dat je dood gaat is de enige zekerheid in het leven...quote:
2 maanden geleden m'n beste vriend overleden AZ. Een strijd van 7 jaar. We mogen gelukkig zijn met onze gezondheid.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat je dood gaat is de enige zekerheid in het leven...
Max hier denkt de hele dag dat hij eten krijgt. Hij is ook inmiddels 2keer zo dik als zijn broertje die alleen maar droogvoer eet .quote:Op zondag 4 mei 2014 13:30 schreef borisz het volgende:
*trekt blikje mais open.
Al denkt poes dat ze eten krijgt
Handbalfinale op NED-1quote:
Snooker op de Beeb. Ronnie heeft er zin inquote:
Blijft een held. Handbal ff kijken nu borisz.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Snooker op de Beeb. Ronnie heeft er zin in3-1 voor inmiddels.
gecondoleerd AZquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat erg
Eergisteren werd ik door mijn moeder gebeld dat ze dit weekeinde niet bij ons langs zouden komen, en ook niet naar Ajax zouden gaan. Ze zijn erg druk met hun verhuizing, en vandaag zouden ze langs gaan bij mijn tante in Veldhoven (toch weer 3 uur rijden als het meezit) die niet best ging. Laatste bezoek gingen ze al van uit. Maar gisteravond belde mijn moeder dat ze is overleden....
En ik ben door alle drukte er niet bij met mn kop, realiseerde mij om kwart voor zes dat Ajax ging voetballen... Dat even op Facebook gegooid, twee buren stonden een paar minuten later voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |