Dan heb je het waarschijnlijk gemistquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wederom geen enkel idee waar je het over hebt.
BBQ bier, bier vrienden, vrienden gezellig, gezellig eten, eten spek, spek BBQ, BBQ balkonquote:
Je moet uiteraard niet alles geloven wat je leest in de media, maar ik krijg toch wel het idee dat het een ontzettend saaie muts is in bed. Jammer, want die tieten van haar zou ik graag es raken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind haar niet geil en vind haar liedjes kut.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou de tape alvast klaarleggen, zo lang ze d'r mond maar houdt valt het volgens mij wel mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet uiteraard niet alles geloven wat je leest in de media, maar ik krijg toch wel het idee dat het een ontzettend saaie muts is in bed. Jammer, want die tieten van haar zou ik graag es raken.
Volgens mij zie ik sterretjes in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
BBQ bier, bier vrienden, vrienden gezellig, gezellig eten, eten spek, spek BBQ, BBQ balkon
omg rondjes
is dat die met een grote tattoo op haar reet? of ben ik in de war?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet uiteraard niet alles geloven wat je leest in de media, maar ik krijg toch wel het idee dat het een ontzettend saaie muts is in bed. Jammer, want die tieten van haar zou ik graag es raken.
Een paar oudere nummers vond ik vroeger wel leuk. En Dark Horse klonk op zich niet heel erg verkeerd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sterrtjes oud en nieuw, oud en nieuw, oliebollen, oliebollen drank, drank eten, eten gourmetten, gourmetten spek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik sterretjes in mijn hoofd.
Ik kan haar stem echt niet waarderen. In geen enkel nummerquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar oudere nummers vond ik vroeger wel leuk. En Dark Horse klonk op zich niet heel erg verkeerd.
Wat een kut nummer is dat, alleen op de radio klinkt het nog een beetje op een normale stereo zit er geen toon in.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar oudere nummers vond ik vroeger wel leuk. En Dark Horse klonk op zich niet heel erg verkeerd.
Nee, da's een ander.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:02 schreef perro. het volgende:
is dat die met een grote tattoo op haar reet? of ben ik in de war?
Je maakt me gekquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sterrtjes oud en nieuw, oud en nieuw, oliebollen, oliebollen drank, drank eten, eten gourmetten, gourmetten spek.
Ze heeft niet de mooiste stem, nee. Ze schijnt live ook echt ruk te zingen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan haar stem echt niet waarderen. In geen enkel nummer
Verbaasd me niksquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze heeft niet de mooiste stem, nee. Ze schijnt live ook echt ruk te zingen.
spek zuurkool zuurkool worst worst bier bier alcohol alcohol drinkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sterrtjes oud en nieuw, oud en nieuw, oliebollen, oliebollen drank, drank eten, eten gourmetten, gourmetten spek.
Matig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelieve niet mijn foto's te posten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
Ik vind haar teksten altijd geil. Met als die nieuwe over verjaardagsfeestjes
[ afbeelding ]
Bijna iedere hedendaagse artiest zingt en speelt ruk. Het is allemaal image en reclame.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |