abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter zondag 27 april 2014 @ 10:07:09 #1
87554 Cee
Welluk?
pi_139296551
Ilse deLange en Waylon zullen tijdens de eerste Halve Finale op dinsdag 6 mei onder de naam "The Common Linnets" Nederland gaan vertegenwoordigen in Kopenhagen, met het nummer 'Calm after the storm'.


https://twitter.com/CommonLinnets
pi_139296664
Ik ben benieuwd wat voor optreden ze uit de hoge hoed ( :') ) kunnen toveren *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zondag 27 april 2014 @ 10:20:37 #3
87554 Cee
Welluk?
pi_139296716
Terugkomend op de vraag van Greys:
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar waardoor dan?
Ik vind dat er bij de drie genoemde landen - of het nou mijn smaak is of niet - iets 'meer' is dan gewoon een mooi liedje. Zweden heeft een vrouw met uitzonderlijke zangkwaliteiten, Armenië heeft een opvallende omslag in het nummer (ik hou niet van het tweede deel, maar toch...), Hongarije heeft een bijzonder 'onderwerp' waar hij over zingt. Wat maakt dat de Linnetjes daar bovenuit springen, met wát? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar, ik wil dat ook gaan zien/horen dan namelijk :P
Het is maar net waar je van houdt. Armenië en Hongarije vissen uit het zelfde dubstepvijvertje. Da's momenteel razendpopulair, persoonlijk vind ik het klinken alsof er iemand boos met een paar vuilnisemmers aan het gooien is. Dus daar verliezen ze voor mij al punten mee. In productie zit het allemaal stevig en rete-commercieel in elkaar, de teksten en ook de zang zijn rondergeschikt aan het vuilnisemmergooien. Je kan er klein klein kleutertje onder zingen, door welke zanger(es) dan ook, het nummer blijft overeind. Dat is sterk voor de productie maar ik vind het een zwaktebod als je naar het totaalplaatje luistert.

Zweden heeft een goede vocalist uitgenodigd en moet het van haar uithalen en verschijning hebben om een liedje waarvan ik nu echt geen enkele noot of zin meer kan herinneren, enige relevantie toe te brengen.

Dat totaalplaatje is in Calm after the storm veel mooier, naar mijn mening. De melodie kabbelt door, maar blijft dreigend, je wacht op iets (wat er niet komt, en dat blijf ik jammer vinden). En door die dwingende 'kabbel' van de melodie, let je beter op de zang (die prima is) en de tekst (dat niet Shakespeariaans is maar ook niet likmevestjes-rijmelarij) wordt daardoor belangrijker. Alles krijgt even veel aandacht en alles komt beter samen, en komt GOED samen. Dat vind ik mooi aan het nummer. Het wint aan samenhang, samenspel en vakmanschap wat het mist aan expliciet (opgelegd) drama en opbouw.

Poehee. :o
pi_139296875
Morgen beginnen zoals bekend de repetities. Armenië begint om 10u en de reeks wordt afgesloten om 17u20 door België. De eerste Nederlandse repetitie is dinsdag van 12u50 tot 13u20. De persconferentie is van 15u10 tot 15u30.

Klik hier voor het complete schema.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2014 @ 10:52:56 #5
163650 Greys
pi_139297264
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:20 schreef Cee het volgende:
Terugkomend op de vraag van Greys:

[..]

Het is maar net waar je van houdt. Armenië en Hongarije vissen uit het zelfde dubstepvijvertje. Da's momenteel razendpopulair, persoonlijk vind ik het klinken alsof er iemand boos met een paar vuilnisemmers aan het gooien is. Dus daar verliezen ze voor mij al punten mee. In productie zit het allemaal stevig en rete-commercieel in elkaar, de teksten en ook de zang zijn rondergeschikt aan het vuilnisemmergooien. Je kan er klein klein kleutertje onder zingen, door welke zanger(es) dan ook, het nummer blijft overeind. Dat is sterk voor de productie maar ik vind het een zwaktebod als je naar het totaalplaatje luistert.

Zweden heeft een goede vocalist uitgenodigd en moet het van haar uithalen en verschijning hebben om een liedje waarvan ik nu echt geen enkele noot of zin meer kan herinneren, enige relevantie toe te brengen.

Dat totaalplaatje is in Calm after the storm veel mooier, naar mijn mening. De melodie kabbelt door, maar blijft dreigend, je wacht op iets (wat er niet komt, en dat blijf ik jammer vinden). En door die dwingende 'kabbel' van de melodie, let je beter op de zang (die prima is) en de tekst (dat niet Shakespeariaans is maar ook niet likmevestjes-rijmelarij) wordt daardoor belangrijker. Alles krijgt even veel aandacht en alles komt beter samen, en komt GOED samen. Dat vind ik mooi aan het nummer. Het wint aan samenhang, samenspel en vakmanschap wat het mist aan expliciet (opgelegd) drama en opbouw.

Poehee. :o
Mooie uitleg _O_

Ik ben alleen bang dat de meeste luisteraars die gaan stemmen, de echte fans, al wéten dat er bij Nederland niets gaat komen uiteindelijk en daarom dus geen aandacht meer hebben voor de zang en de tekst :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 11:08:14 #6
368283 ato
pi_139297572
Wow wat mooi uitgelegd Cee,

Maar niet alleen de die hard ESC fans stemmen (die al maanden van te voren alles volgen) Greys, ook daarnaast veel mensen die de nummers nog niet gehoord hebben.

In semi 1) heb je veel ballads die wat van elkaar weg hebben, daarna komt het vrolijke optreden van Portugal en dan het afwijkende nummer van Nederland.
Het kan opvallen.

En over Zweden ben ik het helmaal eens met met Cee.
Ik heb weinig met het nummer, ik vind haar stemgeluid niet mooi.

Het wordt geadoreerd door de die hard fans en staat bijna overal op nr 1). Maar ik denk dat het nummer van Zweden, juist anders gaat scoren volgende week.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2014 @ 11:14:14 #7
163650 Greys
pi_139297681
Ik denk dat bijna níemand die stemt de nummers nog niet eerder gehoord heeft :D
Maar misschien heb ik een vertekend beeld.

(Ik bedoel... waarom kloppen de voorspellingen van de bookies dan altijd zo enorm goed, op een páár verrassingen na? Dat baseren ze toch érgens op...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 11:31:16 #8
368283 ato
pi_139298024
Als ik naar mijn omgeving kijkt, bv familie, vrienden en collega's kijken zij net iets anders dan ik de verslaafde ESF fan. Zij vinden bv Oostenrijk een beetje te, Nederland mooi etc.

Tijdens de halve finales en vooral finale, kijken naast de die hard fans ome Jan, Tante Truus en ook de kritische journalisten zodat de stemming ook iets afwijkt dan als het alleen maar van de ESF fans moet gebeuren. gelukkig worden de jury's er ook bij betrokken.

Maar de nummers van Zweden in 2012 en Denemarken 2013 waren al de te kloppen hits.
En de bookmakers kijken ook naar de resultaten van landen als Oekraine, Zweden, Azerbeidzjan die al bij voorbaat altijd in de top 10) staan.

Ik denk dat het nu spannender gaat worden.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 11:36:31 #9
368283 ato
pi_139298138
Maar ik merk ook dat bepaalde muziek in de Oosbloklanden beter aanslaat dan in de Westerse landen. Country is daar niet zo hot..Dus de punten vanuit de die landen kunnen wij wel vergeten..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2014 @ 11:39:06 #10
163650 Greys
pi_139298187
Ik denk dat de vakjuries ook van te voren alle nummers al hebben beluisterd, of houden ze die maanden weg van YouTube? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2014 @ 11:40:46 #11
163650 Greys
pi_139298221
En ik las in het andere topic dat niet alles dat Ilse en Waylon willen qua staging wordt gehonoreerd door de producent, helaas. Jammer, want het IS al zo'n simpel gebeuren en dan kan ook nog eens niet alles worden uitgevoerd kennelijk.
Zal je zien dat er bij andere landen allemaal heel ingewikkelde toestanden op het podium mogelijk is en bij Nederland hetgeen ze willen niet kan _O-

Sorry, ik ben wel érg negatief, he? :@
Kan er niets aan doen, probeer me geestelijk voor te bereiden op geen finaleplaats.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 11:48:02 #12
368283 ato
pi_139298382
Ik moet altijd lachen om je Greys, misschien ben jij wel de fanatiekste fan
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2014 @ 11:57:48 #13
163650 Greys
pi_139298576
Ik baal zelf ook serieus dat ik zo negatief klink hier hoor, dit jaar :D :@ :@
Maar het is een soort zelfbescherming denk ik. Naast de oprechte teleurstelling dat ik écht veel meer had verwacht qua nummer van deze twee...

Heb wel al zin in de repetities :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139298608
Het wordt denk ik geen finaleplaats... We vallen niet genoeg in trek bij het jonger publiek.
pi_139298639
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 11:58 schreef Unites het volgende:
Het wordt denk ik geen finaleplaats... We vallen niet genoeg in trek bij het jonger publiek.
Vorig jaar wel?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2014 @ 12:01:02 #16
163650 Greys
pi_139298667
quote:
11s.gif Op zondag 27 april 2014 12:00 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Vorig jaar wel?
Vorig jaar waren er best veel échte fans van 'Birds', vooral op de buitenlandse Eurovisie forums :Y
Veel Fransen en Italianen en Spanjaarden die er helemaal mee wegliepen.
Dit jaar niet bepaald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 27 april 2014 @ 12:01:39 #17
87554 Cee
Welluk?
pi_139298684
quote:
10s.gif Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef ato het volgende:
Ik moet altijd lachen om je Greys, misschien ben jij wel de fanatiekste fan
Greys _O_
Greys in de weken voorafgaand aan het ESF _O_ _O_
Greys tijdens het ESF _O_ _O_ _O_
pi_139298732
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 12:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Vorig jaar waren er best veel échte fans van 'Birds', vooral op de buitenlandse Eurovisie forums :Y
Veel Fransen en Italianen en Spanjaarden die er helemaal mee wegliepen.
Dit jaar niet bepaald.
Vorige jaar stonden we zelfs in bepaalde polls op nummer 1... dit jaar verre van nummer 1.
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 12:05:02 #19
368283 ato
pi_139298764
Ach ik geloof in verrassingen!
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 12:09:08 #20
368283 ato
pi_139298851
De Fransen, Spanjaarden konden wel weglopen met ons nummer verleden jaar, maar van die landen kregen wij geen punten.

Ik heb de indruk dat het nummer Birds ook steeds meer gewaardeerd wordt bij de buitenlanders maar ja wel een beetje laat..

Ik ben het mee eens dat Birds een stuk beter was en dat ik meer mee bezig was dan met het nummer van dit jaar.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 12:10:46 #21
368283 ato
pi_139298899
Trouwens Nederland werd in bijna alle previeuws van diverse landen wel gewaardeerd!
Dan heb ik het nu over de Common Linnits..
Life can be a bitch, so like it..
pi_139299100
Ik vind Birds niet per definitie beter, ik vind het anders. En ik ben er ook nog steeds heilig van overtuigd dat we die finale gaan halen. Kwaliteit wordt de laatste jaren altijd beloond.
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 12:27:18 #23
368283 ato
pi_139299248
Ik geloof ook wel dat de finale er in kan zitten, maar ik ben er zelf van overtuigd als ik het optreden heb gezien.

Bij Anouk was ik er van overtuigd, het was zo'n goed optreden (in de finale nog beter).
Maar bij Glennis Grace had ik dat ook...
Daarna heb ik dat niet meer gehad.
Life can be a bitch, so like it..
pi_139299477
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:07 schreef Cee het volgende:
op dinsdag 6 mei
Ik dacht dus écht dat het Songfestival een week later was! Kan wel merken dat ik nog niet helemaal in de juiste ESF-sfeer zit. :') Maar snel even alle nummers gaan luisteren, dan.
pi_139299569
Je kan de nummers trouwens op Spotify luisteren. *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 27 april 2014 @ 13:05:18 #26
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_139300129
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 11:40 schreef Greys het volgende:
En ik las in het andere topic dat niet alles dat Ilse en Waylon willen qua staging wordt gehonoreerd door de producent, helaas. Jammer, want het IS al zo'n simpel gebeuren en dan kan ook nog eens niet alles worden uitgevoerd kennelijk.
Zal je zien dat er bij andere landen allemaal heel ingewikkelde toestanden op het podium mogelijk is en bij Nederland hetgeen ze willen niet kan _O-

Sorry, ik ben wel érg negatief, he? :@
Kan er niets aan doen, probeer me geestelijk voor te bereiden op geen finaleplaats.
Wtf willen ze dan allemaal op dat podium hebben? :o
Want volgens mij kan er, over het algemeen, best veel geregeld worden. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 27 april 2014 @ 13:07:30 #27
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_139300177
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 12:03 schreef Unites het volgende:

[..]

Vorige jaar stonden we zelfs in bepaalde polls op nummer 1... dit jaar verre van nummer 1.
Vorig jaar stonden we in die polls op nr 1, maar werden we geen nr 1.

Dit jaar staan we in die polls niet op nr 1, dus... *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  ESF Reporter zondag 27 april 2014 @ 13:19:05 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_139300481
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 13:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wtf willen ze dan allemaal op dat podium hebben? :o
Want volgens mij kan er, over het algemeen, best veel geregeld worden. :@
Het lijkt me gaaf om een heel podium vol mist te hebben. Het is donker. We zien schaduwen. En we zien Ilse en Waylon, ieder op een kruk. In zichzelf gekeerd. En contouren van kale, donkere bomen op de achtergrond. Blauwe belichting. Gedurende het lied verandert het lichtspel in warmere kleuren, de bomen lichten op en heel voorzichtig zien we frisse groene lenteblaadjes verschijnen. Na een halve minuut vinden Ilse en Waylon's blikken elkaar, dan de camera. Aan het eind van het nummer lachen ze. De mist trekt op. Op het podium is een projectie van een kalm water, waardoor het lijkt alsof de krukken midden in een uitgestrekt meer staan.

Ik stuur even een mailtje naar de organisatie.
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 13:23:06 #29
368283 ato
pi_139300604
HaHaHa Cee, jij moet de volgende keer mee voor de decor ideeen!
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 27 april 2014 @ 13:25:55 #30
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_139300674
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 13:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Het lijkt me gaaf om een heel podium vol mist te hebben. Het is donker. We zien schaduwen. En we zien Ilse en Waylon, ieder op een kruk. In zichzelf gekeerd. En contouren van kale, donkere bomen op de achtergrond. Blauwe belichting. Gedurende het lied verandert het lichtspel in warmere kleuren, de bomen lichten op en heel voorzichtig zien we frisse groene lenteblaadjes verschijnen. Na een halve minuut vinden Ilse en Waylon's blikken elkaar, dan de camera. Aan het eind van het nummer lachen ze. De mist trekt op. Op het podium is een projectie van een kalm water, waardoor het lijkt alsof de krukken midden in een uitgestrekt meer staan.

Ik stuur even een mailtje naar de organisatie.
Ik zie het helemaal voor me! :D
en het kan volgens mij ook gewoon. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 27 april 2014 @ 14:58:35 #31
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_139303721
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 13:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Het lijkt me gaaf om een heel podium vol mist te hebben. Het is donker. We zien schaduwen. En we zien Ilse en Waylon, ieder op een kruk. In zichzelf gekeerd. En contouren van kale, donkere bomen op de achtergrond. Blauwe belichting. Gedurende het lied verandert het lichtspel in warmere kleuren, de bomen lichten op en heel voorzichtig zien we frisse groene lenteblaadjes verschijnen. Na een halve minuut vinden Ilse en Waylon's blikken elkaar, dan de camera. Aan het eind van het nummer lachen ze. De mist trekt op. Op het podium is een projectie van een kalm water, waardoor het lijkt alsof de krukken midden in een uitgestrekt meer staan.

Ik stuur even een mailtje naar de organisatie.
Briljant. ^O^

Kleine toevoeging mijnerzijds. In het begin een dreigende hemel met donkere wolken ("Skies are black and blue, thinkin' about you, here in the calm after the storm)
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_139304643
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 12:19 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind Birds niet per definitie beter, ik vind het anders. En ik ben er ook nog steeds heilig van overtuigd dat we die finale gaan halen. Kwaliteit wordt de laatste jaren altijd beloond.
Amen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139305242
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:20 schreef Cee het volgende:
Terugkomend op de vraag van Greys:

[..]

Dat totaalplaatje is in Calm after the storm veel mooier, naar mijn mening. De melodie kabbelt door, maar blijft dreigend, je wacht op iets (wat er niet komt, en dat blijf ik jammer vinden). En door die dwingende 'kabbel' van de melodie, let je beter op de zang (die prima is) en de tekst (dat niet Shakespeariaans is maar ook niet likmevestjes-rijmelarij) wordt daardoor belangrijker. Alles krijgt even veel aandacht en alles komt beter samen, en komt GOED samen. Dat vind ik mooi aan het nummer. Het wint aan samenhang, samenspel en vakmanschap wat het mist aan expliciet (opgelegd) drama en opbouw.

Poehee. :o
^O^
~The present is all there is~
pi_139305322
Ik denk dat Leo Blokhuis de kracht van dit nummer ook heel goed heeft uitgelegd: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412026 (Opium)

"Ik hou heel erg van zangers waarvan je al het gevoel hebt dat er meer in zit, maar ze laten het niet horen. Je hoort gewoon: ze kunnen veel meer geven, maar ze doen het niet. Dat blijft het hele liedje en dat vind ik juist heel sterk eraan. Het is duidelijk vanuit de Amerikaanse... wat tegenwoordig Americana heet maar eigenlijk de country-beïnvloeding van popmuziek is. The Everly Brothers, daarvoor misschien nog The Carter Family maar wat je eigenlijk heel erg hoort is Robert Plant en Alison Krauss die samen een keer een plaat hebben gemaakt die geproduceerd is door T-Bone Burnett. Ik denk dat ze daar ook wel naar geluisterd hebben. En wat bijvoorbeeld opvalt, maar dat is een detail, is hoe de drums klinken, die klinken alsof er een doek over de snaar ligt, alsof het met een bolletje gespeeld is in plaats van met een stok. Dat zijn wel T-Bone Burnett trucjes zeg maar. Omdat dit zo klein is gebleven, is het een soort particulier voor mij. Ik voel me uitverkoren dat ik alleen bij wijze van spreken - ik snap dat dit wat ver gaat - maar dat is het effect wat je daar mee haalt. Dit is mooi, dit is intiem, dit raakt en ik vind het gewoon een steengoed nummer."
pi_139305331
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik baal zelf ook serieus dat ik zo negatief klink hier hoor, dit jaar :D :@ :@
Maar het is een soort zelfbescherming denk ik. Naast de oprechte teleurstelling dat ik écht veel meer had verwacht qua nummer van deze twee...

Heb wel al zin in de repetities :D
Komt wel goed als je straks de rep. ziet. w/
~The present is all there is~
pi_139306309
In deze best wel grote poll staan we 4e in de halve finale *O* http://www.tummiweb.com/scorewiz/poll/results
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 17:11:04 #37
368283 ato
pi_139309565
Het was verleden jaar ook best wel een verrassing dat Anouk zoveel aan aan haar tv optreden had gedaan en op voorbereidt.

Dat doen The common Linnits ook, echt aan hun tv perfomance werken.
En zij hebben een plan.

Gelukkig heb je de repetities..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2014 @ 19:09:13 #38
163650 Greys
pi_139313337
Met Cee haar staging geloof ik ook in de finale.
DUS REGEL DAT! :7 :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 27 april 2014 @ 20:25:30 #39
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_139316531
quote:
10s.gif Op zondag 27 april 2014 19:09 schreef Greys het volgende:
Met Cee haar staging geloof ik ook in de finale.
DUS REGEL DAT! :7 :+
En aangezien de repetities al bijna beginnen, regel dat SNEL! :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  ESF Reporter zondag 27 april 2014 @ 20:35:23 #40
87554 Cee
Welluk?
pi_139317163
Commonlinnetsstaging@gmail.com of iets dergelijks?
pi_139318956
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 20:35 schreef Cee het volgende:
Commonlinnetsstaging@gmail.com of iets dergelijks?
Komt vast wel over
pi_139339639
IlseDeLange twitterde op maandag 28-04-2014 om 12:57:20 Yessssss onderweg!!!! @eurovision here we come!! #esf popel! http://t.co/kyHyfgveuK reageer retweet
~The present is all there is~
pi_139343674
Daar gaan ze!

~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 april 2014 @ 16:53:19 #44
163650 Greys
pi_139345427
Hoe laat moet Nederland morgen repeteren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 april 2014 @ 16:58:08 #45
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_139345568
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:53 schreef Greys het volgende:
Hoe laat moet Nederland morgen repeteren?
Gevonden :+
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Fred_B het volgende:
Morgen beginnen zoals bekend de repetities. Armenië begint om 10u en de reeks wordt afgesloten om 17u20 door België. De eerste Nederlandse repetitie is dinsdag van 12u50 tot 13u20. De persconferentie is van 15u10 tot 15u30.

Klik hier voor het complete schema.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 april 2014 @ 17:10:27 #46
163650 Greys
pi_139345897
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 16:58 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gevonden :+

[..]

Dankjewel O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 17:24:59 #47
375570 crew  Cyan9
pi_139346229
Ik ben echt benieuwd naar de repetitie van morgen! =)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_139357459
Ik oohook! Ik hoop zo dat ze echt goed nagedacht hebben over de act en hoe ze over gaan komen op tv. Dat gaat echt het verschil maken tussen de 8e en 12de plek...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 april 2014 @ 22:36:35 #49
163650 Greys
pi_139357950
Ik ben eigenlijk maar voor één ding bang :D
Dat we morgen de YouTube zien van de repetitie en dat het 'gewoon' het plaatje is dat we eerder al zagen bij DWDD enzo, gewoon naast elkaar staand, hoed over zijn ogen, Ilse d'r ogen constant dicht etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139360390


Is Waylon wel op tijd voor zn eerste repetitie? :o
~The present is all there is~
pi_139360416
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben eigenlijk maar voor één ding bang :D
Dat we morgen de YouTube zien van de repetitie en dat het 'gewoon' het plaatje is dat we eerder al zagen bij DWDD enzo, gewoon naast elkaar staand, hoed over zijn ogen, Ilse d'r ogen constant dicht etc.
Ik hoop echt dat ze gaan zitten en dat we wat mist hebben en missch klein beetje wind erbij en hele mooie close ups.
~The present is all there is~
pi_139360676
Hopelijk morgen geen vragen over Waylon's uitspraken over BE en DK tijdens eerste persmoment :X |:(

Die Axel zei zojuist in Shownieuws dat Waylon zijn vriend is. :D
~The present is all there is~
pi_139360679
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we een resultaat als bij Italie 2011 gaan zien.... Enorm hoog bij de jury's en in de middenmoot bij de televote
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 april 2014 @ 23:58:16 #54
163650 Greys
pi_139361274
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 23:34 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat ze gaan zitten en dat we wat mist hebben en missch klein beetje wind erbij en hele mooie close ups.
Ik ook O+

quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 23:41 schreef grazz het volgende:
Hopelijk morgen geen vragen over Waylon's uitspraken over BE en DK tijdens eerste persmoment :X |:(

Die Axel zei zojuist in Shownieuws dat Waylon zijn vriend is. :D
Aw, geen rancuneuze Belg dus :D *O*

quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we een resultaat als bij Italie 2011 gaan zien.... Enorm hoog bij de jury's en in de middenmoot bij de televote
Italië die uiteindelijk 2e werd in de finale? :o
Nou, dat resultaat lijkt me iets te hoog gegrepen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139361381
quote:
0s.gif [b]Op maandag 28 april 2014 23:58 schreef Greys het volgende:

Italië die uiteindelijk 2e werd in de finale? :o
Nou, dat resultaat lijkt me iets te hoog gegrepen :@
:Y misschien niet 2e, maar top 5 zou al briljant zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 00:04:58 #56
163650 Greys
pi_139361459
Ik ben al in de zevende hemel als we uberhaupt in de finale komen :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139367942
Qua iTunes-noteringen staan we op het moment bovenaan; http://www.esctracker.com/
pi_139368517
Oh oh oh volgens mij staan ze niet alleen op het podium: http://instagram.com/p/nXkryrAKmp/#.
Weet niet zo goed of ik dit positief vind..
pi_139368553
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:32 schreef aarontje112 het volgende:
Oh oh oh volgens mij staan ze niet alleen op het podium: http://instagram.com/p/nXkryrAKmp/#.
Weet niet zo goed of ik dit positief vind..
Ohnee, het zal toch niet he. Aub geen Sieneke en Joan taferelen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 11:33:22 #60
163650 Greys
pi_139368557
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:32 schreef aarontje112 het volgende:
Oh oh oh volgens mij staan ze niet alleen op het podium: http://instagram.com/p/nXkryrAKmp/#.
Weet niet zo goed of ik dit positief vind..
Potver.... :(
Dat zat er al wel een beetje in natuurlijk, aangezien we ook al een backing zagen (dachten we) in de auto bij Waylon.

Maar daar gaat ons stille eenzame podiumplaatje idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139368588
Neeeeeeeeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
pi_139368600
Ach, als het maar een beetje op de achtergrond blijft, en volgens mij zijn het geen mensen die nog nooit een instrument hebben vastgehouden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 11:34:49 #64
163650 Greys
pi_139368604
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :(

We krijgen dus gewoon het DWDD plaatje :')
Precies waar ik al bang voor was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139368623
En het hoedje is op hoor, scheelt dat ik het wel leuk vind :P
http://instagram.com/p/nXjBaxAKlh/#
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 11:36:02 #66
163650 Greys
pi_139368642
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Godverdomme _O-

Al mijn angsten worden waarheid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139368655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:34 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :(

We krijgen dus gewoon het DWDD plaatje :')
Precies waar ik al bang voor was.
En dat was nou juist niet de bedoeling inderdaad.

Ik dacht dat ze het klein wouden houden... nou, merk er weinig van.
pi_139368659
Geen finaleplek meer !! :(
pi_139368669
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Godverdomme _O-

Al mijn angsten worden waarheid.
Rustig blijven he, misschien ziet het er wel prachtig uit, ze hebben er in ieder geval over nagedacht :P
pi_139368700
JAAA, KIJK DIE MICROFOON
http://instagram.com/p/nXm8_igKoT/
pi_139368720
Ze kijken elkaar aan *O* *O* (oh echt gênant dat ik hier enthousiast word van een microfoon :'))
pi_139368748
Oh, die is wel heel uniek :$
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 11:40:10 #73
163650 Greys
pi_139368771
Goed, die microfoon is wél tof....

Maar dan nog hadden ze die muzikanten moeten lozen (want iedereen weet dat ze toch niet echt spelen, dus waarom zou je die moeite nog doen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139368803
Misschien gewoon net zoals bij Anouk ergens in het donker op de achtergrond.
pi_139368825
Komt allemaal goed jongens, die finale gaan we halen. w/ w/ w/
pi_139368971
Ik moet echt even het totaalplaatje zien voor ik hierover oordeel. Gosh, het begint nu toch echt te kriebelen. Spannond!
pi_139369141
dikke tering, ik ben nu zo ongelofelijk benieuwd hoe ze het gaan presenteren :')
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 11:50:57 #79
43556 miss_dynastie
pi_139369164
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:40 schreef Greys het volgende:
Goed, die microfoon is wél tof....

Maar dan nog hadden ze die muzikanten moeten lozen (want iedereen weet dat ze toch niet echt spelen, dus waarom zou je die moeite nog doen).
We zouden ook een paar mooiboys kunnen inhuren om er een dansje omheen te doen. Of is dat te 2012? :7
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 11:52:31 #80
163650 Greys
pi_139369218
Wat kut dat je die Instagrampics niet even rechtermuisknopurlbla kunt doen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 11:53:01 #81
163650 Greys
pi_139369234
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

We zouden ook een paar mooiboys kunnen inhuren om er een dansje omheen te doen. Of is dat te 2012? :7
Oeh ja, en dat ze dan ronddraaien met linten, Sertaberiaans? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139369338
quote:
Ik vind het maar niks hoor, en met die vlaggen wordt het ook zo kermis. Maar wel mooi dat dit voor ons zit!
pi_139370064
Wat moet die irritante Daniël Dekker nou weer dan, dacht dat ze hem thuis hadden gelaten }:| http://www.eurovision.tv/page/multimedia/photos?gal=104003
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 12:19:21 #86
163650 Greys
pi_139370192
quote:
Haha grappig, dat artikel is 'alvast' geschreven :D
Want het klinkt alsof ze al klaar zijn met de repetitie, maar dat stukje komt er straks nog bij natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139370431
quote:
Een review naar aanleiding van bovenstaand optreden:

Wiwi: Suzy is in it to win it, and we have a sneaky suspicion that she might make the final. It helps that she’s performing after a series of ballads. During today’s first rehearsal she blasted through all the sombre ballads with a sea of yellow and orange and red. She’s kept much of her staging from the Portuguese final, and we love the runway walk she and her girls do to open the number. She’s upped her game vocally. She gels better with her backing vocalists and the bright LED makes her energetic number even more energetic. We didn’t think that was possible. The massive drums look even better on the Eurovision stage. Good luck Suzy!

Ze moeten toch niet voor een verrassing gaan zorgen, die gekke portugezen!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 12:26:19 #88
163650 Greys
pi_139370478
Zal je zien dat Portugal met dat gedrocht van een nummer straks wél naar de finale gaat :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139370640
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:26 schreef Greys het volgende:
Zal je zien dat Portugal met dat gedrocht van een nummer straks wél naar de finale gaat :') _O-
Kan me het haast niet voorstellen hoor, zomerliedjes doen het trouwens nooit goed op het festival. Noorwegen haalde met Haba Haba niet eens de finale en Roemenië scoorde een paar jaar geleden ook ver onder de verwachting.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:33:44 #90
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139370783
Dus ze gaan met een hele band dat podium op? ;( Vraag me af wat dat moet moet toevoegen. Dat gaat toch alleen maar de aandacht van Ilse & Waylon afhouden? Had ze liever met z'n 2en zo intiem mogelijk dat nummer zien zingen.
pi_139370839
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:33 schreef MuscleLover29 het volgende:
Dus ze gaan met een hele band dat podium op? ;( Vraag me af wat dat moet moet toevoegen. Dat gaat toch alleen maar de aandacht van Ilse & Waylon afhouden? Had ze liever met z'n 2en zo intiem mogelijk dat nummer zien zingen.
Tja, Nederland en podiumkeuzes. 8)7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_139370885
Ik hoopte echt heel erg op een stage-act à la Patricia Kaas, maar dat gaat er niet inzitten ben ik bang..
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:39:20 #94
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139370976
quote:
Dat met die dubbele microfoon lijkt me wel goed. En ik zie geen band ingetekend. Maar ja, drumstel is er niet voor niks :{
pi_139370991
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:39 schreef MuscleLover29 het volgende:

[..]

Dat met die dubbele microfoon lijkt me wel goed. En ik zie geen band ingetekend. Maar ja, drumstel is er niet voor niks :{
hopelijk ergens op de achtergrond..
pi_139371026
De band staat er volgens mij vlakbij: http://instagram.com/p/nXtXNfgKsu/
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 12:41:54 #97
163650 Greys
pi_139371073
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:40 schreef Jif het volgende:
De band staat er volgens mij vlakbij: http://instagram.com/p/nXtXNfgKsu/
Ahhhhhhhh KAK! :')

Dus niet de volledige aandacht op Ilse en Waylon.
Domdomdom jongens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:44:02 #98
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139371134
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ahhhhhhhh KAK! :')

Dus niet de volledige aandacht op Ilse en Waylon.
Domdomdom jongens.
Dan maar een intiem groepje? :{
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 12:45:15 #99
163650 Greys
pi_139371168
Er had helemaal niemand op dat podium gemoeten, behalve I+W :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 12:45:45 #100
163650 Greys
pi_139371183
Die stomme JB, aan wie we dit liedje te danken hebben volgens die special op tv, zal er wel perse bij gewild hebben? :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139371204
Ik word hier toch wel een beetje droevig van.
pi_139371209
Blijven ademen jongens :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139371312
Repetitie gaat bijna beginnen!
pi_139371369
Nu aan de gang, woeeeowww!
pi_139371378
Ik hoop zo dat ze hier gebruik van maken http://instagram.com/p/nXttikjW2r/
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 12:51:45 #106
163650 Greys
pi_139371384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Blijven ademen jongens :D
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:52:32 #107
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139371405
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:51 schreef Drrk het volgende:
Ik hoop zo dat ze hier gebruik van maken http://instagram.com/p/nXttikjW2r/
Ja, die band achter een rookgordijn.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 12:54:00 #108
163650 Greys
pi_139371454
Ik zit me kapot te F5en op die update pagina (ook al staat er boven dat refreshen niet hoeft :') ) maar ik wil nieuws _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139371474
Hoelang duurt het voor dat die video naar buiten komt van de repetitie?
pi_139371482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef Greys het volgende:
Ik zit me kapot te F5en op die update pagina (ook al staat er boven dat refreshen niet hoeft :') ) maar ik wil nieuws _O-
Hahaha zit ik ook te doen op twitter :')
pi_139371499
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef Unites het volgende:
Hoelang duurt het voor dat die video naar buiten komt van de repetitie?
Meestal zo'n 40 minuten na het begin van de repetitie
pi_139371515
De algehele mening over Moldavie, San Marino en Portugal was dat het allemaal een hoop poppenkast was en niet bijster goed gezongen... Nederland zal er hoe dan ook uitspringen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139371584
Ennnnn.. is er nieuws????
pi_139371707
Nee, niet echt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:04:09 #115
163650 Greys
pi_139371754
*nagelbijt nagelbijt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139371774
Idd :$
pi_139371791
|:(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:06:55 #118
163650 Greys
pi_139371841
Hihihihi!
We zijn er stil van _O-

:% :% :% :%
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139371925
De vloer schijnt een weg voor te moeten stellen. De achtergrond bestaat uit bomen, gras en gouden vuurvliegjes. En vocaal schijnen ze erg goed te zijn!

https://twitter.com/ESCKAZ
pi_139371949
Hoe weet je dat :P?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:11:06 #122
163650 Greys
pi_139371966
quote:
Je hoort Waylon véél meer dan eerst, hier :o
Hoop dat dat zo blijft!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 29 april 2014 @ 13:11:48 #123
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:11:51 #124
163650 Greys
pi_139371992
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:09 schreef Drrk het volgende:
De vloer schijnt een weg voor te moeten stellen. De achtergrond bestaat uit bomen, gras en gouden vuurvliegjes. En vocaal schijnen ze erg goed te zijn!

https://twitter.com/ESCKAZ
Nou als we die moeten geloven is het helemaal de bom :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:12:42 #125
163650 Greys
pi_139372018
Van welk land is die twitteraccount?
Of van een Nederlands iemand?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139372025
Die band moet oprotten!! En ik wil rook/mist!!
pi_139372030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:12 schreef Greys het volgende:
Van welk land is die twitteraccount?
Of van een Nederlands iemand?
Russisch volgens mij
pi_139372068
Russisch inderdaad.
pi_139372074
De blogger van ESCnation is ook erg positief
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139372086
Russisch ja
pi_139372105
Ervin Juhász ‏@Ervin_ESC 1 min
#Netherlands 1st rehearsal - I like the song, but the staging and the camera shots are VERY boring. I think they'll struggle... #Eurovision
pi_139372106
quote:
Wow, inderdaad. Die microfoon is wel echt een geweldige zet.
pi_139372149
@Jif

Oeh, dat is dan weer minder :(.
pi_139372157
Netherlands
The Common Linnets open with a bird’s eye view of the stage which resembles a roadway in motion. This develops into a charcoal-styled tree branches growing all around the stage’s floor. Ilse DeLange & Waylon sing & perform guitars into a microphone stand which splits & twists into two parts for both singers to sing to each other, not the audience. They are accompanied by a couple of additional musicians. Both singers’ vocals are on par.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:16:40 #136
163650 Greys
pi_139372159
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:15 schreef Jif het volgende:
Ervin Juhász ‏@Ervin_ESC 1 min
#Netherlands 1st rehearsal - I like the song, but the staging and the camera shots are VERY boring. I think they'll struggle... #Eurovision
Oh :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:17:15 #137
163650 Greys
pi_139372172
Dat is trouwens idd wel weer ruk van die microfoon he, dat ze naar elkaar zingen en nul contact hebben met het publiek dus :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139372176
Cornald; 1e repetitie achter de rug - op een virtuele snelweg, tegenover elkaar, vocaal subliem, en in #songfestival-geweld roerend
pi_139372180
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:16 schreef Jif het volgende:
Netherlands
The Common Linnets open with a bird’s eye view of the stage which resembles a roadway in motion. This develops into a charcoal-styled tree branches growing all around the stage’s floor. Ilse DeLange & Waylon sing & perform guitars into a microphone stand which splits & twists into two parts for both singers to sing to each other, not the audience. They are accompanied by a couple of additional musicians. Both singers’ vocals are on par.
Klinkt als een prima concept
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139372189
Nu de beelden nog, potverdikkie!
pi_139372190
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef Greys het volgende:
Dat is trouwens idd wel weer ruk van die microfoon he, dat ze naar elkaar zingen en nul contact hebben met het publiek dus :X
Jij wilde toch meer oogcontact... nou dat doen ze nu 3 minuten lang _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139372206
Steengoede eerste repetitie van Nederland! #songfestival @CommonLinnets lossen beloftes over goede staging in.
pi_139372207
Netherlands, The – The cheap version of Ovi and thing….

It’s Paula and Ovi on the cheap!! – Instead of having pianos and fire they have…. guitars and no seats!! – Again, recession bites in Netherlands, The and their staging is…. simple…..

…. and yet scarily effective. They have done a decent job on the whole Americana thing, not so it is in your face, but just enough that it gives you a smile on your face. All they do is literally stand opposite each other and sing the song ( With a double ended microphone MATRON) – and that, it can be argued, is ultimately all you need to do. No overblown choreography, No Pyro, nothing like that, It’s a simple song which, when done and said all, is not that bad, sung well *at* each other and not at the audience.

Simple is often what is needed in this contest. Portugal and Moldova and San Marino are the madness, this is – quite literally as it turns out – the calm after the storm!! ( See what I did there?).
pi_139372211
AHAHAHA. :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:18:28 #145
163650 Greys
pi_139372222
Maar die beelden die we krijgen, zijn toch nog niet de echte camerashots enzo?
Of wel? :@

Want dat beeld dat ik zag van eerdere repetities was gewoon een beetje vanuit de zaal gefilmd vanaf 1 standpunt, bij Letland bv.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139372235
Is gewoon vanuit de zaal gefilmd inderdaad.
pi_139372243
Ja, klopt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:19:30 #148
163650 Greys
pi_139372256
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:18 schreef Drrk het volgende:
Is gewoon vanuit ze zaal gefilmd inderdaad.
Dan moeten we niet teveel hoop halen uit die beelden, die zullen dan wel tegenvallen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:19:45 #149
163650 Greys
pi_139372268
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:18 schreef Jif het volgende:
Netherlands, The – The cheap version of Ovi and thing….

It’s Paula and Ovi on the cheap!! – Instead of having pianos and fire they have…. guitars and no seats!! – Again, recession bites in Netherlands, The and their staging is…. simple…..

…. and yet scarily effective. They have done a decent job on the whole Americana thing, not so it is in your face, but just enough that it gives you a smile on your face. All they do is literally stand opposite each other and sing the song ( With a double ended microphone MATRON) – and that, it can be argued, is ultimately all you need to do. No overblown choreography, No Pyro, nothing like that, It’s a simple song which, when done and said all, is not that bad, sung well *at* each other and not at the audience.

Simple is often what is needed in this contest. Portugal and Moldova and San Marino are the madness, this is – quite literally as it turns out – the calm after the storm!! ( See what I did there?).
Ik schrok van dit begin _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139372295
ESCKAZ team @ESCKAZ · 1 min
A very very very captivating performance.
pi_139372311
Ik ook Greys, haha :P
pi_139372329
Yeaah :) @Jif
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:22:06 #153
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139372343
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef Jif het volgende:
ESCKAZ team @ESCKAZ · 1 min
A very very very captivating performance.
Geslaagde eerste repetitie dus?
pi_139372351
Ik begin nu wel een beetje de indruk te krijgen dat ze iets bijzonders gaan wegzetten w/
pi_139372356
JLucas86 twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 13:20:15 Definitely think The Netherlands are going to qualify, despite reservations about the staging. A real class act. #Eurovision reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:22:54 #157
163650 Greys
pi_139372370
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:18 schreef Jif het volgende:
Netherlands, The – The cheap version of Ovi and thing….

It’s Paula and Ovi on the cheap!! – Instead of having pianos and fire they have…. guitars and no seats!! – Again, recession bites in Netherlands, The and their staging is…. simple…..

…. and yet scarily effective. They have done a decent job on the whole Americana thing, not so it is in your face, but just enough that it gives you a smile on your face. All they do is literally stand opposite each other and sing the song ( With a double ended microphone MATRON) – and that, it can be argued, is ultimately all you need to do. No overblown choreography, No Pyro, nothing like that, It’s a simple song which, when done and said all, is not that bad, sung well *at* each other and not at the audience.

Simple is often what is needed in this contest. Portugal and Moldova and San Marino are the madness, this is – quite literally as it turns out – the calm after the storm!! ( See what I did there?).
Waar komt deze vandaan, wie schrijft dit? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139372386
Ik vind de achtergrond dan eerlijk gezegd niet echt heel goed.
pi_139372395
Nou moi is enthousiast hoor *O*
pi_139372398
Doe allemaal even duimpje omhoog op mijn reactie (Cees van den Bergh :D)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:24:21 #161
163650 Greys
pi_139372414
quote:
Je hoort Waylon écht veel beter nu :o *O*

Alleen het wordt straks met de echte beelden toch wel donkerder dan nu he? :@
Want dit lijkt op een schooluitvoering zo, met een paar muzikantjes er achter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 13:24:23 #162
43556 miss_dynastie
pi_139372417
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij wilde toch meer oogcontact... nou dat doen ze nu 3 minuten lang _O-
_O-
pi_139372420
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef aarontje112 het volgende:
Nou moi is enthousiast hoor *O*
Moi aussi. :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:24:41 #164
163650 Greys
pi_139372428
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Unites het volgende:
Doe allemaal even duimpje omhoog op mijn reactie (Cees van den Bergh :D)
Waar waar waar :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139372441
Ja, ik denk het wel, Greys.
pi_139372465
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Unites het volgende:
Ik vind de achtergrond dan eerlijk gezegd niet echt heel goed.
Maar ik lees overal dat de vloerprojectie geweldig moet zijn, dus ik denk dat je echt de combinatie van die twee moet zien.
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 13:26:06 #167
43556 miss_dynastie
pi_139372478
Waaaarom toch die lui mee op het podium? Het voegt niks toe -O-
pi_139372497
Back from lunch, with the Common Linnets. Ilse and Waylon share a 'common' microphone stand, which splits into two, providing a microphone for each of the performers. The duo are joined on-stage by a cellist, a drummer and a guitar-player. Cameras linger above the pair at the beginning of the rehearsal, as a lighting effect recreates a moving road between the two. Focus then moves very much onto the singers, who appear to look very 'intense' - there is a lot of straight-to-camera staring and at eachother! The backdrop is again very dark and moody, as is the LED floor - something of a surprise for this kind of song. There are no sweeping stage-shots at all - it's all very much about what is happening on-stage. These two very consummate performers are clearly comfortable on-stage however.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:26:44 #169
163650 Greys
pi_139372504
Whoho, lees dit:

13:24 The Netherlands
Back from lunch, with the Common Linnets. Ilse and Waylon share a 'common' microphone stand, which splits into two, providing a microphone for each of the performers. The duo are joined on-stage by a cellist, a drummer and a guitar-player. Cameras linger above the pair at the beginning of the rehearsal, as a lighting effect recreates a moving road between the two. Focus then moves very much onto the singers, who appear to look very 'intense' - there is a lot of straight-to-camera staring and at eachother! The backdrop is again very dark and moody, as is the LED floor - something of a surprise for this kind of song. There are no sweeping stage-shots at all - it's all very much about what is happening on-stage. These two very consummate performers are clearly comfortable on-stage however.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:26:59 #170
163650 Greys
pi_139372515
Oh _O- Sorry Drrk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139372525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Waaaarom toch die lui mee op het podium? Het voegt niks toe -O-
Die hadden ze inderdaad wel weg mogen laten... Rookmachine aan. En voila.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 29 april 2014 @ 13:27:24 #172
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_139372530
Wow. Had ik niet verwacht eigenlijk :D
pi_139372538
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar komt deze vandaan, wie schrijft dit? :)
http://www.oneurope.biz/n(...)on-of-ovi-and-thing/
pi_139372543
Ja, die band moet echt weg.
pi_139372550
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef Greys het volgende:
Oh _O- Sorry Drrk!
Haha, ik ben net zo hysterisch op het moment hoor.
pi_139372565
Die 35 secondenfilmpjes zeggen trouwens ook niet echt heel veel he... behalve dat ze kunnen zingen maar dat wisten we al... maar de mensen die de hele performance zien zijn laaiend enthousiast *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:28:58 #177
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139372579
Ik vind de achtergrond wel mooi, met die boom en die lichtjes. Stijlvol
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:28:58 #178
163650 Greys
pi_139372581
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef Drrk het volgende:

[..]

Haha, ik ben net zo hysterisch op het moment hoor.
*O*

Als die muzikanten weg waren gelaten, dus puur die achtergrond en de ondergrond en Ilse en Waylon tegenover elkaar, was ik nu zeker van de finale.

Jammer van die band er bij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139372629
4. The Netherlands
It starts with a camera hovering above both singers and you can see a street/highway separating both. They are using a microphone stand that holds both microphones so they face each other for the entire song. Shortly after the colors of the ground changes into something that looks really abstract but quite eye catching and somewhat dreamy. It's uncertain if they are just wearing casual close if they're planning on wearing it next week. Ilse was wearing black pants with a white top while Waylon was mostly wearing black and a Cowboy hat.
The two singers are joined onstage by three musicians playing the drums, bass and guitar.
As expected, vocally they are on top of it.
Matt: If you like the song, you'll be happy with the execution, if you're no fan then I don't think it'll win you over. These are pros and they sound amazing. I'm hoping for a bit more eye contact but other than that I am giving this a big thumbs up
Madeleine: I was afraid the Stage would be too big but they're doing a great job with the cameras making it look "smaller". Some of the graphics used were a bit distracting. Overall I really liked it.
pi_139372699
Mooi zo :D!
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:33:01 #181
92279 N.icka
Windforce 11
pi_139372723
Ik kan er nog steeds niet warm van worden. mis nu het hele songfestival gevoel :(
pi_139372813
esfmagazine;
Ilse komt haar belofte na. Er ís nagedacht over de staging. We beginnen met een shot van bovenaf, waarbij je de strepen op de weg over de vloer als scheidslijn tussen Waylon en Ilse naar achteren in het perspectief ziet weglopen. Het is meteen duidelijk, dit is een roadsong. Ilse staat tegenover Waylon en ze kunnen elkaar recht in de ogen kijken, spanning is voelbaar, dat is positief en toch een soort chemie, die we wilden. Waylon zit misschien nog iets teveel in zijn hoofd en concentratie. Ilse kijkt perfect in en ook vooral langs de camera, maar Waylon doet het ook per doorloop beter. De vloer veranderd in een soort koeienhuid met weinig wit en vervolgens in een soort warrige kluwen van wortels maar nu veel wit en weinig zwart. Voor het eerst sinds jaren heeft Nederland eens een goed doordachte visualisatie. Er wordt in ieder geval het maximale uitgehaald.
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:36:08 #183
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139372824
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:33 schreef N.icka het volgende:
Ik kan er nog steeds niet warm van worden. mis nu het hele songfestival gevoel :(
Oh, ik zit er al lekker in hoor :)
pi_139372869
We've had three acts so far, with much more to come. Kicking the afternoon rehearsals off are Dutch superstars Waylon and Ilse Delange, who decided to give Eurovision a go as 'The Common Linnets'. They've had their first rehearsal today. Here's the run through.

A perfect first run through for the Netherlands. The camera starts above the duo and zooms in to Ilse and Waylon who are faced in front of each other for the full song. The camera circles around the two, although the pair have been joined by a contrabass player, a guitarist and drummer.
The stage floor has been transformed in a concrete road with signs onto until somewhere mid way the song when thorns and tree trunks take over and intertwine on the stage floor. During the second run through I noticed towards the end how the stage flooring turns really white grey'ish and how it's very overpowering. Perhaps they should tone it down a little.

Overall however, it's really effective staging for a non-typical Eurovision song.

The camera work is cleverly done as well, with a few moments where there's eye contact with the camera and let me tell you, Waylon's deep eyes are going to captivate you.

Vocally, Ilse and Waylon are top notch. Didn't expect anything different from them in all honesty.
pi_139372913
Yeaaaaah!!!!! *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:40:55 #186
163650 Greys
pi_139372984
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:37 schreef aarontje112 het volgende:
and let me tell you, Waylon's deep eyes are going to captivate you.
Hahahaha! Godzijdank dat ze alsnog opvallen dan onder die hoed :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139373034
ESCtips ‏@ESCtips_Gavster 7 min.
Netherlands 1st rehearsal. Real sense of quality after Portugal. Oozes class and screams qualifier. #Eurovision
pi_139373064
First up are The Netherlands with their lovely country ballad. This is performed exceptionally, both Ilse and Waylon are playing their guitars and are standing facing each other separated by a moving road in the middle of the stage which looks great. They are also joined by a cellist, drummer and a bass guitarist. The lighting for this looks great, and they are both singing perfectly. Simple and understated are the words to describe this performance. Country music definitely has a fan base, but the question is will they be watching Eurovision next Tuesday? I think based on this rehearsal, The Netherlands will be qualifying for a second year in a row.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:44:22 #189
163650 Greys
pi_139373102
HOU OP JONGENS, HOU OP!!!!

IK KRIJG TE VEEL HOOP!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139373148
*O*
pi_139373170
Straks halen ze de finale niet :') :(
pi_139373207
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:47:16 #193
163650 Greys
pi_139373230
Toffe foto :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139373236
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:46 schreef Drrk het volgende:
[ afbeelding ]
wow wow wow :D :D :D
pi_139373261
Mooie foto.
Ben trouwens wel benieuwd wat ze aanschieten...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 13:49:54 #196
163650 Greys
pi_139373335
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:47 schreef Unites het volgende:
Mooie foto.
Ben trouwens wel benieuwd wat ze aanschieten...
Als Waylon gewoon weer in het zwart met die hoed gaat (ja, dus), dan hoop ik dat Ilse ook gewoon d'r videoclip outfit aantrekt :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139373337
aanschieten?
pi_139373363
Zou wel een pluspunt zijn!
pi_139373378
De YouTube reacties op de repetitie zijn wel heul positief
pi_139373387
* Aanschieten = iets aan doen (meestal snel)
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 29 april 2014 @ 13:51:46 #201
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_139373396
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:46 schreef Drrk het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_139373402
Vooral die van Cees van den Bergh, he Aaron :)! *O* *O* *O*
pi_139373424
Ik kan me haast niet voorstellen dat de jury's dit niet enorm gaan waarderen... en dan kan een finaleplaats bijna niet meer mis gaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139373469


pi_139373487
wow, echt heel erg mooi
pi_139373494
quote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat de jury's dit niet enorm gaan waarderen... en dan kan een finaleplaats bijna niet meer mis gaan...
Maar zo goed doen we het in de polls ook weer niet...
pi_139373520
Wat is dat podium enorm eigenlijk zeg :P o.O
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:56:19 #208
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139373576
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat de jury's dit niet enorm gaan waarderen... en dan kan een finaleplaats bijna niet meer mis gaan...
Maar wat als ze nou bijv. 3e worden bij de jury en 14e bij televoting. Levert dat wel genoeg op voor kwalificatie? Ik bedoel een schamele 3 punten per land schiet ook niet erg op.
pi_139373611
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat de jury's dit niet enorm gaan waarderen... en dan kan een finaleplaats bijna niet meer mis gaan...
Ik denk en hoop ook dat het net als vorig jaar het lievelingetje van de jury zal gaan zijn.

"Dit kan niet meer mis gaan!"
- Jan Smit.
pi_139373631
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:56 schreef MuscleLover29 het volgende:

[..]

Maar wat als ze nou bijv. 3e worden bij de jury en 14e bij televoting. Levert dat wel genoeg op voor kwalificatie? Ik bedoel een schamele 3 punten per land schiet ook niet erg op.
3 punten per land zou al genoeg moeten zijn voor een 10e plaats :P
pi_139373656
Hier nog een beeld van hoe het eruit gaat zien op de tv; https://twitter.com/songf(...)112604213248/photo/1
pi_139373669
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:56 schreef MuscleLover29 het volgende:

[..]

Maar wat als ze nou bijv. 3e worden bij de jury en 14e bij televoting. Levert dat wel genoeg op voor kwalificatie? Ik bedoel een schamele 3 punten per land schiet ook niet erg op.
Dat zijn er dan nog 45... ik denk dat dat al genoeg is... maar ik gok dat we uit IJsland, Zweden, Denemarken en Belgie een punt of 7 per land gaan krijgen... dan ben je toch al een flink stuk op weg :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:10:04 #213
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139374096
The Dutch representatives, duo Common Linnets, are made up of Ilse DeLange and Waylon, two of the most successful artists in their home country. With their understated ballad Calm After The Storm they will be bringing some country music to today's rehearsals.
The presentation starts with an overhead camera shot of the Common Linnets facing each other standing on an impression of a moving road (a clear reference to the song's 'Driving in the fast lane' opening line). They are both playing guitars and are surrounded by their musicians. Ilse is wearing a white woven top and what appears to be blue jeans whereas Waylon is in black, complete with a wide brimmed hat.
The camera keeps moving in long fluid sequences around the singing duo, often in the form of close ups. The emphasis of the staging is on the floor, mainly in black and white geometric patterns resembling initially a web of cracks and later interwoven tree branches, rather than the background walls. The predominant colours used for the lighting are golden shades of brown and warm yellow contrasting the black and white for the floor and background walls.
Ilse and Waylon's vocal performance is spotless. Ilse, who plays really well to the camera, initially seemed to dominate the camera shots, but that might have been coincidental as there were some camera problems during the first run of the song. The overall effect is that of a solid, sleek performance that receives an applause in the press centre.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 14:12:21 #214
163650 Greys
pi_139374176
Klinkt ook weer erg goed :D

Whiiiiiiiiiiiii!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:14:04 #215
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139374251
EscOrestis twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 13:51:27 Netherlands..The best rehearsal so far! Love the microphone stands and great vocals.This has to pass!! ..Go CommonLinnets <3 #eurovision reageer retweet
Nog eentje. En nu stop ik voordat ik teveel in een hallelujah stemming kom :{
pi_139374333
Nou nou zelfs de Telegraaf is enthousiast, moet niet veel gekker worden :')

quote:
Volgens onze Songfestival-expert Richard van de Crommert hebben Ilse en Waylon indruk gemaakt. "Het kan haast niet anders dan dat ze de finale halen. Het zag er op het podium goed uit en dat is belangrijk, want het is tenslotte een tv-programma."

Ilse en Waylon hebben goed nagedacht over het decor. Op de beeldschermen is een virtuele snelweg te zien, een verwijzing naar de eerste woorden van het lied; Driving in a fast lane.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 14:17:26 #217
163650 Greys
pi_139374371
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:14 schreef MuscleLover29 het volgende:
EscOrestis twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 13:51:27 Netherlands..The best rehearsal so far! Love the microphone stands and great vocals.This has to pass!! ..Go CommonLinnets <3 #eurovision reageer retweet
Nog eentje. En nu stop ik voordat ik teveel in een hallelujah stemming kom :{
Daar is het bij mij inmiddels al te laat voor, dus kom maar door met de jubeldingen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:28:01 #218
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139374799
De belgen van eurosong.be zijn negatief. Maar misschien gewoon zuur vanwege de aanvallen op 'hun' Axel Hirsoux.

Hooggespannen verwachtingen twee tafels verder in het perscentrum waar de Nederlandse driekleur dienst doet als tafelkleed. Gisteren noemden ze ‘onze’ Axel nog een nep-Pavarotti en zongen ze nog ‘I’m not fat enough’. Nu zijn onze noorderburen aan de beurt en is het ‘payback-time’, of toch niet?
Voor de Nederlandse inzending wordt het podium een weg met stippellijnmarkeringen waar Ilse DeLange en Waylon elk op een rijstrook staan, uiteraard met hun akoestische gitaren om de nek. Deze Nederlandse inzending zorgt ook voor de introductie van het ‘siamees microfoonstatief’ op het songfestival. Een contrabassist, drummer en (slide-)gitarist vervoegen het duo vanop de berm. Even later wordt het podium iets wat lijkt op een uitvergroting van een DNA-staal maar het kan evengoed een platgewaaid korenveld zijn. Waarschijnlijk is het dat laatste. Vocaal zit het – zoals verwacht – goed maar dit rustmoment zou wel eens het plasmoment kunnen worden. De beeldregie is net als de backdrop heel sober: op enkele wegzwenkende camera’s na, draaien er enkel steadycams rond Ilse en Waylon. Die laatste heeft overigens zijn mormonenhoed opgehouden.
pi_139375105
Toch niet zo slim die uitspraken dan...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 14:37:59 #220
163650 Greys
pi_139375200
Hebben ze in het Nederlands perscentrum daar ook die Belg af lopen zeiken dan? :o
Want Waylon heeft toch niet lopen zingen 'I'm not fat enough' etc?

Want ontzettend onsportief dan hoe men met die Belgische zanger omgaat zeg :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139375286
Inderdaad, dat zou echt verschrikkelijk zijn om iemand zo te kakken zetten.
pi_139375336
Het lijkt me meer een gekissebis onder de fans, want ze hebben het over de tafels in het perscentrum
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 14:42:22 #223
163650 Greys
pi_139375380
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me meer een gekissebis onder de fans, want ze hebben het over de tafels in het perscentrum
En aan de tafels in het perscentrum zitten geen fans, maar bloggers etc :P
Dus als die ook beledigend over die Belg hebben gedaan vind ik ze retedom...
Want zo zie je maar, nu krijg je dit dus op de Eurosong website. Tóch kans dat men er nu niet op gaat stemmen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139375426
Ik vermoed dat er zoveel Nederlanders in Belgie wonen dat die Ilse en Waylon wel een hoop punten bezorgen in combi met de jury... of het er 12 worden valt nog te bezien want ik denk dat die naar Armenie zullen gaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 14:56:21 #225
43556 miss_dynastie
pi_139375888
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:42 schreef Greys het volgende:

[..]

En aan de tafels in het perscentrum zitten geen fans, maar bloggers etc :P
Dus als die ook beledigend over die Belg hebben gedaan vind ik ze retedom...
Want zo zie je maar, nu krijg je dit dus op de Eurosong website. Tóch kans dat men er nu niet op gaat stemmen.
Ik hoor de Belgische 'Jantje Shit' die uitspraken al herhalen :') _O-
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:07:02 #226
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139376212
Ik vind het trouwens ook niet echt professioneel als je voor je recensie al aankondigt dat het misschien payback time is. Alsof iemand je gekleurde mening dan nog serieus gaat nemen :?
Maar ja, bij het songfestival mediacircus hoef je niet bepaald gestudeerd te hebben om als 'journalist' door het leven te gaan.
pi_139376405
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:07 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ik vind het trouwens ook niet echt professioneel als je voor je recensie al aankondigt dat het misschien payback time is. Alsof iemand je gekleurde mening dan nog serieus gaat nemen :?
Maar ja, bij het songfestival mediacircus hoef je niet bepaald gestudeerd te hebben om als 'journalist' door het leven te gaan.
Precies die blogs zijn bijna altijd van fans en niet van serieuze journalisten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 16:02:28 #229
163650 Greys
pi_139377818
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 16:09:20 #230
163650 Greys
pi_139378072
Goede persconferentie.
Je merkt wel dat Ilse bijna haar bést moet doen om Waylon ook af en toe even aan het woord te laten :') :D

Tof dat Waylon die vraag kreeg aan het eind!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 16:37:59 #232
163650 Greys
pi_139379095
Mooi gedaan zeg! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139380057
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 17:04:29 #234
163650 Greys
pi_139380134
Jezus fuck zeg, na die repetitie zijn we allemaal om he!? :') _O-
Ineens vind zelfs IK alles wat ze doen leuk.
I'm doomed. Again :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139380422
ben ook weer helemaal weg van het lied na de rehearsal
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:15:04 #237
92279 N.icka
Windforce 11
pi_139380468
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:04 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck zeg, na die repetitie zijn we allemaal om he!? :') _O-
Ineens vind zelfs IK alles wat ze doen leuk.
I'm doomed. Again :(
nee hoor ik niet. vind het nog steeds een enorm zeiknummer :p
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 17:17:33 #238
163650 Greys
pi_139380554
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:15 schreef N.icka het volgende:

[..]

nee hoor ik niet. vind het nog steeds een enorm zeiknummer :p
Oh nou gelukkig, een beetje gezond tegenwicht hier dan alsnog :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139381504
Ik ben ook de eeuwige zuurpruim die het nog steeds om te janken vindt. Wat een wansmaak.

Maar goed, country kan sowieso nooit mijn goedkeuring wegdragen. De performance is in elk geval beter.
pi_139383149
Van dat pseudo-intellectueel gepingel en gekweel. Nee, niet aan mij besteed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_139383171
Nederland is op basis van de odds van kwalificatiekansen gestegen van de 10e naar de 8e plaats.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_139383287
Hier staat dus de gehele repetitie; http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_521467/

Volgens mij mag het helemaal niet volgens de regels van de EBU, maar goed :P
pi_139383703
https://sites.google.com/site/songfestivalcontest/eurovision-2014

Dit is een online Song Festival, 30 mensen stemde (als delegaties) en Nederland kwam uit 9de.

Btw lees de regels, misschien wil je meedoen als bijvoorbeeld Frankrijk ofzo, referentie naar Nederland aub als je je aanmeldt.
pi_139383813
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:37 schreef aarontje112 het volgende:
Hier staat dus de gehele repetitie; http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_521467/

Volgens mij mag het helemaal niet volgens de regels van de EBU, maar goed :P
mag wel, maar niet de TV beelden.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_139383898
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:37 schreef aarontje112 het volgende:
Hier staat dus de gehele repetitie; http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_521467/

Volgens mij mag het helemaal niet volgens de regels van de EBU, maar goed :P
OMG _O_
pi_139383977
Ik ben helemaal om, ik hou ervan :X
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:31:18 #247
6941 APK
Factual, I think.
pi_139385196
Hadden we deze al?

Following it up, the quality of the Netherlands’ entry was immediately apparent. They’ve got the staging right too, that was also clear as soon as The Common Linnets came into shot – face-to-face with a two-headed microphone, standing on an open road. Vocally and visually assured with plenty of looks to camera, this was the best rehearsal of the day for me.


http://sofabet.com/2014/0(...)april-29-rehearsals/
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_139385283
Natuurlijk gaan ze door naar de finale! O+

Maar goed, dat dacht ik van de 3JS ook, so move along people :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 19:35:53 #249
163650 Greys
pi_139385416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef Goodbye het volgende:
Natuurlijk gaan ze door naar de finale! O+

Maar goed, dat dacht ik van de 3JS ook, so move along people :+
:D _O- O+

(Maar wat wás het leuk he, toen in Düsseldorf!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139385469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

:D _O- O+

(Maar wat wás het leuk he, toen in Düsseldorf!)
Ja, echt geniaal tof! :D O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_139385727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

:D _O- O+

(Maar wat wás het leuk he, toen in Düsseldorf!)
Jaaaa! w/

En ik realiseer me nu pas dat ik me heb opgegeven om te werken..... Late dienst op de tiende. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139385915
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:31 schreef APK het volgende:
Hadden we deze al?

Following it up, the quality of the Netherlands’ entry was immediately apparent. They’ve got the staging right too, that was also clear as soon as The Common Linnets came into shot – face-to-face with a two-headed microphone, standing on an open road. Vocally and visually assured with plenty of looks to camera, this was the best rehearsal of the day for me.


http://sofabet.com/2014/0(...)april-29-rehearsals/
Nu wel in elk geval :)

Van de andere 2 belangrijke wedsites:

Esctips.com:
Ilse DeLange and Waylon face each other from the middle of a highway when performing Calm after the Storm for Netherlands. From the first chorus, the backdrop switches to feature back and white imagery of a hillside with passing birds. There’s a tree in the centre of the backdrop and the trunk is shaped like two young lovers kissing. The floor is a tangle of thorny branches.

The Dutch song oozes quality which contrasts well against the bargain-basement Portuguese entry. I’m confident of Netherlands making the cut now.


Entertainmentodds.com:
Netherlands is very much Calm After The Storm of Portugal. Ilse and Waylon face one another in the middle of the road with a nice overhead of them at the song’s start. Given the song is middle of the road this is appropriate imagery.

Good close ups of the two of them at various points as the camera moves around them while they remain still. They lock their gazes on one another at certain moments, and individually look at the camera at other moments. It works well in combination like this. Waylon is wearing his hat, wisely as this gives him that bonafide musician vibe like Bono circa Rattle & Hum. Solo close up on guitarist. This is nicely polished already. After Portugal, does the classiness of this audio-visual package shine more brightly?
(...)
Today’s recommendation is Netherlands ‘to qualify’ from semi 1, available at 8-15 with Coral and Betfred, 30pt win.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 20:21:12 #253
368283 ato
pi_139387454
WOWOWO, wat heerlijk om te horen, ik kneep hem en ben net thuis.
Maar wat geweldig om te horen dat er veel positieve reacties zijn met name uit het buitenland.

Oh Ja jongens, Belgie was ook negatief over Anouk verleden jaar saai vonden ze het.

Maar ik ben ook weer om, ik vind het heel mooi om te zien en geweldig hoe ze er hebben over nagedacht..
Life can be a bitch, so like it..
pi_139387598
Ik ben nu vooral ook benieuwd wat er met die betting odds gaat gebeuren (hoewel ik daar echt helemaal niks van snap)!
pi_139387952
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:24 schreef Jif het volgende:
Ik ben nu vooral ook benieuwd wat er met die betting odds gaat gebeuren (hoewel ik daar echt helemaal niks van snap)!
De odd van Nederland is gedaald met ongeveer 0.25 naar 1,41. (je krijgt dus 1,41 keer je inleg als NL kwalificeert). Dat is in de redelijk stabiele markt van dit jaar wel een flinke verschuiving.

Ook voor een Top 10 score in de finale is de odd flink gedaald naar 4 en op basis van die lijst is Nederland nu 18e van alle 37 landen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 20:42:05 #256
368283 ato
pi_139388322
Ja gedaald is toch positief toch?
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:47:31 #257
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139388609
Weet niet of het al gepost is maar hier de volledige rehearsal van NL gefilmd vanuit de zaal:

http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_521467/
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 20:50:28 #258
368283 ato
pi_139388771
Ja was al eerder geplaatst, maar wat goed het geheel he, ben ook weer om hoor echt goed!
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 20:52:39 #259
368283 ato
pi_139388892
Oh ja, Car Espen uit Noorwegen noemt Nederland als favoriet!!!!
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:57:11 #260
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139389143
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:50 schreef ato het volgende:
Ja was al eerder geplaatst, maar wat goed het geheel he, ben ook weer om hoor echt goed!
Ja, ben dik tevreden. Goed hoe ze het intiem hebben gehouden met die microfoons en camerawerk, en ben heel erg benieuwd naar hoe het er op tv uit gaat zien. Maar da's voor nu.. Hopelijk kan ik dat gevoel vasthouden tot 6 mei haha.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 20:58:36 #261
163650 Greys
pi_139389242
Bij Anouk zagen we toch op een gegeven moment wél de camerabeelden van de repetitie?
Is dat vanaf de tweede keer repeteren ofzo, of alleen de generale? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139389579
Gaat ons aller Hole ons weer voorzien van een generale repetitie stream? O+ :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2014 @ 21:10:47 #263
87554 Cee
Welluk?
pi_139390094
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:52 schreef ato het volgende:
Oh ja, Car Espen uit Noorwegen noemt Nederland als favoriet!!!!
O+

Niet dat het me verbaast, want hij heeft in zijn eigen halve finale het meest ingetogen nummer. Dat dan wel hogere ogen zal gooien, maar toch.

De staging lijkt me mooi! Ik wil mist maar je kan niet alles hebben. De hoed vind ik nu niet eens zo vervelend meer, wel die dikke leren jas van hem. Maar hij heeft nog een week om dat uit te trekken.
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 21:11:06 #264
368283 ato
pi_139390111
Heerlijk opmistich hysterisch ben ik weer aan het worden
Life can be a bitch, so like it..
pi_139390334
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Gaat ons aller Hole ons weer voorzien van een generale repetitie stream? O+ :@
wie weet.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_139390457
Oke guys...net thuis en heb toch zitten lachen toen ik onderstaande reacties las. Djeez :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:34 schreef Unites het volgende:
Neeeeeeeeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Godverdomme _O-

Al mijn angsten worden waarheid.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ze kijken elkaar aan *O* *O* (oh echt gênant dat ik hier enthousiast word van een microfoon :'))
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:50 schreef Jif het volgende:
dikke tering, ik ben nu zo ongelofelijk benieuwd hoe ze het gaan presenteren :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
Wat moet die irritante Daniël Dekker nou weer dan, dacht dat ze hem thuis hadden gelaten }:| http://www.eurovision.tv/page/multimedia/photos?gal=104003
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Blijven ademen jongens :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef Unites het volgende:
Die band moet oprotten!! En ik wil rook/mist!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij wilde toch meer oogcontact... nou dat doen ze nu 3 minuten lang _O-
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:04 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck zeg, na die repetitie zijn we allemaal om he!? :') _O-
Ineens vind zelfs IK alles wat ze doen leuk.
I'm doomed. Again :(
~The present is all there is~
pi_139390469
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef hole1988 het volgende:

[..]

wie weet.
Jaaa
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:20:02 #268
163650 Greys
pi_139390632
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef hole1988 het volgende:

[..]

wie weet.
*O* w/ *O*

quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:17 schreef grazz het volgende:
Oke guys...net thuis en heb toch zitten lachen toen ik onderstaande reacties las. Djeez :D

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat een chaotische kolerezooi idd als je het zo op een rijtje ziet _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 21:20:52 #269
368283 ato
pi_139390692
Wij zijn allemaal lichtelijk hysterisch
Life can be a bitch, so like it..
pi_139390727
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef hole1988 het volgende:

[..]

wie weet.
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139390808
Uhm... Wanneer is de generale eigenlijk? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2014 @ 21:22:54 #272
87554 Cee
Welluk?
pi_139390867
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:17 schreef grazz het volgende:
Oke guys...net thuis en heb toch zitten lachen toen ik onderstaande reacties las. Djeez :D

[..]

HYSTERIE

[..]

_O-
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2014 @ 21:23:42 #273
87554 Cee
Welluk?
pi_139390923
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... Wanneer is de generale eigenlijk? :@
Aanstaande vrijdag. Als ik een bruiloft heb. Mijn (nee, lees: andere mensen hun) timing is dit jaar echt zwaar beroerd als het op het ESF aankomt. :'(
pi_139391009
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Aanstaande vrijdag. Als ik een bruiloft heb. Mijn (nee, lees: andere mensen hun) timing is dit jaar echt zwaar beroerd als het op het ESF aankomt. :'(
Wordt zaterdag de baby verwacht?
Zo nee, uitstellen die hap. :(

Normaal heb ik op vrijdagavond repetitie, laat ik deze week vakantiestop hebben! *O* O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139391027
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... Wanneer is de generale eigenlijk? :@
aankomend maandag.

Vorig jaar was er geen stream van de semi1 generale. We zullen zien.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_139391096
Ik zat op m'n werk stiekem de Telegraaf en NU.nl i de gaten te houden. Zag ineens een foto op telegraaf.nl en was meteen teleurgesteld ;(
Ik snel naar huis, alle reacties lezen en pffffff gelukkig is iedereen (de bloggers) positief (of je het nou een goed of slecht nummer vindt, ze staan er wel en verkopen het nummer en daar gaat het om).

Qua zang is het logischerwijs perfect. Microfoon vind ik echt geniaal en ziet er zo mooi uit als ze tegen over elkaar staan, echt super O+ Dat ze het publiek in de zaal niet aankijken is niet belangrijk voor dit nummer. Ze moeten elkaar en de kijkers thuis niet vergeten. Maar dat gaat goed komen zo te lezen.

Ben zelf ook niet zo'n fan van de band, maar volgens mij staan ze redelijk op de achtergrond. Had zelf gekozen voor inderdaad alleen Ilse en Waylon, mist, geen LEDS.

Achtergrondje ben ik nog niet helemaal weg van, al vind ik dat plaatje van de boom dat in een kussend stel veranderd wel mooi.

Ik hoop dat ze niet te veel aanpassen, zeker niet de 'snelweg' waar ze op staan, klinkt gaaf als ik de omschrijven op de blogs lees.

Bijna elk land maakt gebruik van props, terwijl wij voor eenvoud gaan. Er staan gewoon echte muzikanten. Dit gaat opvallen en naar de finale! *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:26:27 #277
163650 Greys
pi_139391127
Die wij toen live hebben zitten kijken was de generale van de FINALE, toch? :P
De avond voor de finale zelf...

HIER het schema met alle repetities, trouwens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139391156
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:25 schreef hole1988 het volgende:

[..]

aankomend maandag.

Vorig jaar was er geen stream van de semi1 generale. We zullen zien.
Nu ben ik verward :'(

Al heb ik maandagavond ook geen reet te doen dus dat komt mooi uit. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2014 @ 21:27:10 #279
87554 Cee
Welluk?
pi_139391186
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:25 schreef hole1988 het volgende:

[..]

aankomend maandag.

Vorig jaar was er geen stream van de semi1 generale. We zullen zien.
Oh wacht, maandag? :o My bad, ik zat met de verkeerde datum in m'n kop.
pi_139391229
Vrijdag is de 2e repetitie waar alle journalisten bij aanwezig mogen zijn. Maandag idd generale voor de jury!
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:27:50 #281
163650 Greys
pi_139391233
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh wacht, maandag? :o My bad, ik zat met de verkeerde datum in m'n kop.
We hebben toen op vrijdag de grote generale zitten kijken volgens mij van de finale, die zou nu dus op 9 mei zijn :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139391275
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:26 schreef Greys het volgende:
Die wij toen live hebben zitten kijken was de generale van de FINALE, toch? :P
De avond voor de finale zelf...

HIER het schema met alle repetities, trouwens.
O crap, volgende week wel repetitie (mijn koorrepetitie dus). Ah well, zien we dan wel weer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2014 @ 21:28:37 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_139391292
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:27 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben toen op vrijdag de grote generale zitten kijken volgens mij van de finale, die zou nu dus op 9 mei zijn :D
Oh!
Oh, wacht, dan ben ik ook weg.
Och en daar zitten we toch niet in.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:28:39 #284
163650 Greys
pi_139391293
En idd maandag is de 'generale' voor Ilse en Waylon, waarbij ze alles op en aan moeten hebben.
Dat wordt ook opgenomen voor de juries. Maar dat is al 's middags volgens mij...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2014 @ 21:28:48 #285
87554 Cee
Welluk?
pi_139391306
STRESSSSSS.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:29:00 #286
163650 Greys
pi_139391316
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh!
Oh, wacht, dan ben ik ook weg.
Och en daar zitten we toch niet in.
:(
:(
:(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139391348
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh!
Oh, wacht, dan ben ik ook weg.
Och en daar zitten we toch niet in.
Sociaal leven :r

Maar dinsdag ben je van ons he? *;
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139391384
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:28 schreef Greys het volgende:
En idd maandag is de 'generale' voor Ilse en Waylon, waarbij ze alles op en aan moeten hebben.
Dat wordt ook opgenomen voor de juries. Maar dat is al 's middags volgens mij...
Ik wist dat het goed was dat ik de hele week vrij had genomen. _O- w/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139391493
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
LOKPOST!!!!
Royke is op RTL 5! :D *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2014 @ 21:32:11 #290
87554 Cee
Welluk?
pi_139391521
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sociaal leven :r

Maar dinsdag ben je van ons he? *;
Dinsdag ben ik van jullie!
Ik heb die Amerikaanse vriendin van me kennis laten maken met de Keek toe Beeks en Conchita Wurst en dat we daar zaterdagnacht nog naar moeten kijken als de herhaling wordt uitgezonden. Haar reactie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:32:17 #291
163650 Greys
pi_139391531
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sociaal leven :r

Maar dinsdag ben je van ons he? *;
Behalve tijdens het 2e nummer, zijnde Cake to Bake, dan zijn Cee en ik even van de keekenbakkert w/ w/ *O* _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2014 @ 21:32:39 #292
87554 Cee
Welluk?
pi_139391555
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Royke is op RTL 5! :D *O*
Wè denkte gij dak nou zit te kèèke?
pi_139391583
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Dinsdag ben ik van jullie!
Ik heb die Amerikaanse vriendin van me kennis laten maken met de Keek toe Beeks en Conchita Wurst en dat we daar zaterdagnacht nog naar moeten kijken als de herhaling wordt uitgezonden. Haar reactie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou d'r dinsdag mee moeten nemen. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139391596
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:28 schreef Greys het volgende:
En idd maandag is de 'generale' voor Ilse en Waylon, waarbij ze alles op en aan moeten hebben.
Dat wordt ook opgenomen voor de juries. Maar dat is al 's middags volgens mij...
De jury's kijken via een "beveiligde" satelliet verbinding live mee. Het wordt dus niet opgenomen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:33:37 #295
163650 Greys
pi_139391603
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Dinsdag ben ik van jullie!
Ik heb die Amerikaanse vriendin van me kennis laten maken met de Keek toe Beeks en Conchita Wurst en dat we daar zaterdagnacht nog naar moeten kijken als de herhaling wordt uitgezonden. Haar reactie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :D

Ik liet mijn collega de officiële clip van Conchita zien. Ze zat te kijken en te luisteren, vond het écht een mooi nummer, zat helemaal te genieten en zei pas bijna aan het eind 'Oh verhip, die baard :o '.

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139391611
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Wè denkte gij dak nou zit te kèèke?
En gij woarschuwt mèn niet effe? }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  ESF Reporter dinsdag 29 april 2014 @ 21:34:11 #297
87554 Cee
Welluk?
pi_139391636
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je zou d'r dinsdag mee moeten nemen. _O-
Dan zit ze nog niet in Nederland. :P Ik heb 't over 9/10 mei hè!
Oh wacht, dan zitten de keekbeekies ook niet meer in de finale. :'(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:34:13 #298
163650 Greys
pi_139391638
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:33 schreef hole1988 het volgende:

[..]

De jury's kijken via een "beveiligde" satelliet verbinding live mee. Het wordt dus niet opgenomen.
Oh! Oh! Dan hoop ik dat wij die ook mee kunnen gluren, want ik heb ook de hele week vrij genomen hiervoor _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:35:28 #299
163650 Greys
pi_139391706
(Maar het wordt toch dan wel óók opgenomen Hole? :@ Ik had begrepen dat het ook gebruikt wordt als er live iets mis gaat tijdens de uitzending.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139392084
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef Greys het volgende:
(Maar het wordt toch dan wel óók opgenomen Hole? :@ Ik had begrepen dat het ook gebruikt wordt als er live iets mis gaat tijdens de uitzending.)
Natuurlijk wordt het opgenomen, maar niet voor de jury's. De beelden worden idd gebruikt als de liveshow geen doorgang kan krijgen door bijv. een stroomstoring.

Als er iets mis gaat tijden het performen (bijv. ) dan treden ze nog een keer op.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 april 2014 @ 21:43:50 #301
163650 Greys
pi_139392174
Ok! :)

En ach ja, Spanje, dat was toen nog wel mijn favoriet :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')