O, zo'n ex heb ik ook gehad. Ik werd het huis uit gejaagd omdat hij graag met zijn nieuwe vriendin filmpjes wilde kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb eens een ex gehad die na 2 weken 'opeens' met een ander aan kwam zetten en die kon ik al schieten
En weet niet, als ik 1000% voor iemand ga verwacht ik dat gewoon terug. Vandaar misschien dat ik zo fel ertegen ben.
ik gok dat hij de sociale interactie niet zo goed begrijpt die er plaatsvindt tijdens flirten? aangezien hij kennelijk autistisch is?quote:
Ik moest even denken wat je nou bedoelde,quote:
Ik ben neit autistisch, maar ik gok dat ik dat gedeelte heb gemistquote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef perro. het volgende:
[..]
ik gok dat hij de sociale interactie niet zo goed begrijpt die er plaatsvindt tijdens flirten? aangezien hij kennelijk autistisch is?
dat kan ook. je bent niet de enige op fok hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben neit autistisch, maar ik gok dat ik dat gedeelte heb gemist
wie is CM en hoe graag wilt men haar in bikini zien?quote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat je nou bedoelde,
Trouwens, CM zei dat ze volgende meet in bikini zou komen als ik dat ook zou doen.
Doen of niet?
Had ik niet verwachtquote:Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
dat kan ook. je bent niet de enige op fok hoor.
Ik ben verder niet heel erg bekend met piano componisten, Ludovico Einaudi is wel een heel toegankelijke componist verder dus vandaar dat ik zijn muziek ben gaan luisteren.quote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij speelde toen ook in de Lotto Arena in Antwerpen dacht ik. Ik ben niet geweest helaas...
Kan 'm wel waarderen, hoewel ik meer fan ben van Max Richter, Johann Johannsson, Greg Haines, Nils Frahm, Olafur Arnalds, Steve Reich...
Toch maar eens kijken of er binnenkort ergens nog een leuk optreden is
Ik zou jou wel eens in bikini willen zien ja.quote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trouwens, CM zei dat ze volgende meet in bikini zou komen als ik dat ook zou doen.
Doen of niet?
Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
O, zo'n ex heb ik ook gehad. Ik werd het huis uit gejaagd omdat hij graag met zijn nieuwe vriendin filmpjes wilde kijken.
Fake it till you make it, bro.quote:
Ja. Maar ik had ook niet veel zin om nog bij hem in één huis te zijn, dus ik ben toen naar een vriendin gegaan.quote:Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Sowieso dan ben je een tijd met iemand samen en dan dat soort dingen flikkenx100
Ze was ook bij Myr en Twi toen. Je hebt met haar gerookt.quote:Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie is CM en hoe graag wilt men haar in bikini zien?
Ik zal mijn borst scheren.quote:Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens in bikini willen zien ja.
Had je hem er niet uit kunnen trappen?quote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar ik had ook niet veel zin om nog bij hem in één huis te zijn, dus ik ben toen naar een vriendin gegaan.
Oooohhhhhhhh okay. Ik zeg doenquote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was ook bij Myr en Twi toen. Je hebt met haar gerookt.
Nee, ik had geen zin in ruzie over wie er in huis moest blijven. Weg moesten we allebei toch wel, op een gegeven moment. Beiden konden we dat niet in ons eentje betalen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je hem er niet uit kunnen trappen?
Nee ok, maar hij gaat vreemd… gaat ie maar lekker bij haar tv kijken…quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik had geen zin in ruzie over wie er in huis moest blijven. Weg moesten we allebei toch wel, op een gegeven moment. Beiden konden we dat niet in ons eentje betalen.
Dat is zaterdag dan? Ik zeg doenquote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen of niet?
Hij ging niet vreemd.quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee ok, maar hij gaat vreemd… gaat ie maar lekker bij haar tv kijken…
Haha, vreemdgaan en dan degene van wie je vreemdgaat het huis uit trappen. Hoe pijnlijk is dat?quote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je hem er niet uit kunnen trappen?
Daar is ook wel wat voor te zeggen jaquote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar ik had ook niet veel zin om nog bij hem in één huis te zijn, dus ik ben toen naar een vriendin gegaan.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oooohhhhhhhh okay. Ik zeg doen
Hater. Mijn borst is keimannelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |