Ik heb al maanden vrij.quote:
Schakel Red mijn vakantie in! De vervanger van Alberto zorgt er wel voor dat de metro's weer gaan rijden.quote:Op maandag 28 april 2014 00:02 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga dinsdag op vakantie, naar Londen, net op het moment dat er staking is bij de metro, superhandig
Toch niet op onze kosten hè.quote:
Goed idee! Ga het proberenquote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Schakel Red mijn vakantie in! De vervanger van Alberto zorgt er wel voor dat de metro's weer gaan rijden.
Jammer genoeg niet.quote:
Ja echt! Ze gaan nog praten. Het is nog niet zeker.quote:Op maandag 28 april 2014 00:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Serieus?Ik kwam er gisteren pas achter
Die had ik nog niet gelezen, er is nog hoop!quote:Op maandag 28 april 2014 00:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja echt! Ze gaan nog praten. Het is nog niet zeker.
http://www.independent.co(...)walkout-9294002.html
Londen is echtquote:Op maandag 28 april 2014 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest. Wel Parijs, Berlijn, Rome, Brussel, Kopenhagen, Oslo, Amman, Caïro, Luxemburg maar geen Londen.
Ik ben nog op geen één van deze plaatsen geweestquote:Op maandag 28 april 2014 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest. Wel Parijs, Berlijn, Rome, Brussel, Kopenhagen, Oslo, Amman, Caïro, Luxemburg maar geen Londen.
Denk je echt dat je Merel kan krijgen als je zo wereldvreemd bent?quote:Op maandag 28 april 2014 00:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben nog op geen één van deze plaatsen geweest
Hopelijk komen ze eruit.quote:Op maandag 28 april 2014 00:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gelezen, er is nog hoop!![]()
Las ergens anders dat de kans dat ze het af gingen blazen 0% was
En dat zijn dan alleen nog maar hoofdsteden, ik ben ook in Krakau, Toulouse, Salzburg, Aqaba, Heraklion, Palermo, Milaan en Pisa geweest bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 april 2014 00:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben nog op geen één van deze plaatsen geweest
Ik maak sowieso al weinig kans ik heb ook geen 6 miljoenquote:Op maandag 28 april 2014 00:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Denk je echt dat je Merel kan krijgen als je zo wereldvreemd bent?
Merel gaat toch alleen naar hilversumquote:Op maandag 28 april 2014 00:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Denk je echt dat je Merel kan krijgen als je zo wereldvreemd bent?
quote:Op maandag 28 april 2014 00:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Merel gaat toch alleen naar hilversum
Ja inderdaad, maar van wat ik heb gelezen denk ik niet dat het gaat lukken, er is echt een enorm meningsverschil tussen de burgemeester en de werknemers van de tube. Dit is de tweede staking en ze willen er nog 1 doen in mei.quote:
Waarom heb je 6 miljoen nodig?quote:Op maandag 28 april 2014 00:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik maak sowieso al weinig kans ik heb ook geen 6 miljoen
Daarom heeft ze juist een man nodig die de wereld heeft gezien!quote:Op maandag 28 april 2014 00:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Merel gaat toch alleen naar hilversum
Vriend van Merel heeft 6 miljoenquote:Op maandag 28 april 2014 00:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom heb je 6 miljoen nodig?
[..]
Daarom heeft ze juist een man nodig die de wereld heeft gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |