Ja maar ja maar ja maarquote:Op zondag 27 april 2014 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, want je probeert het bij mij ook. Logisch dat ik daar niet op in ga, want het betekent niks.
Nee.quote:Op zondag 27 april 2014 01:09 schreef S95Sedan het volgende:
Dus alleen voor Feer gaan Fax, dan kan je haar hart winnen.
Ah mooi, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 27 april 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Maar het is wel zo dat als je achter elke vrouw aanhobbelt je niet meer serieus te nemen bent. Letterlijk en figuurlijk.
wat stelt zoenen nou helemaal voor? en vrouwen zien gewoon liever daadkracht dan getwijfel. leiding gevend, niet zo afwachtend.quote:Op zondag 27 april 2014 01:07 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dat was pas twee dagen terug. Gaat dat zo snel?
Oh, ja dat kon ik niet weten inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah dat zei ze in DMZe vertrouwde me niet
Oeh, de ovenbel gaat
Grapjequote:Op zondag 27 april 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Maar het is wel zo dat als je achter elke vrouw aanhobbelt je niet meer serieus te nemen bent. Letterlijk en figuurlijk.
Ik heb (helaas) niet met haar gezoend, dat was een andere date perro. Toch vreemd dat ik op mijn werk wel daadkrachtig ben.quote:Op zondag 27 april 2014 01:11 schreef perro. het volgende:
[..]
wat stelt zoenen nou helemaal voor? en vrouwen zien gewoon liever daadkracht dan getwijfel. leiding gevend, niet zo afwachtend.
Weltrusten.quote:Op zondag 27 april 2014 01:14 schreef yats het volgende:
Maar ik duik er maar eens in. Ondanks dat ik het gezellig vond vandaag heb ik toch een beetje de balen. Wellicht doet een goede nachtrust (al heb ik dat zelden) me goed.
ja weet ik. het is niet meer bij te houden man bij jou.quote:Op zondag 27 april 2014 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb (helaas) niet met haar gezoend, dat was een andere date perro. Toch vreemd dat ik op mijn werk wel daadkrachtig ben.
Dat valt ook wel mee. Het zijn slechts vijf vrouwen geweest in iets van vier maanden.quote:Op zondag 27 april 2014 01:15 schreef perro. het volgende:
[..]
ja weet ik. het is niet meer bij te houden man bij jou.
werk is anders. niks vreemds aan.
Thxs! Trusten voor de rest ookquote:
Fas is wel gewild.quote:Op zondag 27 april 2014 01:17 schreef artelligence het volgende:
Ik probeer Fas te bekeren. Pas dan ga ik van Fok! af. Dus me eerst laten ombouwen.
Dan krijgen we alleen maar verhalen met waarom hij een klap heeft gehadquote:Op zondag 27 april 2014 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
Zoen gewoon voortaan elke date. Dan is het ook minder verwarrend voor ons.
altijd even serieus ook.quote:Op zondag 27 april 2014 01:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Het zijn slechts vijf vrouwen geweest in iets van vier maanden.
[..]
Thxs! Trusten voor de rest ook
Kaneelstokje is ook aardig, maar ik val niet op mannen. En jij bent ook aardig, maar ben niet jouw type. Faxie neukt met iedereen dus voel ik me niet speciaal.quote:
Waarom zou je iemand klappen?quote:Op zondag 27 april 2014 01:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan krijgen we alleen maar verhalen met waarom hij een klap heeft gehad
Leuker om te lezen. :-)quote:Op zondag 27 april 2014 01:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan krijgen we alleen maar verhalen met waarom hij een klap heeft gehad
Omdat hij je gezicht onder kwijlt.quote:
Waarom denkt iedereen toch dat ik alles neuk wat los en vast zit?quote:Op zondag 27 april 2014 01:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaneelstokje is ook aardig, maar ik val niet op mannen. En jij bent ook aardig, maar ben niet jouw type. Faxie neukt met iedereen dus voel ik me niet speciaal.
Zeg dan gewoon meteen dat ik jouw type niet ben.quote:Op zondag 27 april 2014 01:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaneelstokje is ook aardig, maar ik val niet op mannen. En jij bent ook aardig, maar ben niet jouw type. Faxie neukt met iedereen dus voel ik me niet speciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |