SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 21:38:55 ]
Wat is dat, neuken?quote:Veel neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik zelf niet kan ik zien hoe ik moet veranderen en ik geen motivatie kan vinden omdat die redenen te vinden, is al hulp zinloosquote:Op zondag 27 april 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je daar al hulp voor inmiddels?
quote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hee Faxquote:
Voor mij?quote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Geile bende
Ik moet ff een kaartje afmaken hoor..
quote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee FaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Dat dus...quote:
Maar die kan ik je wel gevenquote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb heel jouw adres toch niet gekkie
quote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee FaxNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil kut![]()
DM gemachtquote:
Soms welquote:
Zie mij smooth zijnquote:
Net geschoren ja?quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DM gemacht
[..]
Soms wel
[..]
Zie mij smooth zijn
M'n geilheid wat doe je?!quote:Op zondag 27 april 2014 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als die trut van Idols[ afbeelding ]
oke wacht dit gaat weer de verkeerde kant op hoor....
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft wel toffe muziek gemaakt btwquote:Op zondag 27 april 2014 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buiten? Maar dat is eng.quote:
Pfff.....quote:Op zondag 27 april 2014 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat idols wijf te compenseren met ditquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pfff.....
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het regent...quote:
Het is een beginquote:Op zondag 27 april 2014 21:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is dat idols wijf te compenseren met dit
Rond 1820 was dat.quote:
OP is weg.quote:Op zondag 27 april 2014 21:49 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh.
oh en wat ik nu weer zag.
SEX / Seksrelatie met stief-ma
Dan zou ze bijna de Mona Lisa geweest kunnen zijnquote:
Zekers.quote:
Zag 't al.quote:
nee maar wel absurd.quote:Op zondag 27 april 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag 't al.
Mwah, niet erg sappig. Ik vind dit nog wel meevallen.
Ik vond die link in het topic over bijzondere gezinnen meer bizar dan de OP zelf.quote:Op zondag 27 april 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag 't al.
Ja, wel raar ...quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ze bijna de Mona Lisa geweest kunnen zijn
Inderdaad, en voor die jongen probeer het zou ik zeggenquote:Op zondag 27 april 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag 't al.
Urgh, ja ...quote:Op zondag 27 april 2014 21:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vond die link in het topic over bijzondere gezinnen meer bizar dan de OP zelf.
Hoiquote:Op zondag 27 april 2014 21:55 schreef AMangold het volgende:
heej mensen
(goeie gifjeshaha en bedankt xD)
Meisje was 19-41 ofzo en Nog zwanger ook.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die opquote:Op zondag 27 april 2014 21:49 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh.
oh en wat ik nu weer zag.
SEX / Seksrelatie met stief-ma![]()
![]()
Ja, wel twisted ...quote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Meisje was 19-41 ofzo en Nog zwanger ook.
De man neuken die je moeder ook deed. Gatferdamme man.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Jammer dat dit met kort haar haast onmogelijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die op![]()
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Ook al ja?quote:Op zondag 27 april 2014 21:55 schreef AMangold het volgende:
heej mensen
(goeie gifjeshaha en bedankt xD)
Laat het dan ook gewoon groeienquote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jammer dat dit met kort haar haast onmogelijk is
Kort haarquote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]goed plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die op![]()
Dan moet het wel héél kort zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
Goed, hoe is het met jou?quote:
Kennis van mij is getrouwd met een man die 3 jaar ouder was dan haar vaderquote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Meisje was 19-41 ofzo en Nog zwanger ook.
De man neuken die je moeder ook deed. Gatferdamme man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook goedquote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, hoe is het met jou?
[..]
Kennis van mij is getrouwd met een man die 3 jaar ouder was dan haar vader
Lang is altijd leukerquote:Op zondag 27 april 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het kort gehad. Stond me opzich wel. Maar ik ben wel blij dat het nu weer lang is
quote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef AMangold het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt aan je gezichtsvorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Het gaat nu over jezelf?quote:
Slechte haarkwaliteit?quote:
Met diezelfde van laatst?quote:
Ik kan weer een vlecht inquote:
Uhuhquote:Op zondag 27 april 2014 22:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha, op de eerste date braaf zijn he
Tinder?quote:
Vlechtjesquote:Op zondag 27 april 2014 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan weer een vlecht inEen mooie, lange vlecht
Nooit gedacht dat ik daar zo blij mee kon zijn
quote:
Pittig kort?quote:
twee vlechten. kun je goed vastpakken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan weer een vlecht inEen mooie, lange vlecht
Nooit gedacht dat ik daar zo blij mee kon zijn
Nou ja, in zo'n geval kun je de dame in kwestie altijd nog bij de keel grijpen. Om maar es een alternatief te noemen.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef perro. het volgende:
[..]
twee vlechten. kun je goed vastpakken.
Nee, kort haar maakt je ouder.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:01 schreef AMangold het volgende:
[..]O, ik weet dat niet 1, 2, 3. Een goede kapper vaak wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom vraag ik ook altijd eerst of het me wel staat.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kroeg?quote:
En das nog beter ookquote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, in zo'n geval kun je de dame in kwestie altijd nog bij de keel grijpen. Om maar es een alternatief te noemen.
Wat ga je donderdag doen?quote:
Ik vind dat maar bij heel weinig vrouwen leuk staan.quote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik word vaak gepest dat ik een potje ben
Nou dan.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, in zo'n geval kun je de dame in kwestie altijd nog bij de keel grijpen. Om maar es een alternatief te noemen.
ik kwam ook een negatief tegen van mezelf met kort haarquote:Op zondag 27 april 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het kort gehad. Stond me opzich wel. Maar ik ben wel blij dat het nu weer lang is
quote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kwam ook een negatief tegen van mezelf met kort haar
zonder bril
MET wenkbrauwpiercing
tering....
Moeilijke gedoe ook altijd om niks. Improviseren.quote:
Dat kanquote:Op zondag 27 april 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat maar bij heel weinig vrouwen leuk staan.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeilijke gedoe ook altijd om niks. Improviseren.
Datquote:
Duhquote:Op zondag 27 april 2014 22:03 schreef yats het volgende:
Zucht, ik heb ook echt een mi nu van seks met haartrekken
Maar je kan het ook niet halflang hebben? Want halflang kan iedereen eigenlijk hebben.quote:
ja ik laat mij ook adviseren, maar heb al eens zo als die voorkant beetje achtig gehad (Geen foto's meer van) en zo opgeknipt heb ik ook al eens gehad bij een asymetrisch kapselquote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik weet dat niet 1, 2, 3. Een goede kapper vaak wel.Daarom vraag ik ook altijd eerst of het me wel staat.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kwam ook een negatief tegen van mezelf met kort haar
zonder bril
MET wenkbrauwpiercing
tering....
Dat is anders lekker frustrerend faxquote:
Ik gok dat je het wel kan hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 22:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja ik laat mij ook adviseren, maar heb al eens zo als die voorkant beetje achtig gehad (Geen foto's meer van) en zo opgeknipt heb ik ook al eens gehad bij een asymetrisch kapsel(ik verander vaak van kapsel, al raar dat ik nu al een jaar niets speciaals ermee gedaan heb
)
Dat is bijna altijd zo, bekijk maar eens foto's van beroemdheden met kort en lang haar.quote:
Amateur.quote:
Halle Berry kan kort wel waanzinnig goed hebben, vind ik.quote:Op zondag 27 april 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd zo, bekijk maar eens foto's van beroemdheden met kort en lang haar.
Ah kijk, dat zijn vaak wel goede manieren om iemand te moeten waarbij het verder gaat dan een paar dates.quote:
ja ben benieuwdquote:Op zondag 27 april 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ah kijk, dat zijn vaak wel goede manieren om iemand te moeten waarbij het verder gaat dan een paar dates.
Welke film?quote:
jep. lekkah lekkah was die vroeger.quote:Op zondag 27 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Halle Berry kan kort wel waanzinnig goed hebben, vind ik.
Zou met lang leuker zijnquote:Op zondag 27 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Okeeee.quote:Op zondag 27 april 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd zo, bekijk maar eens foto's van beroemdheden met kort en lang haar.
Mwah. Ik vind het bij haar niet per se mooier.quote:
Alsof je iets van die film gaat zienquote:Op zondag 27 april 2014 22:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
filmkalender staat nog niet online, moeten er nog een uitzoeken
Zo kort heb ik het ook, ongeveer.quote:Op zondag 27 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach als hij leuk genoeg maakt de film ook niet, zelfs al is het een rukfilmquote:Op zondag 27 april 2014 22:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
filmkalender staat nog niet online, moeten er nog een uitzoeken
Het ging om er ouder uitzien met kort haar. Zij is zo mooi dat kaal ook nog wel zou staan.quote:Op zondag 27 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
ligt er ook aan watvoor kapselquote:Op zondag 27 april 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat maar bij heel weinig vrouwen leuk staan.
Ik had halflang, toen kort.quote:Op zondag 27 april 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kan het ook niet halflang hebben? Want halflang kan iedereen eigenlijk hebben.
Maar het maakt haar dus niet ouder.quote:Op zondag 27 april 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het ging om er ouder uitzien met kort haar. Zij is zo mooi dat kaal ook nog wel zou staan.
We zien welquote:Op zondag 27 april 2014 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als hij leuk genoeg maakt de film ook niet, zelfs al is het een rukfilm
quote:Op zondag 27 april 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het bij haar niet per se mooier.
Veel plezier in ieder geval! Zelf heb ik het even opgegeven om te daten, of ik moet puur toevallig ergens tegenaan lopen.quote:
Ik heb het zelf ook halflang. Eigenlijk best prettig. M'n haar is heel dik en wordt dus ook heel zwaar als het lang wordt. Dan gaat het heel erg naar beneden hangen.quote:
Hehequote:Op zondag 27 april 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval! Zelf heb ik het even opgegeven om te daten, of ik moet puur toevallig ergens tegenaan lopen.
Doet niet.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval! Zelf heb ik het even opgegeven om te daten, of ik moet puur toevallig ergens tegenaan lopen.
Ik heb super stijl, zwaar haar. Hoe langer ik het laat Hoe meer het naar beneden gaat hangen Hoe minder model. Daarom pittig kort, laagjes en voila beetje volumequote:Op zondag 27 april 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook halflang. Eigenlijk best prettig. M'n haar is heel dik en wordt dus ook heel zwaar als het lang wordt. Dan gaat het heel erg naar beneden hangen.
Maakt je truttig, nofi.quote:Op zondag 27 april 2014 22:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb super stijl, zwaar haar. Hoe langer ik het laat Hoe meer het naar beneden gaat hangen Hoe minder model. Daarom pittig kort, laagjes en voila beetje volume
hij kwam ermee om samen naar de bios te gaanquote:Op zondag 27 april 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk fas?quote:
Dat hoeft toch ook niet? Als hij het zelf voorstelt alleen maar beter toch?quote:Op zondag 27 april 2014 22:14 schreef AMangold het volgende:
[..]
hij kwam ermee om samen naar de bios te gaanzeg ik geen nee
maar zit momenteel zelf ook niet achter de boys aan ofzo
Diaquote:Op zondag 27 april 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Je pakt de dia, plakt hem op je computer scherm en je maakt vervolgens een foto ervan met je telefoon.. HOPPAA zo doen we dat
inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk fas?
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Als hij het zelf voorstelt alleen maar beter toch?
quote:Op zondag 27 april 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Je pakt de dia, plakt hem op je computer scherm en je maakt vervolgens een foto ervan met je telefoon.. HOPPAA zo doen we dat
Ah, de sluwe vosquote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
inderdaad
en hij komt wel netjes over.. tenminste niet een die gelijk bij mij thuis wilt afspreken ofzo
Ja, ik heb Fax ook op fb.quote:
Dat komt in de bios wel, zijn huisquote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
inderdaad
en hij komt wel netjes over.. tenminste niet een die gelijk bij mij thuis wilt afspreken ofzo
Dat doe ik eigenlijk nooit bij een eerste date, of het voorstel moet van haar zelf komenquote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
inderdaad
Je lijkt wel ergens in de dertig.quote:
Mij kwetsenquote:Op zondag 27 april 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was een grapje![]()
Nofi is dat je het niet zegt om iemand te kwetsen oid
Dat vind je niet erg?quote:
Hier zit ook niet echt model in. En je voorhoofd lijkt veel te groot.quote:
Dat hoeft niet. Half lang in laagjes bijvoorbeeld.quote:
Zoals de Feer.quote:Op zondag 27 april 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Half lang in laagjes bijvoorbeeld.
Lastig, zonder je naam te weten.quote:
Dit hangt niet naar Beneden. Deze foto is trouwens oud. Nu heb ik het a symmetrisch en een kuifquote:Op zondag 27 april 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier zit ook niet echt model in. En je voorhoofd lijkt veel te groot.
Een kuif?quote:Op zondag 27 april 2014 22:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dit hangt niet naar Beneden. Deze foto is trouwens oud. Nu heb ik het a symmetrisch en een kuif
Oeh!quote:
Groot gelijk. Mijn Facebook is niet zo je van het.quote:
Ik dacht hetzelfde.quote:
Uhuquote:
Wat een haarmishandeling.quote:
hahaquote:
haha, mijne is dichterbij xDquote:
je wilt niet weten hoeveel dat wel willen.. ik sla het ook standaard af orquote:Op zondag 27 april 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit bij een eerste date, of het voorstel moet van haar zelf komen
quote:Op zondag 27 april 2014 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vunzig mannetje waar denk jij aan?
Nog beterquote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha
[..]
haha, mijne is dichterbij xD
[..]
je wilt niet weten hoeveel dat wel willen.. ik sla het ook standaard af or
quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja je bent nogal stil... een ander zeker persoon ook....![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezien je beschuldiging niet aan hele andere dingen dan jij.quote:
Zou best kunnen.quote:
[..]Zo hè. Niet zo'n beetje Scoliose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]zeg uhm .. pestkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het willen is het probleem niet. Ik zeg er ook geen nee tegen, maar ik vind het zelf 'not done' om er vooraf vanuit te gaan en het zelf voor te stellen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef AMangold het volgende:
je wilt niet weten hoeveel dat wel willen.. ik sla het ook standaard af or
[..]HOU EENS OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien je beschuldiging niet aan hele andere dingen dan jij.
Dat je dat met droge ogen kan beweren, zegt vooral iets over hoe goed je kan liegen.quote:
Sterktequote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Morgenochtend om 8 uur het moment.Ben fucking nerveus.
Trusten iedereen.
Wat ga je morgen doen?quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
Trusten iedereen.
Dank je.quote:
Sterkte, chick.quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
Trusten iedereen.
Spiraaltje wordt gezet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ga je morgen doen?![]()
Succes in ieder geval!!Slaap lekker!!
Dank je.quote:
Jij neemt ook al alles zo serieus hier he?quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dat met droge ogen kan beweren, zegt vooral iets over hoe goed je kan liegen.
Thanks.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.Ik zal aan je denken als ik met mijn benen wijd lig.
Godverquote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
dat is het minst erge denk ikquote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hield toch wel van eendenbekken?quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Duurde bij mij ook even voordat ik belde voor de afspraak.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
adviseren ze mij ook, maar durf niet
Het geeft me kracht.quote:
Gewoon doenquote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
adviseren ze mij ook, maar durf niet
Als ik dat zou doen dan had ik het nooit ruim 10 jaar op FOK volgehouden. De enige manier om te overleven is om niks en niemand figuurlijk serieus te nemen, hooguit letterlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Jij neemt ook al alles zo serieus hier he?
Laatste keer was niet echt spannend of zo.quote:
had het er laatst met iemand over, ze zegt zo ag voorbereiding voor je bevalling later.. uhm no way dat ik die neem zo een ding.. (zij heeft al kids en heeft ook spiraaltje nu)quote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Duurde bij mij ook even voordat ik belde voor de afspraak.
[..]
Het geeft me kracht.
Je schijnt een soort wee te krijgen tijdens het plaatsen. En het gaat veel makkelijker als je al kinderen hebt. Maar die heb ik niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
had het er laatst met iemand over, ze zegt zo ag voorbereiding voor je bevalling later.. uhm no way dat ik die neem zo een ding.. (zij heeft al kids en heeft ook spiraaltje nu)
RAWRquote:Op zondag 27 april 2014 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen dan had ik het nooit ruim 10 jaar op FOK volgehouden. De enige manier om te overleven is om niks en niemand figuurlijk serieus te nemen, hooguit letterlijk.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
Hoe gaat dat met zo'n eendenei eigenlijk? Wordt die er droog ingeragd?
GAARNE!quote:
Jaquote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
Hoe gaat dat met zo'n eendenei eigenlijk? Wordt die er droog ingeragd?
Uitgelubberde slet gespot.quote:
GODVER AIRquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
GODVER AIRWat heb ík nou weer gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
echtwaar, je voelt iets kouds maar that's it.. :Squote:
ik ben er niet verder op in gegaan, ik blijf wel braaf mijn pilletje slikkenquote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je schijnt een soort wee te krijgen tijdens het plaatsen. En het gaat veel makkelijker als je al kinderen hebt. Maar die heb ik niet.
'Ziet er prima uit hoor. Ziet er prima uit hoor. 'quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Ziet er prima uit hoor. Ziet er prima uit hoor. '
'Waarom zegt u dat 2 keer dokter?'
'Ow dat was de echo'
quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Ziet er prima uit hoor. Ziet er prima uit hoor. '
'Waarom zegt u dat 2 keer dokter?'
'Ow dat was de echo'
Lekker gefapt?quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi
Was even douchen en de was ophangen
beetje vergelijkbaar met 2 lepels die met de hollekant tegen elkaar zitten, schuift de dokter langzaam naar binnen en dan zet hij/zij de lepels pas open van elkaar om naar binnen te kijken.. zoals ik al aangaf, ik voel er echt niets van.. het is metaal, heel glad dus, glijd zo naar binnenquote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
Hoe gaat dat met zo'n eendenbek eigenlijk? Wordt die er droog ingeragd?
Mijn eerste inwendige onderzoek was toen ik nog maagd was, dus uhm nee.. je moet je gewoon voldoende ontspannen.. (was toen wel nonstop ongesteld bedenkt ik mij net dus dat zal vast wel geholpen hebben haha)quote:
Ja dat glijdt wat makkelijker hahaquote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mijn eerste inwendige onderzoek was toen ik nog maagd was, dus uhm nee.. je moet je gewoon voldoende ontspannen.. (was toen wel nonstop ongesteld bedenkt ik mij net dus dat zal vast wel geholpen hebben haha)
Was 2 maanden ongesteld, dusja ging ze kijken of er niets kapot wasquote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat glijdt wat makkelijker haha
Gewoon zoals je altijd doetquote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor, hoe hou ik die 30 cm vast dan?
Irritatie gespot.quote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat glijdt wat makkelijker haha
Echt volop? of af en aan bloeden?quote:Op zondag 27 april 2014 22:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
Was 2 maanden ongesteld, dusja ging ze kijken of er niets kapot was
Ohja dat heet pijpen schatjequote:
2 Handjes gebruikenquote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor, hoe hou ik die 30 cm vast dan?
Niks mis mee.quote:Op zondag 27 april 2014 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt volop? of af en aan bloeden?
Damn
[..]
Ohja dat heet pijpen schatje
gewoon volop, alsof het dag één is.. (die is bij mij altijd het hevigst tenminste) na dat onderzoek, ja over 2 weken is het over..quote:Op zondag 27 april 2014 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt volop? of af en aan bloeden?
Damn
[..]
Ohja dat heet pijpen schatje
Stel je die vragen niet gewoon aan de arts?quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef AMangold het volgende:
[..]
gewoon volop, alsof het dag één is.. (die is bij mij altijd het hevigst tenminste) na dat onderzoek, ja over 2 weken is het over..
uh hoe weet je dat in godsnaamen wtf why?
Bizar welquote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef AMangold het volgende:
[..]
gewoon volop, alsof het dag één is.. (die is bij mij altijd het hevigst tenminste) na dat onderzoek, ja over 2 weken is het over..
uh hoe weet je dat in godsnaamen wtf why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |