Hij is wel een van de toegankelijkere volgens mij ja. Redelijk bekend inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben verder niet heel erg bekend met piano componisten, Ludovico Einaudi is wel een heel toegankelijke componist verder dus vandaar dat ik zijn muziek ben gaan luisteren.
Jij houdt er wel erg van zie ik![]()
watquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was ook bij Myr en Twi toen. Je hebt met haar gerookt.
[..]
Ik zal mijn borst scheren.
Hij heeft er wel leren kennen toen we nog bij elkaar waren, maar hij kreeg iets met haar twee weken nadat het uit was. Misschien is hij wel vreemdgegaan, maar dat geloof ik niet zo. Zo laag denk ik nog niet over hem.quote:
Ah ok… evengoed nog wel een naaistreekquote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft er wel leren kennen toen we nog bij elkaar waren, maar hij kreeg iets met haar twee weken nadat het uit was. Misschien is hij wel vreemdgegaan, maar dat geloof ik niet zo. Zo laag denk ik nog niet over hem.
Niet fijn inderdaad. Maar ik was toch al klaar met hem. Ik heb het toen ook uitgemaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah ok… evengoed nog wel een naaistreek
was antwoord op een vraagquote:
wil ik jou wel?quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef perro. het volgende:
[..]
fijn zo. als je ook nog goed kunt pijpen wil ik je wel.
Slikken is toch meestal op het laatst?quote:
ervaring mee?quote:Op zondag 27 april 2014 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij deepthroaten kan dat ook eerder optreden...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |