SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter wint Heracles op z'n Duitsquote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Heracles - Ajax zal wel gelijk blijven.. hebben allebei nog een puntje nodig.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Koert geeft ook commentaar bij Heerenveen
quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liverpool - Chelsea loopt wel goed bij mij
We weten nu wel dat je Liverpool-Chelsea kijkt. Je bent een player.quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koert kan gewoon meerdere wedstrijden tegelijkertijd doen.
ik kan hem niet kijken. Kutziggo, betaal dus extra voor international voor jan lulquote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het zeg en ik heb hem net een minuut aanquote:Op zondag 27 april 2014 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je Liverpool-Chelsea kijkt. Je bent een player.
quote:
Daleyquote:
Niet echt. Reden dat we geen wereldkampioen zijn geworden is omdat robben niet door Ajax is opgeleid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg met je goeie wissels. Zoiets wil ik niet meer zien. Begrepen?quote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Stiggie het volgende:
Siggie en De Sa eruit. Bojan en Kishna dr in!
Liever zie ik dat gore nek de ere verlatenquote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Grunn nou gewoon ff 2x scoren, zijn we van dat kutRoda af
Die kans is vrij grootquote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef RvLaak het volgende:
Zul je zien dat de stream het wel goed doet met de reclame
Ja, fuck Rodaquote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
is er nu voetbal bij het schakelprogramma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Ze hadden eigenlijk in 2009 al moeten degraderen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 15:18 schreef Heeinz het volgende:
Zwolle - LiverpoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden al 450 keer moeten degraderen. Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 15:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ze hadden eigenlijk in 2009 al moeten degraderen.
Dit.quote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Depay is wel beter dan Suarez. En Hiljegod is een soort Gerrard.quote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee PSV, maar ik snap wel dat je in de war bent omdat het spel op elkaar lijkt.
twitter:nickyromero twitterde op zondag 27-04-2014 om 15:17:04Hopelijk wint @AFCAjax tegen Heracles vandaag, dan vanavond de huldiging draaien bij de Arena! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |