quote:Op zondag 27 april 2014 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. Niet meer aan gedacht.
Maar prima ding verder ja.
Wij hebben er eentje van vaude waar je ook nog spullen in kan doen en waar je een afdak op kunt zetten.
ik zit via mijn mobiel nu dus plaatje hierin zetten gaat wat lastiger.
Leuk is die zeg, is zoiets duur? En kan je ze ook in verschillende kleuren krijgen? Ik vind het wel leuk als je een meisje hebt dat ze dan roze is en blauw wanneer je een jongen hebt.quote:Op zondag 27 april 2014 20:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Is ze nog te klein voor. 3 maanden. Dit geval heb ik. Is goed.
[ afbeelding ]
Skitterend, wat een heroïekquote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef Patroon het volgende:
Even klein verslagje:
Vanaf de start heeft het gespoeld en pas na de finish werd het weer droog. Alhoewel fietsen in de regen een vieze bezigheid is, voel ik mij lichamelijk er altijd wel goed bij.
Vanaf de start goed voorin gezeten en meegedraaid, helaas door gebrek aan wind kwam er niet echt wat uit. Op een gegeven moment reden 4 renners weg met daarbij 2 echte hardrijders die vaak kort eindigen of zelfs winnen, dus ik besloot de sprong te wachten en kon al vrij snel aansluiten. Helaas na zo'n 10km werden we weer gepakt. Hierna reden weer 3 renners weg. Ik had mijn kruit in die kopgroep verschoten, dus mistte de slag. 3 grote ploegen hadden ieder 1 renner in de kopgroep, dus de laatste 2 rondes ging de koers op slot. Vlak voor de finish reed er nog 1 iemand weg. Ik werd uiteindelijk 4e in van ons groepje dus 8e totaal. Bij 1 premiesprint werd ik nog 2e wat ¤ 7,50 opleverdeInschrijving er weer uit
http://app.strava.com/activities/134856958
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk is die zeg, is zoiets duur? En kan je ze ook in verschillende kleuren krijgen? Ik vind het wel leuk als je een meisje hebt dat ze dan roze is en blauw wanneer je een jongen hebt.
Goed werk.quote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef Patroon het volgende:
Even klein verslagje:
Vanaf de start heeft het gespoeld en pas na de finish werd het weer droog. Alhoewel fietsen in de regen een vieze bezigheid is, voel ik mij lichamelijk er altijd wel goed bij.
Vanaf de start goed voorin gezeten en meegedraaid, helaas door gebrek aan wind kwam er niet echt wat uit. Op een gegeven moment reden 4 renners weg met daarbij 2 echte hardrijders die vaak kort eindigen of zelfs winnen, dus ik besloot de sprong te wachten en kon al vrij snel aansluiten. Helaas na zo'n 10km werden we weer gepakt. Hierna reden weer 3 renners weg. Ik had mijn kruit in die kopgroep verschoten, dus mistte de slag. 3 grote ploegen hadden ieder 1 renner in de kopgroep, dus de laatste 2 rondes ging de koers op slot. Vlak voor de finish reed er nog 1 iemand weg. Ik werd uiteindelijk 4e in van ons groepje dus 8e totaal. Bij 1 premiesprint werd ik nog 2e wat ¤ 7,50 opleverdeInschrijving er weer uit
http://app.strava.com/activities/134856958
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doe je dat dan alsjeblieft wel snel even zodra je weer bij een pc in de buurt bent? Want ik wil graag weten wat voor baby shizzle jullie aanraden en wat je vooral niet moet kopen!
Als je m bij de bekende winkel met het knaagdier gekocht hebt, is het goed!quote:Op zondag 27 april 2014 21:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is degene wat ik heb. Maar dan in het groen.
Geen idee welke dat is.quote:Op zondag 27 april 2014 21:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je m bij de bekende winkel met het knaagdier gekocht hebt, is het goed!
Ik dacht eigenlijk dat 't 'm wasquote:Op zondag 27 april 2014 21:09 schreef Oksel het volgende:
Die foto hierboven, van die kale vent, dat kan precies grip zijn
Pas maar op dat je niet rijk wordt. En wel netjes opgeven bij de belasting hè?quote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef Patroon het volgende:
Bij 1 premiesprint werd ik nog 2e wat ¤ 7,50 opleverdeInschrijving er weer uit
Oh, jammer.quote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
Geen Gaumaise dit jaar, gaat niet door. Dan maar trainen voor de Ronde van Luik in augustus.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:20 schreef the_critic het volgende:
wie had dat gedacht... Mijn grote held, voorbeeld en grote inspiratiebron.. Kanovinnie!
Gewoon eens een keer doenquote:Op zondag 27 april 2014 22:20 schreef the_critic het volgende:
Keer weer eens een rondje proberen op nedereindse berg, kijken of ik het rijden in een peleton nog kan... Kan ik nooit slechter van worden
4 mei is de ronde van houten, vlakbij mij.quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef Patroon het volgende:
Is er 3 of 4 mei nog ergens een mooie koers? Ik rij 5 mei al een criterium.
Waarschijnlijk gaat je dat nog aardig goed af. Ik had het na 9 jaar zo weer onder de knie inclusief handigheidjes. Ken ook wat jongens met 0 ervaring die op trainingen best hard rijden maar in de koers steevast eraf worden gereden.quote:Op zondag 27 april 2014 22:20 schreef the_critic het volgende:
Ik denk dat ik komende week ook maar eens ga beginnen met een basislicentie aan te vragen... begint weer te kriebelen om zelf te gaan koersen met alle mooie koersen op tv, en alle heroische verslagen hier op fok!
Keer weer eens een rondje proberen op nedereindse berg, kijken of ik het rijden in een peleton nog kan... Kan ik nooit slechter van worden
wie had dat gedacht... Mijn grote held, voorbeeld en grote inspiratiebron.. Kanovinnie!
Ah leuk. Zal es ff overleggen hier. Kunnen we wel ff weekendje van maken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
4 mei is de ronde van houten, vlakbij mij.
jup.. ben er wel van overtuigt dat je met minder conditie en ervaring verder komt dan met goede conditie en geen ervaring.. maar is wel inderdaad een jaar of 12 geleden gok ik..quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat je dat nog aardig goed af. Ik had het na 9 jaar zo weer onder de knie inclusief handigheidjes. Ken ook wat jongens met 0 ervaring die op trainingen best hard rijden maar in de koers steevast eraf worden gereden.
Allebei een knappe vrouwquote:Op zondag 27 april 2014 22:42 schreef Patroon het volgende:
Hebben we toch nog wat overeenkomsten. Beide vroeger gekoerst en na 10+ jaar weer begonnen! Das dan ook het enige he
Als een ouwe keienvreter moet je toch van goede huize komen om mij er op een paar keitjes af te rijden. Helaas zijn er weinig keien hier en op de Sandenburgerlaanzijn er volgens Strava maar weinig sneller geweest.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sjips, niet gelukt
Gisteren 2.49.40
Nu 2.20.05
De benen waren wel ietsje beter vandaag. Pas maar op buzz als je binnenkort weer een keer over de dijk naar Houten rijdt. Er zitten aardige gaten in dat stuk klinkers bij de stuw. Ik heb ze aardig omgeschoffeld
Je bent zo sterk als je hersenen denken dat je bent.quote:Op zondag 27 april 2014 23:10 schreef Tommeke het volgende:
Moraal van het verhaal is is dat ik wat meer vertrouwen in eigen kunnen moet hebben. Ze rijden mij er echt niet zo maar meer af. Twee weken geleden voelde ik me ook kut en toen werd ik jandorie 6e. Daar had ik met wat meer vertrouwen in mezelf misschien wel podium kunnen rijden.
Ja jong, oud worden gaat van eigens, maar carriere maken moet je zelf doen...quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef Patroon het volgende:
Als jij denkt dat je een beer bent, dan ben je een beer.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:09 schreef Oksel het volgende:
Die foto hierboven, van die kale vent, dat kan precies grip zijn
Had die al gezien ja, nog nooit gereden daar.quote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
4 mei is de ronde van houten, vlakbij mij.
Samen daar starten?quote:Op maandag 28 april 2014 07:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had die al gezien ja, nog nooit gereden daar.
Gaan die te snel voor julliequote:Op maandag 28 april 2014 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm tis wel gezamenlijk met Sportklasse en Juniores starten, en tis in een Vinex wijk.
quote:
Kijk.. dat zijn dan ook weer erg mooie woorden om te lezenquote:
Ik moet daar wel even een kanttekening bij plaatsen, Grip zijn smaak qua vrouwen is niet zo zinnig. Hij is al snel onder de indruk.quote:Op maandag 28 april 2014 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
Van die vrouw moeten we maar aannemen van Pieter. Maar dat geloof ik wel.
Gister reed er wel een leuk meiske mee. Mooie billen in een ietswat doorschijnend wit pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |