ja. want wat myraela zegt, ik heb het toch opgevoed dus ik zal zeker van dat kind houden alsof het mijn eigen kind zou zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet van jou blijkt te zijn? Eerste keer dat ik dat hoor van een man.
Uh?quote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer van de blaren op je handen alleen
quote:Op zondag 27 april 2014 15:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Whut, wat??? Ik wilde juist heeeeeel vaak.
Mctasty baconquote:Op zondag 27 april 2014 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik trek in een hamburger met bacon
Ook als je er achterkomt voordat het geboren is? Want ik snap dat je er na een aantal jaren wel van gaat houden en het als je eigen kind ziet.quote:Op zondag 27 april 2014 15:32 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. want wat myraela zegt, ik heb het toch opgevoed dus ik zal zeker van dat kind houden alsof het mijn eigen kind zou zijn.
maar ik vind iemand die zoiets kan doen ongeschikt. al heb ik niet de illusie dat ik zou winnen hoor.
Denk dat dat soort relaties toch nog wel kapot gaan. Kan me werkelijk niet voorstellen hoe iemand met zichzelf kan leven. Die twijfel moet je als vrouw toch ook altijd houden, dat barst toch een keer. Maar misschien ben ik gewoon te naief.quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef perro. het volgende:
[..]
eens.
maar ik zou me als man dan toch enorm genaaid voelen. not in a good way.
Zijn daar geen cijfers van? Vind het zo urban myth-achtig klinken.quote:Op zondag 27 april 2014 15:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. maar zo gaan er ook verhalen rond dat 1 op de ... kinderen een andere biologische vader hebben dan de partner van de vrouw.
het zou je maar overkomen.
nee dan zou ik haar verlaten.quote:Op zondag 27 april 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als je er achterkomt voordat het geboren is? Want ik snap dat je er na een aantal jaren wel van gaat houden en het als je eigen kind ziet.
Hoe wil je daar achter komen?quote:Op zondag 27 april 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als je er achterkomt voordat het geboren is? Want ik snap dat je er na een aantal jaren wel van gaat houden en het als je eigen kind ziet.
ik ook niet. maar onderschat sommige mensen niet, er zijn er genoeg die heel ver in dingen kunnen gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat dat soort relaties toch nog wel kapot gaan. Kan me werkelijk niet voorstellen hoe iemand met zichzelf kan leven. Die twijfel moet je als vrouw toch ook altijd houden, dat barst toch een keer. Maar misschien ben ik gewoon te naief.
Voordat het geboren is kan je maar beter zo hard mogelijk wegrennen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.quote:
Misschien bekent ze wel uit schuldgevoel? Weet ik veel.quote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe wil je daar achter komen?
Of noteer jij alle keren dat je seks hebt op de kalender?
Je kunt moeilijk ieder geregistreerd ouder-kind koppel gaan testen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn daar geen cijfers van? Vind het zo urban myth-achtig klinken.
Ja, dat zou ik zelf wel doen. Als ik een man was.quote:Op zondag 27 april 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voordat het geboren is kan je maar beter zo hard mogelijk wegrennen.
Badum-tssjjjquote:
Of onder, ik heb juist 1-3% gelezen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ieder geregistreerd ouder-kind koppel gaan testen.
Maar het schijnt minstens 1 op 10 te zijn, met veel schattingen daarboven.
Ik welquote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe wil je daar achter komen?
Of noteer jij alle keren dat je seks hebt op de kalender?
Ik denk dat t de meeste keren zo is dat de vrouw met beide mannen neukt en dat dus niemand weet wie de vader is. Tenzij de 'vader' onvruchtbaar is ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Misschien bekent ze wel uit schuldgevoel? Weet ik veel.
kan alleen dit vinden even snel:quote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn daar geen cijfers van? Vind het zo urban myth-achtig klinken.
quote:A 2006 survey found that 1.7 to 3.3 percent of fathers are unknowingly raising children who aren't their own. The study found that dads who opt to challenge the paternity of a child are far less likely to be the actual father than fathers who are confident enough not to challenge it. The percentage of fathers who are highly confident of their child's paternity are not the actual fathers 1.7 percent of the time.
Ik zal wel naïef zijn, maar dat kan ik me echt niet voorstellen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ieder geregistreerd ouder-kind koppel gaan testen.
Maar het schijnt minstens 1 op 10 te zijn, met veel schattingen daarboven.
1-3% lijkt me al veel...quote:Op zondag 27 april 2014 15:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of onder, ik heb juist 1-3% gelezen.
Belgisch onderzoek met stambomen en genetisch materiaal van voorouderen.
Soms kun je het wel weten hoor, ligt er maar net aan hoe vaak en wanneer je welke man geneukt hebt.quote:Op zondag 27 april 2014 15:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat t de meeste keren zo is dat de vrouw met beide mannen neukt en dat dus niemand weet wie de vader is. Tenzij de 'vader' onvruchtbaar is ofzo.
liefde sex etcquote:
Geen tweede mama?quote:
Een dikke buik en een uitgelubberde kut van de bevalling ?quote:
Faxie.quote:
Ik zie dat dawg net andere cijfers te voorschijn tovert.quote:Op zondag 27 april 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal wel naïef zijn, maar dat kan ik me echt niet voorstellen.
25% van de mensen zou vreemdgaan volgens de meeste onderzoekjes die ik dan heb gelezen.quote:
ja, dat cijfer vond ik ook.quote:Op zondag 27 april 2014 15:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
tsssquote:Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo oppervlakkig
quote:Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Een dikke buik en een uitgelubberde kut van de bevalling ?
Een nieuwe dame in het topic??quote:Op zondag 27 april 2014 15:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Een dikke buik en een uitgelubberde kut van de bevalling ?
quote:
Nee he?quote:Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo oppervlakkig
Sja, als je zwanger raakt, terwijl je niet met je partner neukt... Dan lijkt t me voor de man in kwestie tijd om op te stappen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms kun je het wel weten hoor, ligt er maar net aan hoe vaak en wanneer je welke man geneukt hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |