Niet noemen. die user IS geen trailer trash... Mensen die alles zelf invullenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand zonder reden trailer trash noemen, is dat geen sneer?
Maar ik hou er over op. Hier kan niks goeds van komen.
Ow, oké. Ik ken haar verder niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, als ik zou doelen op een oud mod, dat was ook best raar geweest omdat zij absoluut niet op een hond lijkt en vooral niet op die. En ze woont niet eens meer in een trailer
Geen idee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je deze niet al eens richting Fax gepost?
Hm ja ik had zoiets gisteren nog een beetje... een friendzoner 'leuk maar niet op die manier' die blijkbaar al een aantal maanden zwanger is van d'r toyboy en een mokkakindje verwachtquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, ken je dit gevoel?
[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, oké. Ik ken haar verder niet.
[..]
Geen idee.
Ja maar die jongen is zo stoeeer toch?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
Dat OP plaatje blijft echt fucking ranzig.
Gatverdamme man.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ja ik had zoiets gisteren nog een beetje... een friendzoner 'leuk maar niet op die manier' die blijkbaar al een aantal maanden zwanger is van d'r toyboy en een mokkakindje verwacht
Je snapt het punt niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet noemen. die user IS geen trailer trash... Mensen die alles zelf invullenomg.
1/10quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar die jongen is zo stoeeer toch?
-10/10quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
1/10
Zou Bogie vanaf lokken met leverworst.
Ik vind dat jullie dit nogal opblazenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je snapt het punt niet.
Er is al vaken voorgekomen dat uit het niets iemand afgezeken wordt. Mensen moeten gewoon eens nadenken wat ze typen in plaats van alles maar neerpleuren.
Nier persoonlijk aangevallen voelen, is in het algemeen.
Nog beter.quote:
ja dit dus. en aangezien zeefje daar vaak onderwerp van is dacht ik dat nu ook. my bad, maar nu niet allemaal schijnheilig lopen doen heh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je snapt het punt niet.
Er is al vaken voorgekomen dat uit het niets iemand afgezeken wordt. Mensen moeten gewoon eens nadenken wat ze typen in plaats van alles maar neerpleuren.
Niet persoonlijk aangevallen voelen, is in het algemeen.
Niet Fasje haten hequote:Op zaterdag 26 april 2014 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie dit nogal opblazen
als ik nu een hond post met een pruik in de vorm van het kapsel van Fas, dan is dat ook geen sneer. Die negativiteit altijdzo jammer dit
Grindcore hequote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef Fascination het volgende:
Kan ik invallen met ik ken iemand die iets heeft met een ranzige metalaustist of is dat inmiddels afgezaagd?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
Deze SC barst trouwens van de sneren naar weet ik veel wie allemaal, dus ja ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ik geloof je, maar even in het algemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kom hier, ik zal je wiegenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit topic is echt niet leuk meer
Wat ik al zeg, vaker voorgekomen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie dit nogal opblazen
als ik nu een hond post met een pruik in de vorm van het kapsel van Fas, dan is dat ook geen sneer. Die negativiteit altijdzo jammer dit
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom hier, ik zal je wiegenen liefhebben en aardbeien voeren.
Ik heb nog slagroom, mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kom hier, ik zal je wiegenen liefhebben en aardbeien voeren.
Te slechtquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog slagroom, mag ik ook komen?(hihi)
Kindje met 2 mamma's.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef Fascination het volgende:
Mk, wanneer gaan we samenwonen? Laten we dat snel doen, want het voelt zo goehoeed.
Nou in dit geval was het in elk geval niet nodig. Maar als het wel nodig is tr je maar een eind weg hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik al zeg, vaker voorgekomen.
En wat dat betreft sta ik volledig achter perro, moet maar eens afgelopen zijn. Afgelopen tijd is het mij ook vaker opgevallen en zijn er een aantal TRs de mods hun kant op gegaan.
En dit is niet persoon specifiek maar in het algemeen.
Slagroom verneukt aardbeien.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog slagroom, mag ik ook komen?(hihi)
Wil je dan op mijn bagagedrager?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef Fascination het volgende:
Mk, wanneer gaan we samenwonen? Laten we dat snel doen, want het voelt zo goehoeed.
Dit is zo true. ik vind slagroom ranzig.quote:
Jawel.quote:
tijd voor een groot vredesvuur met rooksignalen zodat heel fok! ze kan zien.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
Deze SC barst trouwens van de sneren naar weet ik veel wie allemaal, dus ja ...
quote:
Alleen eckte slagroom is lekker, maar niet bij aardbeien.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is zo true. ik vind slagroom ranzig.
Ja, laten we het geforceerd kusje kroel maken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik al zeg, vaker voorgekomen.
En wat dat betreft sta ik volledig achter perro, moet maar eens afgelopen zijn. Afgelopen tijd is het mij ook vaker opgevallen en zijn er een aantal TRs de mods hun kant op gegaan.
En dit is niet persoon specifiek maar in het algemeen.
Ja, slagroom is lekker. Maar niet bij aardbeien.quote:
Make love, not war.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef perro. het volgende:
[..]
tijd voor een groot vredesvuur met rooksignalen zodat heel fok! ze kan zien.
Kom maar langs. Dan zal ik je kusjes geven en met je kroelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, laten we het geforceerd kusje kroel maken.
Pls, dan loop ik liever.quote:
Ja, lekker op en over elkaar kwijlen. Elkaar bestoken met kusjes en hartjes. topics langquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel.quote:
Oke, je mag bij me in de auto.quote:
Zou kunnen, dat laat ik in het midden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou in dit geval was het in elk geval niet nodig. Maar als het wel nodig is tr je maar een eind weg hoor
Geforceerd kusjekroel? Als je er zo naar kijkt snap je er blijkbaar vrij weinig vanquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat deed ik alquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat laat ik in het midden.
Maargoed laten we het gezellig houden hier en persoonlijke vetes buiten dit topic houden
Toefjes op je oogballen.quote:
En dan van die scheetjes laten die langs je rug omhoog kriebelen *blblblboebblbl*quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, lekker op en over elkaar kwijlen. Elkaar bestoken met kusjes en hartjes. topics langheerlijk. Als een warm bad waar we met z'n alle inzitten.
Wie wast mijn rug?
quote:
Leuken woordgrap.quote:
Ja, geef me je ideeënquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
MAAR ik had het dus over mijn lounge bank.
En pallets zijn prima; vaak gratis of voor een paar euro.
Weet ikquote:
Misschien heel hard blazenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zonder zagen kan je ook geen planken maken
Dacht dat die dingen juist geld waard waren en daarom duur uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
MAAR ik had het dus over mijn lounge bank.
En pallets zijn prima; vaak gratis of voor een paar euro.
Nee joh, op marktplaats staan ze voor 3 euro pst. En bij mijn oude werkgever kan ik ze gratiez halen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht dat die dingen juist geld waard waren en daarom duur uit.
Katy Perry.quote:
Europallets zijn 30 euro waard, dan heb je nog een paar andere statiegeldpallets en wegwerppallets.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Europallets ja. En de andere standaardmaten. De rest niet, kost juist geld om er van af te komen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkel idee waar je het nou over hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
Kijk mij maakt het niet uit maar het lijkt me jammer als over x tijd gezegd wordt door mods 'we zijn er klaar mee en het topic gaat op slot' daar heeft niemand baat bij.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef artelligence het volgende:
OK, leuk... Maar lijk helemaal niet op die hont!
Nah. Zij is overrated.quote:
Die eerste ging ik dus vanuitquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Europallets zijn 30 euro waard, dan heb je nog een paar andere statiegeldpallets en wegwerppallets.
Nee er wordt voor jan lul een aantal keer vermeld dat het maar eens een keer klaar is?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkel idee waar je het nou over hebt.
Wat er hier gebeurt en gezegd wordt valt allemaal best mee, helemaal als je kijkt naar andere SC's.
zit niet zo te haten, dat mag nietquote:
Dit. Er wordt hier weleens een scherp grapje gemaakt, maar dat is het ook wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkel idee waar je het nou over hebt.
Wat er hier gebeurt en gezegd wordt valt allemaal best mee, helemaal als je kijkt naar andere SC's.
Wederom geen enkel idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee er wordt voor jan lul een aantal keer vermeld dat het maar eens een keer klaar is?
O, shit. Sorry.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zit niet zo te haten, dat mag niet
ik ook niet, samen wat anders doen, kaneel? hou je van appeltaart?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wederom geen enkel idee waar je het over hebt.
maar misschien willen ze die juist wel wat weggeven omdat het anders geld kost. voor een bank maakt de maat niet al te veel uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Europallets ja. En de andere standaardmaten. De rest niet, kost juist geld om er van af te komen.
Appeltaart met.....quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook niet, samen wat anders doen, kaneel? hou je van appeltaart?
bomen kappen, lange bomen lange planken, lange panken, vlonder, vlonder op balkon, fijner aan je voeten dan stenen, stenen, steengril, vlees, spekquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
In plaats van gewoon kappen er steeds over door gaan.
Kaneel?quote:
Ik vind haar niet geil, maar ze heeft wel leuke liedjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:58 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Katy Perry geil, maar dat I Kissed a Girl-nummer was wel kut.
Zonder kaneel is het geen goede appeltaart.quote:
Steengrilquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bomen kappen, lange bomen lange planken, lange panken, vlonder, vlonder op balkon, fijner aan je voeten dan stenen, stenen, steengril, vlees, spek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |