Er is voldoende te haten op Ajax.quote:Op zondag 27 april 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
He, niet haten. Ik zeg toch ook niets over Ajax
Feer please. Zeg dat sowieso maar niet als je eenmaal in Arnhem woont.quote:Haten op Vitesse is altijd terecht.
De eigenaar is niet de club he? Dat zijn de supporters. Verder genoeg historie (sinds 1892)quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is voldoende te haten op Ajax.
Maar Vitesse is een vieze club, qua eigenaren, roddels, geld en bizarre bestuursleden en eigenaren.
gezeik binnen een club is nooit goed. ajax is de enige die ik zo even kan bedenken die ondanks dat toch kampioen werd.quote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
De eigenaar is niet de club he? Dat zijn de supporters. Verder genoeg historie (sinds 1892)
Ik zeg wat ik wil.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Feer please. Zeg dat sowieso maar niet als je eenmaal in Arnhem woont.
En ik denk dat dat te danken is aan 1 man in het bijzonder.quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef perro. het volgende:
[..]
gezeik binnen een club is nooit goed. ajax is de enige die ik zo even kan bedenken die ondanks dat toch kampioen werd.
Dat sowieso. Maar 'gezeik' zijn we wel gewend als een van de minst geliefde clubs. Hollywood aan de Rijn he?quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef perro. het volgende:
[..]
gezeik binnen een club is nooit goed. ajax is de enige die ik zo even kan bedenken die ondanks dat toch kampioen werd.
Zeker, maar ik raad je wel aan mocht je in het Broek, Klarendal of Malburgen te gaan wonen dat niet hardop te zeggen. Dat vinden ze daar niet zo leuk. Gewoon een gemeend aardig adviesquote:
Wazzup?quote:
Het is ook niet iets om door de straten te roepen, nee.quote:Op zondag 27 april 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar 'gezeik' zijn we wel gewend als een van de minst geliefde clubs. Hollywood aan de Rijn he?
[..]
Zeker, maar ik raad je wel aan mocht je in het Broek, Klarendal of Malburgen te gaan wonen dat niet hardop te zeggen. Dat vinden ze daar niet zo leuk. Gewoon een gemeend aardig advies
Het is vooral sneu dat zoiets zeggen vaak tot geweld leidt.quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet iets om door de straten te roepen, nee.Maar dat vind ik sowieso al kansloos.
Dat al helemaal.quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is vooral sneu dat zoiets zeggen vaak tot geweld leidt.
Ik zie jou er eigenlijk wel voor aan om heel subtiel iets rood groen zwarts bij je te hebben om toch een statement te maken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet iets om door de straten te roepen, nee.Maar dat vind ik sowieso al kansloos.
Ik heb een sjaal.quote:Op zondag 27 april 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie jou er eigenlijk wel voor aan om heel subtiel iets rood groen zwarts bij je te hebben om toch een statement te maken.
Hoezo jouw OP?quote:
Hm, daar zou ik toch mee uitkijken. Ik heb ook een geel-zwarte sjaal zonder clubopdruk maar die doe ik toch niet meer om als ik per ongeluk weer eens aan jouw kant van de Waal verdwaal. Nare ervaringen mee (idioten die me voor een trein wilden gooien op Nijmegen CS).quote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een sjaal.Gewoon zeggen dat ik het koud heb.
Een Ajax shirt aandoen is gewoon ook provocatiequote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
Laatst toch ook een vader met kind afgetuigd vanwege shirt.
Ja, je hebt er klootzakken bij. Zo ook een collega van m'n vader. Helemaal onder tattoo's van NEC en flippen als zijn vrouw of kinderen geel/zwart droegen. Ook al was het normale kleding.quote:Op zondag 27 april 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, daar zou ik toch mee uitkijken. Ik heb ook een geel-zwarte sjaal zonder clubopdruk maar die doe ik toch niet meer om als ik per ongeluk weer eens aan jouw kant van de Waal verdwaal. Nare ervaringen mee (idioten die me voor een trein wilden gooien op Nijmegen CS).
Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, daar zou ik toch mee uitkijken. Ik heb ook een geel-zwarte sjaal zonder clubopdruk maar die doe ik toch niet meer om als ik per ongeluk weer eens aan jouw kant van de Waal verdwaal. Nare ervaringen mee (idioten die me voor een trein wilden gooien op Nijmegen CS).
quote:Op zondag 27 april 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Achterlijke figuren. Ik ben vrij fanatiek, maar wat is het nut om iemand die toevallig een andere club support omdat hij in een andere stad geboren is fysiek of verbaal te mishandelen?quote:Op zondag 27 april 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, je hebt er klootzakken bij. Zo ook een collega van m'n vader. Helemaal onder tattoo's van NEC en flippen als zijn vrouw of kinderen geel/zwart droegen. Ook al was het normale kleding.
Ja, serieus. Vier gasten probeerden dat nadat ze 'iets geel zwarts' zagen. Er lopen echt wat idioten rond op de wereld.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Achterlijke figuren. Ik ben vrij fanatiek, maar wat is het nut om iemand die toevallig een andere club support omdat hij in een andere stad geboren is fysiek of verbaal te mishandelen?
[..]
Ja, serieus. Vier gasten probeerden dat nadat ze 'iets geel zwarts' zagen. Er lopen echt wat idioten rond op de wereld.
treurig wel dat soort figuren.quote:Op zondag 27 april 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Als er 150 jaar terug geen voetbal uitgevonden was hadden dit soort idioten wel een ander excuus gezocht om zich zo te gedragen. Dat is het erge. Misschien heeft Darwin nog een mooie theorie om dit soort figuren door de evolutie te laten verdwijnen?quote:Op zondag 27 april 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kotswaardig zulke personen. Ik snap niet dat zoiets als voetbal voor zoveel agressie kan zorgen.Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Of je nou gelooft in voetbal, de islam of God. Het brengt allemaal met zich mee dat je je niet vredelievend opstelt naar andersdenkenden.quote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ach in het Midden-Oosten zijn het mannen met baardendat soort agressie heb je dus overal
Wat zullen ze het zwaar hebben als ze dat bij elk geel/zwart ding hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, serieus. Vier gasten probeerden dat nadat ze 'iets geel zwarts' zagen. Er lopen echt wat idioten rond op de wereld.
Het is ook niet het voetbal dat daar voor zorgt.quote:Op zondag 27 april 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kotswaardig zulke personen. Ik snap niet dat zoiets als voetbal voor zoveel agressie kan zorgen.Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
"nature will find its way."quote:Op zondag 27 april 2014 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou gelooft in voetbal, de islam of God. Het brengt allemaal met zich mee dat je je niet vredelievend opstelt naar andersdenkenden.
Dat niet eens denk ik, sommige figuren zijn gewoon verrot.quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook niet het voetbal dat daar voor zorgt.
Dat is alleen een excuus om te gebruiken.
Was het geen voetbal dan hadden ze wel iets anders gevonden.
Het is puur de afgunst tussen 2 steden.
Ja, maar kom op ... Afgunst tussen steden?quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook niet het voetbal dat daar voor zorgt.
Dat is alleen een excuus om te gebruiken.
Was het geen voetbal dan hadden ze wel iets anders gevonden.
Het is puur de afgunst tussen 2 steden.
Ik ben blij voor hen dat de NS voor geel-blauw gekozen heeft en niet voor geel-zwartquote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat zullen ze het zwaar hebben als ze dat bij elk geel/zwart ding hebben
"Kom nie aan me cluppie!"quote:
En toch denk ik dat je het op alle niveau's hebt.quote:Op zondag 27 april 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar kom op ... Afgunst tussen steden?Ik maak wel eens grapjes over Arnhem, maar eigenlijk vind ik de stad best wel tof. Of ik nou in Nijmegen ben geboren of niet.
What is love?quote:
Don't hurt me.quote:
En het slaat helemaal nergens opquote:Op zondag 27 april 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat je het op alle niveau's hebt.
Arnhem-nijmegen
Amsterdam- Rotterdam
Nederland-Duitsland
En sommigen slaan daar dan in door
jij wel.quote:Op zondag 27 april 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Niet haten op Dordt anders sla ik je helemaal verrot
We zijn van nature dan ook een erg agressieve diersoortquote:Op zondag 27 april 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
En het slaat helemaal nergens op![]()
Omdat ze er toevallig geboren zijn hun hele identiteit eraan verbinden
Ik zie het voor me.quote:
quote:
Slechts een kwestie van tijd tot iemand op die rode knop drukt en we naar de tering gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn van nature dan ook een erg agressieve diersoort
Dat is van nature bij iedereen anders.quote:Op zondag 27 april 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zijn van nature dan ook een erg agressieve diersoort
Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd.quote:
Praktisch allemaal.quote:Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd.
Maar ik denk dat bijna elk mens als het er op aan komt een egoistische agressieve hond is.
Kom vechten danquote:
Egoistisch sowieso. Dat is alles wat leeft.quote:Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat bijna elk mens als het er op aan komt een egoistische agressieve hond is.
Zelfs ik?quote:Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand Bogie een rotschop geeft, jij wel in de hulk verandert.quote:
Ik weet t niet. Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens n dat alles met een reden gebeurd.quote:Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand Bogie een rotschop geeft, jij wel in de hulk verandert.
oneens.quote:Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
FERA SMASH!quote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, that's it, ik ga je m'n bestand over d/t's sturen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens n dat alles met een reden gebeurd.
Ik kan niet tegen mensen die dieren mishandelen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke mongool schopt er dan ook een lieve hond.quote:
Nul tolerantie inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die dieren mishandelen.
Mensen met down syndroom over het algemeen niet, die zullen juist die hond proberen te knuffelenquote:Op zondag 27 april 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke mongool schopt er dan ook een lieve hond.
Met reden niet. Maar als mensen het afgedaan hebben hier is het ook echt klaar.quote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens n dat alles met een reden gebeurd.
Awww, dat lijkt me wel een schattig gezicht.quote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen met down syndroom over het algemeen niet, die zullen juist die hond proberen te knuffelen
Zelfs niet als een dier je partner, kind of je eigen hond flink aan het bijten is?quote:Op zondag 27 april 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet tegen mensen die dieren mishandelen.
Die vindt zulke aandacht wel leukquote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, dat lijkt me wel een schattig gezicht.En Bogie die helemaal vrolijk kwispelt.
Mishandelen is iets anders dan jezelf verdedigen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet als een dier je partner, kind of je eigen hond flink aan het bijten is?
Zit er bij jou in de buurt geen huis waar dat soort mensen onder begeleiding wonen? Dan kun je dat best eens doen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, dat lijkt me wel een schattig gezicht.En Bogie die helemaal vrolijk kwispelt.
Ik ben dan zo'n kneus die mensen meerdere kansen blijft geven, wat ze me ook aan gedaan hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met reden niet. Maar als mensen het afgedaan hebben hier is het ook echt klaar.
Is dat mishandelen?quote:Op zondag 27 april 2014 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet als een dier je partner, kind of je eigen hond flink aan het bijten is?
Ik denk dat Bogie te lomp en te druk is. Misschien als hij wat ouder is.quote:Op zondag 27 april 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Zit er bij jou in de buurt geen huis waar dat soort mensen onder begeleiding wonen? Dan kun je dat best eens doen.
[..]
Ik ben dan zo'n kneus die mensen meerdere kansen blijft geven, wat ze me ook aan gedaan hebben.
Oh hier ook wel hoor maar ik heb toch wel 'geleerd' dat minder te doen omdat er gewoon teveel misbruik van gemaakt wordt.quote:Op zondag 27 april 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben dan zo'n kneus die mensen meerdere kansen blijft geven, wat ze me ook aan gedaan hebben.
Die mensen niet geblokkeerd hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die "Oh god het is bijna maandag" en "was het maar weekend" plaatjes posten
Daar kun je een hele semantische discussie over voeren, maar onder aan de streep blijft het wel het bewust pijn doen van een dier. Dat daar een bepaalde vorm van legitimatie voor is, maakt het minder erg?quote:
Maandag betekend ook weer bijna weekendquote:Op zondag 27 april 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die "Oh god het is bijna maandag" en "was het maar weekend" plaatjes posten
Die mensen überhaupt ooit geaccepteerd hebben op Facebook.quote:
betekent*quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maandag betekend ook weer bijna weekend
Zou dat niet onder noodweer vallen dan?quote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je een hele semantische discussie over voeren, maar onder aan de streep blijft het wel het bewust pijn doen van een dier. Dat daar een bepaalde vorm van legitimatie voor is, maakt het minder erg?
Die moeten om enigszins te compenseren dan wel heel briljant zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Helaas hebben ze ook statussen die wel interessant zijn
Je gaat er een beetje raar in, vind ik.quote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je een hele semantische discussie over voeren, maar onder aan de streep blijft het wel het bewust pijn doen van een dier. Dat daar een bepaalde vorm van legitimatie voor is, maakt het minder erg?
/carequote:
Soms weet je het niet van te voren...quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die mensen überhaupt ooit geaccepteerd hebben op Facebook.
Jammer dan *block*quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas hebben ze ook statussen die wel interessant zijn
Geen idee, stel voor dat jouw hond es een keer raak hapt naar een hand van een kleuter die enkel wil aaien en de betreffende ouder geeft jouw hond een rotschop. Is het dan noodweer of mishandeling?quote:
Noodweer-exces wrs, ja.quote:
Wees specifieker.quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, stel voor dat jouw hond es een keer raak hapt naar een hand van een kleuter die enkel wil aaien en de betreffende ouder geeft jouw hond een rotschop. Is het dan noodweer of mishandeling?
Oké, even m'n badjas aan doen.quote:
Dat heb ik dus (nog) niet.quote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh hier ook wel hoor maar ik heb toch wel 'geleerd' dat minder te doen omdat er gewoon teveel misbruik van gemaakt wordt.
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 27 april 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je gaat er een beetje raar in, vind ik.
Dierenmishandeling is gedefinieerd als alle niet noodzakelijke handelingen en alle verwijtbare nalatigheden van mensen, waardoor dieren pijn aangedaan, letsel toegebracht, of ernstig in hun welzijn benadeeld worden. Om dan maar dat gelijk het raam uit te gooien omdat je anders geen punt hebt?
Waar precies?quote:
Kijk, als een kleuter een hond aait en die hond hapt, snap ik best dat een ouder zo'n hond aan de kant trapt op dat moment, als uit een soort reflex. Maar stel de hond hapt, dat kind trekt op tijd z'n hand weg, gaat achter papa staan en papa stapt daarna woedend naar voren en geeft dan alsnog mijn hond een trap, vind ik het een ander verhaal.quote:
Dan spoor je ook niet als je dat doet.quote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk, als een kleuter een hond aait en die hond hapt, snap ik best dat een ouder zo'n hond aan de kant trapt op dat moment, als uit een soort reflex. Maar stel de hond hapt, dat kind trekt op tijd z'n hand weg, gaat achter papa staan en papa stapt daarna woedend naar voren en geeft dan alsnog mijn hond een trap, vind ik het een ander verhaal.
Ik doelde op de variant: Hond heeft al gebeten, geen directe dreiging meer voor het kind maar ouder trapt nog wel.quote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
Kijk, als een kleuter een hond aait en die hond hapt, snap ik best dat een ouder zo'n hond aan de kant trapt op dat moment, als uit een soort reflex. Maar stel de hond hapt, dat kind trekt op tijd z'n hand weg, gaat achter papa staan en papa stapt daarna woedend naar voren en geeft dan alsnog mijn hond een trap, vind ik het een ander verhaal.
Dan vind ik het mishandeling.quote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde op de variant: Hond heeft al gebeten, geen directe dreiging meer voor het kind maar ouder trapt nog wel.
Helder.quote:
Arme faxiequote:
Ben je een jong wichtje?quote:
quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
18
Maar vind dit niet bij een vrouw passen.
Waarom niet?quote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
18
Geniet er nog maar van, over een paar jaar is dat wel over.quote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
18
Ze is bezet. Pootjes thuis.quote:Op zondag 27 april 2014 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, zij geil, ik geil. Ik zie wel opties hoor
Jij ziet overal opties.quote:Op zondag 27 april 2014 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke opties zie je dan nog voor je, behalve het onoverkomelijke, gezien je meervoudsvorm?quote:Op zondag 27 april 2014 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles kan kapotquote:
Kom je zaterdag ook?quote:Op zondag 27 april 2014 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke opties zie je dan nog voor je, behalve het onoverkomelijke, gezien je meervoudsvorm?
Een gat in de grond.quote:Op zondag 27 april 2014 20:54 schreef Watertornado het volgende:
Welke opties zie je dan nog voor je, behalve het onoverkomelijke, gezien je meervoudsvorm?
Zeefje2.0quote:Op zondag 27 april 2014 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is mijn autisme. Kan er niks aan doen. Sorry.
hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, jongedame.quote:Op zondag 27 april 2014 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is mijn autisme. Kan er niks aan doen. Sorry.
Join the groupquote:
Fax, waar blijft die uitnodiging voor heel fok?quote:
Heel Fok hoeft niet te komen hoorquote:Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Fax, waar blijft die uitnodiging voor heel fok?
Hoiquote:
Sexehhhquote:Op zondag 27 april 2014 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verjaardag van C_M, en ik vier de mijne dan ook gelijk daar
Ach, hou je alleen bij de sc hierquote:
Jij komt dan even langs wippen?quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:05 schreef perro. het volgende:
[..]
yats wil ook komen, begrijp die jongen dan.
Date een fokker? Of schaf zo'n rubberen lul aan?quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef xcachet het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat ik er tegen kan doen.
Anti Depressiva slikken.quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef xcachet het volgende:
Hoiquote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef xcachet het volgende:
Heb een vriend.quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Date een fokker? Of schaf zo'n rubberen lul aan?
in elk geval niet je voor wie je bent verontschuldigen, is nergens voor nodig.quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef xcachet het volgende:
Een organisme met de vaardigheden om gebruik te maken van fok-forum. En jij?quote:
Dat gaat mij wat te verquote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anti Depressiva slikken.Helpt geheid.
Je ergste nachtmerrie.quote:Op zondag 27 april 2014 21:10 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Een organisme met de vaardigheden om gebruik te maken van fok-forum. En jij?
Dat sluit niets uitquote:
Okequote:Op zondag 27 april 2014 21:09 schreef perro. het volgende:
[..]
in elk geval niet je voor wie je bent verontschuldigen, is nergens voor nodig.
Een echte man toch ook?quote:
We konden blijven slapen toch?quote:Op zondag 27 april 2014 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verjaardag van C_M, en ik vier de mijne dan ook gelijk daar
Ik blijf in ieder geval slapen.quote:
slik jij dat?quote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anti Depressiva slikken.Helpt geheid.
Dat kan hij nog paraat staan, alleen heeft ze er dan niets aan. Webcamseks dan maar.quote:Op zondag 27 april 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet als die zoveel kilometer verderop zit
Ik kwam er vandaag achter dat dat iemand is die ik heb gemeetquote:
Hoeft niet hoor, ik red me wel. Ik dacht dat het sowieso wel makkelijk was, mocht jij bijvoorbeeld eerder dan ik naar huis willen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik ook dan.
Aangezien ik jouw begeleiding ben.
Nu weet ik nog niks.quote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat dat iemand is die ik heb gemeet
Eerder naar huis willen?quote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik red me wel. Ik dacht dat het sowieso wel makkelijk was, mocht jij bijvoorbeeld eerder dan ik naar huis willen.
Oh ja diequote:
Dank. Nooit van gehoord en is mij ook nooit opgevallen, denk ik.quote:
Nee, al jaren niet meer.quote:
WOW.quote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerder naar huis willen?
Tsss, nooit meer naar huisss
Komt hier nietquote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank. Nooit van gehoord en is mij ook nooit opgevallen, denk ik.
Heeeeeel soms.quote:
postte hier tijd geleden weleens, al ken ik haar verder ook niet.quote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank. Nooit van gehoord en is mij ook nooit opgevallen, denk ik.
gevaarlijkquote:Op zondag 27 april 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy kan ongetwijfeld ook blijven slapen.
En anders komt hij even mee naar mijn huis.
Vind ik ook bestquote:Op zondag 27 april 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom je uit de kast kaneel?quote:Op zondag 27 april 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dibs op C_M's bed.quote:Op zondag 27 april 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jaquote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die motor nog gekocht trouwens?
1. Soms 2quote:Op zondag 27 april 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je Tjack nu per week?
Goed bezigquote:
Maar ik ben dik, dus ik neem veel plek in.quote:Op zondag 27 april 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pas daar best bij met mijn slanke gestalte
Niet CM hosselen he?quote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ben dik, dus ik neem veel plek in.
En je jat alle dekensquote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan maar gewoon stapelen hequote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lepelen.quote:
Inmiddels welquote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh wacht facebook![]()
Wacht hmm
nee
[..]
Date nummer weet ik veel?quote:Op zondag 27 april 2014 21:22 schreef yats het volgende:
Ergens vind ik het toch jammer dat ik zaterdag al iets heb staan.
fantastisch nu jij er bentquote:
Dat heb je goed onthouden.quote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef perro. het volgende:
[..]
was die niet aseksueel oid? staat me heel vaag iets van bij.
Psstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
PsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, dat herinner ik me ook.quote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef perro. het volgende:
[..]
was die niet aseksueel oid? staat me heel vaag iets van bij.
Leuk cadeau op een verjaardag van iemand die aseksueel is.quote:
geen of nauwelijks behoefte aan seks en/of intimiteitquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk cadeau op een verjaardag van iemand die aseksueel is.
Oh wauwquote:Op zondag 27 april 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geen of nauwelijks behoefte aan seks en/of intimiteit
Dat je geen seksuele aantrekkingskracht voelt en geen behoefte hebt aan seks, met wie dan ook.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forced entry?quote:
Nee, iemand heeft me overtuigd naar een voetbalwedstrijd te gaan waar ik nu eerlijk gezegd spijt van heb.quote:
Vele opties, maar alle hebben meer nadelen dan voordelen.quote:
Terecht want voetbalquote:Op zondag 27 april 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft me overtuigd naar een voetbalwedstrijd te gaan waar ik nu eerlijk gezegd spijt van heb.
Lola serieus nemenquote:Op zondag 27 april 2014 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Alles serieus nemen op FOK
Niet weten wat aseksueel is![]()
Denken dat Lola dat niet weet
Je hoeft je niet te schamen hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Alles serieus nemen op FOK
Niet weten wat aseksueel is![]()
Denken dat Lola dat niet weet
Heb jij C_M gedate?quote:
Die grap wilde ik ook makenquote:
Doe maar een optie met de minste nadelen dan.quote:Op zondag 27 april 2014 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vele opties, maar alle hebben meer nadelen dan voordelen.
Nou ja, het is vrouwelijk gezelschap dat me overtuigd heeft mee te gaanquote:
Ok, dat heb ik gemist. Soort van?quote:
Ja, het was heel leukquote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, het is vrouwelijk gezelschap dat me overtuigd heeft mee te gaan
[..]
Ok, dat heb ik gemist. Soort van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal jou eensquote:Schat ik wist het heusquote:![]()
![]()
Ga met mij datenquote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar een optie met de minste nadelen dan.
Jij hoopt op een pijpbeurt op de tribune?quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ok, dat heb ik gemist. Soort van?
quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
Faxie;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de ergstequote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zal jou eens
[..]
Schat ik wist het heus![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
[..]Die was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zal jou eens
[..]
Schat ik wist het heus![]()
![]()
Dan zou ik vreemd gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga met mij daten, je libido daalt tot het absolute nulpunt
En sindsdien is ze aseksueel?quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoopt op een pijpbeurt op de tribune?
[..]
[ afbeelding ]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in be4 GnD die van d'r stoel af drijft![]()
Ik leef met je mee faxquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in be4 GnD die van d'r stoel af drijft![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in be4 GnD die van d'r stoel af drijft
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Veel neuken.quote:
and the plot thickensquote:Op zondag 27 april 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]Daar zal mijn beste vriend vast niet zo blij mee zijn aangezien het zijn vriendin was die vroeg of ik mee ging.
quote:
[..]DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in be4 GnD die van d'r stoel af drijft![]()
Mijn zelfbeeld nadert het absolute nulpuntquote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zou ik vreemd gaan.
Snap niet waarom je zo over jezelf denkt.
Heb je daar al hulp voor inmiddels?quote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld nadert het absolute nulpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |