held.quote:Op maandag 28 april 2014 12:57 schreef Starm het volgende:
[ afbeelding ]
Alberto is de opvolger van Kim Jong Un
quote:Op maandag 28 april 2014 13:10 schreef Toto69 het volgende:
Daar hebben meer mensen het over, maar ik heb mezelf dus nog niet gezien in m'n blauwe shirt
quote:Op maandag 28 april 2014 12:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jouw UI laat me elke keer weer opnieuw glimlachen
Klopt, nu studeer ik aan de uni. Met MER zijn er zoveel doorgroeimogelijkheden joh, niet normaalquote:
MERquote:Op maandag 28 april 2014 13:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Jouw UI met Roda wat minder bij mij
Jij hebt ook een leuke UI
[..]
Klopt, nu studeer ik aan de uni. Met MER zijn er zoveel doorgroeimogelijkheden joh, niet normaal
Wie studeert daar nu nog meerquote:Op maandag 28 april 2014 13:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Jouw UI met Roda wat minder bij mij
Jij hebt ook een leuke UI
[..]
Klopt, nu studeer ik aan de uni. Met MER zijn er zoveel doorgroeimogelijkheden joh, niet normaal
quote:
Kijken even in dit topic anders, dan krijgen jullie een goed beeld van wat de studie precies inhoud. Dan snappen jullie meteen waarom degene die de studie hebben gevolgd of volgen zo lyrisch enthousiast zijnquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 14:11 schreef appelen het volgende:
Deze week beginnen met probleemwijken intro op gitaar te leren
Ik zie het al. Pretstudiequote:Op maandag 28 april 2014 13:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Kijken even in dit topic anders, dan krijgen jullie een goed beeld van wat de studie precies inhoud. Dan snappen jullie meteen waarom degene die de studie hebben gevolgd of volgen zo lyrisch enthousiast zijn
SES / Hbo Rechten of Mer?
Kijk banaan haten op CM terwijl hij zelf vakkies vultquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef appelen het volgende:
[..]
Kijk banaan haten op CM terwijl hij zelf vakkies vultEen bijbaan verwarren met schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakkenvullen
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Nee maar de 'CMquote:Op maandag 28 april 2014 15:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Een bijbaan verwarren met school
Vakkenvullen
Iemabd met cm gezienquote:Op maandag 28 april 2014 15:52 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee maar de 'CM' reactie, als dat zo makkelijk was, had hij het toch kunnen doen
was hij nu niet aan het vullen
In het 3e zittenquote:
Geen aanhalingstekens gebruiken bij een citaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |