Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:38 schreef Zaktabak het volgende:
Nieuwe TT over Claudia was namelijk teveel eer geweest.
oh okquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedereen is koningsdag aan het vieren
niet aan meegedaan. heb alleen deels oranje sokken aan maar dat is toeval. eerdere jaren wel ff de rommelmarkt overgelopen maar tis toch allemaal zooi en dat heb ik al genoegquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedereen is koningsdag aan het vieren
Ja.quote:
Als je dat kan, ben je 's avonds geen echte vent geweestquote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's morgens een vent!!!!1
's Avonds een vent, 's morgens lekker uitbrakkenquote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's morgens een vent!!!!1
Ik krijg gelijk zin om te basejumpen uit m'n huisquote:Op zondag 27 april 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom blijft dit zo'n enorme bazentrack? vooral op zondagochtend
Wat een mix ook man, die sub![]()
Correct.quote:Op zondag 27 april 2014 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's morgens lekker uitbrakken
#plopquote:
Heel herkenbaarquote:Op zondag 27 april 2014 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat waren er weer genoeg gisteren.
Goed bezig!quote:
ik denk niet dat daar echt een gloryhole zit hoor....quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Da's knap! Ik moet dat echt wekelijks lopen wil ik niet in verval raken.quote:Op zondag 27 april 2014 12:08 schreef alors het volgende:
Ja was mijn eerste 10k sinds afgelopen augustus (geloof ik) en het ging ook best wel makkelijk, kon nog wat extra tempo geven op het einde
ja, dat merkt ik ook al tijdens mijn loopje vanochtendquote:Op zondag 27 april 2014 12:09 schreef alors het volgende:
Lekker benauwd is het buiten trouwensgeen wind
quote:Op zondag 27 april 2014 12:09 schreef 3rdRock het volgende:
en ik heb geld gewonnen in de koningsdagloterij! een prijs van 20euro is op mijn lot gevallen. toch 5 euro winst![]()
gewoon je rollator opvoerenquote:Op zondag 27 april 2014 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's knap! Ik moet dat echt wekelijks lopen wil ik niet in verval raken.
[/oma issues]
HAhah ik moest hardop lachen, mijn kat schrok ervan en viel van de stoelleuningquote:
hou je muil panda!quote:
quote:
ik vraag me vooral hoe ze dat doen. hoe regelen ze bijv een telnr? dat heb ik bijv niet....en ik kan me niet voorstellen dat mn werkgever (bijv) dat zomaar gaat geven...quote:
Ja goeie vraag idd...quote:Op zondag 27 april 2014 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag me vooral hoe ze dat doen. hoe regelen ze bijv een telnr? dat heb ik bijv niet....en ik kan me niet voorstellen dat mn werkgever (bijv) dat zomaar gaat geven...
quote:Op zondag 27 april 2014 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja goeie vraag idd...
1 manier om erachter te komen
quote:Op zondag 27 april 2014 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja goeie vraag idd...
1 manier om erachter te komen
Je verwacht het niet!twitter:3FM twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:15:123FM Presents: @dotanmusic on tour! Check de data op http://t.co/mPsezisapf #3FM reageer retweet
SC die kan een maand lang FjS vullenquote:
domienie is zijn profielwerkstuk kwijttwitter:Domien twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:41:46Volgens mij draait mijn usb-stick op dit moment een paar rondjes mee in de wasmachine. Oeps. reageer retweet
Mijn usb-stick heeft ook al verschillende wasbeurten overleefdquote:Op zondag 27 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
domienie is zijn profielwerkstuk kwijttwitter:Domien twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:41:46Volgens mij draait mijn usb-stick op dit moment een paar rondjes mee in de wasmachine. Oeps. reageer retweet
Als ik iemand zou weten zou ik het wel doen hoorquote:
goedemiddag! beetje bijgekomen van koningsdag?quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik iemand zou weten zou ik het wel doen hoor
Heb gekkere dingen gedaan vroeger
Whut? Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedemiddag! beetje bijgekomen van koningsdag?
jij bent gisteren niet helemaal losgegaan?quote:
Dat wel, maar dat was niet om de Koniing. Wij vierden hier nieuwjaar.quote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent gisteren niet helemaal losgegaan?
rare jongens, die portugallers!quote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat was niet om de Koniing. Wij vierden hier nieuwjaar.
Je bedoelde Nieuwbier?quote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat was niet om de Koniing. Wij vierden hier nieuwjaar.
ah, dat verklaart het1 en ander.....maar dan nog vind ik het wat part.quote:Op zondag 27 april 2014 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
De familie die de organisatie runt, was met nieuwjaar op vakantie. En ze zochten een tijd om het met vrienden te vieren en toevallig kwam dit weekend uit en het was extra fijn omdat het een lang weekend is.
het was een goed feestje.quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat verklaart het1 en ander.....maar dan nog vind ik het wat part.
ach, als het maar een lekker feestje was toch?
nou ja, stiekem....quote:Op zondag 27 april 2014 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stiekem doe ik dat niet want dan wordt er iemand boos.
Sjarridquote:Op zondag 27 april 2014 21:14 schreef ddx het volgende:
En zoals Paul altijd doet vooraf opgenomen natuurlijk.
Wie zit er eigenlijk ipv Sofie ?
Wacht maar Pino. Over een paar jaar..quote:Op zondag 27 april 2014 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Je chick ten huwelijk vragen via de telefoon/3FMWat is dezen.
Niet zo iig.quote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wacht maar Pino. Over een paar jaar..
Heeft ook bij Corton gezeten in de avond.quote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef ddx het volgende:
En die moeten we kennen van opeens op 3fm te horen ?
Alles best, zolang jullie mij maar op de hoogte stellen...quote:
Die Eend van jou ookquote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles best, zolang jullie mij maar op de hoogte stellen...
hey terug van het wad? Hoe was het?quote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles best, zolang jullie mij maar op de hoogte stellen...
Ja! Grandioos. Goede gesprekken, slap gelul, veel gedaan en gezien, helemaal onthaastquote:
kan ergerquote:Op maandag 28 april 2014 06:36 schreef Pino112 het volgende:
>>> MAANDAG: Aischa Traidia
>>> DINSDAG: Bo Saris
>>> WOENSDAG: Dotan
>>> DONDERDAG: Eli Paperboy Reed
>>> VRIJDAG: Rigby, Niels Geusebroek & Jan Versteegh
U2.quote:Op maandag 28 april 2014 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor wie ben jij eigenlijk, Bronson?
Ik ben PSV sympathisant.quote:Op maandag 28 april 2014 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor wie ben jij eigenlijk, Bronson?
Pino112quote:
Droeftoeterquote:
Een hele hoop tremelo-effect...quote:
Een kwartier geen hitjes, is een kwartier niet geleefd.quote:Op maandag 28 april 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
staat dit in een 15 minute request?
En het begon zo lekkerquote:Op maandag 28 april 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
staat dit in een 15 minute request?
Man man man. Het is me watquote:Op maandag 28 april 2014 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een zinloze achtergrondverhalen.. Standaard 3FM-artiesten. Dingen die al drie keer per week verteld worden. En dan ook nog een standaardnummer erachteraan.
Roel, ook vandaag is de bal rondquote:Op maandag 28 april 2014 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een zinloze achtergrondverhalen.. Standaard 3FM-artiesten. Dingen die al drie keer per week verteld worden. En dan ook nog een standaardnummer erachteraan.
Tevens heeft het supermanschildje 5 hoekenquote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel, ook vandaag is de bal rond [ afbeelding ].
quote:Op maandag 28 april 2014 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tevens heeft het supermanschildje 5 hoeken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel, ook vandaag is de bal rond [ afbeelding ].
Lekker. Heb je ook accuzuur?quote:Op maandag 28 april 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roel, jij ook nog een glaasje azijn erbij, bruddah?
Ik neem er ook nog één.
Ik ben hier nog geen eens 2 maanden joh. Ik moet er nog 6.quote:Op maandag 28 april 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muis, ben je al bijna terug in NL?
Pff ik denk dat je tegen die tijd geen glasbak meer kunt zienquote:Op maandag 28 april 2014 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben hier nog geen eens 2 maanden joh. Ik moet er nog 6.
Ik vanaf donderdag ookquote:
Yep.quote:Op maandag 28 april 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
jij werkt vanaf donderdag weer CG?
Van mij welquote:Op maandag 28 april 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komende donderdag?
Mogen we dan gaan JUICHEN?
Da's balen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yep.
En ze hebben (voor zover ik heb gezien en gehoord, geen radio![]()
RIPquote:Op maandag 28 april 2014 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yep.
En ze hebben (voor zover ik heb gezien en gehoord, geen radio![]()
Voor iemand die echt de hele godganse dag naar muziek/radio luistert, zal het wel een omschakeling worden ja.quote:
Zelfs dat zou ik niet eens erg vindenquote:Op maandag 28 april 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze in ieder geval geen SkyRadio.
Jawel. Dat is ergquote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik niet eens erg vinden
Neil Young was fantastisch vanochtendquote:Op maandag 28 april 2014 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss is er wel mogelijkheid tot muziek, maar is er een zeurpiet die niet kan werken met muziek op.
Niet gehoord....quote:Op maandag 28 april 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neil Young was fantastisch vanochtend
Steel guitartjes en mondharmonica's
quote:Op maandag 28 april 2014 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
Nog een aanrader
MUZ / Epische skyradio nummers #1
MUZ / Epische skyradio nummers #2
Fijn dat ik er niet ben, wij vieren het hier wel.quote:Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit jaar zijn alle bevrijdingsfestivals extreem kut.
De Grote Wilbert maakt de programmering voor elk festival in Nederland.quote:Op maandag 28 april 2014 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bekijk het programma van bevrijdingsfestival in Wageningen. Ook elk jaar dezelfde. Tevens lijkt het wel of Wilbert het programma heeft gemaakt.
Paar jaar geleden stond er een band die zeer prettig was.quote:Op maandag 28 april 2014 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bekijk het programma van bevrijdingsfestival in Wageningen. Ook elk jaar dezelfde. Tevens lijkt het wel of Wilbert het programma heeft gemaakt.
Zuipen tot je gaat kruipen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn dat ik er niet ben, wij vieren het hier wel.
Er zijn hier 2 mensen jarig op 5 mei dus dat komt wel goed.
Mamas Gun.quote:Op maandag 28 april 2014 12:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Paar jaar geleden stond er een band die zeer prettig was.
Verdomme, nou ben ik wel de naam vergeten.
MARCO BORSATOBAASquote:
"Ik luister hoe de woorden langzaam opgaan in de zinnen"quote:
Best day of my life?quote:Op maandag 28 april 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dit stiekem een heel leuk vrolijk liedje
Zuchttwitter:bjornrijntjes twitterde op maandag 28-04-2014 om 12:36:11Sjezus zeg, wat heeft Stenders zich ontiegelijk goed voorbereid en ingelezen in @effeekdom #3fm reageer retweet
Op een stok van ongenoegen kraait een oude haan. In de ochtenddauw eet jij vertwijfeld een banaan.quote:Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Ik luister hoe de woorden langzaam opgaan in de zinnen"
Daar kan Blof nog een puntje aan zuigen
Pascal ben jij dat?quote:Op maandag 28 april 2014 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op een stok van ongenoegen kraait een oude haan. In de ochtenddauw eet jij vertwijfeld een banaan.
Op een bedje van rucola droom ik mijn augurk van liefde omhoog in de zwoele zomerlucht.quote:
Mooie alliteratiequote:Op maandag 28 april 2014 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op een bedje van rucola droom ik mijn augurk van liefde omhoog in de zwoele zomerlucht.
Hmm idd. Dan maar 2.quote:Op maandag 28 april 2014 13:16 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
What I Like About You - Romantics
Hey Soul Sister - Train
Lunchbox 2
Enjoy The Silence - Depeche Mode
Panic Station - Muse
Uiterst moeilijk.
Lunchbox 1quote:Op maandag 28 april 2014 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het LB1 wordt spring ik van een brug. Echt.
Uh, oké.quote:Op maandag 28 april 2014 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met of zonder elastiek?quote:Op maandag 28 april 2014 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bronson ook.quote:Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino112 vindt dit razende apenaids
Over welke plaat heb je het?quote:Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino112 vindt dit razende apenaids
quote:Op maandag 28 april 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha je kent mijn naam toch niet pino
oh oeps toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |