Nee, ze kreeg dat kind de vorige keer toen ze een knipperlicht relatie hadden, daarna zijn ze volgens mij wel goed samen geweest. Misschien ging het nu weer bijna fout, dus dacht ze nogmaals haar relatie te redden.quote:
Je kan gewoon seks hebben hoorquote:Op zondag 27 april 2014 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik las laatst dat veel mannen vreemdgaan als de vrouw voor het eerst zwanger is. Logisch natuurlijk gezien je er dan een paar maanden niet op mag.
Want jong zijn en opgroeien en genieten van je jeugd is tijdsverspilling natuurlijk, broeden zul je!quote:Op zondag 27 april 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik zag gisteren iemand op facebook die voor de tweede keer zwanger is. Der eerste kind kreeg ze op der 16de, nu is ze 20. Ik snap dat niet, zo jong, twee kinderen.
Dit is mijn BBQquote:Op zondag 27 april 2014 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen tuin zou hebben zou ik zoiets best halen.BBQ'en is tof. Maar ik ben blij dat ik genoeg ruimte heb voor mijn epische BBQ.
Ohgodquote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg dat kind de vorige keer toen ze een knipperlicht relatie hadden, daarna zijn ze volgens mij wel goed samen geweest. Misschien ging het nu weer bijna fout, dus dacht ze nogmaals haar relatie te redden.
Top!!!! Gaan we regelenquote:
Reinste onzin ditquote:Op zondag 27 april 2014 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik las laatst dat veel mannen vreemdgaan als de vrouw voor het eerst zwanger is. Logisch natuurlijk gezien je er dan een paar maanden niet op mag.
Sorry mang, geen monies.quote:
Dat is wel supertof als het af is.quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is mijn BBQ
die spullen moeten dan uit de kuil, tafel in het midden, kussens op de bankjes.
[ afbeelding ]
Geniet ervanquote:Op zondag 27 april 2014 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
10 weken vandaagnog 2 weken en dan is hij of zij af, dan hoeft het alleen nog maar te groeien
Jaleesa?quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg dat kind de vorige keer toen ze een knipperlicht relatie hadden, daarna zijn ze volgens mij wel goed samen geweest. Misschien ging het nu weer bijna fout, dus dacht ze nogmaals haar relatie te redden.
Nee stond als onderzoek in een blad bij de kapper.quote:
In den natuurquote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is mijn BBQ
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is mijn BBQ
[ afbeelding ]
Wel triest als je dan vreemdgaat.quote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee stond als onderzoek in een blad bij de kapper.
Jaquote:
Wil je je eitje gekookt, gebakken of bevrucht ?quote:
Dat zijn vaak ook bladen die onder de categorie viva/privé/story en al die meuk vallenquote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee stond als onderzoek in een blad bij de kapper.
Die bladen zijn er toch voor om vrouwen een minderwaardigheidscomplex aan te praten en dan vervolgens te adverteren dat er in het volgende nummers tips staan enzo...quote:Op zondag 27 april 2014 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zijn vaak ook bladen die onder de categorie viva/privé/story en al die meuk vallen
Betrouwbaar ja
ja. maar zo gaan er ook verhalen rond dat 1 op de ... kinderen een andere biologische vader hebben dan de partner van de vrouw.quote:
Ja, dat vind ik ook zo ...quote:Op zondag 27 april 2014 15:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. maar zo gaan er ook verhalen rond dat 1 op de ... kinderen een andere biologische vader hebben dan de partner van de vrouw.
het zou je maar overkomen.
Weet ik veel? Ik lees dat soort onzin niet hoorquote:Op zondag 27 april 2014 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die bladen zijn er toch voor om vrouwen een minderwaardigheidscomplex aan te praten en dan vervolgens te adverteren dat er in het volgende nummers tips staan enzo...
Gelukkig is je vader de man die je opvoed en niet de man die zijn zaad in je moeder heeft gespoten.quote:Op zondag 27 april 2014 15:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. maar zo gaan er ook verhalen rond dat 1 op de ... kinderen een andere biologische vader hebben dan de partner van de vrouw.
het zou je maar overkomen.
ik zou alles in het werk stellen om de voogdij te krijgen, iemand die over zoiets zo kan liegen acht ik niet geschikt als ouder.quote:
Dit was de Revue of de Panoramma.quote:Op zondag 27 april 2014 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zijn vaak ook bladen die onder de categorie viva/privé/story en al die meuk vallen
Betrouwbaar ja
Het gaat dan ook niet om het kind, maar om de vader die onwetend is over de situatie.quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig is je vader de man die je opvoed en niet de man die zijn zaad in je moeder heeft gespoten.
eens.quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig is je vader de man die je opvoed en niet de man die zijn zaad in je moeder heeft gespoten.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, vreemdgaan
Kinderen nemen om de partner/relatie te behouden![]()
De relatie te snel opgeven
Zo zie je maar, single zijn is zo slecht nog niet
Als het niet van jou blijkt te zijn? Eerste keer dat ik dat hoor van een man.quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou alles in het werk stellen om de voogdij te krijgen, iemand die over zoiets zo kan liegen acht ik niet geschikt als ouder.
Whut, wat??? Ik wilde juist heeeeeel vaak.quote:Op zondag 27 april 2014 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan zijn niet eens de voordelen van single zijn aan bod gekomenquote:
voor mij is dat wat anders. Niet iets wat eigendom is van je.quote:
Jammer van de blaren op je handen alleenquote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, vreemdgaan
Kinderen nemen om de partner/relatie te behouden![]()
De relatie te snel opgeven
Zo zie je maar, single zijn is zo slecht nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |