abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139337912
Toch lijkt het me leuker om man te zijn. Vrouwen maken zich altijd druk om bullshit en verwachten dan dat de bullshit zich aan hen gaat aanpassen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_139338075
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Met salaris of vermogen compenseer je bijna alles, als het maar veel genoeg is.

you wish. Kun je nog zoveel salaris of vermogen hebben, als je niet leuk en aantrekkelijk genoeg bent val je wat mij betreft af. Maar misschien tref jij alleen oppervlakkige vrouwtjes.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_139338196
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:01 schreef dustbrain het volgende:
Toch lijkt het me leuker om man te zijn.
Mij ook.
  maandag 28 april 2014 @ 13:17:27 #154
425392 ElderPledge
Absolutely disgusting.
pi_139338347
TS valt op hoertjes.
"Squirm crawl slither writhe today we rise."
pi_139338619
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 13:08 schreef Apotheose het volgende:

[..]

you wish. Kun je nog zoveel salaris of vermogen hebben, als je niet leuk en aantrekkelijk genoeg bent val je wat mij betreft af. Maar misschien tref jij alleen oppervlakkige vrouwtjes.
Ik heb meer respect voor een rijke man die blijkbaar in staat is dat geld te verdienen dan 1 of andere knappe gozer die verder niet veel voorstelt.

Al die dingen die jij opnoemt zijn gewoon kenmerken waar een vrouw naar kan kijken, of je nou de voorkeur geeft voor een bepaalde kenmerk maakt je niet meteen oppervlakkig. Als je iets oppervlakkigs wilt noemen zijn het juist vrouwen die een aantrekkelijke en leuke gozer willen (en vooral bij deze vrouwen staat (onbewust) aantrekkelijkheid op nummer 1, beetje hypocriet allemaal).
Why stay small, if you can grow big..
pi_139338763
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor een rijke man die blijkbaar in staat is dat geld te verdienen dan 1 of andere knappe gozer die verder niet veel voorstelt.

Al die dingen die jij opnoemt zijn gewoon kenmerken waar een vrouw naar kan kijken, of je nou de voorkeur geeft voor een bepaalde kenmerk maakt je niet meteen opvlakkig. Als je iets oppervlakkigs wilt noemen zijn het juist vrouwen die een aantrekkelijke en leuke gozer willen (en vooral deze vrouwen staat (onbewust) aantrekkelijkheid op nummer 1, beetje hypocriet allemaal).
Jij hebt toch ook liever een aantrekkelijke vrouw?
pi_139338814
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook liever een aantrekkelijke vrouw?
Ja, ik wil een aantrekkelijke vrouw; strak figuurtje enz :)

Dat maakt mij oppervlakkig ja (als in; dat willen de meeste mannen). Maar daar ging mijn reactie ook niet over.
pi_139339425
quote:

[..]

Al die dingen die jij opnoemt zijn gewoon kenmerken waar een vrouw naar kan kijken, of je nou de voorkeur geeft voor een bepaalde kenmerk maakt je niet meteen oppervlakkig. Als je iets oppervlakkigs wilt noemen zijn het juist vrouwen die een aantrekkelijke en leuke gozer willen (en vooral bij deze vrouwen staat (onbewust) aantrekkelijkheid op nummer 1, beetje hypocriet allemaal).
ja en tuurlijk is dat mooi als je een leuke goede baan hebt. En stiekem vind ik dat ook belangrijk (en daarbij hoef je echt geen CEO te zijn, integendeel), maar geld vind ik toch nog steeds bijzaak. Ik bedoel, genoeg geld compenseert niet alles zoals werd genoemd. Tenminste, vind ik. Je kan je eigen zaakjes goed op orde hebben maar dat wil niet zeggen dat de vrouwen als bosjes voor je gaan vallen. Als je verder maar een saaie lul bent of arrogant of niet aantrekkelijk of weet ik het dan knap ik sowieso af. Hoeveel geld je ook hebt en hoe goed je ook aan de weg timmert en daarmee je centjes verdiend.

Het gaat inderdaad verder dan alleen uiterlijk, maar als het uiterlijk niet meespeelt kan ik er niet meer mee dan vriendschap. Andersom hetzelfde. Als het innerlijk niet meewerkt hoeft het van mij ook niet. Maar dan spreek ik alleen voor mezelf en vast wel meer vrouwen.
pi_139339477
quote:

[..]

Ik snap je post niet helemaal. Wat is er mis met een knappe man willen? Er zijn genoeg mannen met een leuke persoonlijkheid (en geld), maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is en je dus niet de behoefte hebt om intiem te zijn met zo'n persoon ben je opeens oppervlakkig en hypocriet?
pi_139339626
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja en tuurlijk is dat mooi als je een leuke goede baan hebt. En stiekem vind ik dat ook belangrijk (en daarbij hoef je echt geen CEO te zijn, integendeel), maar geld vind ik toch nog steeds bijzaak. Ik bedoel, genoeg geld compenseert niet alles zoals werd genoemd. Tenminste, vind ik. Je kan je eigen zaakjes goed op orde hebben maar dat wil niet zeggen dat de vrouwen als bosjes voor je gaan vallen. Als je verder maar een saaie lul bent of arrogant of niet aantrekkelijk of weet ik het dan knap ik sowieso af. Hoeveel geld je ook hebt en hoe goed je ook aan de weg timmert en daarmee je centjes verdiend.

Het gaat inderdaad verder dan alleen uiterlijk, maar als het uiterlijk niet meespeelt kan ik er niet meer mee dan vriendschap. Andersom hetzelfde. Als het innerlijk niet meewerkt hoeft het van mij ook niet. Maar dan spreek ik alleen voor mezelf en vast wel meer vrouwen.
Wat jij zegt snap ik wel :) Je zoekt naar een juiste balans tussen alles. Maar vrouwen die puur voor het geld gaan zijn niet oppervlakkig omdat het (althans in westerse landen) om een beperkte groep vrouwen gaat. Het gros gaat voor die lekkere stoere man I(dus dat is oppervlakkigheid).
pi_139339686
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:55 schreef Grr. het volgende:

[..]

Ik snap je post niet helemaal. Wat is er mis met een knappe man willen? Er zijn genoeg mannen met een leuke persoonlijkheid (en geld), maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is en je dus niet de behoefte hebt om intiem te zijn met zo'n persoon ben je opeens oppervlakkig en hypocriet?
Er is niks mis met een knappe man willen, waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat het oppervlakkig is (wat je bovendien onterecht in een negatieve context plaatst). Oppervlakkig krijgt pas haar betekenis als de meerderheid naar datzelfde hoe en wat streeft.
pi_139339762
Het leven is nou eenmaal niet eerlijk. Knappe mensen hebben het makkelijker dan lelijke mensen en mensen die worden geboren in Nederland hebben het beter dan mensen die geboren worden in bijv. Angola.

Zie het als een tijdlijn, van 0 tot 10 waarbij 10 het makkelijker heeft dan 0. Iedereen bevindt zich ergens op deze tijdlijn, maar dat betekend niet dat je niet je waarde kan verhogen.

Door te werken aan zelfvertrouwen, je uiterlijk en je inkomen, kun je het jezelf toch wat makkelijker maken in het leven. Inkomen staat erbij vanwege stabiliteit en een goed leven kunnen geven aan je kinderen, niet vanwege golddiggers.

Dit is een kort filmpje over in mijn optiek de waarheid over het aantrekken van vrouwen.

Kortom, werk aan jezelf en hoewel het gras groener is aan de overkant, heeft elke sekse zijn voordeel en de een is niet beter dan de ander :)
pi_139339964
Volgens mij is het eerder de 'psychische bagage' die de vrouwen weghoudt bij Baron-von-Blubba. Niemand zit te wachten op een psychiatrisch patiënt, dat is voor vrouwen en mannen echt niet anders.
pi_139340052
Verkoop je reet achter het station.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 28 april 2014 @ 14:18:26 #165
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_139340178
Had je maar op mijn aanbod in moeten gaan en PUA moeten worden, Dima..
pi_139340685
Je wil wat je niet kunt krijgen, vrouwen kunnen met een handomdraai seks krijgen dus het boeit ze niet zoveel meer. Best triest dat vrouwen denken dat ze door hun hogere eisenlijst geen luxe-positie hebben "Ja ik wil een man die na de seks nog met mij praat en andere onnatuurlijke bullshit doet wat mij blij maakt"
Zelfs een lelijk mormel van boven de 50 met een bloempotkapsel kan op een willekeurige dag gratis genomen worden, maar is geen luxepositie want ze vinden seks helemaal niet lekker. :')
pi_139341127
Mensen die zeiken over oppverlakkigheid. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_139341564
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef Catdog het volgende:
Je wil wat je niet kunt krijgen, vrouwen kunnen met een handomdraai seks krijgen dus het boeit ze niet zoveel meer. Best triest dat vrouwen denken dat ze door hun hogere eisenlijst geen luxe-positie hebben "Ja ik wil een man die na de seks nog met mij praat en andere onnatuurlijke bullshit doet wat mij blij maakt"
Zelfs een lelijk mormel van boven de 50 met een bloempotkapsel kan op een willekeurige dag gratis genomen worden, maar is geen luxepositie want ze vinden seks helemaal niet lekker. :')
Precies, maar je beschrijft nu alleen wat een man wil.
Vrouwen willen bijvoorbeeld emotionele stabiliteit en zelfvertrouwen.
pi_139342560
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef Catdog het volgende:
:')

ik wil heul niet in een handomdraai betekenisloze sex :{w
pi_139344174
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik wil heul niet in een handomdraai betekenisloze sex :{w
Hoe zou zo'n vrouw hier aan kunnen komen dan?
  maandag 28 april 2014 @ 16:22:28 #171
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_139344504
quote:

[..]

Toekomstig Loverboy victim gespot
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_139346174

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 17:23:43 ]
pi_139346179
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:18 schreef KaoloJoeka het volgende:
Had je maar op mijn aanbod in moeten gaan en PUA moeten worden, Dima..
hoe word ik pua
pi_139346185
ik ben liever man
pi_139346267
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef Apotheose het volgende:
en daarbij hoef je echt geen CEO te zijn, integendeel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 17:26:31 ]
pi_139347945
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef Polenbatser het volgende:
Volgens mij is het eerder de 'psychische bagage' die de vrouwen weghoudt bij Baron-von-Blubba. Niemand zit te wachten op een psychiatrisch patiënt, dat is voor vrouwen en mannen echt niet anders.
Grappig en door welke redenen denk je dat deze gast, op de eerste plaats psychische problemen heeft ondervonden?
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  maandag 28 april 2014 @ 21:26:03 #177
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_139354515
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 23:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ohja want het kan natuurlijk niet dat er echt geen klik is van haar kant, dat het echt aan haar ligt (niet klaar zijn voor een relatie, gewoon geen romantische interesse of ze voelt gewoon de aantrekkingskracht niet), dat ze je oprecht graag als vriend houdt of dat ze al iemand anders erg leuk vindt. :') Stel je voor joh. :P

En inderdaad, wat wil je dan horen? Dat ze toch niet aan je hoofd konden wennen, dat ze stiekem een beetje de rillingen krijgen als je ze aanraakt of dat ze helemaal gloeiend gek worden van die ene tic met je lippen? Dat ze liever iemand hebben die wel met ze flirt en wel zelfverzekerd is? Dat ze geen zin hebben in iemand die continu loopt te kwelen over hoe erg het wel niet is? Ik heb nu twee berichten van je gelezen en ik zou nog niet met je op date gaan als je het laatste neukbare iets op aarde zou zijn, eerlijk gezegd.
Ik wil graag dat een vrouw eerlijk is, die standaard bullshit kan ik niks mee.
Wees gewoon eerlijk, tuurlijk kan er geen klik zijn.
En je hebt er blijkbaar niet veel van gesnapt wat ik je heb vertelt, ik ben zo verbitterd geworden en gooi nu mijn opgebouwde frustratie er uit.
Dit is een forum en een klaagbaak, jij zal me niet terug herkennen mocht je ooit met me aan de praat komen in het dagelijks leven.
Maar mijn punt is gemaakt nu en verdere discussie heeft weinig zin.
Welterusten alvast.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  maandag 28 april 2014 @ 21:28:43 #178
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_139354629
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef madeliefff het volgende:

[..]

maar waarom zijn vrouwen meteen princessen etc omdat jij geen vrouw kunt regelen? :?
Omdat de Nederlandse vrouw over het algemeen veel te hoge eisen stelt en het uit kan maken om praktisch niks.
Niet dat het vroeger perfect was, maar wat stelt een relatie/huwelijk tegenwoordig nog voor?
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_139355003
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Ik wil graag dat een vrouw eerlijk is, die standaard bullshit kan ik niks mee.
Wees gewoon eerlijk, tuurlijk kan er geen klik zijn.
En je hebt er blijkbaar niet veel van gesnapt wat ik je heb vertelt, ik ben zo verbitterd geworden en gooi nu mijn opgebouwde frustratie er uit.
Dit is een forum en een klaagbaak, jij zal me niet terug herkennen mocht je ooit met me aan de praat komen in het dagelijks leven.
Maar mijn punt is gemaakt nu en verdere discussie heeft weinig zin.
Welterusten alvast.
Wedden dat het ook niet goed is als een vrouw eerlijk is? En wat boeit het of ze eerlijk is of niet, de uikomst is hetzelfde: ze wil geen relatie/seks met je. Je kunt wel zeggen dat je dit alleen in een klaagbaak gooit en alles, maar als er iets is wat een instant afknapper is is het wel verbitterdheid of onzekerheid. Of een heilige overtuiging van het eigen falen. Zelfvertrouwen is sexy. En dit soort sterke emoties zullen vast op de een of andere manier doorsijpelen in je persoonlijkheid IRL.

Maargoed welterusten dan. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_139356261
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Omdat de Nederlandse vrouw over het algemeen veel te hoge eisen stelt en het uit kan maken om praktisch niks.
Niet dat het vroeger perfect was, maar wat stelt een relatie/huwelijk tegenwoordig nog voor?
Over het algemeen zijn het mooie/aantrekkelijke vrouwen die de eisen stellen. De lelijke(re) vrouwen hebben het ook best lastig.

Daarentegen ken ik ook mannen die nooit aan de vriendin kwamen, maar ze vielen dan ook vooral op het verkeerde type. Later zag ik ze alsnog settelen, het grappig is met een vrouw die ze voorheen nooit geaccepteerd zouden hebben.
pi_139357381
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Hoe zou zo'n vrouw hier aan kunnen komen dan?
Weet jij alles van.
pi_139357685
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

te hoge eisen?? Het klikt of het klikt niet. Je voelt je tot iemand aangetrokken of niet. Simpel.
pi_139365889
"De man moet zelfvertrouwen hebben, maar daarvoor moet hij wel eerst goed bij de vrouwen liggen, wat niet gaat want hij heeft geen zelfvertrouwen." Iemand kansloos noemen op de (onder vrouwen) geaccepteerde manier.

En weet zeker dat de vrouwen die "een klik voelen" die keihard negeren als het een of andere junk zonder baan is.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:59:14 #184
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139366276
Als vrouw heb je dan weer last van 100en kansloze sukkels die zich aan je opdringen
pi_139366321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:59 schreef MrsGreen het volgende:
Als vrouw heb je dan weer last van 100en kansloze sukkels die zich aan je opdringen
En teveel mogelijkheid tot seks en al die gratis drankjes.. Niet snappen dat dit soort "gejank" zoals ik het maar noem, precies die luxe-positie is waar men het over heeft.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:03:34 #186
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139366358
Wat een gigantische hoeveelheden bitterheid in dit topic :o
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_139366389
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 18:29 schreef Dside het volgende:

[..]

Grappig en door welke redenen denk je dat deze gast, op de eerste plaats psychische problemen heeft ondervonden?
Dat schrijft hij zelf in z'n posts. Ik weet natuurlijk niet of het nu nog zo is, maar gezien de manier waarop hij schrijft heeft hij in elk geval issues. Misschien niet geheel onterecht gezien de situatie, maar je kan het mensen (vrouwen in dit geval) ook niet kwalijk nemen dat ze daar niet op zitten te wachten.
pi_139366562
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:39 schreef Catdog het volgende:
"De man moet zelfvertrouwen hebben, maar daarvoor moet hij wel eerst goed bij de vrouwen liggen, wat niet gaat want hij heeft geen zelfvertrouwen." Iemand kansloos noemen op de (onder vrouwen) geaccepteerde manier.

En weet zeker dat de vrouwen die "een klik voelen" die keihard negeren als het een of andere junk zonder baan is.
Zelfvertrouwen kan je ook hebben / uitstralen zonder dat je succesvol bent bij de vrouwen hoor. Verder zal je er zelf aan moeten werken om met vrouwen zelfvertrouwen te krijgen.

Mannen met zelfvertrouwen en een beetje goede looks hebben het vaak makkelijker dan een vrouw. Vrouwen zijn altijd van nature meer uit op een relatie en stoten vaak hun neus omdat ze weer eens aan de kant gezet worden.

Nee, de mannen hebben een een luxepositie en kunnen kiezen uit een breed scala. De vrouw zit nerveus op een bankje te wachten hopend op de prins op het witte paard die haar hand pakt. Alleen de slet zit niet in deze positie en heeft het makkelijker. Maar of we daar nou zo blij mee moeten zijn :')
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:42:35 #189
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_139367201
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:05 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Dat schrijft hij zelf in z'n posts. Ik weet natuurlijk niet of het nu nog zo is, maar gezien de manier waarop hij schrijft heeft hij in elk geval issues. Misschien niet geheel onterecht gezien de situatie, maar je kan het mensen (vrouwen in dit geval) ook niet kwalijk nemen dat ze daar niet op zitten te wachten.
Dat zal ik nog even rechtzetten, op mijn dertigste heb ik ernstige psychische problemen gekregen wat los staat van het zoeken of ontbreken van een levenspartner.
Wat ik mankeer ga ik verder niet op in, vanwege dat ik dat graag privé houden wil en niet op 'aangevallen' wil worden.
Mensen begrijpen daar al niet zoveel van, gelukkig op mijn familie en vrienden na die me geweldig steunen.
Ik ben door een jarenlange hel gegaan en zoek na weer enigzins opgekrabbeld te zijn, een beetje geluk in mijn leven.
De frustratie over constant afgewezen te worden helpt daar niet bepaald bij.
Mijn posts hier zijn inderdaad erg verbitterd en ik hoop dat ik weer een beetje de oude kan worden.
Geloof het of niet, voor ik ziek werd was ik wel een levensgenieter.
Alleen toen ook al onzichtbaar voor de vrouwen en als ik dan lees dat vrouwen vinden dat wij mannen de luxepositie hebben, dan moet ik daar even op in gaan.
Mannen met een uiterlijk als een Jan Kooijman, die hebben een luxe positie.
Mannen zoals ik die helaas afgekeurd zijn om te werken en er niet als fotomodel uitzien, absoluut niet!
Lotgenoten van mij ervaren dezelfde problemen met het zoeken van een partner.
Dan kun je het over een klik hebben of aangetrokken voelen, ik maak gewoon weinig kans bij de vrouwen, los van uitstraling hebben.
Daar hebben de vrouwen die me 'aanvielen' wel gelijk in, op een onzeker iemand met psychische problemen zonder werk, zit niemand op te wachten.
Als je zo genaaid bent door het leven, is het erg moeilijk om daar van te herstellen en weer positief door het leven te gaan.
De ene dag gaat het beter dan de ander.
pi_139367306
Godverdomme, nog nooit zoveel zure mannen bij elkaar gezien. Sjongejonge.

boohoo, vrouwen krijgen makkelijker seks. :')
pi_139367749
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:46 schreef RedFoxy het volgende:

FOK! zit vol maagden, wat verwacht je? :')
pi_139368855
Boehoe...
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:07:53 #193
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_139369777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:01 schreef Catdog het volgende:

[..]

En teveel mogelijkheid tot seks en al die gratis drankjes.. Niet snappen dat dit soort "gejank" zoals ik het maar noem, precies die luxe-positie is waar men het over heeft.
Hoe zou jij het vinden als een paar vadsige lekkere gekke pittige kapsels dit bij jou zouden doen?
Dan zou je er ook heel snel klaar mee zijn en het geen luxe positie noemen.
Next time Gadget, next time.....
pi_139369838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef Superslechterik het volgende:

[..]

Je zou het zelf ook geen gejank noemen als je er last van had.

Mannen die denken dat "nee" eigenlijk "probeer me maar de hele avond over te halen" betekent.
Of mannen die nadat je nee zegt het toch niet kunnen laten om aan je te zitten of je zelfs te volgen of je de week er op weer lastig te vallen.

Hoe zou jij het vinden als een paar vadsige lekkere gekke pittige kapsels dit bij jou zouden doen?
Dan zou je er ook heel snel klaar mee zijn en het geen luxe positie noemen.
En dan vooral die kneuzen die menen trucjes te moeten gebruiken om vrouwen in bed te krijgen, dat PUA, geneuzel. Daar word je snel moe van.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:12:32 #195
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_139369923
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:10 schreef RedFoxy het volgende:

[..]

En dan vooral die kneuzen die menen trucjes te moeten gebruiken om vrouwen in bed te krijgen, dat PUA, geneuzel. Daar word je snel moe van.
Met vaak het argument "als je met mij naar bed gaat dan weet je hoe het is om met een echte man te neuken".

:') :')
Next time Gadget, next time.....
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:14:16 #196
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139369997
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:12 schreef Superslechterik het volgende:

[..]

Met vaak het argument "als je met mij naar bed gaat dan weet je hoe het is om met een echte man te neuken".

En als je het niet doet, ben je ofwel een frigide kut, of een hoer.
pi_139370154
Dit hierboven is het perfecte voorbeeld van de klacht. Heel gauw aftakelen en dolblij zijn als ook maar 1 van die kanslozen een keer naar je omkijkt.
pi_139370186
quote:

Zoiets heet gezond verstand.
pi_139370223
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:46 schreef RedFoxy het volgende:

Vrouwen staan vaker en langer droog dan mannen. Teminste in mijn omgeving
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:23:02 #200
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139370338
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:18 schreef Catdog het volgende:
Dit hierboven is het perfecte voorbeeld van de klacht. Heel gauw aftakelen en dolblij zijn als ook maar 1 van die kanslozen een keer naar je omkijkt.
:D
pi_139370401
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:12 schreef Superslechterik het volgende:

[..]

Had laatst nog zo'n lul hier op fok. Rot toch op joh. _O-
pi_139370412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:18 schreef Catdog het volgende:
Jaloers, jochie?
pi_139370609
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:24 schreef RedFoxy het volgende:

[..]

Jaloers, jochie?
Beetje gefrustreerd. :P
ROBODEMONS..................|:(
pi_139370621
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:24 schreef RedFoxy het volgende:

[..]

Jaloers, jochie?
Nee lijkt me best kut om geleidelijk minder bitchy en arrogant te moeten gedragen omdat je weet dat jouw dagen als lelijk mormel nog moeten komen.
pi_139370733
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:29 schreef Catdog het volgende:

[..]

Nee lijkt me best kut om geleidelijk minder bitchy en arrogant te moeten gedragen omdat je weet dat jouw dagen als lelijk mormel nog moeten komen.
Dus omdat ik niet iedereen er bovenop laat die met in zijn ogen goede argumenten komt, ben ik arrogant en bitchy? :') Jochie toch... _O-

Dat is een probleem met mensen die denken dat de wereld ze van alles verschuldigd is. Helemaal met die puberjochies, alsof ze recht hebben op seks omdat ze aardig tegen iemand zijn. Asjeblieft zeg.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:33:51 #206
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139370788
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:29 schreef Catdog het volgende:

[..]

Ik vind je best aandoenlijk, moet ik zeggen.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:34:12 #207
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139370804
Maar op een geheel platonische manier, natuurlijk :7
pi_139370813
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:33 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ik vind je best aandoenlijk, moet ik zeggen.
Ja iets minder DM's graag, nsfw enzo..
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:34:57 #209
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139370825
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:34 schreef Catdog het volgende:

[..]

Ja iets minder DM's graag, nsfw enzo..
_O-
pi_139370846
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:32 schreef RedFoxy het volgende:

[..]

Dus omdat ik niet iedereen er bovenop laat die met in zijn ogen goede argumenten komt, ben ik arrogant en bitchy? :') Jochie toch... _O-

Dat is een probleem met mensen die denken dat de wereld ze van alles verschuldigd is. Helemaal met die puberjochies, alsof ze recht hebben op seks omdat ze aardig tegen iemand zijn. Asjeblieft zeg.
Ik weet niet of mannen bij de 100 kansloos noemen normaal is in vrouwelijke kringen maar dat is best arrogant en bitchy ja.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:37:17 #211
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139370893
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:32 schreef RedFoxy het volgende:

[..]

Ja, het is je PLICHT elke man je te laten neuken :(
pi_139370900
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:35 schreef Catdog het volgende:

[..]

Ik weet niet of mannen bij de 100 kansloos noemen normaal is in vrouwelijke kringen maar dat is best arrogant en bitchy ja.
Je komt zelf nogal arrogant en bitchy over
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:37:57 #213
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139370922
Man man man, het verwrongen wereldbeeld dat sommigen er op nahouden, van beide geslachten uiteraard :')
Je kan dat soort mensen eigenlijk het beste maar gewoon veel succes wensen voor de toekomst :')
pi_139370940
quote:

true. :o
pi_139370960
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Je komt zelf nogal arrogant en bitchy over
Bitchy snap ik, een beetje tegengas en reality-check voor de omhooggevallen dames, maar hoezo arrogant?
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:40:11 #216
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139371012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:38 schreef Catdog het volgende:

[..]

Bitchy snap ik, een beetje tegengas en reality-check voor de omhooggevallen dames, maar hoezo arrogant?
Je kijkt op anderen neer en vindt jezelf beter. Dat is zeg maar de betekenis van arrogantie.
En verder wens ik je natuurlijk veel succes voor je toekomst, en ik weet zeker dat je mij dat ook wenst, op je eigen unieke manier :')
pi_139371040
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:35 schreef Catdog het volgende:

[..]

Als die mannen denken dat het hun recht is om te neuken, dan zijn ze kansloos, heeft niets met arrogant te maken. Zit je bloed weer op de verkeerde plek, dat je dit principe niet begrijpt?
pi_139371080
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:38 schreef Catdog het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij ook wel een reality-check gebruiken en heb je als man zijnde ook een aardige omhooggevallen houding. Het is gewoon duidelijk dat je niet snapt hoe de wereld tussen mannen vrouwen werkt. Maar wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen
pi_139371178
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Man man man, het verwrongen wereldbeeld dat sommigen er op nahouden, van beide geslachten uiteraard :')
Je kan dat soort mensen eigenlijk het beste maar gewoon veel succes wensen voor de toekomst :')
Veel succes in de toekomst Haywood
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:45:54 #220
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139371189
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Veel succes in de toekomst Haywood
Ja, dank je :')
pi_139371286
Je had veel over me kunnen zeggen in een topic waar mannen toegeven jaloers te zijn op de luxe-positie van vrouwen maar arrogant is wel het laatste waar ik aan zou denken.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:50:28 #222
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139371337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:48 schreef Catdog het volgende:
Je had veel over me kunnen zeggen in een topic waar mannen toegeven jaloers te zijn op de luxe-positie van vrouwen maar arrogant is wel het laatste waar ik aan zou denken.
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Je kijkt op anderen neer en vindt jezelf beter. Dat is zeg maar de betekenis van arrogantie
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:50:50 #223
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139371354
Fok is zo leerzaam soms O+
pi_139371397
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Fok is zo leerzaam soms O+
Niet echt, doe is concreet vertellen waaraan jij denkt te zien dat ik mezelf beter vind dan anderen?
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:55:24 #225
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139371501
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:01 schreef Catdog het volgende:

[..]

Ohja, erg fijn om seks te kunnen hebben van opdringerige sukkels. Daar zit ik op te wachten. :')

En ik kan mijn eigen drankjes wel betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')