zou willen als man.
Damn. Maar niet zijn bek opentrekken?quote:Op maandag 28 april 2014 09:06 schreef artelligence het volgende:
Een collega vertelt op dit moment over zijn 'knipbeurt'heeft hij vrijdag gehad. Deed 'm verschrikkelijk pijn omdat de verdoving niet goed was gezet
Neejoh, want dat is toch niet stoer?quote:
Voordat ze je knippen moeten ze je nog opensnijden gok ik zo......quote:Op maandag 28 april 2014 09:06 schreef artelligence het volgende:
Een collega vertelt op dit moment over zijn 'knipbeurt'heeft hij vrijdag gehad. Deed 'm verschrikkelijk pijn omdat de verdoving niet goed was gezet
Juist stoer als je er iets van zegt, toch?quote:Op maandag 28 april 2014 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neejoh, want dat is toch niet stoer?
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Voordat ze je knippen moeten ze je nog opensnijden gok ik zo......
Ik denk dat men er dan wel achter komt dat de verdoving niet goed werkt
Later, tegen vrienden, ja. Maar tegen de arts..?quote:Op maandag 28 april 2014 09:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist stoer als je er iets van zegt, toch?
Ja 2 keer. Eerst bij z'n linkerbal, want hij voelde het sneetje. Later bij z'n rechterbal toen de leider naar buiten werd getrokken.quote:
Beter gewoon je mond gebruiken dan niets durven zeggen en daarna gillen van de pijn.quote:Op maandag 28 april 2014 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Later, tegen vrienden, ja. Maar tegen de arts..?
Ja, is ook beter. Maar nogmaals; is niet stoerquote:Op maandag 28 april 2014 09:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter gewoon je mond gebruiken dan niets durven zeggen en daarna gillen van de pijn.
Wat klinkt dat ook verschrikkelijk naar.quote:Op maandag 28 april 2014 09:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja 2 keer. Eerst bij z'n linkerbal, want hij voelde het sneetje. Later bij z'n rechterbal toen de leider naar buiten werd getrokken.
Ik ben aan het ontbijten verdommequote:Op maandag 28 april 2014 09:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja 2 keer. Eerst bij z'n linkerbal, want hij voelde het sneetje. Later bij z'n rechterbal toen de leider naar buiten werd getrokken.
Hey jij Gefeliciteerdquote:
Mwah. Dan is stoer iets anders in mijn optiek.quote:Op maandag 28 april 2014 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is ook beter. Maar nogmaals; is niet stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |