Lol dat heb ik best wel vaak gedaan. Vanochtend nog een groepje marrokaantjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef hoink581 het volgende:
Met je Fiesta een oranje menigte inrijden.
Achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol dat heb ik best wel vaak gedaan. Vanochtend nog een groepje marrokaantjes.
Soms gaan voetgangers nier aan de kant en is het nodig ze zachtjes aan te rijden zodat ze oprotten.
Als je in een dorp woont kan je niet oordelen over hoe wij stedelingen rijden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
Dat crashen moet je eens met stoppen zolang je met andermans auto's rijdt.
Je punt is?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als je in een dorp woont kan je niet oordelen over hoe wij stedelingen rijden.
Kijk deze man begrijpt hetquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
Voel het ook nog steedsstraks maar wegdrinken
Ik zeg niet hoe ze met kamelen moeten rijden in de Sahara en jij moet niet zeggen hoe ik in Utrecht moet rijden.quote:
Ik heb geen kameel en woon niet in de Sahara.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zeg niet hoe ze met kamelen moeten rijden in de Sahara en jij moet niet zeggen hoe ik in Utrecht moet rijden.
Maar ook niet ij Utrechtquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen kameel en woon niet in de Sahara.
Dat klopt. Wat dat te maken heeft met het niet crashen van mijn auto's is mij tot op heden onduidelijk.quote:
Auto's horen dan ook niet in de stad.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol dat heb ik best wel vaak gedaan. Vanochtend nog een groepje marrokaantjes.
Soms gaan voetgangers nier aan de kant en is het nodig ze zachtjes aan te rijden zodat ze oprotten.
Crashen != tegen mensen aan rijdenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat dat te maken heeft met het niet crashen van mijn auto's is mij tot op heden onduidelijk.
Ja, daar moet je dus mee stoppen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Crashen != tegen mensen aan rijden
Nee. Soms is het echt nodig zachtjes te duwen met je auto. Anders kom je er gewoon niet door. Assertiviteit uiten enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, daar moet je dus mee stoppen.
We zouden een vorm van transport die zo inefficiënt is eigenlijk ook moeten verbieden. Welke onnozelaar heeft bedacht dat je een object van minstens 700 kg nodig hebt om een persoon van een kg of 80 te vervoeren mogen ze van mij met terugwerkende kracht een gat achter z'n oogkas schieten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Auto's horen dan ook niet in de stad.
Het probleem is ook dat het jouw auto niet is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Soms is het echt nodig zachtjes te duwen met je auto. Anders kom je er gewoon niet door. Assertiviteit uiten enzo.
Dr alpha zijn
Daar heb je een toeter en je lichten voor. En nogmaals een auto hoort niet in de stad.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef NieuweNier het volgende:
Nee. Soms is het echt nodig zachtjes te duwen met je auto. Anders kom je er gewoon niet door. Assertiviteit uiten enzo.
Dr alpha zijn
Volgens mij neemt het brakke een beetje de loop met jouw fantasie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dr alpha zijn
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We zouden een vorm van transport die zo inefficiënt is eigenlijk ook moeten verbieden. Welke onnozelaar heeft bedacht dat je een object van minstens 700 kg nodig hebt om een persoon van een kg of 80 te vervoeren mogen ze van mij met terugwerkende kracht een gat achter z'n oogkas schieten.
Ik ben juist heel voorzichtig omdat het mijn auto niet is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat het jouw auto niet is.
Haha ja ok. Ik ben echt geen alfa man gewoonquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij neemt het brakke een beetje de loop met jouw fantasie.
Vliegen wordt niet gebruik voor woon-werk verkeer en heeft dus een ander doel. Auto's zijn gewoon onwijs inefficiënt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]![]()
Vliegen is ook heel inefficiënt. En op vakantie gaan zonde.
Comfort en luxe > het milieu
Huh, al die topics over je ongelukken waren grapjes?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben juist heel voorzichtig omdat het mijn auto niet is.
Als dat het wel zou zijn, zou ik als een Fransman rijden en schijt hebben aan deuken en krassen.
Nee keihard gaan toeteren in de stad is lekker.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar heb je een toeter en je lichten voor. En nogmaals een auto hoort niet in de stad.
Nee. Ongelukken. Niet expres.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Huh, al die topics over je ongelukken waren grapjes?
Ik vraag me af hoe efficiënt bussen en treinen dan zijn in brandstofverbruik/gewicht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
Vliegen wordt niet gebruik voor woon-werk verkeer en heeft dus een ander doel. Auto's zijn gewoon onwijs inefficiënt.
Goed voor je koppeling.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee keihard gaan toeteren in de stad is lekker.
Ik bedoel gewoon vooruit kruipen zo langzaam dat je de koppeling nog half in moet trappen en er 0km/u op je snelheid meter staat...
Lol zat mensen vliegen voor hun werk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vliegen wordt niet gebruik voor woon-werk verkeer en heeft dus een ander doel. Auto's zijn gewoon onwijs inefficiënt.
Als ze vol zitten efficiënter.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe efficiënt bussen en treinen dan zijn in brandstofverbruik/gewicht.
Alsnog is dat niet waar een koppeling voor gemaakt is. Je kan nog beter je auto in de 1 zetten, stationair laten draaien en de rem induwen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gelukkig doe je dat echt kilometers lang
Maar waarom is her erg dat de auto inefficiënt is?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze vol zitten efficiënter.
Bron: efficiënt transport, voederbietel 2009.
De stad is toch al vervuild met achterlijk takkenlawaai. Valt een toetertje bij in het niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:46 schreef NieuweNier het volgende:
Nee keihard gaan toeteren in de stad is lekker.
Omdat het duur is, vervuilend en bovendien jou de mogelijkheid geeft andermans bezit kapot te maken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maar waarom is her erg dat de auto inefficiënt is?
We hebben gewoon nieuwe energie bronnen nodig.
Ik vind dat zowiezo een beetje aso. Doe dan je raampje open en praat...quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De stad is toch al vervuild met achterlijk takkenlawaai. Valt een toetertje bij in het niet.
Maar bussen zitten zelden bomvol.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:47 schreef voederbietel het volgende:
Als ze vol zitten efficiënter.
Bron: efficiënt volkstransport, voederbietel 2009.
Omdat het ov zo duur en slecht is. Maak die het ov goed en gratis, file probleem opgelost, milieu gaat er op vooruit, niet zo veel herrie meer en iedereen is zielsgelukkig.quote:
Doe dat dan, brokkenpiloot.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:49 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind dat zowiezo een beetje aso. Doe dan je raampje open en praat...
Dat vind jij helemaal niet erg. Sterker nog, je rent dadelijk, als dit nog 3 pagina's door gaat, snel naar de plee met een behoorlijke tent in je broek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:51 schreef NieuweNier het volgende:
Maar waarom gaat de discussie eigenlijk over autorijden? Ik weet hoe jullie over me denken.
Ik ben gewoon ff heel erg zielig.
Huh hoezo zou ik in mijn broek poepen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind jij helemaal niet erg. Sterker nog, je rent dadelijk, als dit nog 3 pagina's door gaat, snel naar de plee met een behoorlijke tent in je broek.
Ik vraag me oprecht af hoe iemand als NieuweNier reageert op een post als deze. Zou 'ie zo in zichzelf opgaan dat het een soort wakupcall is? Is het koren op z'n molen? Voelt 'ie zich vernederd? Schept 'ie genoegen in het feit dat 'ie een soort van betrapt is?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind jij helemaal niet erg. Sterker nog, je rent dadelijk, als dit nog 3 pagina's door gaat, snel naar de plee met een behoorlijke tent in je broek.
Erg scherp ben je niet. Verbaasd me gezien je auto avonturen niets.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef NieuweNier het volgende:
Huh hoezo zou ik in mijn broek poepen?
Ik denk dat het een soort vorm van sadomasochisme is. Bepaalde mensen vinden het heerlijk om verbaal vernedert te worden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe iemand als NieuweNier reageert op een post als deze. Zou 'ie zo in zichzelf opgaan dat het een soort wakupcall is? Is het koren op z'n molen? Voelt 'ie zich vernederd? Schept 'ie genoegen in het feit dat 'ie een soort van betrapt is?
Zou wel een interessante documentaire kunnen zijn voor VICE of zo.
Beter lezen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Huh hoezo zou ik in mijn broek poepen?
Maar wat verklaart dan die tegenstrijdige verhalen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat het een soort vorm van sadomasochisme is. Bepaalde mensen vinden het heerlijk om verbaal vernedert te worden.
Bij gebrek aan iemand die dat direct doet, zoekt hij zijn toevlucht tot een internet forum. Ik vermoed dat het zoiets is, kan er naast zitten natuurlijk.
Is er niet een klb'er die een of andere gedragswetenschap studeert, ik zie mogelijkheden voor een dijk van een scriptie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort vorm van sadomasochisme is. Bepaalde mensen vinden het heerlijk om verbaal vernedert te worden.
Bij gebrek aan iemand die dat direct doet, zoekt hij zijn toevlucht tot een internet forum. Ik vermoed dat het zoiets is, kan er naast zitten natuurlijk.
De grotere kans dat mensen dat oppikken en hem ermee om de oren slaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar wat verklaart dan die tegenstrijdige verhalen?
Hehe. Er zit inderdaad een mogelijkheidje tot een studie in.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er niet een klb'er die een of andere gedragswetenschap studeert, ik zie mogelijkheden voor een dijk van een scriptie.
Het creëren van de open deur zal maar zeggen? Een voorzetje voor het spreekwoordelijke open doel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
De grotere kans dat mensen dat oppikken en hem ermee om de oren slaan.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het creëren van de open deur zal maar zeggen? Een voorzetje voor het spreekwoordelijke open doel?
Laatst mekkerde hij iets over extrovert zijn of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
NieuweNier, heb je behoefte om je gedrag toe te lichten?
Dat was wel een spannende wending ja. Misschien zoekt NN een nieuwe identiteit, en probeert hij ze eerst hier uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laatst mekkerde hij iets over extrovert zijn of iets dergelijks.
Ik vind het geflame hier helemaal niet leuk. Daarom had ik oorspronkelijk deze kloon aangemaakt. In de hoop dat ik zonder gedoe kon posten. Dat ging even goed, totdat ik herkend werd omdat ik hier veel gegevens van mezelf gedeeld heb.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
NieuweNier, heb je behoefte om je gedrag toe te lichten?
Neequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was wel een spannende wending ja. Misschien zoekt NN een nieuwe identiteit, en probeert hij ze eerst hier uit.
Maar wat trekt je dan aan in klb? Je topics lopen standaard op geflame uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik vind het geflame hier helemaal niet leuk. Daarom had ik oorspronkelijk deze kloon aangemaakt. In de hoop dat ik zonder gedoe kon posten. Dat ging even goed, totdat ik herkend werd omdat ik hier veel gegevens van mezelf gedeeld heb.
Waarom ik nu nog post? Geen idee... Soms probeer ik een serieus topic aan te maken waar ik echt moeite stop in mijn argumentatie. Het alcohol topic is daar een voorbeeld van.
Dit topic heb ik aangemaakt omdat ik me verveelde onder de douche. Misschien inderdaad geen goed idee. Het is bagger. Sorry daarvoor.
Ja maar dat is allemaal prima. Je stopt inderdaad wat moeite in je topics. Wat ik niet begrijp is, als je echt zo'n hekel hebt aan geflame, waarom lok je het dan telkens uit?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik vind het geflame hier helemaal niet leuk. Daarom had ik oorspronkelijk deze kloon aangemaakt. In de hoop dat ik zonder gedoe kon posten. Dat ging even goed, totdat ik herkend werd omdat ik hier veel gegevens van mezelf gedeeld heb.
Waarom ik nu nog post? Geen idee... Soms probeer ik een serieus topic aan te maken waar ik echt moeite stop in mijn argumentatie. Het alcohol topic is daar een voorbeeld van.
Dit topic heb ik aangemaakt omdat ik me verveelde onder de douche. Misschien inderdaad geen goed idee. Het is bagger. Sorry daarvoor.
Ja inderdaad, geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat trekt je dan aan in klb? Je topics lopen standaard op geflame uit.
Als extrovert persoon deel je graag veel, ongeacht wat het is. Dat houdt extravert zijn in toch?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
Dat was wel een spannende wending ja. Misschien zoekt NN een nieuwe identiteit, en probeert hij ze eerst hier uit.
Volgens mij is het tijd dat jij een reflectieverslagje gaat schrijven en daarna een POP gaat opstellen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:06 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja inderdaad, geen idee eigenlijk.
Ik begon met serieus posten met topics zoals dit:
PTA / Jouw betaalbare droomauto
Toen werd ik herkend. En ik wil eigenlijk niet de PTA ofzo vervuilen met geflame...
Geen idee. Contactgestoordheid misschien?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar dat is allemaal prima. Je stopt inderdaad wat moeite in je topics. Wat ik niet begrijp is, als je echt zo'n hekel hebt aan geflame, waarom lok je het dan telkens uit?
POP?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd dat jij een reflectieverslagje gaat schrijven en daarna een POP gaat opstellen.
Dat is niet waar, 9 van de 10 keer doe je het er om. Zie je post over voetgangers aanrijden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:08 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Geen idee. Contactgestoordheid misschien?
Ik ga niet per se posten om geflame uit te lokken. Maar soms reageer ik inderdaad op manieren die niet zo handig zijn. Of maak ik opmerkingen die ik beter niet kan maken...
Persoonlijk Ontwikkeling Plan. Vergeet de competenties niet waaraan je wilt werken.quote:
Ja true dit topic is bagger. Ik ben zwakquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is niet waar, 9 van de 10 keer doe je het er om. Zie je post over voetgangers aanrijden.
Oh er zijn best wel veel dingen waar ik aan wil werken. Mijn figuur als eerste. Maar dat heeft niks met FOk te makenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Persoonlijk Ontwikkeling Plan. Vergeet de competenties niet waaraan je wilt werken.
Aandacht en erkenning. Het was gewoon sneu om te zien hoe erg je aan het janken was tijdens de KLB verkiezingen.quote:
Typisch.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:08 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Geen idee. Contactgestoordheid misschien?
Ik ga niet per se posten om geflame uit te lokken. Maar soms reageer ik inderdaad op manieren die niet zo handig zijn. Of maak ik opmerkingen die ik beter niet kan maken...
Haha uhm gozer, die had ik gewonnenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Aandacht en erkenning. Het was gewoon sneu om te zien hoe erg je aan het janken was tijdens de KLB verkiezingen.
Vond je daar persoonlijke bevrediging in?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:11 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha uhm gozer, die had ik gewonnen
Misschien inderdaad. Ik post zowiezo veel bagger de laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Typisch.
Het ging eerst goed met dit account. Natuurlijk, je was al ontmaskerd en mensen posten roadtripmaar op zich ging het wel.
Maar je begint langzaam weer hetzelfde te krijgen als waarom mensen zo'n gruwelijke hekel hadden aan roadtrip: allerlei sterke verhalen, soms tegenstrijdig maar altijd gericht op het trekken van zoveel mogelijk aandacht.
Je kunt wel normaal posten, want met dit account ging het in begin redelijk. Maar het lijkt wel of je onbewust toch van die aandacht houdt waar je kennelijk zo'n hekel aan hebt, want je postgedrag gaat weer meer en meer richting roadtrip.
Hier spreekt uit dat je het graag niet zou willen doen, maar dat je het niet tegen kunt houden. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja true dit topic is bagger. Ik ben zwak![]()
Nou ja, goed, je hoeft voor mij niet perse weg, maar post dan eens gewoon normaal mee. Open een topic als je echt een klacht hebt, anders niet. Laat al die overduidelijke sterke verhalen en reageer gewoon mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:12 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Misschien inderdaad. Ik post zowiezo veel bagger de laatste tijd.
Ik zal anders wel een tijdje niet posten in de KLB, ff een reboot. Kijken of ik later weer kwaliteit kan posten.
Beter niet dan bagger...
Het ga je goed kerel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:15 schreef NieuweNier het volgende:
Ik denk trouwens dat het echt oprecht een goed idee is even een maandje te stoppen met de KLB. Dan geen ik-ben-morgen-terug actie, maar echt gewoon stoppen met het aanmaken van topics.
Toen ik met NieuweNier na een tijdje terug kwam was het beter. Als het niet beter verbagger ik iig niet.
Dit is best wel een wake-up call.
Ik begrijp dat je me niets weg wilt hebben, en het is lief dat je dat benadrukt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, goed, je hoeft voor mij niet perse weg, maar post dan eens gewoon normaal mee. Open een topic als je echt een klacht hebt, anders niet. Laat al die overduidelijke sterke verhalen en reageer gewoon mee.
Je zult ongetwijfeld wat gebash krijgen in het begin, je hebt nu eenmaal een naam, maar negeer dat en negeer dat aandachttrekken als je zo'n hekel hebt aan negatieve aandacht. Na een tijdje houdt dat wel op en kun je ook gewoon mee doen. Maar laat al die dagboektopics, vol met sterke verhalen en doe zonder te zeuren leuk mee verder.
Het is geen doel op zich om topics aan te maken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:16 schreef NieuweNier het volgende:
Ik denk echter dat als ik nu door blijf gaan, ik bagger blijf posten. Het is ff nodig om te stoppen, en dan daadwerkelijk met een goed topic terug te komen. Niet gewoon topics aanmaken om het aanmaken van topics, zoals ik nu doe...
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Typisch.
Het ging eerst goed met dit account. Natuurlijk, je was al ontmaskerd en mensen posten roadtripmaar op zich ging het wel.
Maar je begint langzaam weer hetzelfde te krijgen als waarom mensen zo'n gruwelijke hekel hadden aan roadtrip: allerlei sterke verhalen, soms tegenstrijdig maar altijd gericht op het trekken van zoveel mogelijk aandacht.
Je kunt wel normaal posten, want met dit account ging het in begin redelijk. Maar het lijkt wel of je onbewust toch van die aandacht houdt waar je kennelijk zo'n hekel aan hebt, want je postgedrag gaat weer meer en meer richting roadtrip.
Klopt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:12 schreef NieuweNier het volgende:
Ik post zowiezo veel bagger de laatste tijd.
Het is, denk ik, nog beter als je gewoon niet meer terug komt.quote:Ik zal anders wel een tijdje niet posten in de KLB, ff een reboot. Kijken of ik later weer kwaliteit kan posten.
Gelukkig zie je dit zelf ook in.quote:Beter niet dan bagger...
Het is slechts een middel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is geen doel op zich om topics aan te maken.
je kan het wel,dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je me niets weg wilt hebben, en het is lief dat je dat benadrukt.
Ik denk echter dat als ik nu door blijf gaan, ik bagger blijf posten. Het is ff nodig om te stoppen, en dan daadwerkelijk met een goed topic terug te komen. Niet gewoon topics aanmaken om het aanmaken van topics, zoals ik nu doe...
Juistquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is geen doel op zich om topics aan te maken.
"Ik heb in mijn hele leven nog nooit met iets gefaald."quote:
klopt en als zelfs ik het kanquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet wel erg herkenbaar voor je zijn, dit verhaal.
Maak je keuzen man.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
"Ik heb in mijn hele leven nog nooit met iets gefaald."
- Roadtrip NieuweNier.
Begin eerst maar eens met het minderen in het verkwisten van onze kostbare zuurstof.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je me niets weg wilt hebben, en het is lief dat je dat benadrukt.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, Frank maakt op de zaterdagavond een dt-foutje.quote:
Zelfs dronken in pyjama om vier uur 's nachts maak ik geen dt-fouten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, Frank maakt op de zaterdagavond een dt-foutje.
Tja, je hebt altijd baas boven baas natuurlijk, ik maak helaas weleens een foutje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zelfs dronken in pyjama om vier uur 's nachts maak ik geen dt-fouten.
Hoogmoed komdt voor de val.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
hjbquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |