Nee, dat zei je zelf! Nav mijn Tygo lookalike foto ;-) kan het opzoeken, maar geen zinquote:Op zondag 27 april 2014 01:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen dat ik jouw type niet ben.
Uiterlijk zegt niet alles. Ik ga er meestal niet eens voor.quote:Op zondag 27 april 2014 01:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, dat zei je zelf! Nav mijn Tygo lookalike foto ;-) kan het opzoeken, maar geen zin
geintje dude, ken je niet eens ;-)quote:Op zondag 27 april 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen toch dat ik alles neuk wat los en vast zit?Integendeel zelfs
oh... Dus je vind me niet knap?quote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet alles. Ik ga er meestal niet eens voor.
Je weet het niet, sommige mensen duiken er als een rog op af. en zuigen zich vast.quote:Op zondag 27 april 2014 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar dat is wat anders dan proberen te zoenen.Hoop ik voor hem.
/care ik zit hier voor mijn vermaakquote:Op zondag 27 april 2014 01:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet
[..]
Voor yats schiet het dan alsnog niets op
Nee, qua uiterlijk ben je mijn type niet. Maar dat zegt niet alles. Ik heb meer mannen gedate die mijn type in eerste instantie niet waren.quote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
oh... Dus je vind me niet knap?
:p!
Ik zie het voor me.quote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet het niet, sommige mensen duiken er als een rog op af. en zuigen zich vast.
Ik doe altijd de wasmachine, standje centrifugeren. Ik heb de eckte zoenskillsquote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet het niet, sommige mensen duiken er als een rog op af. en zuigen zich vast.
quote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij misschien.quote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
/care ik zit hier voor mijn vermaak
Dan nog, ik gun hem wel beter![]()
Nja ik schijn die reputatie wel te hebben want ik hoor het van meerdere mensen weleens in m'n DMquote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
geintje dude, ken je niet eens ;-)
Uiterlijk is wel belangrijk. Vind ikquote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, qua uiterlijk ben je mijn type niet. Maar dat zegt niet alles. Ik heb meer mannen gedate die mijn type in eerste instantie niet waren.
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op zondag 27 april 2014 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja ik schijn die reputatie wel te hebben want ik hoor het van meerdere mensen weleens in m'n DM![]()
Ik heb echt alleen geen flauw idee wie die verhalen verspreidtZal wel jelly zijn
Is dit nou een hint voor hem?quote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, qua uiterlijk ben je mijn type niet. Maar dat zegt niet alles. Ik heb meer mannen gedate die mijn type in eerste instantie niet waren.
verschrikkelijk dat soort "zoensters".quote:Op zondag 27 april 2014 01:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik doe altijd de wasmachine, standje centrifugeren. Ik heb de eckte zoenskills
Uitstraling vind ik belangrijker dan looks.quote:Op zondag 27 april 2014 01:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uiterlijk is wel belangrijk. Vind ikdat is het eerste waar ik op let. Innerlijk geeft de doorslag.
Dat laat ik in het midden.quote:
was de bedoelingquote:
I agree.quote:Op zondag 27 april 2014 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik belangrijker dan looks.
wie niet.quote:Op zondag 27 april 2014 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik belangrijker dan looks.
Weet ik niet. Ik spreek alleen voor mezelf. Ik doe dat niet voor anderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |