Hossel attempt #41717417: initiate.quote:
bron graag.quote:Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
25% van de mensen zou vreemdgaan volgens de meeste onderzoekjes die ik dan heb gelezen.
Tijdens zijn zakenreisje.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja, als je zwanger raakt, terwijl je niet met je partner neukt... Dan lijkt t me voor de man in kwestie tijd om op te stappen.
Dat getal is volgens mij echt achterlijk hoog ja. Een vriendin van mij vertelde laatst ook dat ze was vreemd gegaan in haar relatie van 4 jaar. Dus ik zei dat ik dat al gehoord had, jaren terug. Maar nee, dit was weer een andere.quote:Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het aantal mensen dat vreemdgaat, of ooit vreemd is gegaan, wordt wel ieder jaar hoger bijgesteld.
bullshitquote:Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Een dikke buik en een uitgelubberde kut van de bevalling ?
12 maanden Iraq, terugkomen met een zwangere vriendin.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja, als je zwanger raakt, terwijl je niet met je partner neukt... Dan lijkt t me voor de man in kwestie tijd om op te stappen.
ik kook etcquote:
Daarom een minnaar voor die periode.quote:
Eén keer die fout gemaakt. Ik zou het echt nooit meer doen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat getal is volgens mij echt achterlijk hoog ja. Een vriendin van mij vertelde laatst ook dat ze was vreemd gegaan in haar relatie van 4 jaar. Dus ik zei dat ik dat al gehoord had, jaren terug. Maar nee, dit was weer een andere.Haar vriend weet er gewoon van.
Open relatie?quote:Op zondag 27 april 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat getal is volgens mij echt achterlijk hoog ja. Een vriendin van mij vertelde laatst ook dat ze was vreemd gegaan in haar relatie van 4 jaar. Dus ik zei dat ik dat al gehoord had, jaren terug. Maar nee, dit was weer een andere.Haar vriend weet er gewoon van.
ik nooit. wel allen bij mij op 2 vrouwen na.quote:Op zondag 27 april 2014 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén keer die fout gemaakt. Ik zou het echt nooit meer doen.
Dan is het toch geen vreemdgaan?quote:
Ik snap het echt nooit dat mensen dat pikken. Of sowieso dat ze vreemdgaan. Hoe ongelofelijk sneu ben je dan?quote:Op zondag 27 april 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou me echt kapot maken, hoeveel ik ook van iemand houd, denk niet dat ik dat kan vergeven. En bij haar waren het ook geen "foutjes" maar gewoon jongens van internet waarmee ze in een hotel afsprak.quote:Op zondag 27 april 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap het echt nooit dat mensen dat pikken. Of sowieso dat ze vreemdgaan. Hoe ongelofelijk sneu ben je dan?
Ik kan me inleven in mensen die een dergelijke misstap begaan, maar het is ontzettend klote om iemand zoveel pijn te doen. Soms zit ik daar nog steeds mee. Genoeg motivatie om het nooit meer te doen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:43 schreef perro. het volgende:
[..]
ik nooit. wel allen bij mij op 2 vrouwen na.
Ik kan mij er dus echt niet in inleven…quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me inleven in mensen die een dergelijke misstap begaan, maar het is ontzettend klote om iemand zoveel pijn te doen. Soms zit ik daar nog steeds mee. Genoeg motivatie om het nooit meer te doen.
Dit is trouwens een hoax he?quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou me echt kapot maken, hoeveel ik ook van iemand houd, denk niet dat ik dat kan vergeven. En bij haar waren het ook geen "foutjes" maar gewoon jongens van internet waarmee ze in een hotel afsprak.
Als je het zelf gedaan hebt is inleven wat makkelijker ...quote:Op zondag 27 april 2014 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan mij er dus echt niet in inleven…
Sowieso, mensen die "alcohol" als excuus gebruiken….Ook zo'n cliché…..
Ach, de kans dat dit echt gebeurt is groot… dus niet zo'n grote hoax…quote:
Dat soort vrouwenquote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou me echt kapot maken, hoeveel ik ook van iemand houd, denk niet dat ik dat kan vergeven. En bij haar waren het ook geen "foutjes" maar gewoon jongens van internet waarmee ze in een hotel afsprak.
Dat heeft wel echt iets smerigs ...quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik niet. en ik merk helaas ook dat ik enigszins wantrouwender geworden ben als ik weer es contact heb met een vrouw.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me inleven in mensen die een dergelijke misstap begaan, maar het is ontzettend klote om iemand zoveel pijn te doen. Soms zit ik daar nog steeds mee. Genoeg motivatie om het nooit meer te doen.
Maar ik viel en ze landde bovenop mequote:Op zondag 27 april 2014 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan mij er dus echt niet in inleven…
Sowieso, mensen die "alcohol" als excuus gebruiken….Ook zo'n cliché…..
Ja, want we waren naakt omdat omdat…. omdat….. we wijn op elkaar gemorst… hadden…?quote:Op zondag 27 april 2014 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ik viel en ze landde bovenop me
en toen gleed ik zo hop pardoes naar binnen. het was ook zo glibberig allemaal.quote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want we waren naakt omdat omdat…. omdat….. we wijn op elkaar gemorst… hadden…?
Vreemdgangers zijn ook gewoon trieste mensen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:48 schreef perro. het volgende:
[..]
ik niet. en ik merk helaas ook dat ik enigszins wantrouwender geworden ben als ik weer es contact heb met een vrouw.
ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |