Grappig en door welke redenen denk je dat deze gast, op de eerste plaats psychische problemen heeft ondervonden?quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef Polenbatser het volgende:
Volgens mij is het eerder de 'psychische bagage' die de vrouwen weghoudt bij Baron-von-Blubba. Niemand zit te wachten op een psychiatrisch patiënt, dat is voor vrouwen en mannen echt niet anders.
Ik wil graag dat een vrouw eerlijk is, die standaard bullshit kan ik niks mee.quote:Op zondag 27 april 2014 23:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ohja want het kan natuurlijk niet dat er echt geen klik is van haar kant, dat het echt aan haar ligt (niet klaar zijn voor een relatie, gewoon geen romantische interesse of ze voelt gewoon de aantrekkingskracht niet), dat ze je oprecht graag als vriend houdt of dat ze al iemand anders erg leuk vindt.Stel je voor joh.
![]()
En inderdaad, wat wil je dan horen? Dat ze toch niet aan je hoofd konden wennen, dat ze stiekem een beetje de rillingen krijgen als je ze aanraakt of dat ze helemaal gloeiend gek worden van die ene tic met je lippen? Dat ze liever iemand hebben die wel met ze flirt en wel zelfverzekerd is? Dat ze geen zin hebben in iemand die continu loopt te kwelen over hoe erg het wel niet is? Ik heb nu twee berichten van je gelezen en ik zou nog niet met je op date gaan als je het laatste neukbare iets op aarde zou zijn, eerlijk gezegd.
Omdat de Nederlandse vrouw over het algemeen veel te hoge eisen stelt en het uit kan maken om praktisch niks.quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar waarom zijn vrouwen meteen princessen etc omdat jij geen vrouw kunt regelen?
Wedden dat het ook niet goed is als een vrouw eerlijk is? En wat boeit het of ze eerlijk is of niet, de uikomst is hetzelfde: ze wil geen relatie/seks met je. Je kunt wel zeggen dat je dit alleen in een klaagbaak gooit en alles, maar als er iets is wat een instant afknapper is is het wel verbitterdheid of onzekerheid. Of een heilige overtuiging van het eigen falen. Zelfvertrouwen is sexy. En dit soort sterke emoties zullen vast op de een of andere manier doorsijpelen in je persoonlijkheid IRL.quote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik wil graag dat een vrouw eerlijk is, die standaard bullshit kan ik niks mee.
Wees gewoon eerlijk, tuurlijk kan er geen klik zijn.
En je hebt er blijkbaar niet veel van gesnapt wat ik je heb vertelt, ik ben zo verbitterd geworden en gooi nu mijn opgebouwde frustratie er uit.
Dit is een forum en een klaagbaak, jij zal me niet terug herkennen mocht je ooit met me aan de praat komen in het dagelijks leven.
Maar mijn punt is gemaakt nu en verdere discussie heeft weinig zin.
Welterusten alvast.
Over het algemeen zijn het mooie/aantrekkelijke vrouwen die de eisen stellen. De lelijke(re) vrouwen hebben het ook best lastig.quote:Op maandag 28 april 2014 21:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vrouw over het algemeen veel te hoge eisen stelt en het uit kan maken om praktisch niks.
Niet dat het vroeger perfect was, maar wat stelt een relatie/huwelijk tegenwoordig nog voor?
Weet jij alles van.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n vrouw hier aan kunnen komen dan?
te hoge eisen?? Het klikt of het klikt niet. Je voelt je tot iemand aangetrokken of niet. Simpel.quote:Op maandag 28 april 2014 21:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vrouw over het algemeen veel te hoge eisen stelt en het uit kan maken om praktisch niks.
Niet dat het vroeger perfect was, maar wat stelt een relatie/huwelijk tegenwoordig nog voor?
En teveel mogelijkheid tot seks en al die gratis drankjes.. Niet snappen dat dit soort "gejank" zoals ik het maar noem, precies die luxe-positie is waar men het over heeft.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:59 schreef MrsGreen het volgende:
Als vrouw heb je dan weer last van 100en kansloze sukkels die zich aan je opdringen
Dat schrijft hij zelf in z'n posts. Ik weet natuurlijk niet of het nu nog zo is, maar gezien de manier waarop hij schrijft heeft hij in elk geval issues. Misschien niet geheel onterecht gezien de situatie, maar je kan het mensen (vrouwen in dit geval) ook niet kwalijk nemen dat ze daar niet op zitten te wachten.quote:Op maandag 28 april 2014 18:29 schreef Dside het volgende:
[..]
Grappig en door welke redenen denk je dat deze gast, op de eerste plaats psychische problemen heeft ondervonden?
Zelfvertrouwen kan je ook hebben / uitstralen zonder dat je succesvol bent bij de vrouwen hoor. Verder zal je er zelf aan moeten werken om met vrouwen zelfvertrouwen te krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:39 schreef Catdog het volgende:
"De man moet zelfvertrouwen hebben, maar daarvoor moet hij wel eerst goed bij de vrouwen liggen, wat niet gaat want hij heeft geen zelfvertrouwen." Iemand kansloos noemen op de (onder vrouwen) geaccepteerde manier.
En weet zeker dat de vrouwen die "een klik voelen" die keihard negeren als het een of andere junk zonder baan is.
Dat zal ik nog even rechtzetten, op mijn dertigste heb ik ernstige psychische problemen gekregen wat los staat van het zoeken of ontbreken van een levenspartner.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:05 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Dat schrijft hij zelf in z'n posts. Ik weet natuurlijk niet of het nu nog zo is, maar gezien de manier waarop hij schrijft heeft hij in elk geval issues. Misschien niet geheel onterecht gezien de situatie, maar je kan het mensen (vrouwen in dit geval) ook niet kwalijk nemen dat ze daar niet op zitten te wachten.
FOK! zit vol maagden, wat verwacht je?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:46 schreef RedFoxy het volgende:
Godverdomme, nog nooit zoveel zure mannen bij elkaar gezien. Sjongejonge.
boohoo, vrouwen krijgen makkelijker seks.
Hoe zou jij het vinden als een paar vadsige lekkere gekke pittige kapsels dit bij jou zouden doen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:01 schreef Catdog het volgende:
[..]
En teveel mogelijkheid tot seks en al die gratis drankjes.. Niet snappen dat dit soort "gejank" zoals ik het maar noem, precies die luxe-positie is waar men het over heeft.
En dan vooral die kneuzen die menen trucjes te moeten gebruiken om vrouwen in bed te krijgen, dat PUA, geneuzel. Daar word je snel moe van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Je zou het zelf ook geen gejank noemen als je er last van had.
Mannen die denken dat "nee" eigenlijk "probeer me maar de hele avond over te halen" betekent.
Of mannen die nadat je nee zegt het toch niet kunnen laten om aan je te zitten of je zelfs te volgen of je de week er op weer lastig te vallen.
Hoe zou jij het vinden als een paar vadsige lekkere gekke pittige kapsels dit bij jou zouden doen?
Dan zou je er ook heel snel klaar mee zijn en het geen luxe positie noemen.
Met vaak het argument "als je met mij naar bed gaat dan weet je hoe het is om met een echte man te neuken".quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:10 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
En dan vooral die kneuzen die menen trucjes te moeten gebruiken om vrouwen in bed te krijgen, dat PUA, geneuzel. Daar word je snel moe van.
En als je het niet doet, ben je ofwel een frigide kut, of een hoer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:12 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Met vaak het argument "als je met mij naar bed gaat dan weet je hoe het is om met een echte man te neuken".![]()
Zoiets heet gezond verstand.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:39 schreef Catdog het volgende:
En weet zeker dat de vrouwen die "een klik voelen" die keihard negeren als het een of andere junk zonder baan is.
Vrouwen staan vaker en langer droog dan mannen. Teminste in mijn omgevingquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:46 schreef RedFoxy het volgende:
Godverdomme, nog nooit zoveel zure mannen bij elkaar gezien. Sjongejonge.
boohoo, vrouwen krijgen makkelijker seks.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:18 schreef Catdog het volgende:
Dit hierboven is het perfecte voorbeeld van de klacht. Heel gauw aftakelen en dolblij zijn als ook maar 1 van die kanslozen een keer naar je omkijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |