SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter wint Heracles op z'n Duitsquote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Heracles - Ajax zal wel gelijk blijven.. hebben allebei nog een puntje nodig.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koert geeft ook commentaar bij Heerenveen
quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liverpool - Chelsea loopt wel goed bij mij
We weten nu wel dat je Liverpool-Chelsea kijkt. Je bent een player.quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koert kan gewoon meerdere wedstrijden tegelijkertijd doen.
ik kan hem niet kijken. Kutziggo, betaal dus extra voor international voor jan lulquote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het zeg en ik heb hem net een minuut aanquote:Op zondag 27 april 2014 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je Liverpool-Chelsea kijkt. Je bent een player.
quote:
Daleyquote:
Niet echt. Reden dat we geen wereldkampioen zijn geworden is omdat robben niet door Ajax is opgeleid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg met je goeie wissels. Zoiets wil ik niet meer zien. Begrepen?quote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Stiggie het volgende:
Siggie en De Sa eruit. Bojan en Kishna dr in!
Liever zie ik dat gore nek de ere verlatenquote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Grunn nou gewoon ff 2x scoren, zijn we van dat kutRoda af
Die kans is vrij grootquote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef RvLaak het volgende:
Zul je zien dat de stream het wel goed doet met de reclame
Ja, fuck Rodaquote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
is er nu voetbal bij het schakelprogramma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Ze hadden eigenlijk in 2009 al moeten degraderen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 15:18 schreef Heeinz het volgende:
Zwolle - LiverpoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden al 450 keer moeten degraderen. Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 15:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ze hadden eigenlijk in 2009 al moeten degraderen.
Dit.quote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Depay is wel beter dan Suarez. En Hiljegod is een soort Gerrard.quote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee PSV, maar ik snap wel dat je in de war bent omdat het spel op elkaar lijkt.
twitter:nickyromero twitterde op zondag 27-04-2014 om 15:17:04Hopelijk wint @AFCAjax tegen Heracles vandaag, dan vanavond de huldiging draaien bij de Arena! reageer retweet
Wie?quote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:nickyromero twitterde op zondag 27-04-2014 om 15:17:04Hopelijk wint @AFCAjax tegen Heracles vandaag, dan vanavond de huldiging draaien bij de Arena! reageer retweet
quote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vind ik niet echt een boeiende DJ eigenlijk.quote:
Hij drinkt altijd als hij zijn liedjes schrijft:quote:
DJ's zijn nooit boeiend. Kutmuziek.quote:Op zondag 27 april 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een boeiende DJ eigenlijk.
Ik wist niet dat hij ook zijn eigen nummers had, dacht altijd dat hij alleen maar profiteerde van het succes van zijn vaderquote:Op zondag 27 april 2014 15:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij drinkt altijd als hij zijn liedjes schrijft:
André Hazes junior schrijft beter met een slokje op
quote:
Jij bent echt te dom om te poepen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Paul het volgende:
Jammer dat we niet degraderen een jaartje, leek me juist lagge.
quote:
Say whut?quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Paul het volgende:
Ja je hebt wel veel lagge als je een jaar doet voor een respawn in de eredivisiequote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Paul het volgende:
hah, gayquote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NOS Radio 1, langs de Lijnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Fietsen..quote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NOS Radio 1, langs de Lijnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik heb liever beeld.quote:Op zondag 27 april 2014 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV streampje, Radio 1 voor de rest, mooi man.
bedankt hansquote:
Daarom heb ik een PSV streampje.quote:
Vitesse mag ook wel verliezen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom heb ik een PSV streampje.
Ajax wordt toch wel kampioen () en degradatiewedstrijden boeien me niet zo heel veel. Zolang Roda maar optyft.
90 minuten zijn nog niet voorbij.quote:Op zondag 27 april 2014 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom heb ik een PSV streampje.
Ajax wordt toch wel kampioen () en degradatiewedstrijden boeien me niet zo heel veel. Zolang Roda maar optyft.
Ja, heel graagquote:
Klopt, maar er moet nog teveel gebeuren om Ajax geen kampioen te laten worden. Die gaan het helaas gewoon redden.quote:
Hoop doet levenquote:Op zondag 27 april 2014 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klopt, maar er moet nog teveel gebeuren om Ajax geen kampioen te laten worden. Die gaan het helaas gewoon redden.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoop doet levenSowieso, maar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:30 schreef Heeinz het volgende:
Joepie we mogen weer naar Ajax kijken
Flitsend voetbal
Mijn god, deze kende ik nog niet, wat een held!quote:
Zoiets kan ik je niet onthouden. Puur kwaliteit.quote:Op zondag 27 april 2014 15:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mijn god, deze kende ik nog niet, wat een held!
Bashen op downies...quote:Op zondag 27 april 2014 15:33 schreef Heeinz het volgende:
Denswil wat doe je
Waarom geef je geen penalty weg
En natuurlijk de immer uit positie staande Vermeer.quote:
vuistdiep.quote:Op zondag 27 april 2014 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De gifjes in het PSV topic zijn allemaal goals tegen Ajax, het zit echt diep![]()
![]()
Zolang het maar geen Vlaar-gejuich is.quote:Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vilhena scoort, overdreven juichen incoming.
Valt wel mee, elke provincieclub beleeft het hoogtepunt van het seizoen als ze van Ajax winnen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De gifjes in het PSV topic zijn allemaal goals tegen Ajax, het zit echt diep![]()
![]()
xdquote:
Leuk toch man, moet de KNVB verplicht een tweede schaal laten makenquote:
Tadic is zwart?quote:
Tja, als je tegen Zwolle al geen stand houdt.quote:Op zondag 27 april 2014 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die verdediging van PSV doet het vandaag best aardig
xdquote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, als je tegen Zwolle al geen stand houdt.
Hoe speelt Rekik trouwens?quote:Op zondag 27 april 2014 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die verdediging van PSV doet het vandaag best aardig
quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je lang geen Jupiler League gekeken.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef xzaz het volgende:
Ik kijk voor het eerst naar een wedstrijd van HER, maar dat dit in de ed zit is toch wel erg.
quote:
Kutjequote:
Idd, je zou je toch kapot schamen als je er 1 tegen krijgt van PEC... Laat staan (ik noem maar wat) 5quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet NEC nog wel effe scoren.quote:
Groningen moet gewoon nog eens scoren.quote:Op zondag 27 april 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut, zo heeft NEC niet genoeg aan een punt in Adam
quote:Op zondag 27 april 2014 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Groningen moet gewoon nog eens scoren.
Graag.quote:Op zondag 27 april 2014 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Groningen moet gewoon nog eens scoren.
Okquote:Op zondag 27 april 2014 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV en GAE doe eens nog een keer scoren.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Met dit niveau wordt Vitesse lachend kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |