Goeiemorgen.quote:
Helloquote:
Net thuis van het werk.quote:
Oh noh. Dus jij duikt er zo in?quote:
Neuh. Eerst nog even wat eten en drinken. En een film kijken ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 08:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh noh. Dus jij duikt er zo in?
Lijkt er soms wel op.quote:
Nou, ik heb wel eerst even wat koffie nodig hoorquote:
Ah, chillquote:Op zondag 27 april 2014 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh. Eerst nog even wat eten en drinken. En een film kijken ofzo.
Ik denk "The Book Thief".quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 08:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eerst even wat koffie nodig hoor
Iedereen is het.quote:Op zondag 27 april 2014 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wow wait, waarom ben ik oranje? Ik wil niet oranje
Zegt me zo niks. Ga ik even IMDb'enquote:
quote:
Lijkt me wel een goede film.quote:Op zondag 27 april 2014 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zegt me zo niks. Ga ik even IMDb'en
Ziet er uit als een film met een goed verhaalquote:
Ik zag laatst een topic "Post hierin als je oranje wilt worden" bewust niet gepost want ik vind het altijd zo afschuwelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, en het is er weer. Ik wil niet oranje
Ja, ik kan me ook herinneren dat je dat altijd aan kon vragen. Nu wordt het je dus gewoon opgedrongenquote:Op zondag 27 april 2014 09:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag laatst een topic "Post hierin als je oranje wilt worden" bewust niet gepost want ik vind het altijd zo afschuwelijk.
Of misschien zijn ze het nog aan het testen ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook herinneren dat je dat altijd aan kon vragen. Nu wordt het je dus gewoon opgedrongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |