Dat je voor jezelf op kunt komen en zelfstandig beslissingen kunt nemen over wat goed voor je is en wat niet?quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een 19 jarige?
So? Ik ben op mijn 19e uit huis gegaan en daarvoor had ik ook gewoon regels hoor. Waaronder geen tattoo's, om even een voorbeeld te noemen. Moest ik allemaal zelf weten als ik uit huis was, maar onder hun dak geen tattoo's. Zo idioot is dat nu ook niet toch?quote:
Nou ja, ik kan het in ieder geval echt niet begrijpen. Hij moet om uiterlijk 10 uur thuis zijn en dat is blijkbaar al amper voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
So? Ik ben op mijn 19e uit huis gegaan en daarvoor had ik ook gewoon regels hoor. Waaronder geen tattoo's, om even een voorbeeld te noemen. Moest ik allemaal zelf weten als ik uit huis was, maar onder hun dak geen tattoo's. Zo idioot is dat nu ook niet toch?
Regels als geen drugs gebruiken en geen tattoo's nemen staan je sociale leven ook niet zo in de weg als het soort regels die de TS worden opgelegd.quote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
So? Ik ben op mijn 19e uit huis gegaan en daarvoor had ik ook gewoon regels hoor. Waaronder geen tattoo's, om even een voorbeeld te noemen. Moest ik allemaal zelf weten als ik uit huis was, maar onder hun dak geen tattoo's. Zo idioot is dat nu ook niet toch?
Als ik uitging, haalde mijn vader me altijd op om 1 uur.quote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het in ieder geval echt niet begrijpen. Hij moet om uiterlijk 10 uur thuis zijn en dat is blijkbaar al amper voor elkaar te krijgen.
Nou, flexibel inderdaad. Daar mag hij ze wel dankbaar voor zijn, die gunst.quote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als ik uitging, haalde mijn vader me altijd op om 1 uur.En als ik ergens anders was en alleen naar huis wilde, moest ik om 11 uur thuis zijn. Zoveel verschil zit daar dus niet in.
En amper voor elkaar te krijgen... Hij geeft zelf aan dat het in het geval van een bioscoopje oid geen issue is. Dus zo flexibel zijn z'n ouders dan weer wel.
Ja er zullen vast lossere ouders zijn, maar dat kies je nu eenmaal niet uit.quote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, flexibel inderdaad. Daar mag hij ze wel dankbaar voor zijn, die gunst.
Ach, ik mocht gelukkig sowieso altijd al veel. TS zit er blijkbaar wel mee, anders had hij dit topic niet geopend en echt normaal is het ook niet om een 19-jarige zo te behandelen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja er zullen vast lossere ouders zijn, maar dat kies je nu eenmaal niet uit.Hun huis, hun regels. Probeer je er eens aan te houden en niet bij alles je hakken in het zand te zetten en je te gedragen als een doorsnee puber en je zult waarschijnlijk vanzelf merken dat ze je meer gaan vertrouwen en wat meer loslaten. En zo niet, heb je pech. Dat ga je niet veranderen. Leer er mee leven dan of ga uit huis.
Dan blijft alles zoals het is.quote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Dan krijg ik de tirade als ik thuis ben. Echt geen zin in. Ze zijn niet heel lossig... dus dat zit niet mee.
Ja hij zit er vast mee, en dat zal ook wel, maar het enige wat ik zie is dat het toch nooit gaat veranderen. Praten kan/wil hij niet met ze, en het gewoon doen is ook geen optie. Dan blijft over je erbij neerleggen. Zo simpel is het dan. En dat staat los van of het normaal is of niet.quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, ik mocht gelukkig sowieso altijd al veel. TS zit er blijkbaar wel mee, anders had hij dit topic niet geopend en echt normaal is het ook niet om een 19-jarige zo te behandelen.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja hij zit er vast mee, en dat zal ook wel, maar het enige wat ik zie is dat het toch nooit gaat veranderen. Praten kan/wil hij niet met ze, en het gewoon doen is ook geen optie. Dan blijft over je erbij neerleggen. Zo simpel is het dan. En dat staat los van of het normaal is of niet.
16? Ik zie tegenwoordig 12 jarige kinderen nog om 10 uur buiten .. (al vind ik dat ook niet helemaal gezond, maar toch ..)quote:Op zondag 27 april 2014 23:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
precies. Al was ik zelf op die leeftijd al het huis uit ook. Maar zoals de ouders van TS met hem omgaan lijkt ook meer alsof ie 16 is in plaats van 19.
Niet?quote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja hij zit er vast mee, en dat zal ook wel, maar het enige wat ik zie is dat het toch nooit gaat veranderen. Praten kan/wil hij niet met ze, en het gewoon doen is ook geen optie. Dan blijft over je erbij neerleggen. Zo simpel is het dan. En dat staat los van of het normaal is of niet.
Eerder 14..quote:Op zondag 27 april 2014 23:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
precies. Al was ik zelf op die leeftijd al het huis uit ook. Maar zoals de ouders van TS met hem omgaan lijkt ook meer alsof ie 16 is in plaats van 19.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |